Ja. Afgewezen worden doet pijn hoor, ook al is het enkel digitaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had hem zelf bedacht
Ontroostbaar?![]()
![]()
Jammerquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou met de trein gaan, dus nee
[..]
We komen bij jou en je nieuwe keuken ik zeg niet dat we komen in de keuken![]()
Hey GFquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een bakkie koffie komen doen
Niet digitaal doet het meer pijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja. Afgewezen worden doet pijn hoor, ook al is het enkel digitaal.
Liefde doet pijn.quote:
Jij wees mij af he!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja. Afgewezen worden doet pijn hoor, ook al is het enkel digitaal.
als je nou vanavond niks te doen hebt..quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wees mij af he!Ik was niet iel en klein genoeg voor je
quote:
Jij zei dat wij niet bij elkaar passen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet WW toch eens beter opvoedenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
trevquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je nou vanavond niks te doen hebt..
iets met komen , keuken en sushi??![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
Vind ik hier toch zomaar een cd van The Offspring in de cd-kast!Ik wist helemaal niet dat we die hadden
![]()
Misschien is die wel niet van julliequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
Vind ik hier toch zomaar een cd van The Offspring in de cd-kast!Ik wist helemaal niet dat we die hadden
![]()
mja.. maar dan hoeft ie toch niet ergens te gaan eten??quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ook goedDan nog kan ie beter meteen naar Zoetermeer rijden idd
Heul wel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij zei dat wij niet bij elkaar passen!
Ik had nog helemaal geen conclusies getrokken.
Jammer dat ik niet beter weetquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zie je Marijke! Nu denkt iedereen en zelfs mijn neef door jou dat ik slecht opgevoed ben en een bullebakje!
ohh die post had ik even gemistquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb dus een jarige mams
Anders had ik het overwogen
Maar lijkt me echt leuk om te doen
Dat ben je ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zie je Marijke! Nu denkt iedereen en zelfs mijn neef door jou dat ik slecht opgevoed ben en een bullebakje!
Nee, nu hoeft het al niet meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heul wel!
Nou, zullen we het dan maar weer proberen?![]()
Laat dat -je maar wegquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hier KSC, kun je zien wie van ons tweeën hard en gemeen reageert.quote:
Geeft nietsquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh die post had ik even gemist
volgende keer beter!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar dan hoeft ie toch niet ergens te gaan eten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |