Fijn, dankjequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
De puntenslijper gaat mijn etui weer in
Gefeliciteerd met je Maquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is stom![]()
Mijn mams is jarig, dus helaas wordt eten lastig. Anders was je van harte welkom
Gefeliciteerd met je mamaquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is stom![]()
Mijn mams is jarig, dus helaas wordt eten lastig. Anders was je van harte welkom
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goede timing om dit te vragen nadat iemand vertelt dat hij / zij enigszins verkouden is.
De ambulance mag weer terug naar Zwollequote:
Verkouden! Ik heb Sarsquote:
Eenden UI's komen altijd in stijl binnen.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eenden UI's komen altijd in stijl binnen.
Wat is er dan allemaal mis?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De ambulance mag weer terug naar Zwolle
Ik zal em afbellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De ambulance mag weer terug naar Zwolle
Ja nou prinses, ik ben verkouden. Maar het kan natuurlijk ook de eerste fase van SARS zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vond ik wel
Dus hoe is het?
Ik was zo naar Zwolle gereden hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is stom![]()
Ik denk dat je gewoon verkouden bentquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja nou prinses, ik ben verkouden. Maar het kan natuurlijk ook de eerste fase van SARS zijn.
De Fok!kers deden stout tegen mequote:
Als dat alles isquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Fok!kers deden stout tegen meIk wilde emo worden door mijn vingers in de puntenslijper te doen, maar dat mocht niet van Marijke en toen ging ze de ambulance bellen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was zo naar Zwolle gereden hoor
Had ik leuker gevonden dan alleen eten met de toko
Ik heb al 10 boeken doorgebladerd en genoteerd welke hoofdstukken interessant zijn. Verder al een soort lay-out opgezet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon verkouden bent![]()
En al druk met afstuderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens gefeliciteerd met je moeder.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Je bent te kort binnen de KSC om dat soort dingen te verdragen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Fok!kers deden stout tegen meDaarom wilde ik emo worden door mijn vingers in de puntenslijper te doen, maar dat mocht niet van Marijke en toen ging ze de ambulance bellen.
Vertel me even in welk ziekenhuis je komt te liggen. Kom ik naast jou terecht en houden we een mini-meet met mooie zusters.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb al 10 boeken doorgebladerd en genoteerd welke hoofdstukken interessant zijn. Verder al een soort lay-out opgezet.
En je weet maar nooit. Ik zou nu van mij genieten nu het nog kan!Genieten van jou en je zwoele accentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens gefeliciteerd met je moeder.![]()
Neuken?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |