quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Foei Ian!
* De_Kardinaal geeft Teun een note!
net een wokding op en morgen gaan we chinezenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
EENSCH....![]()
al was het alleen maar omdat hij mijn note terecht vond![]()
en nu gaat ik eten want zo boeiend is het ook weer niet
ik ga tenminste niet 6 pagina's lopen janken over een note
Dit grapje is al weken uitgemolkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef Laysa het volgende:
Ban voor teun!!!!!!!!!!!!!
BAMMMMMMMMMMMMMM
Nou en!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit grapje is al weken uitgemolken![]()
Plus is het doodnormaal dat als je een fout of brouwser verneukend plaatje plaatst het weg word gehaald. Daar hoort de note dan weer bij.
Zure mosterd na de maaltijd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is het doodnormaal dat als je een fout of brouwser verneukend plaatje plaatst het weg word gehaald. Daar hoort de note dan weer bij.
VIEZE MODLIKKER!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou en ??? er worden voor mindere zaken genote, das engquote:
Maar notes zijn helemaal niet belangrijk, vertelde een mod laatstquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou en ??? er worden voor mindere zaken genote, das eng
Alsof ons dat allemaal interesseertquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou en ??? er worden voor mindere zaken genote, das eng
Ik denk dat het bij géén van alle zou lukkenquote:
Blijkbaar welquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alsof ons dat allemaal interesseert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |