Ken ik hem?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef IHVK het volgende:
Omdat ik er nu inmiddels om kan lachen.
[..]
Lief he.
WTF?!?!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef IHVK het volgende:
Omdat ik er nu inmiddels om kan lachen.
[..]
Lief he.
Nee dat is tong80quote:
Wel gedaan, toen ik stopte met roken ben ik 10 kg aangekomen. Ook het plotselinge stoppen met sporten heeft zijn tol geëist.quote:
En het gaat er niet meer af?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Wel gedaan, toen ik stopte met roken ben ik 10 kg aangekomen. Ook het plotselinge stoppen met sporten heeft zijn tol geëist.
Sinds vandaag ervaring mee jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jaja sommige mensen worden écht boos om dingen die je zegt blijkbaar.
Het is dat er een ban staat om het posten van pm's maar ik had graag mijn kaarten op tafel willen leggen.quote:
Ja hoor, gaat hij nu met zijn grote bek huilenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof, ik heb je even via de PM benaderd, ik hoop dat jij er een mening over hebt.
Dan geef ik je bij deze toestemming. Laat maar zien welke kaarten je hebt. Ik heb je nog nooit een pm gestuurd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is dat er een ban staat om het posten van pm's maar ik had graag mijn kaarten op tafel willen leggen.
Nou ja, dit is eigenlijk de enige erge, andere kritische PM's eindigen bij mij meestal in een goed PM gesprek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg louter vriendelijke PM's. Maar ik ben dan ook een allemansvriend op FOK!
Ja en jij lachen als ik een ban krijg zeker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan geef ik je bij deze toestemming. Laat maar zien welke kaarten je hebt.
Ephedra is the keyquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Dadelijk misschien wel weer als ik kan gaan sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |