* Trevland schopt ST weer aan het werkquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Kan iemand me even weer aan het werk schoppen nu?
quote:
ga eens wat doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik houd wel van rotzakjesquote:
Nee. Je weet toch dat ik een man van principes ben?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd wel van rotzakjesNeuken?
Het is voor je eigen best wilquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
Dus je wilt me weg hebben, Trev? HM?
Hey Bosquote:
Oh.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nee. Je weet toch dat ik een man van principes ben?
Hai mopquote:
That's my middle name...quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En jij weet dat ik wel van klapjes houd
![]()
Ja. Spellchecken jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Keiharde Neuksexquote:
Hoi.quote:
Mannen en principesquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee. Je weet toch dat ik een man van principes ben?
Ik heb principes die voor mij heel goed werken.quote:
quote:
Mag ik die dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Die kippensoep kun je wel op je buik schrijven als je ziek wordt!
Ja sorry hoor. Maar geen seks als ik ruzie heb. Pas als het weer goedgemaakt word. Het heet niks voor niks goedmaakseks.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Die kippensoep kun je wel op je buik schrijven als je ziek wordt!
Hey Koenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef Koen66 het volgende:
zo, daar ben ik eindelijk
Kreeg klachten dat ik tijdens meeting op Blackberry zat te klikken
Maar meeting nu voorbij
quote:
Ik heb wel een goede indelingquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd
Nu eens de rest van de dag indelen
Ja nou grumble! Nu ben ik TE BOOS hoor!!!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Maar geen seks als ik ruzie heb. Pas als het weer goedgemaakt word. Het heet niks voor niks goedmaakseks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ben op mijn echte werk hoorquote:
Ghehe...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeey mopsie![]()
[..]
Haai MoPG![]()
[..]
Het zal eens niet![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou grumble! Nu ben ik TE BOOS hoor!!!!!* Marijkezwolle gaat slaan met deuren en stampvoet de trap op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja nou grumble! Nu ben ik TE BOOS hoor!!!!!* Marijkezwolle gaat slaan met deuren en stampvoet de trap op
Ja nou! Dan bel ik je ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
[..]
Nogmaals gefeliciteerd met je mams! Doe je haar ook namens mij feliciterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Veel plezier en tot later Liebchen![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
zonnestraaltje, lichtje van mijn leven, reden van mijn bestaan, lieverdjequote:
Ehm. Moment van zwakte?quote:
[..]
Lekker uitrazen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doeiiiiiiiiiii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2011 15:51:42 ]
Ja, maar daar zit je toch te FOK!ken nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn echte werk hoor
KEIHARDE BUITENECHT...WOKELIJKE NEUKSEKS... En dat slechts afdoen met 'een moment van zwakte'quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zonnestraaltje, lichtje van mijn leven, reden van mijn bestaan, lieverdje![]()
![]()
[..]
Ehm. Moment van zwakte?
ja, na deze ode aan mij kan ik niet boos blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zonnestraaltje, lichtje van mijn leven, reden van mijn bestaan, lieverdje![]()
![]()
[..]
Ehm. Moment van zwakte?
het eten is helemaal niet in Zoetermeer, er is niet op me gerekend hequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is in Papendrecht, het eten is in Zoetermeer, en tussendoor moet hij voor Jan met de korte Lul naar Biddinghuizen. Denk ik. Dan kan ie beter meteen naar Zoetermeer rijden denk ik
Wel als je bij Barretje gaat etenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het eten is helemaal niet in Zoetermeer, er is niet op me gerekend he
dat ben ik weer aan het opzoeken, jullie gaan zo snelquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel als je bij Barretje gaat eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |