abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:03:39 #251
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_91908978
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:02 schreef IHVK het volgende:
Precies, er is veel veranderd in de manier van leven en er gaat hoogstwaarschijnlijk veel meer veranderen.

De vraag is, hoe verandert de staat mee, en wat is de meest eerlijke manier, om de goederen en de macht te verdelen.

Heeft weinig met (Sovjet) communisme te maken.
Dingen eerlijk delen? Juist niet, hoe zorgen we dat we niet overbevolkt raken, hoe pakken wij de integrale massa-immigratie aan, en hoe zorgen we dat we werklozen weer aan de bak krijgen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:04:00 #252
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_91908995
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En wie ben jij dan wel om mij te beoordelen op mijn kwaliteiten? :D _O-
Dat moet je dat niet lullig opvatten. Het heeft vanaf mijn 18e ook 5 jaar geduurd voordat ik iets van de grond kreeg, en bovendien ook nog als een pudding in elkaar gezakt is.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:04:33 #253
294269 mlg
pi_91909026
quote:
11s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat een vervelende toon sla jij aan zeg, terwijl Koos met jou op een volwaardige manier praat.
Ben je de coach van Koos of wat? Bespaar me ook jouw gelul aub. Koos is wel wat gewend.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:05:00 #254
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_91909048
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Iets voor jezelf beginnen, eerst de diploma's en kapitaal opbouwen.
Ik ga ook voor mezelf beginnen zonder kapitaal. Wel wat spaarcentjes maar dat is zeker geen kapitaal. Daarnaast diploma's? waarom als je morgen naar de KVK gaat om bijv. jezelf in te schrijven als makelaar dan ben je makelaar. het enige beroep op MBO wat is beschermd is apothekersassistent(e).
pi_91909055
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef mlg het volgende:

[..]

Ben je de coach van Koos of wat? Bespaar me ook jou gelul aub. Koos is wel wat gewend.
Nee, ik denk niet dat hij of ik dat wil, maar ik irriteerde me een beetje aan toon.
pi_91909068
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:02 schreef mlg het volgende:

[..]

Ja koos, bespaar me dat gelul met dat denken zonder grenzen en de oneindige wereld. Wees gewoon realistisch.
Wees jij gewoon eens niet zo rete-beperkt. Het valt alleen maar toe te juichen dat mensen nadenken over manieren hoe het beter kan. Hoe de fuck denk je dat we gekomen zijn waar we nu zijn? Hoe denk je dat veranderingen in het verleden zijn bewerkstelligt? Het moge immers duidelijk zijn dat het huidige systeem verre van perfect is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:05:39 #257
294269 mlg
pi_91909076
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:02 schreef IHVK het volgende:
Precies, er is veel veranderd in de manier van leven en er gaat hoogstwaarschijnlijk veel meer veranderen.

De vraag is, hoe verandert de staat mee, en wat is de meest eerlijke manier, om de goederen en de macht te verdelen.

Heeft weinig met (Sovjet) communisme te maken.
Uhuh. :')
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:06:05 #258
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_91909105
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef mlg het volgende:

[..]

Dat moet je dat niet lullig opvatten. Het heeft vanaf mijn 18e ook 5 jaar geduurd voordat ik iets van de grond kreeg, en bovendien ook nog als een pudding in elkaar gezakt is.
Ik heb ook nergens gepretendeerd dat ik ook daadwerkelijk op dit moment iets kan, dat in tegenstelling tot jij die alleen maar loopt te pronken hoe succesvol je wel niet bent. Ik vermoed dat KV succesvoller is dan jij ooit zult worden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_91909116
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dingen eerlijk delen? Juist niet, hoe zorgen we dat we niet overbevolkt raken, hoe pakken wij de integrale massa-immigratie aan, en hoe zorgen we dat we werklozen weer aan de bak krijgen.
Het één sluit het ander niet uit.
pi_91909117
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:05 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee, ik denk niet dat hij of ik dat wil, maar ik irriteerde me een beetje aan toon.
Laat hem maar hij kan niet zo goed tegen drank...kwade dronk enzo
pi_91909162
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:05 schreef mlg het volgende:

[..]

Uhuh. :')
Wat versta jij onder eerlijk?

De één vindt het eerlijk dat een minderheid alle goederen en macht krijgt, en de ander iedereen evenveel.

Zolang ik niet heb gezegd dat iedereen evenveel moet krijgen, is het geen communistische gedachte, maar goed.
pi_91909183
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hoe denk je dat we voorkomen dat we overbevolkt raken? En wanneer je streeft naar een wereld waar iedereen een welvarend leven kan leiden wordt massa-immigratie een antiek begrip.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:07:52 #263
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_91909198
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:05 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik ga ook voor mezelf beginnen zonder kapitaal. Wel wat spaarcentjes maar dat is zeker geen kapitaal. Daarnaast diploma's? waarom als je morgen naar de KVK gaat om bijv. jezelf in te schrijven als makelaar dan ben je makelaar. het enige beroep op MBO wat is beschermd is apothekersassistent(e).
Je hebt deels gelijk natuurlijk, maar ik moet gewoon beter Engels spreken, Engels is natuurlijk bij uitstek wereldtaal nummer 1 en die moet je gewoon goed beheersen, daarnaast is wiskunde ook belangrijk (prognoses etc). Daarbij heb ik veel affiniteit met goederenvervoer en dat is momenteel bagger.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_91909236
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb ook nergens gepretendeerd dat ik ook daadwerkelijk op dit moment iets kan, dat in tegenstelling tot jij die alleen maar loopt te pronken hoe succesvol je wel niet bent. Ik vermoed dat KV succesvoller is dan jij ooit zult worden.
Op je teentjes getrapt? Damn, je moet wel een beetje tegen kritiek kunnen hoor.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:08:43 #265
294269 mlg
pi_91909247
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wees jij gewoon eens niet zo rete-beperkt. Het valt alleen maar toe te juichen dat mensen nadenken over manieren hoe het beter kan. Hoe de fuck denk je dat we gekomen zijn waar we nu zijn? Hoe denk je dat veranderingen in het verleden zijn bewerkstelligt? Het moge immers duidelijk zijn dat het huidige systeem verre van perfect is.
Ik vind het heel fijn dat je over problemen nadenkt, en als je ze ook nog met jouw team zelfstandig kan uitvoeren, dan hoor je mij niet klagen. Het gaat erom dat jullie willen bedenken, en dat iemand met de portemonnee moet uitvoeren. Horror films lopen nooit goed af.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:08:50 #266
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_91909254
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe denk je dat we voorkomen dat we overbevolkt raken? En wanneer je streeft naar een wereld waar iedereen een welvarend leven kan leiden wordt massa-immigratie een antiek begrip.
Jij denkt/hoopt dat de wereld 1 groot geheel wordt, imo is dat volstrekt onrealistisch.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_91909281
quote:
11s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat versta jij onder eerlijk?

De één vindt het eerlijk dat een minderheid alle goederen en macht krijgt, en de ander iedereen evenveel.

Zolang ik niet heb gezegd dat iedereen evenveel moet krijgen, is het geen communistische gedachte, maar goed.
Jongens zijn een beetje bang voor verandering. Mlg noemt anderen graag autistisch, maar hij is zelf degene die de symptonen vertoont. Wanneer iemand vraagtekens plaatst bij het kapitalisme dient die persoon met man en macht te worden bestreden. Gooien met termen als communisme hoort daar nou eenmaal bij. Dat is althans de gedachtegang van spastische verdedigers van het kapitalisme.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:09:31 #268
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_91909297
quote:
9s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

Op je teentjes getrapt? Damn, je moet wel een beetje tegen kritiek kunnen hoor.
Mwah, iemand die in z'n profiel zegt dat hij entrepreneur is is niet bepaald onbescheiden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_91909380
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mwah, iemand die in z'n profiel zegt dat hij entrepreneur is is niet bepaald onbescheiden.
Jij schiet meteen in de aanval omdat iemand zegt dat je geen talent hebt.
pi_91909434
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij denkt/hoopt dat de wereld 1 groot geheel wordt, imo is dat volstrekt onrealistisch.
Ik kijk gewoon wat verder vooruit. Persoonlijk verwacht ik het niet meer mee te maken. Maar het is een feit dat de wereld hard op weg is naar eenwording. Landen beginnen steeds nauwer samen te werken en er wordt al langer gesproken over een wereldorde. Dit alles verloopt niet altijd even succesvol, maar de weg naar de top is meestal hobbelig. Dat hoort er nou eenmaal bij. Verandering is nooit eenvoudig.
pi_91909516
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef mlg het volgende:

[..]

Ik vind het heel fijn dat je over problemen nadenkt, en als je ze ook nog met jouw team zelfstandig kan uitvoeren, dan hoor je mij niet klagen. Het gaat erom dat jullie willen bedenken, en dat iemand met de portemonnee moet uitvoeren. Horror films lopen nooit goed af.
Ik doel ook niet zozeer op mijzelf. Er zijn op de wereld professionals die zich met dergelijke vraagstukken bezighouden. En op een dag zal de tijd rijp zijn om een geheel nieuw systeem te lanceren.
pi_91909544
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon wat verder vooruit. Persoonlijk verwacht ik het niet meer mee te maken. Maar het is een feit dat de wereld hard op weg is naar eenwording. Landen beginnen steeds nauwer samen te werken en er wordt al langer gesproken over een wereldorde. Dit alles verloopt niet altijd even succesvol, maar de weg naar de top is meestal hobbelig. Dat hoort er nou eenmaal bij. Verandering is nooit eenvoudig.
Klopt, als we juist realistisch zijn is dat waar we heen gaan met de kleiner wordende wereld. Het zal vast zijn mindere periodes kennen, de geschiedenis van de menseheid kennende, en ik hoop zo een dipje nooit mee te maken, maar we kunnen het er het best zo goed mogelijk anticiperen ipv in ons schulpje terug te kruipen, want dan gaat het juist mis ben ik van mening.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:14:48 #273
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_91909622
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, de grootste machten (VS vs China) zijn protectionistischer dan ooit, het EU scepsisme groeit harder dan de anti immigratie partijen. Maar je hebt wel gelijk dat er vooralsnog een tendens gaande is dat er steeds meer eenheidsworst aankomt. Volstrekt onwenselijk imo.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:15:02 #274
294269 mlg
pi_91909648
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Thja, je gaat de aanval met mij aan, dus dan verdedig ik mezelf met de waarheid. Je wereld bestaat alleen uit buitenlanders en de PVV, en je hebt een raar bol hoofd (zie je fotoalbum). Ik heb een neus voor talent, en ik zie in 1 oogopslag dat jij dat niet bent. Kom maar in de verdediging, de toekomst wordt je wel duidelijk.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:15:20 #275
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_91909668
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik doel ook niet zozeer op mijzelf. Er zijn op de wereld professionals die zich met dergelijke vraagstukken bezighouden. En op een dag zal de tijd rijp zijn om een geheel nieuw systeem te lanceren.
Dat systeem zal gebaseerd zijn op het kapitalisme.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')