rantsoen, zandbak en een bijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zei vroeger ook rare dingen![]()
iemand enig idee wat "rsoen" is? Een "letak"? "Mloomle" dan?
Het eerste woord wat ik goed zei schijnt Sansevieria geweest te zijn![]()
Dan snap ik dat die het wat minder vindquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, het was een hele kip, dus was herkenbaar als beest
Oke, maar niet schrikkenquote:
Muck heeft gelijk. En fix je tags eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
al degraderen ze, je blijft van mijn club.
Muck vond het raar dat ik zaterdagavond bijna moest janken na beelden uit De Kuip
(de vrij die echt compleet knock out op het veld lag!)
Schrikquote:
hij blijft verliefd op jouw uiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooh liefste foto van het jaar
rantsoen ja, echt een woord wat je als kind nodig hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rantsoen, zandbak en een bij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mart zijn tags waren fout!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muck heeft gelijk. En fix je tags eens
Het is ook mijn club hoor, alleen moet een beetje zelfspot af en toe kunnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
al degraderen ze, je blijft van mijn club.
Muck vond het raar dat ik zaterdagavond bijna moest janken na beelden uit De Kuip
(de vrij die echt compleet knock out op het veld lag!)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]*dreun*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
DuH, nijntjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij blijft verliefd op jouw ui
Dat maakte ik er ook uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rantsoen ja, echt een woord wat je als kind nodig hebt![]()
rsoen is groen (als in, de onderste van het stoplicht)
Letak is vliegtuig
Mloomle is molen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
Merk dat er veel fans afstand nemen van de club.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook mijn club hoor, alleen moet een beetje zelfspot af en toe kunnen.
Het liefste kereltje van het jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij blijft verliefd op jouw ui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |