Who cares, ik maak zo nu en dan ook wel eens zo'n fout, tis verdomme een discussie platform, geen examen Nederlandsche taal fzoquote:
Eensch!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Who cares, ik maak zo nu en dan ook wel eens zo'n fout, tis verdomme een discussie platform, geen examen Nederlandsche taal fzo
Ik wil een windmolen achter in de wei zetten. Eentje die 15000 kWh levert. Ken je er eentje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
MLG je had belooft hier nog op te reageren.
Oneensch!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn leeftijd is mijn grootste barriere.
Hoe bedoelt gij?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
Mij leeftijd is mijn grootste barriere.
Wat let je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
Wat lijkt mij het geweldig om een eigen bedrijf te beginnen.
Ten eerste is er niet genoeg voedsel zijn voor de hele wereld. Maar al zou er voor de hele wereld genoeg voedsel zijn, wat wil je ermee doen? Wil je voedsel pakketjes droppen in al die arme landen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
MLG je had belooft hier nog op te reageren.
Die kwam hier gewoon in de busquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef IHVK het volgende:
http://www.nrcnext.nl/non-wp-content/nrc.nul/1_22/index.html
Echt een leuk stuk, het middelste stuk. Jammer dat ik deze editie heb gemist toen.
Er is wel genoeg voedsel voor de hele wereld.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Ten eerste is er niet genoeg voedsel zijn voor de hele wereld. Maar al zou er voor de hele wereld genoeg voedsel zijn, wat wil je ermee doen? Wil je voedsel pakketjes droppen in al die arme landen?
Niet genoeg voedsel in de wereld? Hahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Ten eerste is er niet genoeg voedsel zijn voor de hele wereld. Maar al zou er voor de hele wereld genoeg voedsel zijn, wat wil je ermee doen? Wil je voedsel pakketjes droppen in al die arme landen?
O, die heb ik gelukkig ook gemist.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die kwam hier gewoon in de bus. Vond hem wel heel leuk maar al die zure reacties er op de volgende dag
Er is als je het een beetje goed organiseert zat voer om de wereldbevolking een keer of 2-3 te voeden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef mlg het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |