Je zou het haast gaan denkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Misschien huren ze wel een actrice in om bij de meets één van de twee te spelen.
Ja, de emo(e) foto ga ik hie rniet zonder toestemming postenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een emoe, niet een emo![]()
quote:
en DAAR moet je eten?? of in biddinghuizen?? of zoetermeer??quote:
Nee, hij wil ergens eten, en moet vanaf papendrecht dan naar ergens. En weer terug, of niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en DAAR moet je eten?? of in biddinghuizen?? of zoetermeer??
als je wil kan je in Zwijndrecht mee komen eten hoorquote:
nee, we komen allemaal bij jou en je nieuwe keukenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hij is in Papendrecht, het eten is in Zoetermeer, en tussendoor moet hij voor Jan met de korte Lul naar Biddinghuizen. Denk ik. Dan kan ie beter meteen naar Zoetermeer rijden denk ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAquote:
Goed ideequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee, we komen allemaal bij jou en je nieuwe keuken![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee, we komen allemaal bij jou en je nieuwe keuken![]()
quote:
neuh , hij werkt in papendrecht, moet naar biddinghuizen, en woont in Z'meer..quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is in Papendrecht, het eten is in Zoetermeer, en tussendoor moet hij voor Jan met de korte Lul naar Biddinghuizen. Denk ik. Dan kan ie beter meteen naar Zoetermeer rijden denk ik
Ik zou met de trein gaan, dus neequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed idee, euh kom jij mij ophalen?
We komen bij jou en je nieuwe keuken ik zeg niet dat we komen in de keukenquote:
Oh, ook goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh , hij werkt in papendrecht, moet naar biddinghuizen, en woont in Z'meer..
dat magquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een bakkie koffie komen doen
Ik had hem zelf bedachtquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat klinkt wel als een lugubere man zeg.![]()
Maar doe maar. Ik ben toch ontroostbaar.
Niks mis mee, andersquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou met de trein gaan, dus nee
[..]
We komen bij jou en je nieuwe keuken ik zeg niet dat we komen in de keuken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |