Hoe was het ook alweer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als de Paus een oproep doet dan laat ik mij inschepen!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zou je eerder adviseren om je te laten inblikken![]()
[ afbeelding ]
Pro Deo, Pro Patria?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer.
Voor God en vaderland..
pfffffffffffft
En daar moeten we de oorlog mee winnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn er klaar voor! We hebben onze ballpoint in onze borstzak, op naar Afghanistan![]()
[ afbeelding ]
dat geloof ik graag, ging niet om een euro he, dus je ziet alles terugquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks heks. Voel me 10 kilo lichter nu.
Yep en hij gaat zelfs proberen of die rekening die ik nog zou krijgen direct naar hun gestuurd kan worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, ging niet om een euro he, dus je ziet alles terug
en van dat spoednummer weet je nu![]()
als mijn meisje maar niet besluit te gaan, echt ik ga voor het vliegtuig leggen want toestemming geven kan ik niet meer, ze is volwassen he.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn er klaar voor! We hebben onze ballpoint in onze borstzak, op naar Afghanistan![]()
[ afbeelding ]
top, en heb ook je foto`s gezien van je gefrubbel, leuk gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en hij gaat zelfs proberen of die rekening die ik nog zou krijgen direct naar hun gestuurd kan worden.
Dank je.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
top, en heb ook je foto`s gezien van je gefrubbel, leuk gedaan
Is die van jullie ook rood van binnen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:16 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/a(...)Oosten__.html?p=10,2
Dan rijden ze er in het Midden Oosten ook netjes bij.![]()
Die chick heeft geen tietenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vertel eens, hoe ging het richting Spanje, rijdt ie lekker?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:16 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/a(...)Oosten__.html?p=10,2
Dan rijden ze er in het Midden Oosten ook netjes bij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |