Ja, dat klopt, zo vroeg ik dat ook letterlijk. Op een of andere manier houd ik van jouw aandacht, al spoor je voor geen meter.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mlg ging mij gister een direct message sturen omdat hij geen aandacht van me kreeg.
Succes is voor iedereen op te rapen, mits je er hard voor werkt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Mijn eerste dm was een excuus, niet een scheld kanonnade. Maar goed. Veel plezier met het dromen over een tractor bedrijf.
quote:
quote:
Nah, ik ga geen namen noemen. Vond het wel een mooi stukje proza. Van klopkoek heb ik ook nog wel eens wat mogen ontvangen overigens. Hoop wel dat hij terugkomt.quote:
En ik krijg een dm van mlg dat ik een dikke lelijke kop, ok er mogen'n paar kilo's af maar ik ben geen vetzak ofzo, 1,82 a 87/88 kg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mlg ging mij gister een direct message sturen omdat hij geen aandacht van me kreeg.
Dat is niet echt netjes van hem nee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik krijg een dm van mlg dat ik een dikke lelijke kop, ok er mogen'n paar kilo's af maar ik ben geen vetzak ofzo, 1,82 a 87/88 kg.
Joh, ga naar www.jebentmooi.nl. Daar kun je terecht voor je problemen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik krijg een dm van mlg dat ik een dikke lelijke kop, ok er mogen'n paar kilo's af maar ik ben geen vetzak ofzo, 1,82 a 87/88 kg.
He fuck ik ben 1.81 officieel en weeg officieel 93.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof, hoe beoordeel jij het programma van PvdA Gld?quote:
Is dat je big company?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Joh, ga naar www.jebentmooi.nl. Daar kun je terecht voor je problemen.
Doe eens een linkje, heb het nog niet gelezen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof, hoe beoordeel jij het programma van PvdA Gld?
Ligt er natuurlijk ook aan als je wel of niet veel sport, ik sport gemiddeld (elke avond 1 uur wandelen).quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef betyar het volgende:
[..]
He fuck ik ben 1.81 officieel en weeg officieel 93.![]()
![]()
En toch zie je het niet aan me af.Tenzij ik een strak t-shirtje aan heb.
Astuquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe eens een linkje, heb het nog niet gelezen.
Nooit. Wel heel veel gedaan, in dienst. Ik had zelfs een six-pack.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan als je wel of niet veel sport, ik sport gemiddeld (elke avond 1 uur wandelen).
Tikje mager zelfs.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
191 / 85 hier, vind ik wel prima eigenlijk.
Hier nog nooit boze pm's ontvangen.quote:
Snoep je veel dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Nooit. Wel heel veel gedaan, in dienst. Ik had zelfs een six-pack.. had ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |