Kut....betraptquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom spreekt Laysa van "ons" en "wij"?!
IS LAYSA EIGENLIJK KONINGIN BEATRIX!?
En waarom schreeuw jij?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Pluralis modestiae!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe episch zou dat zijn als ze dat zegt als de camera net iets te vroeg 'on air' gaatquote:
Solidariteitquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe episch zou dat zijn als ze dat zegt als de camera net iets te vroeg 'on air' gaat
Schlitze in a pretty dress.quote:
Kut....die hoer van een geert belde netquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ennnn live, in 3, 2.....
- Zijn wij al live? Nee? Wij moeten een ongelooflijke ruft laten.
....
- Kut, betrapt
Ja, nog even.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
* De_Kardinaal spot een wilde dementor
[ afbeelding ]
Want je hebt het zooo slechtquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef Dementor het volgende:
Toch zou ik zo met de kroonprins willen ruilen.
Ik woon toch echt liever op de Horsten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Want je hebt het zooo slecht
Misschien is het meer de vrouw achter de man waar hij op doelt. Die fout heeft Rutte in ieder geval niet gemaaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Want je hebt het zooo slecht
Nee, daar doel ik niet op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien is het meer de vrouw achter de man waar hij op doelt. Die fout heeft Rutte in ieder geval niet gemaakt
In denk ik leg hem er even in!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, daar doel ik niet op.
Maar ik wist dat die gemakkelijke opmerking zou komen.
Gaan we rellen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In denk ik leg hem er even in!
Ik zie de bus van de tegenpartij nergens!quote:
Vlak de invloed van Rutte's moeder niet uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien is het meer de vrouw achter de man waar hij op doelt. Die fout heeft Rutte in ieder geval niet gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |