Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hey Kerel.quote:
Ik gok dat je snars bedoelt, sars is wat andersquote:
ik heb het ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb het ook!Heb jij mijn WW ingepikt!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik vond sars passender in dit geval dan kut / shit / klotzeooi / *insert random vloekwoord*.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat je snars bedoelt, sars is wat anders
En sip
Een witte?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
deze:
[ afbeelding ]
Als die het maar doet
Echt weer iets voor jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vond sars passender in dit geval dan kut / shit / klotzeooi / *insert random vloekwoord*.
Hotelboeking is fout gegaan, ze hebben me vergeten. En zou ik dus zometeen vanuit Papendrecht naar Biddinghuizen moeten rijden, vervolgens een uur niksen (want teamevent is een schaatsclinicquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt leukMaar waarom gaat het niet door/anders?
Dat is wel waarquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vond sars passender in dit geval dan kut / shit / klotzeooi / *insert random vloekwoord*.
Wat een stelletje eikelsquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hotelboeking is fout gegaan, ze hebben me vergeten. En zou ik dus zometeen vanuit Papendrecht naar Biddinghuizen moeten rijden, vervolgens een uur niksen (want teamevent is een schaatsclinic) en daarna eten. En dan naar Zoetermeer rijden. Dus niet dacht ik
Iemand waar ik kan komen eten?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb het ook!Gezellig samen zitten snotteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
De puntenslijper gaat mijn etui weer in
Oh, dat is stomquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hotelboeking is fout gegaan, ze hebben me vergeten. En zou ik dus zometeen vanuit Papendrecht naar Biddinghuizen moeten rijden, vervolgens een uur niksen (want teamevent is een schaatsclinic) en daarna eten. En dan naar Zoetermeer rijden. Dus niet dacht ik
Goede timing om dit te vragen nadat iemand vertelt dat hij / zij enigszins verkouden is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel waar![]()
Alles goed?
Neukenquote:
in welke regio wil je nou precies eten dan??quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fijn, dankjequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
De puntenslijper gaat mijn etui weer in
Gefeliciteerd met je Maquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is stom![]()
Mijn mams is jarig, dus helaas wordt eten lastig. Anders was je van harte welkom
Gefeliciteerd met je mamaquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is stom![]()
Mijn mams is jarig, dus helaas wordt eten lastig. Anders was je van harte welkom
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goede timing om dit te vragen nadat iemand vertelt dat hij / zij enigszins verkouden is.
De ambulance mag weer terug naar Zwollequote:
Verkouden! Ik heb Sarsquote:
Eenden UI's komen altijd in stijl binnen.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eenden UI's komen altijd in stijl binnen.
Wat is er dan allemaal mis?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De ambulance mag weer terug naar Zwolle
Ik zal em afbellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De ambulance mag weer terug naar Zwolle
Ja nou prinses, ik ben verkouden. Maar het kan natuurlijk ook de eerste fase van SARS zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vond ik wel
Dus hoe is het?
Ik was zo naar Zwolle gereden hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is stom![]()
Ik denk dat je gewoon verkouden bentquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja nou prinses, ik ben verkouden. Maar het kan natuurlijk ook de eerste fase van SARS zijn.
De Fok!kers deden stout tegen mequote:
Als dat alles isquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Fok!kers deden stout tegen meIk wilde emo worden door mijn vingers in de puntenslijper te doen, maar dat mocht niet van Marijke en toen ging ze de ambulance bellen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was zo naar Zwolle gereden hoor
Had ik leuker gevonden dan alleen eten met de toko
Ik heb al 10 boeken doorgebladerd en genoteerd welke hoofdstukken interessant zijn. Verder al een soort lay-out opgezet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon verkouden bent![]()
En al druk met afstuderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens gefeliciteerd met je moeder.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Je bent te kort binnen de KSC om dat soort dingen te verdragen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Fok!kers deden stout tegen meDaarom wilde ik emo worden door mijn vingers in de puntenslijper te doen, maar dat mocht niet van Marijke en toen ging ze de ambulance bellen.
Vertel me even in welk ziekenhuis je komt te liggen. Kom ik naast jou terecht en houden we een mini-meet met mooie zusters.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb al 10 boeken doorgebladerd en genoteerd welke hoofdstukken interessant zijn. Verder al een soort lay-out opgezet.
En je weet maar nooit. Ik zou nu van mij genieten nu het nog kan!Genieten van jou en je zwoele accentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens gefeliciteerd met je moeder.![]()
Neuken?
Come on now, you knew you were lost
BLOED! Jij emo!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
Er zit een ketchupvlek op mijn t-shirt...
Alleen als je een steriel pak aantrekt. Ik wil je niet ziek maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Genieten van jou en je zwoele accent![]()
Neuken?
OHNOESquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
Er zit een ketchupvlek op mijn t-shirt...
Nee ketchup, DE TOSTI!quote:
Dan voel je toch niks meer van de seks, man!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alleen als je een steriel pak aantrekt. Ik wil je niet ziek maken.
Wat zit er op de tosti? Of beter nog, wat is volgens jou een echte tosti?quote:
Seks is ook niet om te voelen man! Dat is om het samenzijn enzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan voel je toch niks meer van de seks, man!
Wat jammer nou.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bent te kort binnen de KSC om dat soort dingen te verdragen.
Als je me ziek maakt kunnen we dagen samen op bed liggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alleen als je een steriel pak aantrekt. Ik wil je niet ziek maken.
Dan kun je net zo goed gewoon knuffelenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Seks is ook niet om te voelen man! Dat is om het samenzijn enzo.
Samen met MPG en mij leuke zustertjes checken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je me ziek maakt kunnen we dagen samen op bed liggen
Jij snapt hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je me ziek maakt kunnen we dagen samen op bed liggen
Dat gaat toch niet met die pakken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed gewoon knuffelen.
Is goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je zou ook echt welkom zijn hoor
![]()
Alleen komt het vandaag dus net niet uit
Er zit kaas op de tosti. Naast de tosti licht een klodder ketchup, hierdoor haalde ik mijn tosti en zo bevuilde de ketchup met behulp van de tosti mijn shirt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat zit er op de tosti? Of beter nog, wat is volgens jou een echte tosti?
Wie wil er nog zustertjes checken alstie al met Marijke in bed ligtquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Samen met MPG en mij leuke zustertjes checken?
Verdorie, verkeerde antwoord.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zit kaas op de tosti. Naast de tosti licht een klodder ketchup, hierdoor haalde ik mijn tosti en zo bevuilde de ketchup met behulp van de tosti mijn shirt.
Ik ben redelijk van de vrijheid en blijheid.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie wil er nog zustertjes checken alstie al met Marijke in bed ligt![]()
?
W_W heeft niet genoeg aan Marijke blijkbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie wil er nog zustertjes checken alstie al met Marijke in bed ligt![]()
?
Dan heb ik dus gefaald in het opvoeden van hemquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
W_W heeft niet genoeg aan Marijke blijkbaar.
Dan gaat hij toch zustertjes checken. Neem ik Marijke welquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
W_W heeft niet genoeg aan Marijke blijkbaar.
Vanmorgen al gehoord.quote:
Ik hou niet zo van chocola.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde chocoladeletter opgegeten.
Heeft ze dat echt tegen jou gezegd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bovendien zei Marijke dat zij en ik niet bij elkaar passen. Dus nu moet je niet doen alsof ik opeens de boeman ben.
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt tegen jou gezegd?
quote:
Puntenslijper lenen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja nou.. Ik ben nog bezig met het verwerken hoor.![]()
![]()
De grootste die je hebt!quote:
Neh... Ik moet toch nog scheermesjes halenquote:
Het is er een met een groot en klein gatquote:
Ik heb ooit een keer bij Tekenen een meneer getekend die zijn gezicht er af puntenslijperde, wil je die hebben? (de puntenslijper he, niet de tekening)quote:
Pics van de tekening?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer bij Tekenen een meneer getekend die zijn gezicht er af puntenslijperde, wil je die hebben? (de puntenslijper he, niet de tekening)
Doe maar! Dan kan ik simultaan snijden!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is er een met een groot en klein gat![]()
Dat klinkt wel als een lugubere man zeg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer bij Tekenen een meneer getekend die zijn gezicht er af puntenslijperde, wil je die hebben? (de puntenslijper he, niet de tekening)
Misschien toch niet, heb hem nog nodig... Nee niet om emootje te spelenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doe maar! Dan kan ik simultaan snijden!
quote:
STquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry maar hier hebben we al warm gegetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga maar bij m'n ma eten vanavond als niemand me uitnodigd
Tsja, ik ga je niet uitnodigenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef Koen66 het volgende:
welke regio??quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef Koen66 het volgende:
Ehm. Nee. Die heb ik 10 jaar geleden gemaakt, ik denk dat hij helaas verloren is gegaanquote:
Zijn ze niet, ik weet het 100% zeker, anders doen ze het wel heel goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik krijg trouwens het vermoeden dat Marijke en ST dezelfde persoon zijn. Verdacht vaak gaat de één hier offline en komt de ander opeens hier opdagen.
*steekt zijn sherlock pijp aan*
Jammerquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Nee. Die heb ik 10 jaar geleden gemaakt, ik denk dat hij helaas verloren is gegaan
Hahaah je ouders zouden ook raar kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tsja, ik ga je niet uitnodigen
Je mag gerust hier een hapje komen eten. Groentesoep met een broodje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef Koen66 het volgende:
Boerenkool. Zin in?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef Koen66 het volgende:
You are wrong!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik krijg trouwens het vermoeden dat Marijke en ST dezelfde persoon zijn. Verdacht vaak gaat de één hier offline en komt de ander opeens hier opdagen.
*steekt zijn sherlock pijp aan*
Misschien huren ze wel een actrice in om bij de meets één van de twee te spelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn ze niet, ik weet het 100% zeker, anders doen ze het wel heel goed
Dat is een emoe, niet een emoquote:
Je zou het haast gaan denkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Misschien huren ze wel een actrice in om bij de meets één van de twee te spelen.
Ja, de emo(e) foto ga ik hie rniet zonder toestemming postenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een emoe, niet een emo![]()
quote:
en DAAR moet je eten?? of in biddinghuizen?? of zoetermeer??quote:
Nee, hij wil ergens eten, en moet vanaf papendrecht dan naar ergens. En weer terug, of niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en DAAR moet je eten?? of in biddinghuizen?? of zoetermeer??
als je wil kan je in Zwijndrecht mee komen eten hoorquote:
nee, we komen allemaal bij jou en je nieuwe keukenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hij is in Papendrecht, het eten is in Zoetermeer, en tussendoor moet hij voor Jan met de korte Lul naar Biddinghuizen. Denk ik. Dan kan ie beter meteen naar Zoetermeer rijden denk ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAquote:
Goed ideequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee, we komen allemaal bij jou en je nieuwe keuken![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee, we komen allemaal bij jou en je nieuwe keuken![]()
quote:
neuh , hij werkt in papendrecht, moet naar biddinghuizen, en woont in Z'meer..quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is in Papendrecht, het eten is in Zoetermeer, en tussendoor moet hij voor Jan met de korte Lul naar Biddinghuizen. Denk ik. Dan kan ie beter meteen naar Zoetermeer rijden denk ik
Ik zou met de trein gaan, dus neequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed idee, euh kom jij mij ophalen?
We komen bij jou en je nieuwe keuken ik zeg niet dat we komen in de keukenquote:
Oh, ook goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh , hij werkt in papendrecht, moet naar biddinghuizen, en woont in Z'meer..
dat magquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een bakkie koffie komen doen
Ik had hem zelf bedachtquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat klinkt wel als een lugubere man zeg.![]()
Maar doe maar. Ik ben toch ontroostbaar.
Niks mis mee, andersquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou met de trein gaan, dus nee
[..]
We komen bij jou en je nieuwe keuken ik zeg niet dat we komen in de keuken![]()
Ja. Afgewezen worden doet pijn hoor, ook al is het enkel digitaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had hem zelf bedacht
Ontroostbaar?![]()
![]()
Jammerquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou met de trein gaan, dus nee
[..]
We komen bij jou en je nieuwe keuken ik zeg niet dat we komen in de keuken![]()
Hey GFquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een bakkie koffie komen doen
Niet digitaal doet het meer pijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja. Afgewezen worden doet pijn hoor, ook al is het enkel digitaal.
Liefde doet pijn.quote:
Jij wees mij af he!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
als je nou vanavond niks te doen hebt..quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wees mij af he!Ik was niet iel en klein genoeg voor je
quote:
Jij zei dat wij niet bij elkaar passen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet WW toch eens beter opvoedenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
trevquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je nou vanavond niks te doen hebt..
iets met komen , keuken en sushi??![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
Vind ik hier toch zomaar een cd van The Offspring in de cd-kast!Ik wist helemaal niet dat we die hadden
![]()
Misschien is die wel niet van julliequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
Vind ik hier toch zomaar een cd van The Offspring in de cd-kast!Ik wist helemaal niet dat we die hadden
![]()
mja.. maar dan hoeft ie toch niet ergens te gaan eten??quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ook goedDan nog kan ie beter meteen naar Zoetermeer rijden idd
Heul wel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij zei dat wij niet bij elkaar passen!
Ik had nog helemaal geen conclusies getrokken.
Jammer dat ik niet beter weetquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zie je Marijke! Nu denkt iedereen en zelfs mijn neef door jou dat ik slecht opgevoed ben en een bullebakje!
ohh die post had ik even gemistquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb dus een jarige mams
Anders had ik het overwogen
Maar lijkt me echt leuk om te doen
Dat ben je ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zie je Marijke! Nu denkt iedereen en zelfs mijn neef door jou dat ik slecht opgevoed ben en een bullebakje!
Nee, nu hoeft het al niet meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heul wel!
Nou, zullen we het dan maar weer proberen?![]()
Laat dat -je maar wegquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hier KSC, kun je zien wie van ons tweeën hard en gemeen reageert.quote:
Geeft nietsquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh die post had ik even gemist
volgende keer beter!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar dan hoeft ie toch niet ergens te gaan eten??
WIE DEED DAT DAN?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Marijke! Pak haar maar flink aan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WIE DEED DAT DAN?
Ik ga slaan![]()
![]()
![]()
Oh, nee, sorry, vriendinnen gaan voor, dan heb je vette pechquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Marijke! Pak haar maar flink aan!
Pfrt! Dan niet hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, nu hoeft het al niet meer.
Boehoehoe, huilie!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hier KSC, kun je zien wie van ons tweeën hard en gemeen reageert.
Niet slaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WIE DEED DAT DAN?
Ik ga slaan![]()
![]()
![]()
Zo vind je nog eens watquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
En ik maar denken dat mannen alleen de "bro's before ho's" code hadden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nee, sorry, vriendinnen gaan voor, dan heb je vette pech
Spuit 11quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet slaan... Dat heeft ze nou ook weer niet verdiend
...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nee, sorry, vriendinnen gaan voor, dan heb je vette pech
Klopt, bij vrouwen heet dat andersquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen alleen de "bro's before ho's" code hadden.
Haiquote:
Daar ga je dus weer de fout inquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen alleen de "bro's before ho's" code hadden.
Hey LLquote:
Ja, als je zo doet maak je dus helemaal geen kans meer he? En dan maar klagen dat ik je zou afwijzen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pfrt! Dan niet hoor![]()
[..]
Boehoehoe, huilie!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klopt, bij vrouwen heet dat anders
Jaaaa, maar niet van mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En jij weet dat ik wel van klapjes houd
![]()
Ja, jij rotzakquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, als je zo doet maak je dus helemaal geen kans meer he? En dan maar klagen dat ik je zou afwijzen.
Jaaaquote:
Jawel...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien is die wel niet van jullie
Nee, ik houd van jouquote:
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Kan iemand me even weer aan het werk schoppen nu?
* Toekito schopt ST zahct naar werkquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
* Trevland schopt ST weer aan het werkquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
ga eens wat doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik houd wel van rotzakjesquote:
Nee. Je weet toch dat ik een man van principes ben?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd wel van rotzakjesNeuken?
Het is voor je eigen best wilquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
Dus je wilt me weg hebben, Trev? HM?
Hey Bosquote:
Oh.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nee. Je weet toch dat ik een man van principes ben?
Hai mopquote:
That's my middle name...quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En jij weet dat ik wel van klapjes houd
![]()
Ja. Spellchecken jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Keiharde Neuksexquote:
Hoi.quote:
Mannen en principesquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee. Je weet toch dat ik een man van principes ben?
Ik heb principes die voor mij heel goed werken.quote:
quote:
Mag ik die dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Die kippensoep kun je wel op je buik schrijven als je ziek wordt!
Ja sorry hoor. Maar geen seks als ik ruzie heb. Pas als het weer goedgemaakt word. Het heet niks voor niks goedmaakseks.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Die kippensoep kun je wel op je buik schrijven als je ziek wordt!
Hey Koenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef Koen66 het volgende:
zo, daar ben ik eindelijk
Kreeg klachten dat ik tijdens meeting op Blackberry zat te klikken
Maar meeting nu voorbij
quote:
Ik heb wel een goede indelingquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd
Nu eens de rest van de dag indelen
Ja nou grumble! Nu ben ik TE BOOS hoor!!!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Maar geen seks als ik ruzie heb. Pas als het weer goedgemaakt word. Het heet niks voor niks goedmaakseks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Ik ben op mijn echte werk hoorquote:
Ghehe...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeey mopsie![]()
[..]
Haai MoPG![]()
[..]
Het zal eens niet![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou grumble! Nu ben ik TE BOOS hoor!!!!!* Marijkezwolle gaat slaan met deuren en stampvoet de trap op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja nou grumble! Nu ben ik TE BOOS hoor!!!!!* Marijkezwolle gaat slaan met deuren en stampvoet de trap op
Ja nou! Dan bel ik je ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
[..]
Nogmaals gefeliciteerd met je mams! Doe je haar ook namens mij feliciterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Veel plezier en tot later Liebchen![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
zonnestraaltje, lichtje van mijn leven, reden van mijn bestaan, lieverdjequote:
Ehm. Moment van zwakte?quote:
[..]
Lekker uitrazen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doeiiiiiiiiiii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2011 15:51:42 ]
Ja, maar daar zit je toch te FOK!ken nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn echte werk hoor
KEIHARDE BUITENECHT...WOKELIJKE NEUKSEKS... En dat slechts afdoen met 'een moment van zwakte'quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zonnestraaltje, lichtje van mijn leven, reden van mijn bestaan, lieverdje![]()
![]()
[..]
Ehm. Moment van zwakte?
ja, na deze ode aan mij kan ik niet boos blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zonnestraaltje, lichtje van mijn leven, reden van mijn bestaan, lieverdje![]()
![]()
[..]
Ehm. Moment van zwakte?
het eten is helemaal niet in Zoetermeer, er is niet op me gerekend hequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is in Papendrecht, het eten is in Zoetermeer, en tussendoor moet hij voor Jan met de korte Lul naar Biddinghuizen. Denk ik. Dan kan ie beter meteen naar Zoetermeer rijden denk ik
Wel als je bij Barretje gaat etenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het eten is helemaal niet in Zoetermeer, er is niet op me gerekend he
dat ben ik weer aan het opzoeken, jullie gaan zo snelquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel als je bij Barretje gaat eten
Sorryquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ben ik weer aan het opzoeken, jullie gaan zo snel
En waarom trok je nu in eens aan de noodrem?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en vanaf dat moment niet meer uiteraard
ikquote:
iemand riep dat net toen ik nog op Blackberry zatquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
So don't deflate, play it straight
You know he really doesn't get it anyway
Gonna play the field, keep it real
For you know a way, for you know a way![]()
moet je computer wel aan wat eisen voldoen hequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet echt Windows 7 gaan installeren op mijn computer
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
ja, mooi he!quote:
XP doet het op mijn PC nog primaquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
Doet ie ook welquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet je computer wel aan wat eisen voldoen he
Veel fijner, staat ook op de computer beneden, deze is erg sloom, xp wordt niet meer goed ondersteund, etc....quote:
Ik heb geen problemen met XPquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet ie ook wel
[..]
Veel fijner, staat ook op de computer beneden, deze is erg sloom, xp wordt niet meer goed ondersteund, etc....
Ik ook niet.quote:
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:03 schreef Koen66 het volgende:
het is hier ook hollen of stilstaan he qua drukte
Nu dus stil staan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:03 schreef Koen66 het volgende:
het is hier ook hollen of stilstaan he qua drukte
begint weer te lopenquote:
verderrest?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Dat werkt tenminste.
En voor de verderrest gebruik ik Linux in idverse smaken.
wokelijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
KEIHARDE BUITENECHT...WOKELIJKE NEUKSEKS... En dat slechts afdoen met 'een moment van zwakte'![]()
![]()
![]()
...
...
Ja.quote:
Ja. Niet echtelijk, maar WOKelijkquote:
ik lees toch echt wookelijk zo hoorquote:
kijk dan even op de site van de maker van de webcamquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iemand hier misschien een programma voor meer instellingen op je webcam? Dat standaardprogramma wat erbij zit kan echt niks
Dan krijg jij mooi geen worstquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef Koen66 het volgende:
ik vraag me af hoe ouders of echtgenoten van aanwezigen hier zouden reageren als ik voor de deur zou staan
Dag, ik ben Koen en ik chat wel eens met kind/partner, ik kom mee-eten
ik wist dat er een addertje onder de boerenkool zatquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan krijg jij mooi geen worst
Bij mij ben je welkom hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef Koen66 het volgende:
ik vraag me af hoe ouders of echtgenoten van aanwezigen hier zouden reageren als ik voor de deur zou staan
Dag, ik ben Koen en ik chat wel eens met kind/partner, ik kom mee-eten
nee, juist niet dan..quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wist dat er een addertje onder de boerenkool zat
Sorry maar ik vind jou kung-fu houding niet zo eng als die van Beertjequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Kip SIAAAAAAAAAAAAAAAM * LovelyLady staat in een kung-fu houding
Dat eten we vandaag
Jamaar, je weetwatikbedoel toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik lees toch echt wookelijk zo hoor
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, juist niet dan..
hoewel, ik moet zo de worst nog kopen, dus als je heel lief kijkt...
Ik wil ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dat eten we vandaag
Ja, veel partners zullen wel raar opkijken danquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
maar alle gekheid op een stokje, volgens mij zou je vent erg raar kijken
(probeer in te schatten hoe mijn vrouw zou kijken andersom)
Ik heb dan ook geen partner of kind en huisgenoot weet van mijn fokgedrag af. Ik heb al 2 fokkers hier op bezoek gehad.quote:
eet smakelijk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dat eten we vandaag
mijn vrouw reageerde zowaar gisteren op mijn chatten voor het eerst,quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen partner of kind en huisgenoot weet van mijn fokgedrag af. Ik heb al 2 fokkers hier op bezoek gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |