quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze goed kunnen rijden zijn meestal de stumpers in het verkeer.
Je moet naar de lange termijn trend kijken en niet naar de korte termijn. Er is enorm veel verbeterd sinds 1960 en in 2200 zal er nog meer éénwording zijn. We komen gewoon met mensen overal ter wereld in gesprek en dat leidt onvermijdelijk tot eenwording. Politiek kan daar helemaal niets aan veranderen dat gaat vanzelf.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, de grootste machten (VS vs China) zijn protectionistischer dan ooit, het EU scepsisme groeit harder dan de anti immigratie partijen. Maar je hebt wel gelijk dat er vooralsnog een tendens gaande is dat er steeds meer eenheidsworst aankomt. Volstrekt onwenselijk imo.
Ojah, en ik krijg zojuist te horen dat de beste man meer geld heeft dan mijn hele familie bij elkaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze goed kunnen rijden zijn meestal de stumpers in het verkeer.
Nee, jij zegt dat je wel van ruzie houdt, en het liefst in het echt, waarop ik reageer dat je mij niet met je bolle kop moet lastigvallen met je gezwam. Nergens het woord succesvol gevallen, maar het is wel duidelijk dat mijn kritiek op de onderklasse zwaar bij jou valt. Ik verwacht ook niet anders van een PVV tokkie.quote:Trouwens, ik krijg dm's van MLG waarin hij nog eens bevestigd hoe succesvol hij is en dat ik een dikke lelijke bolle kop heb. Wat een taal voor zo'n succesvolle entrepreneur of wat dan ook.
Nah.quote:
Wie begon hier met dm'en? En inderdaad, ik houd niet van anonieme scheld kanonnades.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat je wel van ruzie houdt, en het liefst in het echt, waarop ik reageer dat je mij niet met je bolle kop moet lastigvallen met je gezwam. Nergens het woord succesvol gevallen, maar het is wel duidelijk dat mijn kritiek op de onderklasse zwaar bij jou valt. Ik verwacht ook niet anders van een PVV tokkie.
Mijn eerste dm was een excuus, niet een scheld kanonnade. Maar goed. Veel plezier met het dromen over een tractor bedrijf. Vergeet niet dat de vraag uit Afrika naar tractors gaat toenemen, en dat je geen PVV stemt die buitenlandse export naar landen met Moslims afschaft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie begon hier met dm'en? En inderdaad, ik houd niet van anonieme scheld kanonnades.
Prachtig altijd die scheldkannonades. Als je het negeert is de lol er ook zo vanaf.quote:Ten tweede zwakzinnige gedrocht, jij bent een failure. Niks meer en niks minder, het mag een wonder heten dat jij nog geen kastplantje bent. Je domheid straalt er vanaf, je bent beperkt in je kunnen, je vocabulaire reikt niet verder dan een zeven jarige dat net op de basisschool zit en je stupiditeit is lachwekkend om te zien. Een nitwit die keer op keer faalt. Maar goed, dat is niets nieuws.
Mlg ging mij gister een direct message sturen omdat hij geen aandacht van me kreeg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ojah, en ik krijg zojuist te horen dat de beste man meer geld heeft dan mijn hele familie bij elkaar.
Haha, van wie was die?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef eriksd het volgende:
De beste PM die ik ooit ontving:
[..]
Prachtig altijd die scheldkannonades. Als je het negeert is de lol er ook zo vanaf.
Ben ik ook heel benieuwd naarquote:
From?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef eriksd het volgende:
De beste PM die ik ooit ontving:
[..]
Prachtig altijd die scheldkannonades. Als je het negeert is de lol er ook zo vanaf.
Ja, dat klopt, zo vroeg ik dat ook letterlijk. Op een of andere manier houd ik van jouw aandacht, al spoor je voor geen meter.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mlg ging mij gister een direct message sturen omdat hij geen aandacht van me kreeg.
Succes is voor iedereen op te rapen, mits je er hard voor werkt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Mijn eerste dm was een excuus, niet een scheld kanonnade. Maar goed. Veel plezier met het dromen over een tractor bedrijf.
quote:
quote:
Nah, ik ga geen namen noemen. Vond het wel een mooi stukje proza. Van klopkoek heb ik ook nog wel eens wat mogen ontvangen overigens. Hoop wel dat hij terugkomt.quote:
En ik krijg een dm van mlg dat ik een dikke lelijke kop, ok er mogen'n paar kilo's af maar ik ben geen vetzak ofzo, 1,82 a 87/88 kg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mlg ging mij gister een direct message sturen omdat hij geen aandacht van me kreeg.
Dat is niet echt netjes van hem nee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik krijg een dm van mlg dat ik een dikke lelijke kop, ok er mogen'n paar kilo's af maar ik ben geen vetzak ofzo, 1,82 a 87/88 kg.
Joh, ga naar www.jebentmooi.nl. Daar kun je terecht voor je problemen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik krijg een dm van mlg dat ik een dikke lelijke kop, ok er mogen'n paar kilo's af maar ik ben geen vetzak ofzo, 1,82 a 87/88 kg.
He fuck ik ben 1.81 officieel en weeg officieel 93.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof, hoe beoordeel jij het programma van PvdA Gld?quote:
Is dat je big company?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Joh, ga naar www.jebentmooi.nl. Daar kun je terecht voor je problemen.
Doe eens een linkje, heb het nog niet gelezen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof, hoe beoordeel jij het programma van PvdA Gld?
Ligt er natuurlijk ook aan als je wel of niet veel sport, ik sport gemiddeld (elke avond 1 uur wandelen).quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef betyar het volgende:
[..]
He fuck ik ben 1.81 officieel en weeg officieel 93.![]()
![]()
En toch zie je het niet aan me af.Tenzij ik een strak t-shirtje aan heb.
Astuquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe eens een linkje, heb het nog niet gelezen.
Nooit. Wel heel veel gedaan, in dienst. Ik had zelfs een six-pack.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan als je wel of niet veel sport, ik sport gemiddeld (elke avond 1 uur wandelen).
Tikje mager zelfs.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
191 / 85 hier, vind ik wel prima eigenlijk.
Hier nog nooit boze pm's ontvangen.quote:
Snoep je veel dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Nooit. Wel heel veel gedaan, in dienst. Ik had zelfs een six-pack.. had ja
Ken ik hem?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef IHVK het volgende:
Omdat ik er nu inmiddels om kan lachen.
[..]
Lief he.
WTF?!?!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef IHVK het volgende:
Omdat ik er nu inmiddels om kan lachen.
[..]
Lief he.
Nee dat is tong80quote:
Wel gedaan, toen ik stopte met roken ben ik 10 kg aangekomen. Ook het plotselinge stoppen met sporten heeft zijn tol geëist.quote:
En het gaat er niet meer af?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Wel gedaan, toen ik stopte met roken ben ik 10 kg aangekomen. Ook het plotselinge stoppen met sporten heeft zijn tol geëist.
Sinds vandaag ervaring mee jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jaja sommige mensen worden écht boos om dingen die je zegt blijkbaar.
Het is dat er een ban staat om het posten van pm's maar ik had graag mijn kaarten op tafel willen leggen.quote:
Ja hoor, gaat hij nu met zijn grote bek huilenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof, ik heb je even via de PM benaderd, ik hoop dat jij er een mening over hebt.
Dan geef ik je bij deze toestemming. Laat maar zien welke kaarten je hebt. Ik heb je nog nooit een pm gestuurd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is dat er een ban staat om het posten van pm's maar ik had graag mijn kaarten op tafel willen leggen.
Nou ja, dit is eigenlijk de enige erge, andere kritische PM's eindigen bij mij meestal in een goed PM gesprek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg louter vriendelijke PM's. Maar ik ben dan ook een allemansvriend op FOK!
Ja en jij lachen als ik een ban krijg zeker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan geef ik je bij deze toestemming. Laat maar zien welke kaarten je hebt.
Ephedra is the keyquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Dadelijk misschien wel weer als ik kan gaan sporten.
Of werken, je beseft dat in een eigen zaak veel uren gaan zitten? Maar wil het een beetje vlotten dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Dadelijk misschien wel weer als ik kan gaan sporten.
Een ban?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is dat er een ban staat om het posten van pm's maar ik had graag mijn kaarten op tafel willen leggen.
Nee, Remlof mag mij een pm sturen waarin hij toestemming vraagt, en dan mag jij mijn pm's posten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en jij lachen als ik ban krijg zeker.
Geloof me, ik ga hier niet wegquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat hij nu met zijn grote bek huilenGeert is niet trots op jou hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yupz, geen nooit, jij poste de naam er niet bij en dan kan niemand het achterhalen als het wel een echte pm was. Maar stel dat ik jou een pm stuur en jij maakt hem direct publicitair dan riskeer jij wel een ban.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef betyar het volgende:
Stop de subsidies op kunst mijn zoontje heeft talent:Ik zou subsidie aanvragen voor je zoontje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Ga jij nou maar die pm's posten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geloof me, ik ga hier niet wegEr is hier een iemand die weggaat, en dat ben jij.
Stop de subsidies op kunst mijn zoontje heeft talent:Mooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat trouwens een terrarium? En wat leeft erin?
Stop de subsidies op kunst mijn zoontje heeft talent:Wat zit daar in dat aquarium?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ephdra werkt erg goed. Je kan beter de chemische variant hebben, die heet ephedrine.quote:
quote:Ik zeg dat de PVV niks klaarmaakt, maar de PvdA wel. Gezien wat ze klaarmaken niet positief is, kan je dan beter op de PVV stemmen!
Voor de vlinderreisjes ed verwijs ik naar google, daar is genoeg te vinden.
fokthesystem?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Zeeland het volgende:
Rara van wie heb ik dit gekregen.
[..]
Voice over?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Zeeland het volgende:
Rara van wie heb ik dit gekregen.
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi hoor.
Is dat trouwens een terrarium? En wat leeft erin?
Niks bijzonders meer, het was een amazonebiotoop, nu zijn bijna de vissen eruit. als ze allemaal weg zijn maak ik er een vivarium Paludarium van. dan word het net zo hoog als de woonkamer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zit daar in dat aquarium?
Ik vraag me af als't waar is, ik zie hem daar ab-so-luut niet voor aan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
Sacher die campagnevoert voor de PVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |