Kut....betraptquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom spreekt Laysa van "ons" en "wij"?!
IS LAYSA EIGENLIJK KONINGIN BEATRIX!?
En waarom schreeuw jij?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Pluralis modestiae!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe episch zou dat zijn als ze dat zegt als de camera net iets te vroeg 'on air' gaatquote:
Solidariteitquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe episch zou dat zijn als ze dat zegt als de camera net iets te vroeg 'on air' gaat
Schlitze in a pretty dress.quote:
Kut....die hoer van een geert belde netquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ennnn live, in 3, 2.....
- Zijn wij al live? Nee? Wij moeten een ongelooflijke ruft laten.
....
- Kut, betrapt
Ja, nog even.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
* De_Kardinaal spot een wilde dementor
[ afbeelding ]
Want je hebt het zooo slechtquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef Dementor het volgende:
Toch zou ik zo met de kroonprins willen ruilen.
Ik woon toch echt liever op de Horsten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Want je hebt het zooo slecht
Misschien is het meer de vrouw achter de man waar hij op doelt. Die fout heeft Rutte in ieder geval niet gemaaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Want je hebt het zooo slecht
Nee, daar doel ik niet op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien is het meer de vrouw achter de man waar hij op doelt. Die fout heeft Rutte in ieder geval niet gemaakt
In denk ik leg hem er even in!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, daar doel ik niet op.
Maar ik wist dat die gemakkelijke opmerking zou komen.
Gaan we rellen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In denk ik leg hem er even in!
Ik zie de bus van de tegenpartij nergens!quote:
Vlak de invloed van Rutte's moeder niet uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien is het meer de vrouw achter de man waar hij op doelt. Die fout heeft Rutte in ieder geval niet gemaakt
"Topic verneukend plaatje gepost"quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dus dat is het probleem...
dan moeten er regels komen voor de grote lengte en breedte van plaatjes![]()
wat zet je trouwens bij zo'n note ?
heeft een TE LANG plaatje gepost ?
echt ben ik wel benieuwd naar
Dat is pas een toffe werkgever.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor de side-kick van een hond heeft ie goed geboerd die Gertje!
In meervoud als in meerdere notes?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
"Topic verneukend plaatje gepost"
Bij Ian heb ik dat net in meervoud gezet en daarbij ook nog "zieken om het zieken met".
Ja, kun je het gepeupel goed bekijken zo?quote:
Zit hier gepeupel dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, kun je het gepeupel goed bekijken zo?
Meh, humorloos. En nou weet ik nog steeds niet hoe lang een plaatje mag zijn, gezien u de hele posts gewoon heul hebt doen verdwijnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
"Topic verneukend plaatje gepost"
Bij Ian heb ik dat net in meervoud gezet en daarbij ook nog "zieken om het zieken met".
Ga je nu over op zo'n joystick?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij wie kan ik m'n RSI-behandeling declareren?
Vraag uns!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij je werkgever als het meezit? Staat er iets over in je cao? Ben je lid van een vakbond?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dit het maximum?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Niet langer dan nodig".quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meh, humorloos. En nou weet ik nog steeds niet hoe lang een plaatje mag zijn, gezien u de hele posts gewoon heul hebt doen verdwijnen.
1) druk scrollwieltje inquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op een telefoon of tablet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1) druk scrollwieltje in
2) beweeg muis 3 centimeter naar beneden
3) doe helemaal niets terwijl de hedendaagse technologie voor je aan het scrollen is
4) profit
Het is dan ook een telefoon. Kom maar klagen als ik zorg dat je niet meer kan bellenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
"Niet langer dan nodig".
En kom op, op je foon zit je echt niet te lachen om zo'n topic.
ik wist niet eens dat dat konquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1) druk scrollwieltje in
2) beweeg muis 3 centimeter naar beneden
3) doe helemaal niets terwijl de hedendaagse technologie voor je aan het scrollen is
4) profit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |