rantsoen, zandbak en een bijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zei vroeger ook rare dingen![]()
iemand enig idee wat "rsoen" is? Een "letak"? "Mloomle" dan?
Het eerste woord wat ik goed zei schijnt Sansevieria geweest te zijn![]()
Dan snap ik dat die het wat minder vindquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, het was een hele kip, dus was herkenbaar als beest
Oke, maar niet schrikkenquote:
Muck heeft gelijk. En fix je tags eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
al degraderen ze, je blijft van mijn club.
Muck vond het raar dat ik zaterdagavond bijna moest janken na beelden uit De Kuip
(de vrij die echt compleet knock out op het veld lag!)
Schrikquote:
hij blijft verliefd op jouw uiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooh liefste foto van het jaar
rantsoen ja, echt een woord wat je als kind nodig hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rantsoen, zandbak en een bij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mart zijn tags waren fout!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muck heeft gelijk. En fix je tags eens
Het is ook mijn club hoor, alleen moet een beetje zelfspot af en toe kunnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
al degraderen ze, je blijft van mijn club.
Muck vond het raar dat ik zaterdagavond bijna moest janken na beelden uit De Kuip
(de vrij die echt compleet knock out op het veld lag!)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]*dreun*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
DuH, nijntjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij blijft verliefd op jouw ui
Dat maakte ik er ook uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rantsoen ja, echt een woord wat je als kind nodig hebt![]()
rsoen is groen (als in, de onderste van het stoplicht)
Letak is vliegtuig
Mloomle is molen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
Merk dat er veel fans afstand nemen van de club.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook mijn club hoor, alleen moet een beetje zelfspot af en toe kunnen.
Het liefste kereltje van het jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij blijft verliefd op jouw ui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, daarom vond ik het wel bij mini-Fles passenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rantsoen ja, echt een woord wat je als kind nodig hebt![]()
rsoen is groen (als in, de onderste van het stoplicht)
Letak is vliegtuig
Mloomle is molen
Boeiend, dan vreet maar zonder kaasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb het gehad vandaag.
Ben ik spaghetti met een nieuw sausje aan het maken, kom ik één minuut voordat ik klaar ben dat de Parmezaanse kaas op is.
beter gewoon in je fobo zettenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
Wie wil er nu allemaal een foto van mij?![]()
Afstand nemen is een groot woord... ik volg de club nog steeds, alleen slaat bij mij de berusting in de situatie nu toe... helaas ook bij de spelers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Merk dat er veel fans afstand nemen van de club.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
Ik weet nog wel dat mijn achternichtje leuke woorden had... wie o wie weet wat ze bedoelde met:
gakgak
boboBobo - konijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hey WWquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb het gehad vandaag.
Ben ik spaghetti met een nieuw sausje aan het maken, kom ik één minuut voordat ik klaar ben dat de Parmezaanse kaas op is.
Ik weet nog wel dat mijn achternichtje leuke woorden had... wie o wie weet wat ze bedoelde met:
gakgak
boboIk weet niet wat er mee bedoeld wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ze wel van mijn oudere zusIk snapte er geen reet vanquote:
ik!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
Plaats gewoon in je fobo of hier binnen spoiler is het snelst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ikkequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
gakgak
bobogeen ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Kerel, spaghetti is dus zo gemaakt om met kaas te eten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, dan vreet maar zonder kaas
Ik..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, dat doe ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Plaats gewoon hier in je fobo of hier binnen spoiler is het snelst.
ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
Je durft wel om gewoon met mij akkoord te gaan.quote:
Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Je durft wel om gewoon met mij akkoord te gaan.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeO, ze was ook zo schattig toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gakgak = eend
bobo = boterham
Dus iedere ochtend in het huisje van Centerparcs werd ik aan mijn arm getrokken, terwijl ze een boterham in haar handen hield en zei:'Gakgak bobo!".
Durven weinigenquote:
Doe jij ook eens een foto plaatste... man of mysteryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Je durft wel om gewoon met mij akkoord te gaan.
Gaan we dat weer krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe jij ook eens een foto plaatste... man of mystery
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik denk dat ik het wel overleef gelukkig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |