Who cares, ik maak zo nu en dan ook wel eens zo'n fout, tis verdomme een discussie platform, geen examen Nederlandsche taal fzoquote:
Eensch!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Who cares, ik maak zo nu en dan ook wel eens zo'n fout, tis verdomme een discussie platform, geen examen Nederlandsche taal fzo
Ik wil een windmolen achter in de wei zetten. Eentje die 15000 kWh levert. Ken je er eentje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
MLG je had belooft hier nog op te reageren.
Oneensch!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn leeftijd is mijn grootste barriere.
Hoe bedoelt gij?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
Mij leeftijd is mijn grootste barriere.
Wat let je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
Wat lijkt mij het geweldig om een eigen bedrijf te beginnen.
Ten eerste is er niet genoeg voedsel zijn voor de hele wereld. Maar al zou er voor de hele wereld genoeg voedsel zijn, wat wil je ermee doen? Wil je voedsel pakketjes droppen in al die arme landen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
MLG je had belooft hier nog op te reageren.
Die kwam hier gewoon in de busquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef IHVK het volgende:
http://www.nrcnext.nl/non-wp-content/nrc.nul/1_22/index.html
Echt een leuk stuk, het middelste stuk. Jammer dat ik deze editie heb gemist toen.
Er is wel genoeg voedsel voor de hele wereld.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Ten eerste is er niet genoeg voedsel zijn voor de hele wereld. Maar al zou er voor de hele wereld genoeg voedsel zijn, wat wil je ermee doen? Wil je voedsel pakketjes droppen in al die arme landen?
Niet genoeg voedsel in de wereld? Hahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Ten eerste is er niet genoeg voedsel zijn voor de hele wereld. Maar al zou er voor de hele wereld genoeg voedsel zijn, wat wil je ermee doen? Wil je voedsel pakketjes droppen in al die arme landen?
O, die heb ik gelukkig ook gemist.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die kwam hier gewoon in de bus. Vond hem wel heel leuk maar al die zure reacties er op de volgende dag
Er is als je het een beetje goed organiseert zat voer om de wereldbevolking een keer of 2-3 te voeden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee in de NRC.nextquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
O, die heb ik gelukkig ook gemist.
Hier op Fok?
Twee bekenden van mij gaan een Subway openen. Alles kan!quote:
Wat kan ik op m'n 18e?quote:
Je beseft dat dit een typefout is? Als ik nu had gezegt dat ''ik wordt''quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
... Ik heb wel het idee dat ik makkelijk terug te pakken ben op fouten..
quote:Wat wij niet willen gebeurt hoogstwaarschijnlijk toch
Die ruiken overal hetzelfde.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Twee bekenden van mij gaan een Subway openen. Alles kan!
Nee, er is niet genoeg productie capaciteit om de hele wereld van voedsel te voorzien. Er moet eerst vraag ontstaan voordat de capaciteit wordt vergroot. Er moeten gigantisch veel nieuwe fabrieken bijkomen, en daarnaast nog verschrikkelijke prijs inflatie. Hoe wil je dit allemaal subsidiëren? Particulier zal dit nooit ontstaan, daar is simpelweg te weinig vertrouwen in.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is als je het een beetje goed organiseert zat voer om de wereldbevolking een keer of 2-3 te voeden.
Daarom moet het huidige systeem op den duur ook verdwijnen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, er is niet genoeg productie capaciteit om de hele wereld van voedsel te voorzien. Er moet eerst vraag ontstaan voordat de capaciteit wordt vergroot. Er moeten gigantisch veel nieuwe fabrieken bijkomen, en daarnaast nog verschrikkelijke prijs inflatie. Hoe wil je dit allemaal subsidiëren? Particulier zal dit nooit ontstaan, daar is simpelweg te weinig vertrouwen in.
Je bedoelt gewoon naar het communisme. Dat leidt ook weer tot armoede.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom moet het huidige systeem op den duur ook verdwijnen.
Ben je nou werkelijk zo beperkt van geest? Jij denkt werkelijk dat de ideeen op zijn? Dat dit het summum van de menselijke beschaving is. Als ik roep dat het systeem op den duur moet verdwijnen, denk jij direct dat ik doel op het communisme. Kom op man.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon naar het communisme.
Ik zie onze regeringen dan liever in arme landen investeren, die de vrije markt haar beloop laat.
Ja, hoe wil je het anders bereiken? Volgens mij ben jij beperkt in geest door maar 1 communisme is gedachte te nemen, zoals die van de Sovjet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je nou werkelijk zo beperkt van geest? Jij denkt werkelijk dat de ideeen op zijn? Als ik roep dat het systeem op den duur moet verdwijnen, denk jij direct dat ik doel op het communisme. Kom op man.
Jij kan alleen maar aan Sovjet communisme denken, maar koos is beperkt van geest?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, hoe wil je het anders bereiken? Volgens mij ben jij beperkt in geest door maar 1 communisme is gedachte te nemen, zoals die van de Sovjet.
Het is niet de vraag of de ideeen op zijn, maar hoe je de ideeen wil uitvoeren.
Iets voor jezelf beginnen, eerst de diploma's en kapitaal opbouwen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat kan je niet op je achttiende?. Jij gaat uit van je tekortkomingen, eigenlijk ben je links
Nee, ik zeg dat Koos alleen maar aan de Sovjet denkt. Ik weet wel dat het communisme van Marx met roosjes is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar aan Sovjet communisme denken, maar koos is beperkt van geest?
Koos geeft niet altijd blijk dat hij helder kan nadenken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar aan Sovjet communisme denken, maar koos is beperkt van geest?
Dat laatste hoeft niet, en bovendien die diploma's ook niet. In ieder geval weet ik al dat jij op je 18e niet het talent hebt om een bedrijf te beginnen, dus focus jezelf maar eerst op kwaliteiten voordat jij aan een eigen bedrijf denkt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iets voor jezelf beginnen, eerst de diploma's en kapitaal opbouwen.
Ik denk dan ook helemaal niet aan communisme, in welke vorm dan ook. Op den duur zullen nieuwe staatsvormen ontstaan. Het is op dit ogenblik lastig om daar een duidelijk beeld van te schetsen, maar er zijn ongetwijfeld veel wijzere geesten die daarover filosoferen. Hoe denk je dat kapitalisme, communisme en al die andere onzin is ontstaan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, hoe wil je het anders bereiken? Volgens mij ben jij beperkt in geest door maar 1 communisme is gedachte te nemen, zoals die van de Sovjet.
Het is niet de vraag of de ideeen op zijn, maar hoe je de ideeen wil uitvoeren.
Elk klein kutdorp in de US heeft er één dus ze zullen wel iets goed doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef mlg het volgende:
De subway is een typisch gevalletje markt faal.
Ja koos, bespaar me dat gelul met dat denken zonder grenzen en de oneindige wereld. Wees gewoon realistisch.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dan ook helemaal niet aan communisme, in welke vorm dan ook. Op den duur zullen nieuwe staatsvormen ontstaan. Het is op dit ogenblik lastig om daar een duidelijk beeld van te schetsen, maar er zijn ongetwijfeld veel wijzere geesten die daarover filosoferen. Hoe denk je dat kapitalisme, communisme en al die andere onzin is ontstaan?
Feit is dat dit niet eeuwig door kan gaan.
En wie ben jij dan wel om mij te beoordelen op mijn kwaliteiten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet, en bovendien die diploma's ook niet. In ieder geval weet ik al dat jij op je 18e niet het talent hebt om een bedrijf te beginnen, dus focus jezelf maar eerst op kwaliteiten voordat jij aan een eigen bedrijf denkt.
Wat een vervelende toon sla jij aan zeg, terwijl Koos met jou op een volwaardige manier praat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja koos, bespaar me dat gelul met dat denken zonder grenzen en de oneindige wereld. Wees gewoon realistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |