als mijn meisje maar niet besluit te gaan, echt ik ga voor het vliegtuig leggen want toestemming geven kan ik niet meer, ze is volwassen he.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn er klaar voor! We hebben onze ballpoint in onze borstzak, op naar Afghanistan![]()
[ afbeelding ]
top, en heb ook je foto`s gezien van je gefrubbel, leuk gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en hij gaat zelfs proberen of die rekening die ik nog zou krijgen direct naar hun gestuurd kan worden.
Dank je.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
top, en heb ook je foto`s gezien van je gefrubbel, leuk gedaan
Is die van jullie ook rood van binnen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:16 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/a(...)Oosten__.html?p=10,2
Dan rijden ze er in het Midden Oosten ook netjes bij.![]()
Die chick heeft geen tietenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn er klaar voor! We hebben onze ballpoint in onze borstzak, op naar Afghanistan![]()
[ afbeelding ]
Ja, vertel eens, hoe ging het richting Spanje, rijdt ie lekker?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:16 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/a(...)Oosten__.html?p=10,2
Dan rijden ze er in het Midden Oosten ook netjes bij.![]()
Mooi!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
Er is net een pak van mijn hart gevallen, een hele grote. Gister voicemail van Metterwoon of ik even wilde bellen vanochtend, dat gedaan en die man wilde graag even langskomen.
Jullie willen niet weten hoe zenuwachtig ik was.....
IK KRIJG HET HELE BEDRAG TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Comfortabeler dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:46 schreef hondjes het volgende:
Ik zeg donkergrijs, meneer zegt zwart...
het is even wennen, denk dat de mercedes iets comfortabeler rijdt.
Dan ..de Porsche..quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Comfortabeler dan?
Mijn chevy impala SS uit '64?
Aha, wit van buiten, zwart van binnen. Voor lange snelwegritten is een Mercedes waarschijnlijk idd comfortabeler, voor een potje raggen op bochtige binnenwegen is de Porsche wat geschikter, denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:46 schreef hondjes het volgende:
Ik zeg donkergrijs, meneer zegt zwart...
het is even wennen, denk dat de mercedes iets comfortabeler rijdt.
Dacht dat het minimaal op 105 moest staan. Dat staat het ABP, maar toch meer afdracht hèquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef hondjes het volgende:
En ik wordt niet gekortwiekt op mijn pensioen..hij staat op 96
En je hebt bij ene porsche heel snel het idee dat je hard rijdt omdat je zo dicht op de weg zit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar de stoelen zitten wel weer lekkerder.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
yep dat wordt haar redding
Dat is wildplassen !quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even een bermbom onschadelijk maken, onze jongens staan voor niets.
[ afbeelding ]
Ik ken nog wel een loodgietersbedrijfje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wildplassen !![]()
Daar krijg je hier een boete voor, zal daar wel mogen hoop ik, anders moeten ze eerst een
riolering aanleggen
Werkt niet Coosquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef Coos het volgende:
Flitsenquête naar Kunduzmissie.
http://eenvandaag.enquete(...)ey_type=panelmailing
Weet niet of hij werkt zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |