WIE DEED DAT DAN?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja. Afgewezen worden doet pijn hoor, ook al is het enkel digitaal.
Marijke! Pak haar maar flink aan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WIE DEED DAT DAN?
Ik ga slaan![]()
![]()
![]()
Oh, nee, sorry, vriendinnen gaan voor, dan heb je vette pechquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Marijke! Pak haar maar flink aan!
Pfrt! Dan niet hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, nu hoeft het al niet meer.
Boehoehoe, huilie!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hier KSC, kun je zien wie van ons tweeën hard en gemeen reageert.
Niet slaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WIE DEED DAT DAN?
Ik ga slaan![]()
![]()
![]()
Zo vind je nog eens watquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
Vind ik hier toch zomaar een cd van The Offspring in de cd-kast!Ik wist helemaal niet dat we die hadden
![]()
En ik maar denken dat mannen alleen de "bro's before ho's" code hadden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nee, sorry, vriendinnen gaan voor, dan heb je vette pech
Spuit 11quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet slaan... Dat heeft ze nou ook weer niet verdiend
...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nee, sorry, vriendinnen gaan voor, dan heb je vette pech
Klopt, bij vrouwen heet dat andersquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen alleen de "bro's before ho's" code hadden.
Haiquote:
Daar ga je dus weer de fout inquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen alleen de "bro's before ho's" code hadden.
Hey LLquote:
Ja, als je zo doet maak je dus helemaal geen kans meer he? En dan maar klagen dat ik je zou afwijzen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pfrt! Dan niet hoor![]()
[..]
Boehoehoe, huilie!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klopt, bij vrouwen heet dat anders
Jaaaa, maar niet van mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En jij weet dat ik wel van klapjes houd
![]()
Ja, jij rotzakquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, als je zo doet maak je dus helemaal geen kans meer he? En dan maar klagen dat ik je zou afwijzen.
Jaaaquote:
Jawel...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien is die wel niet van jullie
Nee, ik houd van jouquote:
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Kan iemand me even weer aan het werk schoppen nu?
* Toekito schopt ST zahct naar werkquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Kan iemand me even weer aan het werk schoppen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |