Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
sorry zal mijn shirts opbergen voor vrijdagquote:
Een glijbaan omhoogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef suikertaartje het volgende:
Mama, is dit een glijbaan omhoog?
Naar beneden?
Jaa, ik ga de polelitieauto roepsen!
POLELITIEAUTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Blijft een leuk en grappig ventjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef suikertaartje het volgende:
Naar beneden?
Jaja, het is wat, die fantasiequote:
Ooooohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef suikertaartje het volgende:
Naar beneden?
Kinderfantasiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaja, het is wat, die fantasie
Leuke fantasie altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef suikertaartje het volgende:
Naar beneden?
Hiepegepiep...Hoewaaaaaaaaaaaaaaquote:
Filmpjes?quote:
Ik vind ze ook lief en lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef Koen66 het volgende:
gisteren werd hier weer de link kip op bord was ooit een levende kip gelegd.....
Ohhhhh het is zo zielig, ik vind kippen zo lief
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van voetbal. Daarom ben ik ook voor Feyenoord.
hej vriend wil jij de zee in?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van voetbal. Daarom ben ik ook voor Feyenoord.
Kippen ZIJN ook liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef Koen66 het volgende:
gisteren werd hier weer de link kip op bord was ooit een levende kip gelegd.....
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hiepegepiep...Hoewaaaaaaaaaaaaaa
GMTAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kippen ZIJN ook lief![]()
En lekker
Whahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef Koen66 het volgende:
gifjes dus, denkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, plaatjes met bewegende beelden.
Vooral liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En lekker
na een lange discussie at ie het uiteindelijk ook welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En lekker
Zeg maar dat die vegetarier mag zijn maar niet tijdens het etenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na een lange discussie at ie het uiteindelijk ook wel
maar toen ie op bed lag begon ie er weer over
een vegetarier in dop
Zo'n periode heb ik gelukkig (voor m'n ouders) nooit gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na een lange discussie at ie het uiteindelijk ook wel
maar toen ie op bed lag begon ie er weer over
een vegetarier in dop
OK, filmpjes dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want mogelijk zit er ook geluid bij.
Van de zomer, als de zon schijntquote:
vandaag at ie zonder klachten weer een hamburger en een sateetjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeg maar dat die vegetarier mag zijn maar niet tijdens het eten
hahahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
Ja, ik eet best vaak kipfilet. Lekker door de pasta, of bij een roerbaksausje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En lekker
Je keek zeker vaak naar Grote Smurf?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zei vroeger ook rare dingen![]()
iemand enig idee wat "rsoen" is? Een "letak"? "Mloomle" dan?
Het eerste woord wat ik goed zei schijnt Sansevieria geweest te zijn![]()
maar ik hoef de kippen die ik eet dan ook weer niet levend gekend te hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik eet best vaak kipfilet. Lekker door de pasta, of bij een roerbaksausje.
Zou wel aan het soort vlees liggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaag at ie zonder klachten weer een hamburger en een sateetje
nou ik kan hier niets van maken hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast niet vaker dan jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je keek zeker vaak naar Grote Smurf?.
klopt, het was een hele kip, dus was herkenbaar als beestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou wel aan het soort vlees liggen
al degraderen ze, je blijft van mijn club.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van de zomer, als de zon schijnt.
En voetbal kun je het amper noemen de laatste tijd, dus het klopt gewoon.
Oooh liefste foto van het jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
rantsoen, zandbak en een bijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan snap ik dat die het wat minder vindquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, het was een hele kip, dus was herkenbaar als beest
Oke, maar niet schrikkenquote:
Muck heeft gelijk. En fix je tags eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
al degraderen ze, je blijft van mijn club.
Muck vond het raar dat ik zaterdagavond bijna moest janken na beelden uit De Kuip
(de vrij die echt compleet knock out op het veld lag!)
Schrikquote:
hij blijft verliefd op jouw uiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooh liefste foto van het jaar
rantsoen ja, echt een woord wat je als kind nodig hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rantsoen, zandbak en een bij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mart zijn tags waren fout!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muck heeft gelijk. En fix je tags eens
Het is ook mijn club hoor, alleen moet een beetje zelfspot af en toe kunnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
al degraderen ze, je blijft van mijn club.
Muck vond het raar dat ik zaterdagavond bijna moest janken na beelden uit De Kuip
(de vrij die echt compleet knock out op het veld lag!)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]*dreun*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
DuH, nijntjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij blijft verliefd op jouw ui
Dat maakte ik er ook uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rantsoen ja, echt een woord wat je als kind nodig hebt![]()
rsoen is groen (als in, de onderste van het stoplicht)
Letak is vliegtuig
Mloomle is molen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Merk dat er veel fans afstand nemen van de club.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook mijn club hoor, alleen moet een beetje zelfspot af en toe kunnen.
Het liefste kereltje van het jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij blijft verliefd op jouw ui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, daarom vond ik het wel bij mini-Fles passenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rantsoen ja, echt een woord wat je als kind nodig hebt![]()
rsoen is groen (als in, de onderste van het stoplicht)
Letak is vliegtuig
Mloomle is molen
Boeiend, dan vreet maar zonder kaasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb het gehad vandaag.
Ben ik spaghetti met een nieuw sausje aan het maken, kom ik één minuut voordat ik klaar ben dat de Parmezaanse kaas op is.
beter gewoon in je fobo zettenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
Wie wil er nu allemaal een foto van mij?![]()
Afstand nemen is een groot woord... ik volg de club nog steeds, alleen slaat bij mij de berusting in de situatie nu toe... helaas ook bij de spelers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Merk dat er veel fans afstand nemen van de club.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
Ik weet nog wel dat mijn achternichtje leuke woorden had... wie o wie weet wat ze bedoelde met:
gakgak
boboBobo - konijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hey WWquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb het gehad vandaag.
Ben ik spaghetti met een nieuw sausje aan het maken, kom ik één minuut voordat ik klaar ben dat de Parmezaanse kaas op is.
Ik weet nog wel dat mijn achternichtje leuke woorden had... wie o wie weet wat ze bedoelde met:
gakgak
boboIk weet niet wat er mee bedoeld wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ze wel van mijn oudere zusIk snapte er geen reet vanquote:
ik!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
Plaats gewoon in je fobo of hier binnen spoiler is het snelst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ikkequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
gakgak
bobogeen ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Kerel, spaghetti is dus zo gemaakt om met kaas te eten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, dan vreet maar zonder kaas
Ik..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, dat doe ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Plaats gewoon hier in je fobo of hier binnen spoiler is het snelst.
ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
Je durft wel om gewoon met mij akkoord te gaan.quote:
Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Je durft wel om gewoon met mij akkoord te gaan.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeO, ze was ook zo schattig toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gakgak = eend
bobo = boterham
Dus iedere ochtend in het huisje van Centerparcs werd ik aan mijn arm getrokken, terwijl ze een boterham in haar handen hield en zei:'Gakgak bobo!".
Durven weinigenquote:
Doe jij ook eens een foto plaatste... man of mysteryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Je durft wel om gewoon met mij akkoord te gaan.
Gaan we dat weer krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe jij ook eens een foto plaatste... man of mystery
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik denk dat ik het wel overleef gelukkig.quote:
oh nou sorry dat ik het vroeg hoorquote:
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel overleef gelukkig.
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh nou sorry dat ik het vroeg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
geen webcamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Geeft niet hoor
Heb alleen geen foto's van mijzelf.
Neequote:
Wacht even. Jij vergeet iets essentieels als de kaas en komt daar nu naar MIJ toe bijdehand over doen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, spaghetti is dus zo gemaakt om met kaas te eten.
En toch vind ik het een leuke foto! Volgens mij kun jij heel leuk lachen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
DEZE FOTO IS ECHT HEEL ERG LELIJK EN IK KIJK HEEL ENG OMDAT IK DE WEBCAM HALF AAN MOEST KIJKEN EN HET IS GEWOON EEN ENGE LELIJKE FOTO![]()
Geen misbruik van maken a.u.b, ik hoop dat ik jullie kan vertrouwen...
Succes er meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
zo voor de 3e keer geroepen dat de DS uitmoet
nu is het genoeg, ze moeten naar bed
Cutequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
DEZE FOTO IS ECHT HEEL ERG LELIJK EN IK KIJK HEEL ENG OMDAT IK DE WEBCAM HALF AAN MOEST KIJKEN EN HET IS GEWOON EEN ENGE LELIJKE FOTO![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
Geen misbruik van maken a.u.b, ik hoop dat ik jullie kan vertrouwen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om te knuffelen![]()
![]()
Leuke foto, niets mis mee hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
Geen misbruik van maken a.u.b, ik hoop dat ik jullie kan vertrouwen...daar hoef je je toch helemaal niet voor te schamen? NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Geen misbruik van maken a.u.b, ik hoop dat ik jullie kan vertrouwen...leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2011 20:03:49 ]
Het probleem met het plaatsen van deze foto is, dat je nu lurkers ook uitnodigd om er misbruik van te maken, dus ik zal hem toch maar snel weghalen..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
Touché.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht even. Jij vergeet iets essentieels als de kaas en komt daar nu naar MIJ toe bijdehand over doen?
RENNEN naar de winkel. En bak het straks maar op. En vreet het maar zoals het wordt
Geen misbruik van maken a.u.b, ik hoop dat ik jullie kan vertrouwen...mooie mevrouw, zei ThijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leuk hoor
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Laaf is in die èèrquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooie mevrouw, zei Thijs![]()
leuk hoor
Your musical compatibility with Soliquenl is Superquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Geeft niet hoor
Heb alleen geen foto's van mijzelf.
quote:
KnuffelNijnquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar hoef je je toch helemaal niet voor te schamen? Nice![]()
Niet op commandoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En toch vind ik het een leuke foto! Volgens mij kun jij heel leuk lachen.
Thijs is al vet verliefd op Isabel johquote:
Thijs heeft smaakquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooie mevrouw, zei Thijs![]()
leuk hoor
En volgens mij ook al heel veel op Thijsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs is al vet verliefd op Isabel joh
ongelofelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Touché.
Ik heb al gekeken of ik het online kon bestellen. De enige manier hoe ik aan Parmezaanse kaas kon komen was door een pizza te bestellen, dus heb ik dat maar gedaan.
Isabel vindt Thijs ook wel liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
En volgens mij ook al heel veel op Thijs
Ahhhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weinig mensen kunnen het op commando.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Niet op commandoDaar moet ik echt wat aan doen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Touché.
Ik heb al gekeken of ik het online kon bestellen. De enige manier hoe ik aan Parmezaanse kaas kon komen was door een pizza te bestellen, dus heb ik dat maar gedaan.
Meldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Weinig mensen kunnen het op commando.Maar je hebt wel van die pretoogjes.
Hey! Je kan me van veel verwijten, maar niet van creativiteit.quote:
Nou en. Ik heb jou ook niet voor mezelf alleen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Netjes tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Soliquenl is Super
Dat dan weer wel
PUBERpeuterquote:
Gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen, maak de spoilers die jullie gequote hebben ook even leeg
Al gebeurtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
Wij high, maar we waren al friends, dus wisten we het eigenlijk al..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes toch
Wel een foto gevonden, alleen wel zwart/wit![]()
NOUHOU!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
Kick gewoon die foto offline gekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
mijn PM staat openquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes toch
Wel een foto gevonden, alleen wel zwart/wit![]()
quote:
Heb volgens mij iedereen van fok al zowat als friends.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij high, maar we waren al friends, dus wisten we het eigenlijk al..
hmhquote:
iddquote:
PM?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
NOUHOU!
heb ik 'm net gemist?
valt mee!quote:
Zo bedoel ik het niet. maar een jochie van zijn leeftijd mag best zeggen dat je mooi bent. Als ik begin te kwijlen op je foto's is er iets goed mis met me, Maar dat gebeurt dus niet, niet dat ik zeg dat je lelijk bent, maar je bent voor mij gewoon een meisje dat er over een paar jaar best wel aantrekkelijk uit kan zien.quote:
Daar weet ik ook al niet hoe ik het plaatje moet verwijderenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
www.imageshack.us gebruik ik altijd, daar kan het ook
Ze droogt aardig op iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. maar een jochie van zijn leeftijd mag best zeggen dat je mooi bent. Als ik begin te kwijlen op je foto's is er iets goed mis met me, Maar dat gebeurt dus niet, niet dat ik zeg dat je lelijk bent, maar je bent voor mij gewoon een meisje dat er over een paar jaar best wel aantrekkelijk uit kan zien.
via het verwijderknopje, ik weet niet precies hoe maar stom als het dus niet kan. Ik gebruik zelf photobucketquote:
HA HA HAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Toekito het volgende:
wie doet hier de afwas? oh fuck ikzelf want Muck is weg
hoewaaaaaaaaa voor samenwonenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Toekito het volgende:
wie doet hier de afwas? oh fuck ikzelf want Muck is weg
Ik betaal een paar eurie per jaar voor wat eigen webspace en daar heb ik met FTP gewoon zelf alle controle overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
via het verwijderknopje, ik weet niet precies hoe maar stom als het dus niet kan. Ik gebruik zelf photobucket
superleuke fotoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoewaaaaaaaaa voor samenwonen
[ afbeelding ]
Dat lijkt dan maar zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
valt mee!
je ziet er ouder uit
Okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. maar een jochie van zijn leeftijd mag best zeggen dat je mooi bent. Als ik begin te kwijlen op je foto's is er iets goed mis met me, Maar dat gebeurt dus niet, niet dat ik zeg dat je lelijk bent, maar je bent voor mij gewoon een meisje dat er over een paar jaar best wel aantrekkelijk uit kan zien.
Joa wa denkte gij dan jongequote:
Ach ja, maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
via het verwijderknopje, ik weet niet precies hoe maar stom als het dus niet kan. Ik gebruik zelf photobucket
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HIj moet zijn huis met Ajax schoonmaken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HA HA HA
Het lot van de feyenoorder
quote:
Is dat goed of slecht?quote:
Moet ik op de PI letten?quote:
Witte de niequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joa wa denkte gij dan jonge
[..]
Jaa natuuuuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een volledige presentatie over Tetanus liggen?
quote:
Nouwe, eigenlijk wit ik deger nie wa ge bedoeld, moar da ligt dan aan meen, omda ik nie zo heul erg slim benquote:
Zie PMquote:
Ja dat moet ze inderdaad eerst goedkeuren natuurlijkquote:
Ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouwe, eigenlijk wit ik deger nie wa ge bedoeld, moar da ligt dan aan meen, omda ik nie zo heul erg slim ben
Tot later Bosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even wat anders proberen te doen.
Tot later/zo
Later Bosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Tot later/zo
Bis Later Bosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Tot later/zo
En houwdegij oew bakkes as ik tegen oe proatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouwe, eigenlijk wit ik deger nie wa ge bedoeld, moar da ligt dan aan meen, omda ik nie zo heul erg slim ben
Bis Later Solquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Solique het volgende:
tijd, daarna naar de sportschool.
Spreek jullie later
Oh, da's waar, maar jij bent ook heul niet verliefd op mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb jou ook niet voor mezelf alleen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Peuter in de spoilerKijkuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nee jou heb ik alleen voor het dampende ketswerkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, da's waar, maar jij bent ook heul niet verliefd op mij
Jong, wilde gij us un bietje minder lomp tegen meen doen joa? En die stoep is un heul hort laupe dus doar ken ik nou bekant nie geroaken veur ut donker is en neije, ik wit nie wie dèdê gai ruuptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En houwdegij oew bakkes as ik tegen oe proat
ik zit heul gèrenop me kratjenop de stoep
en lopt er ene langs witte gij dan wè ik roep?
Dat witte ikke ok nie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jong, wilde gij us un bietje minder lomp tegen meen doen joa? En die stoep is un heul hort laupe dus doar ken ik nou bekant nie geroaken veur ut donker is en neije, ik wit nie wie dèdê gai ruupt
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee jou heb ik alleen voor het dampende ketswerk
Dur ken trowwus ok wel wa Deurens tusse zitte, want alsk heul eerlijk ben wit ik nie precies ut verschil tusse Deurens en Broabantsquote:
Hoe kan je Berry van den Bebber nou niet kennenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jong, wilde gij us un bietje minder lomp tegen meen doen joa? En die stoep is un heul hort laupe dus doar ken ik nou bekant nie geroaken veur ut donker is en neije, ik wit nie wie dèdê gai ruupt
Doar heb ik nou nog nòjut van geheurd, wa vrimtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan je Berry van den Bebber nou niet kennen
Ik heb vandaag mee gegymdquote:
Een jaar geleden, een dag voor de kerst vakantie voor de 2e keer mijn lies gescheurdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mee gegymd
Oke, waar gaat het over?
Succesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Toekito het volgende:
aangezien er hier niemand van de KSC komt afwassen ga ik zelf maar
Laterz![]()
Dat komt wel weerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nog steeds ga ik maar heul weinig doen..
Vooral omdat mijn conditie nu -10 is
Een leuke mafkeesquote:
Lolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog een filmpje... waar hij gaat bukken voor een vliegtuigdie op tv is
![]()
owyeauwh, maar ik ben dus bezig met m'n Tetanus presentatiequote:
ze zijn geen hol aan als ze niet gek zijnquote:
Geniet van je rustquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze zijn geen hol aan als ze niet gek zijn![]()
ik had net Thijs in bed gelegd, nou, in één klap stil
Ieew wat engquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef Ferb het volgende:
[..]
Een jaar geleden, een dag voor de kerst vakantie voor de 2e keer mijn lies gescheurd
doeiselsquote:
Heeft ie daar ook dat stoere shirt aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog een filmpje... waar hij gaat bukken voor een vliegtuigdie op tv is
![]()
goh echt? misschien istie wel moequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
ze zijn geen hol aan als ze niet gek zijn![]()
ik had net Thijs in bed gelegd, nou, in één klap stil
neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft ie daar ook dat stoere shirt aan?
neeeee, dat kan toch niet johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goh echt? misschien istie wel moe
Bis Morgen RNquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
Fok! leidt me te erg afIk moet echt gaan anders gaan de proefwerken morgen fout
![]()
Doei mensenTot morgen ofzo
succes nijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
okok!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Peuter in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Samen met zijn mamaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorrywil je hem lenen?
[..]
Hey Stu
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
filmpje van Koen in spoilerIs wel een leuk filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flashquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie wissel: Stu in de ploeg voor RockNijntje
Doe ik het voorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoordagje dierentuin doen?
Ja, ze is nog niet zo ver als Muck of Marijke, want die zetten het gewoon voor me neerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vraag jij aan MPG of hij koffie wil?
Dat zou ik dus ook gewoon doe of je zeggen waar het koffiezet apparaat staatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ze is nog niet zo ver als Muck of Marijke, want die zetten het gewoon voor me neer.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
filmpje van Koen in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
owquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ze is nog niet zo ver als Muck of Marijke, want die zetten het gewoon voor me neer.
* MPG knuffelt de koffiepotquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook gewoon doe of je zeggen waar het koffiezet apparaat staat
Komt vast nog welquote:
Nee, ik neuk de koffiepot nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef Koen66 het volgende:
koffiepot knuffelen
Dan weet ik toch wel wat beters
whehehe ik weet dat ik een dirty mind heb, maar DAAR dacht ik nou weer niet aanquote:
Jah, jij wist blijkbaar iets beters dan knuffelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehe ik weet dat ik een dirty mind heb, maar DAAR dacht ik nou weer niet aan
ik weet wel lekkerdere dingen om te knuffelen dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jah, jij wist blijkbaar iets beters dan knuffelen..
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ooow, ja ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet wel lekkerdere dingen om te knuffelen dus
Wie danquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
Maakt eigenlijk niet zoveel uit wieknuffelen =
Mag ik dan een knuffelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |