Dit was al zó voorgekookt. Shame on you GLquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:00 schreef Gert het volgende:
GroenLinks bereidt zich voor om tegen de missie Aghanistan te gaan stemmen (had ik nou maar gewed Coos )
Groen Links stemt voor, na aanpassing missie. Ook CU gaat voor stemmen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:30 schreef Coos het volgende:
Place your bets![]()
kan tot 13.00 uur vandaag
Dat heet politiek, Coos.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:30 schreef Coos het volgende:
Place your bets![]()
kan tot 13.00 uur vandaag
[..]
Dit was al zó voorgekookt. Shame on you GL![]()
Ik hoor het Rutte zo zeggen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't zou mislukken is 't geen nederlaag voor het kabinet. Het is een overwinning voor de democratie en 't systeem an sich.
Ga je je er nu al uit proberen te lullen, bruinhemd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't zou mislukken is 't geen nederlaag voor het kabinet. Het is een overwinning voor de democratie en 't systeem an sich.
De roodhemden doen niet onder voor de bruinhemden, integendeel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:53 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)doodschieten___.html
Maar we respecteren gelukkig wel elkaars mening.
Het wordt altijd een nederlaag. Als ze wel gaan zullen ze nooit de gedane beloften waar kunnen maken en als ze niet gaan is het ook een nederlaag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:39 schreef remlof het volgende:
Toch hoop ik dat Kunduz de eerste nederlaag wordt van dit bruine kabinet![]()
Goeiemorgen!
Alleen heeft het dan weer miljoenen euro en een paar doden gekostquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het wordt altijd een nederlaag. Als ze wel gaan zullen ze nooit de gedane beloften waar kunnen maken en als ze niet gaat is het ook een nederlaag.
Wij spreken dezelfde taal jwtzquote:
Karzei (denk iedere keer aan Karwei) doet weer goede zaken als stamhoofd voor z'n familie en aanverwantenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen heeft het dan weer miljoenen euro en een paar doden gekost
Met meel in de mond inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij spreken dezelfde taal jwtz![]()
Neuh, en geen roodhemd dat daar over valt, ma ja dat mag dan ook als je als moreel superieur mensch het gelijk aan je zijde hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:01 schreef Gert het volgende:
[..]
De roodhemden doen niet onder voor de bruinhemden, integendeel.
ik zou je eerder adviseren om je te laten inblikkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als de Paus een oproep doet dan laat ik mij inschepen!
Hoe was het ook alweer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als de Paus een oproep doet dan laat ik mij inschepen!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zou je eerder adviseren om je te laten inblikken![]()
[ afbeelding ]
Pro Deo, Pro Patria?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer.
Voor God en vaderland..
pfffffffffffft
En daar moeten we de oorlog mee winnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn er klaar voor! We hebben onze ballpoint in onze borstzak, op naar Afghanistan![]()
[ afbeelding ]
dat geloof ik graag, ging niet om een euro he, dus je ziet alles terugquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks heks. Voel me 10 kilo lichter nu.
Yep en hij gaat zelfs proberen of die rekening die ik nog zou krijgen direct naar hun gestuurd kan worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, ging niet om een euro he, dus je ziet alles terug
en van dat spoednummer weet je nu![]()
als mijn meisje maar niet besluit te gaan, echt ik ga voor het vliegtuig leggen want toestemming geven kan ik niet meer, ze is volwassen he.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn er klaar voor! We hebben onze ballpoint in onze borstzak, op naar Afghanistan![]()
[ afbeelding ]
top, en heb ook je foto`s gezien van je gefrubbel, leuk gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en hij gaat zelfs proberen of die rekening die ik nog zou krijgen direct naar hun gestuurd kan worden.
Dank je.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
top, en heb ook je foto`s gezien van je gefrubbel, leuk gedaan
Is die van jullie ook rood van binnen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:16 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/a(...)Oosten__.html?p=10,2
Dan rijden ze er in het Midden Oosten ook netjes bij.![]()
Die chick heeft geen tietenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vertel eens, hoe ging het richting Spanje, rijdt ie lekker?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:16 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/a(...)Oosten__.html?p=10,2
Dan rijden ze er in het Midden Oosten ook netjes bij.![]()
Mooi!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
Er is net een pak van mijn hart gevallen, een hele grote. Gister voicemail van Metterwoon of ik even wilde bellen vanochtend, dat gedaan en die man wilde graag even langskomen.
Jullie willen niet weten hoe zenuwachtig ik was.....
IK KRIJG HET HELE BEDRAG TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Comfortabeler dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:46 schreef hondjes het volgende:
Ik zeg donkergrijs, meneer zegt zwart...
het is even wennen, denk dat de mercedes iets comfortabeler rijdt.
Dan ..de Porsche..quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Comfortabeler dan?
Mijn chevy impala SS uit '64?
Aha, wit van buiten, zwart van binnen. Voor lange snelwegritten is een Mercedes waarschijnlijk idd comfortabeler, voor een potje raggen op bochtige binnenwegen is de Porsche wat geschikter, denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:46 schreef hondjes het volgende:
Ik zeg donkergrijs, meneer zegt zwart...
het is even wennen, denk dat de mercedes iets comfortabeler rijdt.
Dacht dat het minimaal op 105 moest staan. Dat staat het ABP, maar toch meer afdracht hèquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef hondjes het volgende:
En ik wordt niet gekortwiekt op mijn pensioen..hij staat op 96
En je hebt bij ene porsche heel snel het idee dat je hard rijdt omdat je zo dicht op de weg zit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar de stoelen zitten wel weer lekkerder.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
yep dat wordt haar redding
Dat is wildplassen !quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even een bermbom onschadelijk maken, onze jongens staan voor niets.
[ afbeelding ]
Ik ken nog wel een loodgietersbedrijfje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wildplassen !![]()
Daar krijg je hier een boete voor, zal daar wel mogen hoop ik, anders moeten ze eerst een
riolering aanleggen
Werkt niet Coosquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef Coos het volgende:
Flitsenquête naar Kunduzmissie.
http://eenvandaag.enquete(...)ey_type=panelmailing
Weet niet of hij werkt zo.
Ik denk dat je je eerst aan moet melden.quote:
En heb je je vriend, als VVD groupie, laten weten dat je tegen ben?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben overigens ook tegen de missie, maar wel voor Rutte. Dat dat kan in Nederland.
Wat zei je, geef maar 25 euro?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
Coos, jij nog bedankt voor je hulp bij dat mailtje. Hij begon nog over de handdoeken.
Trutquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei, ach gelukkig waren het oude.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Trut
want zo vaak krijg je de kans niet om van een grote hoop te plukken.![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je je eerst aan moet melden.![]()
Maar goed, tussen de 75 en 80% van de bevolking is tegen. Maar we gaan straks luisteren naar de "volksvertegenwoordigers".
Lang leve de "democratie".
en dan later in de avond bij Paul & Witteman,of een andere talkshow,gaan zitten vertellen waarom menquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat je je eerst aan moet melden.![]()
Maar goed, tussen de 75 en 80% van de bevolking is tegen. Maar we gaan straks luisteren naar de "volksvertegenwoordigers".
Lang leve de "democratie".
quote:Dry needling cusus erg heftig, je steekt sommige naalden er 5 cm in! Om zelf te doen bij anderen vond ik zo heftig dat ik mijn pincode die ik al 15 jaar heb, vergeten ben! Weet het nummer nog steeds niet! Heb nieuwe pas aangevraagd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Ik wil toch wel weten of mijn pockets zo diep liggen dat mijn tanden los komen te zitten. Of juist het tegenovergestelde. Diepere pockets is meer schoonmaakwerk, meer raggen en beter niet meer roken. Dat heeft bij mij echt een groot verschil ten goede opgeleverd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:34 schreef hondjes het volgende:
Dat pockets opmeten snap ik dus ook niet.
Ik vroeg laatst waarom..
Dan kunnen we de volgende keer zien of het gelijk blijft of achteruit
En dan..vroeg ik
Wat doen jullie dan..Niets was het antwoord.
Maar dan weten we het..![]()
En daar gaat je geld dan...
Lijstje uitgeprintquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:31 schreef remlof het volgende:
Wat een goeie actie van Clean Air Nederland, alle Nederlandse rookgelegenheden op een rij: http://www.cleanairnederland.nl/asp/nieuws.asp?ID=1076
quote:Sap positiever over missie-Afghanistan
DEN HAAG - GroenLinks-fractievoorzitter Jolande Sap wordt voorzichtig positiever over de missie die het kabinet naar Afghanistan wil sturen. Er lijkt nu volgens Sap „een perspectief” te ontstaan op de mogelijkheid om een bijdrage te leveren aan de wederopbouw van Afghanistan. „Mijn fractie is dat heel wat waard. We hebben echt een passie om bij te dragen aan de Afghaanse bevolking.”
Het verzet tegen het rookverbod was in Groningen ook groot.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Best veel ook in Groningen. Bijna jammer dat ik niet meer rook.
Mijn verzet kwam niet verder dan gemopper. En toen ben ik maar gestopt. Watje dat ik ben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verzet tegen het rookverbod was in Groningen ook groot.
Mij zullen ze niet horen, ik ben wat gelatener maar ik rook nog welquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn verzet kwam niet verder dan gemopper. En toen ben ik maar gestopt. Watje dat ik ben.
Ben benieuwd hoe lang je het nog vol gaat houden als het alsmaar duurder wordt en ooit nog eens écht nergens meer magquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mij zullen ze niet horen, ik ben wat gelatener maar ik rook nog wel
Ik denk dat ik dit jaar stop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang je het nog vol gaat houden als het alsmaar duurder wordt en ooit nog eens écht nergens meer mag
dat meen je nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe mijn nieuwe muis testen![]()
-weg-
yep hij doet ut
Van wie heb je die note dan??quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
en ik heb een note ? voor dit ???![]()
of was het mijn opmerking over de bijbel en de koran ?
geef me nog maar een note
want nu ga ik zeggen dat ik je een LUL vind![]()
kelere
Oh wow, wat een goed voornemen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar stop.
weet ik veelquote:
Jeetje. Weghalen oké, maar een note is best streng.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
en ik heb een note ? voor dit ???![]()
of was het mijn opmerking over de bijbel en de koran ?
geef me nog maar een note
want nu ga ik zeggen dat ik je een LUL vind![]()
kelere
Kon je je nog wel eens goed in vergissen!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje. Weghalen oké, maar een note is best streng triest.
waarom weghalen was toch een leuk plaatje ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje. Weghalen oké, maar een note is best streng.
Watblief.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kon je je nog wel eens goed in vergissen!
Het is niet zo zeer een voornemen maar een gevoel dat ik het er nu wel eens mee gehad heb. Ik heb het niet echt nodig, die eerste paar 's ochtends vind ik wel erg lekker maar dat hoop ik in eerste instantie te onderdrukken met één of ander hulpmiddel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wow, wat een goed voornemen.
Ik heb het nooit gemist, ook niet als ik midden in de rook van een ander zit. Hoop dat het jou ook zo zal vergaan.
Whehehe........quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom weghalen was toch een leuk plaatje ?
dit was het plaatje even speciaal voor Coos
dat wordt nog een note![]()
[ link | afbeelding ]
Ik had het er ook mee gehad, het duurde alleen even voordat ik werkelijk stopte.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer een voornemen maar een gevoel dat ik het er nu wel eens mee gehad heb. Ik heb het niet echt nodig, die eerste paar 's ochtends vind ik wel erg lekker maar dat hoop ik in eerste instantie te onderdrukken met één of ander hulpmiddel.
Ik zou dan idd nog eerder naar Spanje verhuizen, als de prijs me tegen gaat staanquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik ook niet en in Spanje betaal ik nog steeds de helft.
Daar kun je ook bij De Spar werken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou dan idd nog eerder naar Spanje verhuizen, als de prijs me tegen gaat staan
Dat Porsche minder comfortabel rijdt dan Mercedes.quote:
En dat weet jij.......quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat Porsche minder comfortabel rijdt dan Mercedes.
Gaan we een Spaans kliekje vormen.quote:
Dat weet ikquote:
Jouw afhankelijkheid was dan ook heel wat groter dan die van mij. Ik denk dat ik aan een klein beetje nicotine 's ochtends genoeg heb.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het er ook mee gehad, het duurde alleen even voordat ik werkelijk stopte.
Ik vind sigarettenrook eigenlijk ook stinken. Sigaren ruiken al een stuk beter maar die smaken me dan weer niet.quote:Mijn huis ruikt er trouwens nog wel een beetje naar, moet je nagaan hoe penetrant die geur is. Er moet in het voorjaar maar eens een verfje over.
En ik niet?quote:
Je zou mijn huiskamer moeten zien. Totaal doorgerookt. Bruine kroeg look!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind sigarettenrook eigenlijk ook stinken. Sigaren ruiken al een stuk beter maar die smaken me dan weer niet.
Je kunt ook wel zonder dat ochtendtrekje, je zult het wel merken. Sigaren? Die vind ik pas echt stinkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jouw afhankelijkheid was dan ook heel wat groter dan die van mij. Ik denk dat ik aan een klein beetje nicotine 's ochtends genoeg heb.
[..]
Ik vind sigarettenrook eigenlijk ook stinken. Sigaren ruiken al een stuk beter maar die smaken me dan weer niet.
Mijn vader heeft altijd Mercedes gereden en zelf ben ik nu aan mijn tweede Porsche bezig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
En ik niet?
Schat, we hadden vier jaar mercedessen en nu een Porsche.
En we rijden iedere 6 weken 4000km ermee.
Dit gaat over:quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef Coos het volgende:
Ik vind wel dat er straks aan het eind van de rit een hoofdelijke stemming moet komen!
Oké dan stemmen we over de hele reut.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit gaat over:
a) Het rook verbod
b) Het comfort van een Porsche vs een Mercedes
c) De missie in Kunduz
d) Giraffes
Hij zegt 'aan het eind van de rit' dus ik vermoed een dick slinging contest tussen hondjes en pbquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit gaat over:
a) Het rook verbod
c) De missie in Kunduz
d) Giraffes
Ik neem je nu heel serieusquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn vader heeft altijd Mercedes gereden en zelf ben ik nu aan mijn tweede Porsche bezig.
Kan er dus ook wel een woordje over meespreken.
"Als u vóór stemt houdt u het groene bordje met daarop tegen omhoog."quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké dan stemmen we over de hele reut.
ik stem VOOR Giraffesquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit gaat over:
a) Het rook verbod
c) De missie in Kunduz
d) Giraffes
Behalve datgene wat weggehaald is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ze leest boeken van Willem Oltmans
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Behalve datgene wat weggehaald is.
En dat zijn nu net de interessantse.
Nu moet ik echt koken.
Maar valt het je niet enorm op dat het zo'n penetrante, muffe geur is? Nu ruik ik rokende mensen voortaan ook letterlijk van meters afstand.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:38 schreef Disana het volgende:
Ik rook die lucht in mijn huis pas toen ik uit het ziekenhuis kwam. Dus nu vind ik ook dat er een verfje over moet. Dat mensen stinken kan me eigenlijk niet zoveel schelen.
Jawel, maar ik denk dat mijn begrip als ex-verslaafde gewoon nog erg groot is. Ik vind het gewoon niet erg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar valt het je niet enorm op dat het zo'n penetrante, muffe geur is? Nu ruik ik rokende mensen voortaan ook letterlijk van meters afstand.
Yup! Keuze uit 33 landen, wat dat betreft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar kun je ook bij De Spar werken.
Oh, ik vind het ook niet erg, het valt me nu alleen erg op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef Disana het volgende:
Jawel, maar ik denk dat mijn begrip als ex-verslaafde gewoon nog erg groot is. Ik vind het gewoon niet erg.
Hoe is dat trouwens met eten, heb je daar ook meer geur en smaak? Dat vind ik nog steeds wel prettig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik vind het ook niet erg, het valt me nu alleen erg op.
Dat heeft wel even geduurd, maar mijn reuk- en smaakvermogen zijn ook qua de finer things in life stukken verbeterd. Dat is inderdaad een erg prettige bijkomstigheid.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef Disana het volgende:
Hoe is dat trouwens met eten, heb je daar ook meer geur en smaak? Dat vind ik nog steeds wel prettig.
Dat vind ik dus ook. Ik had geen idee dat ik een deel van mijn smaak miste.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft wel even geduurd, maar mijn reuk- en smaakvermogen zijn ook qua de finer things in life stukken verbeterd. Dat is inderdaad een erg prettige bijkomstigheid.
Moet je eens een discotheek binnen lopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij concerten merk je nu wel meer dat sommige mensen erg stinken. Toen er nog gerookt werd had je daar minder last van.
Lijkt me logisch. Er is ook geen enkele reden om dat niet te doen.quote:
Dat zeggen kerels toch altijd?quote:
Ik heb me wel eens beter gevoeld en had het liefst de hele dag in mijn bed gelegen, maar had een lunchafspraak met een goede vriend en lig nu voor pampus op de bank.quote:
Kon je die afspraak niet verzetten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb me wel eens beter gevoeld en had het liefst de hele dag in mijn bed gelegen, maar had een lunchafspraak met een goede vriend en lig nu voor pampus op de bank.
Jouw afspraak bij de mondhygieniste viel mee?
Erg he, mondhygienistes zijn zo onvoorspelbaar, ze toveren telkens weer een ander raggertje uit hun laatje. Maar die creme joh, dat is een uitkomst. Ik moet in februari weer en zie er een stuk minder tegen op dan normaal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon je die afspraak niet verzetten?
Viel mee is een tweetal grote woorden, maar ik heb het overleefd. Denk ik dat ze eindelijk klaar is met Captain Hook, en dan gaat ze met de kleinere haakjes lopen vervelen. Eind mei mag ik weer terug en ik heb net twee verschillende maten raggers gehaald. Vanaf vandaag ga ik het echt echt echt elke dag goed doen. Echt!
Hey PB kun jij me uitleggen waarom veel vrouwen die 25 jaar terug "overtuigd" pot waren en wel zo fanatiek dat ze posters van mannen bij het coc van de muren scheurden nu ook "aan de worst" zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zeggen kerels toch altijd?![]()
Daarom zijn vrouwen ook veel beter met inparkeren: mannen denken altijd dat een lullig kutstukje 25 cm. is.
Ik vind het maar lang duren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is maar een beetje griep Mera, bedankt
Heel eenvoudig. Als ik lekker uit eten ga, eet ik op de dag zelf alleen maar wat droog bruinbrood.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey PB kun jij me uitleggen waarom veel vrouwen die 25 jaar terug "overtuigd" pot waren en wel zo fanatiek dat ze posters van mannen bij het coc van de muren scheurden nu ook "aan de worst" zijn.
Ik moet er wel om lachen hoor als ik er weer een tegen kom met een kerel en dan vraag, "Hey Door ook aan de worst".
Ik ga wel voor de samenvatting. Zoveel wol eromheen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef Marrije het volgende:
ik ben dat debat ook een beetje aan het volgen, met een snothoofd
Ik vind Jolande Sap absoluut niet lelijk hoor. Zeker als je bedenkt dat ze al ver in de veertig is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:26 schreef Jian het volgende:
Ik vind de nieuwe lelijke ijskoningin van Groen Links niks niet leukIk mis Femke nu al
Whehehe........quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel eenvoudig. Als ik lekker uit eten ga, eet ik op de dag zelf alleen maar wat droog bruinbrood.
Dan geniet je veel intensiever van het moment dat je echt gaat eten.
Volgens mij geil jij op alles wat een polsslag heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Jolande Sap absoluut niet lelijk hoor. Zeker als je bedenkt dat ze al ver in de veertig is.
Je hebt ook gelijk, 't komt gewoon door mijn haat/liefde verhouding met Femke. Ik mis 'r en ik vind eigenlijk gewoon dat niemand haar plaats mag innemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Jolande Sap absoluut niet lelijk hoor. Zeker als je bedenkt dat ze al ver in de veertig is.
Gewoon een kutgiraffe met een nek zo lang dat je er normaal 100 postings kwijt kunt. Terechte notequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef Deisyy het volgende:
Fann wat heb je nou weer gedaan?
Doe me dat plaatje eens pm-en of dm-en
Waar was je? Toch niet in de babykamer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:50 schreef Laysa het volgende:
Gowd het leek wel een grafkelder zo koud was het ....nu ff lekker opwarmen en strak eten koken
Haar ogen zijn tien keer mooier dan die van Femkequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We waren naar Fluminalis...die meneer verkoopt en handelt in relieken en interieurs van kerken...Die meneer was echt heel interessant en de inboedel ook...Echt hele verhalenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar was je? Toch niet in de babykamer?
Niks meegejat? Een Maria-beeld van twee meter moffel je zo wegquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
We waren naar Fluminalis...die meneer verkoopt en handelt in relieken en interieurs van kerken...Die meneer was echt heel interessant en de inboedel ook...Echt hele verhalen![]()
maar het was daar ijskoud binnen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niks meegejat? Een Maria-beeld van twee meter moffel je zo weg
Dat eerste, dat tweede is gewoon niet te betalen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef Copycat het volgende:
Klinkt boeiend. Uit interesse of echt op zoek naar iets?
Uit interessequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef Copycat het volgende:
Klinkt boeiend. Uit interesse of echt op zoek naar iets?
Ja und? kan ons dat wat schele?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
Zo, weekend
En ik ben blij dat ik die kutgiraffe van fann heb weggehaald, anders had ik een lamme vinger gekregen van dit topic op m'n tablet
Ja, maar dat zegt helemaal nietsquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
En vanwege dat plaatje kreeg ze een note?
Kreeg jij daar ook weer een note voor?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt helemaal niets
Ik zou zeggen:plak eens een plaatjequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit vraagt om grondig onderzoek... Wannéér is een plaatje nu precies te lang...
Ik ben al aan het painten, maak je niet druk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:plak eens een plaatje
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben al aan het painten, maak je niet druk.
Tja...zo gaat dat straks ook als de bruinhemden door de straten marcherenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:34 schreef Copycat het volgende:
FANN moet boeten voor het feit dat Remlof's cheap ass tablet niet lekker swiped.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hadden ze maar niet door mijn ronde 10 heen moeten noten om niets.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu maar wachten.....minsten wel 4 notes waard ditte
Nah, misschien 2 voor die laatste twee Longpanda's... Die daarvoor zijn nog best te doen vind ik zelf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu maar wachten.....minsten wel 4 notes waard ditte
Een barcode in een winkel met 3 verschillende producten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:45 schreef Laysa het volgende:
voor het geval dat ze hem missen"
[ afbeelding ]
ah... dus dat is het probleem...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
Zo, weekend
En ik ben blij dat ik die kutgiraffe van fann heb weggehaald, anders had ik een lamme vinger gekregen van dit topic op m'n tablet
Ja, daar is dit experiment voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dus dat is het probleem...
dan moeten er regels komen voor de grote lengte en breedte van plaatjes![]()
Ik lasquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, hallo... Het zijn drie verschillende afbeeldingen, Hoofdje, Pens, Pootjes.
en dat doe je goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, daar is dit experiment voorIk ben gewoon de modjes aan het helpen
EENSCH....quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Foei Ian!
* De_Kardinaal geeft Teun een note!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Foei Ian!
* De_Kardinaal geeft Teun een note!
net een wokding op en morgen gaan we chinezenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
EENSCH....![]()
al was het alleen maar omdat hij mijn note terecht vond![]()
en nu gaat ik eten want zo boeiend is het ook weer niet
ik ga tenminste niet 6 pagina's lopen janken over een note
Dit grapje is al weken uitgemolkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef Laysa het volgende:
Ban voor teun!!!!!!!!!!!!!
BAMMMMMMMMMMMMMM
Nou en!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit grapje is al weken uitgemolken![]()
Plus is het doodnormaal dat als je een fout of brouwser verneukend plaatje plaatst het weg word gehaald. Daar hoort de note dan weer bij.
Zure mosterd na de maaltijd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is het doodnormaal dat als je een fout of brouwser verneukend plaatje plaatst het weg word gehaald. Daar hoort de note dan weer bij.
VIEZE MODLIKKER!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou en ??? er worden voor mindere zaken genote, das engquote:
Maar notes zijn helemaal niet belangrijk, vertelde een mod laatstquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou en ??? er worden voor mindere zaken genote, das eng
Alsof ons dat allemaal interesseertquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou en ??? er worden voor mindere zaken genote, das eng
Ik denk dat het bij géén van alle zou lukkenquote:
Blijkbaar welquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alsof ons dat allemaal interesseert
Kut....betraptquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom spreekt Laysa van "ons" en "wij"?!
IS LAYSA EIGENLIJK KONINGIN BEATRIX!?
En waarom schreeuw jij?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Pluralis modestiae!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe episch zou dat zijn als ze dat zegt als de camera net iets te vroeg 'on air' gaatquote:
Solidariteitquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe episch zou dat zijn als ze dat zegt als de camera net iets te vroeg 'on air' gaat
Schlitze in a pretty dress.quote:
Kut....die hoer van een geert belde netquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ennnn live, in 3, 2.....
- Zijn wij al live? Nee? Wij moeten een ongelooflijke ruft laten.
....
- Kut, betrapt
Ja, nog even.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
* De_Kardinaal spot een wilde dementor
[ afbeelding ]
Want je hebt het zooo slechtquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef Dementor het volgende:
Toch zou ik zo met de kroonprins willen ruilen.
Ik woon toch echt liever op de Horsten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Want je hebt het zooo slecht
Misschien is het meer de vrouw achter de man waar hij op doelt. Die fout heeft Rutte in ieder geval niet gemaaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Want je hebt het zooo slecht
Nee, daar doel ik niet op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien is het meer de vrouw achter de man waar hij op doelt. Die fout heeft Rutte in ieder geval niet gemaakt
In denk ik leg hem er even in!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, daar doel ik niet op.
Maar ik wist dat die gemakkelijke opmerking zou komen.
Gaan we rellen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In denk ik leg hem er even in!
Ik zie de bus van de tegenpartij nergens!quote:
Vlak de invloed van Rutte's moeder niet uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien is het meer de vrouw achter de man waar hij op doelt. Die fout heeft Rutte in ieder geval niet gemaakt
"Topic verneukend plaatje gepost"quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dus dat is het probleem...
dan moeten er regels komen voor de grote lengte en breedte van plaatjes![]()
wat zet je trouwens bij zo'n note ?
heeft een TE LANG plaatje gepost ?
echt ben ik wel benieuwd naar
Dat is pas een toffe werkgever.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor de side-kick van een hond heeft ie goed geboerd die Gertje!
In meervoud als in meerdere notes?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
"Topic verneukend plaatje gepost"
Bij Ian heb ik dat net in meervoud gezet en daarbij ook nog "zieken om het zieken met".
Ja, kun je het gepeupel goed bekijken zo?quote:
Zit hier gepeupel dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, kun je het gepeupel goed bekijken zo?
Meh, humorloos. En nou weet ik nog steeds niet hoe lang een plaatje mag zijn, gezien u de hele posts gewoon heul hebt doen verdwijnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
"Topic verneukend plaatje gepost"
Bij Ian heb ik dat net in meervoud gezet en daarbij ook nog "zieken om het zieken met".
Ga je nu over op zo'n joystick?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij wie kan ik m'n RSI-behandeling declareren?
Vraag uns!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij je werkgever als het meezit? Staat er iets over in je cao? Ben je lid van een vakbond?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dit het maximum?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Niet langer dan nodig".quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meh, humorloos. En nou weet ik nog steeds niet hoe lang een plaatje mag zijn, gezien u de hele posts gewoon heul hebt doen verdwijnen.
1) druk scrollwieltje inquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op een telefoon of tablet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1) druk scrollwieltje in
2) beweeg muis 3 centimeter naar beneden
3) doe helemaal niets terwijl de hedendaagse technologie voor je aan het scrollen is
4) profit
Het is dan ook een telefoon. Kom maar klagen als ik zorg dat je niet meer kan bellenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
"Niet langer dan nodig".
En kom op, op je foon zit je echt niet te lachen om zo'n topic.
ik wist niet eens dat dat konquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1) druk scrollwieltje in
2) beweeg muis 3 centimeter naar beneden
3) doe helemaal niets terwijl de hedendaagse technologie voor je aan het scrollen is
4) profit
Moses says Tablet!quote:
Gezien je moderator-ambities had ik van jou toch wel verwacht dat je dit zou begrijpenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is dan ook een telefoon. Kom maar klagen als ik zorg dat je niet meer kan bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |