quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze goed kunnen rijden zijn meestal de stumpers in het verkeer.
Je moet naar de lange termijn trend kijken en niet naar de korte termijn. Er is enorm veel verbeterd sinds 1960 en in 2200 zal er nog meer éénwording zijn. We komen gewoon met mensen overal ter wereld in gesprek en dat leidt onvermijdelijk tot eenwording. Politiek kan daar helemaal niets aan veranderen dat gaat vanzelf.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, de grootste machten (VS vs China) zijn protectionistischer dan ooit, het EU scepsisme groeit harder dan de anti immigratie partijen. Maar je hebt wel gelijk dat er vooralsnog een tendens gaande is dat er steeds meer eenheidsworst aankomt. Volstrekt onwenselijk imo.
Ojah, en ik krijg zojuist te horen dat de beste man meer geld heeft dan mijn hele familie bij elkaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze goed kunnen rijden zijn meestal de stumpers in het verkeer.
Nee, jij zegt dat je wel van ruzie houdt, en het liefst in het echt, waarop ik reageer dat je mij niet met je bolle kop moet lastigvallen met je gezwam. Nergens het woord succesvol gevallen, maar het is wel duidelijk dat mijn kritiek op de onderklasse zwaar bij jou valt. Ik verwacht ook niet anders van een PVV tokkie.quote:Trouwens, ik krijg dm's van MLG waarin hij nog eens bevestigd hoe succesvol hij is en dat ik een dikke lelijke bolle kop heb. Wat een taal voor zo'n succesvolle entrepreneur of wat dan ook.
Nah.quote:
Wie begon hier met dm'en? En inderdaad, ik houd niet van anonieme scheld kanonnades.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat je wel van ruzie houdt, en het liefst in het echt, waarop ik reageer dat je mij niet met je bolle kop moet lastigvallen met je gezwam. Nergens het woord succesvol gevallen, maar het is wel duidelijk dat mijn kritiek op de onderklasse zwaar bij jou valt. Ik verwacht ook niet anders van een PVV tokkie.
Mijn eerste dm was een excuus, niet een scheld kanonnade. Maar goed. Veel plezier met het dromen over een tractor bedrijf. Vergeet niet dat de vraag uit Afrika naar tractors gaat toenemen, en dat je geen PVV stemt die buitenlandse export naar landen met Moslims afschaft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie begon hier met dm'en? En inderdaad, ik houd niet van anonieme scheld kanonnades.
Prachtig altijd die scheldkannonades. Als je het negeert is de lol er ook zo vanaf.quote:Ten tweede zwakzinnige gedrocht, jij bent een failure. Niks meer en niks minder, het mag een wonder heten dat jij nog geen kastplantje bent. Je domheid straalt er vanaf, je bent beperkt in je kunnen, je vocabulaire reikt niet verder dan een zeven jarige dat net op de basisschool zit en je stupiditeit is lachwekkend om te zien. Een nitwit die keer op keer faalt. Maar goed, dat is niets nieuws.
Mlg ging mij gister een direct message sturen omdat hij geen aandacht van me kreeg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ojah, en ik krijg zojuist te horen dat de beste man meer geld heeft dan mijn hele familie bij elkaar.
Haha, van wie was die?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef eriksd het volgende:
De beste PM die ik ooit ontving:
[..]
Prachtig altijd die scheldkannonades. Als je het negeert is de lol er ook zo vanaf.
Ben ik ook heel benieuwd naarquote:
From?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef eriksd het volgende:
De beste PM die ik ooit ontving:
[..]
Prachtig altijd die scheldkannonades. Als je het negeert is de lol er ook zo vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |