BLOED! Jij emo!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
Er zit een ketchupvlek op mijn t-shirt...
Alleen als je een steriel pak aantrekt. Ik wil je niet ziek maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Genieten van jou en je zwoele accent![]()
Neuken?
OHNOESquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
Er zit een ketchupvlek op mijn t-shirt...
Nee ketchup, DE TOSTI!quote:
Dan voel je toch niks meer van de seks, man!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alleen als je een steriel pak aantrekt. Ik wil je niet ziek maken.
Wat zit er op de tosti? Of beter nog, wat is volgens jou een echte tosti?quote:
Seks is ook niet om te voelen man! Dat is om het samenzijn enzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan voel je toch niks meer van de seks, man!
Wat jammer nou.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bent te kort binnen de KSC om dat soort dingen te verdragen.
Als je me ziek maakt kunnen we dagen samen op bed liggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alleen als je een steriel pak aantrekt. Ik wil je niet ziek maken.
Dan kun je net zo goed gewoon knuffelenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Seks is ook niet om te voelen man! Dat is om het samenzijn enzo.
Samen met MPG en mij leuke zustertjes checken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je me ziek maakt kunnen we dagen samen op bed liggen
Jij snapt hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je me ziek maakt kunnen we dagen samen op bed liggen
Dat gaat toch niet met die pakken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed gewoon knuffelen.
Is goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je zou ook echt welkom zijn hoor
![]()
Alleen komt het vandaag dus net niet uit
Er zit kaas op de tosti. Naast de tosti licht een klodder ketchup, hierdoor haalde ik mijn tosti en zo bevuilde de ketchup met behulp van de tosti mijn shirt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat zit er op de tosti? Of beter nog, wat is volgens jou een echte tosti?
Wie wil er nog zustertjes checken alstie al met Marijke in bed ligtquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Samen met MPG en mij leuke zustertjes checken?
Verdorie, verkeerde antwoord.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zit kaas op de tosti. Naast de tosti licht een klodder ketchup, hierdoor haalde ik mijn tosti en zo bevuilde de ketchup met behulp van de tosti mijn shirt.
Ik ben redelijk van de vrijheid en blijheid.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie wil er nog zustertjes checken alstie al met Marijke in bed ligt![]()
?
W_W heeft niet genoeg aan Marijke blijkbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie wil er nog zustertjes checken alstie al met Marijke in bed ligt![]()
?
Dan heb ik dus gefaald in het opvoeden van hemquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
W_W heeft niet genoeg aan Marijke blijkbaar.
Dan gaat hij toch zustertjes checken. Neem ik Marijke welquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
W_W heeft niet genoeg aan Marijke blijkbaar.
Vanmorgen al gehoord.quote:
Ik hou niet zo van chocola.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde chocoladeletter opgegeten.
Heeft ze dat echt tegen jou gezegd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bovendien zei Marijke dat zij en ik niet bij elkaar passen. Dus nu moet je niet doen alsof ik opeens de boeman ben.
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt tegen jou gezegd?
quote:
Puntenslijper lenen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja nou.. Ik ben nog bezig met het verwerken hoor.![]()
![]()
De grootste die je hebt!quote:
Neh... Ik moet toch nog scheermesjes halenquote:
Het is er een met een groot en klein gatquote:
Ik heb ooit een keer bij Tekenen een meneer getekend die zijn gezicht er af puntenslijperde, wil je die hebben? (de puntenslijper he, niet de tekening)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |