wokelijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
KEIHARDE BUITENECHT...WOKELIJKE NEUKSEKS... En dat slechts afdoen met 'een moment van zwakte'![]()
![]()
![]()
...
...
Ja.quote:
Ja. Niet echtelijk, maar WOKelijkquote:
ik lees toch echt wookelijk zo hoorquote:
kijk dan even op de site van de maker van de webcamquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iemand hier misschien een programma voor meer instellingen op je webcam? Dat standaardprogramma wat erbij zit kan echt niks
Dan krijg jij mooi geen worstquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef Koen66 het volgende:
ik vraag me af hoe ouders of echtgenoten van aanwezigen hier zouden reageren als ik voor de deur zou staan
Dag, ik ben Koen en ik chat wel eens met kind/partner, ik kom mee-eten
ik wist dat er een addertje onder de boerenkool zatquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan krijg jij mooi geen worst
Bij mij ben je welkom hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef Koen66 het volgende:
ik vraag me af hoe ouders of echtgenoten van aanwezigen hier zouden reageren als ik voor de deur zou staan
Dag, ik ben Koen en ik chat wel eens met kind/partner, ik kom mee-eten
nee, juist niet dan..quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wist dat er een addertje onder de boerenkool zat
Sorry maar ik vind jou kung-fu houding niet zo eng als die van Beertjequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Kip SIAAAAAAAAAAAAAAAM * LovelyLady staat in een kung-fu houding
Dat eten we vandaag
Jamaar, je weetwatikbedoel toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik lees toch echt wookelijk zo hoor
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, juist niet dan..
hoewel, ik moet zo de worst nog kopen, dus als je heel lief kijkt...
Ik wil ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dat eten we vandaag
Ja, veel partners zullen wel raar opkijken danquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
maar alle gekheid op een stokje, volgens mij zou je vent erg raar kijken
(probeer in te schatten hoe mijn vrouw zou kijken andersom)
Ik heb dan ook geen partner of kind en huisgenoot weet van mijn fokgedrag af. Ik heb al 2 fokkers hier op bezoek gehad.quote:
eet smakelijk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dat eten we vandaag
mijn vrouw reageerde zowaar gisteren op mijn chatten voor het eerst,quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen partner of kind en huisgenoot weet van mijn fokgedrag af. Ik heb al 2 fokkers hier op bezoek gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |