iddquote:
PM?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
NOUHOU!
heb ik 'm net gemist?
valt mee!quote:
Zo bedoel ik het niet. maar een jochie van zijn leeftijd mag best zeggen dat je mooi bent. Als ik begin te kwijlen op je foto's is er iets goed mis met me, Maar dat gebeurt dus niet, niet dat ik zeg dat je lelijk bent, maar je bent voor mij gewoon een meisje dat er over een paar jaar best wel aantrekkelijk uit kan zien.quote:
Daar weet ik ook al niet hoe ik het plaatje moet verwijderenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
www.imageshack.us gebruik ik altijd, daar kan het ook
Ze droogt aardig op iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. maar een jochie van zijn leeftijd mag best zeggen dat je mooi bent. Als ik begin te kwijlen op je foto's is er iets goed mis met me, Maar dat gebeurt dus niet, niet dat ik zeg dat je lelijk bent, maar je bent voor mij gewoon een meisje dat er over een paar jaar best wel aantrekkelijk uit kan zien.
via het verwijderknopje, ik weet niet precies hoe maar stom als het dus niet kan. Ik gebruik zelf photobucketquote:
HA HA HAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Toekito het volgende:
wie doet hier de afwas? oh fuck ikzelf want Muck is weg
hoewaaaaaaaaa voor samenwonenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Toekito het volgende:
wie doet hier de afwas? oh fuck ikzelf want Muck is weg
Ik betaal een paar eurie per jaar voor wat eigen webspace en daar heb ik met FTP gewoon zelf alle controle overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
via het verwijderknopje, ik weet niet precies hoe maar stom als het dus niet kan. Ik gebruik zelf photobucket
superleuke fotoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoewaaaaaaaaa voor samenwonen
[ afbeelding ]
Dat lijkt dan maar zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
valt mee!
je ziet er ouder uit
Okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. maar een jochie van zijn leeftijd mag best zeggen dat je mooi bent. Als ik begin te kwijlen op je foto's is er iets goed mis met me, Maar dat gebeurt dus niet, niet dat ik zeg dat je lelijk bent, maar je bent voor mij gewoon een meisje dat er over een paar jaar best wel aantrekkelijk uit kan zien.
Joa wa denkte gij dan jongequote:
Ach ja, maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
via het verwijderknopje, ik weet niet precies hoe maar stom als het dus niet kan. Ik gebruik zelf photobucket
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |