quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hiepegepiep...Hoewaaaaaaaaaaaaaa
GMTAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kippen ZIJN ook lief![]()
En lekker
Whahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef Koen66 het volgende:
gisteren werd hier weer de link kip op bord was ooit een levende kip gelegd.....
Ohhhhh het is zo zielig, ik vind kippen zo lief
gifjes dus, denkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, plaatjes met bewegende beelden.
Vooral liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En lekker
na een lange discussie at ie het uiteindelijk ook welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En lekker
Zeg maar dat die vegetarier mag zijn maar niet tijdens het etenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na een lange discussie at ie het uiteindelijk ook wel
maar toen ie op bed lag begon ie er weer over
een vegetarier in dop
Zo'n periode heb ik gelukkig (voor m'n ouders) nooit gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na een lange discussie at ie het uiteindelijk ook wel
maar toen ie op bed lag begon ie er weer over
een vegetarier in dop
OK, filmpjes dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want mogelijk zit er ook geluid bij.
Van de zomer, als de zon schijntquote:
vandaag at ie zonder klachten weer een hamburger en een sateetjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeg maar dat die vegetarier mag zijn maar niet tijdens het eten
hahahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
Ja, ik eet best vaak kipfilet. Lekker door de pasta, of bij een roerbaksausje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En lekker
Je keek zeker vaak naar Grote Smurf?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zei vroeger ook rare dingen![]()
iemand enig idee wat "rsoen" is? Een "letak"? "Mloomle" dan?
Het eerste woord wat ik goed zei schijnt Sansevieria geweest te zijn![]()
maar ik hoef de kippen die ik eet dan ook weer niet levend gekend te hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik eet best vaak kipfilet. Lekker door de pasta, of bij een roerbaksausje.
Zou wel aan het soort vlees liggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaag at ie zonder klachten weer een hamburger en een sateetje
nou ik kan hier niets van maken hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zei vroeger ook rare dingen![]()
iemand enig idee wat "rsoen" is? Een "letak"? "Mloomle" dan?
Het eerste woord wat ik goed zei schijnt Sansevieria geweest te zijn![]()
Vast niet vaker dan jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je keek zeker vaak naar Grote Smurf?.
klopt, het was een hele kip, dus was herkenbaar als beestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou wel aan het soort vlees liggen
al degraderen ze, je blijft van mijn club.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van de zomer, als de zon schijnt.
En voetbal kun je het amper noemen de laatste tijd, dus het klopt gewoon.
Oooh liefste foto van het jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |