quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Peuter in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen met zijn mamaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorrywil je hem lenen?
[..]
Hey Stu
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
filmpje van Koen in spoilerIs wel een leuk filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flashquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie wissel: Stu in de ploeg voor RockNijntje
Doe ik het voorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoordagje dierentuin doen?
Ja, ze is nog niet zo ver als Muck of Marijke, want die zetten het gewoon voor me neerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vraag jij aan MPG of hij koffie wil?
Dat zou ik dus ook gewoon doe of je zeggen waar het koffiezet apparaat staatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ze is nog niet zo ver als Muck of Marijke, want die zetten het gewoon voor me neer.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
filmpje van Koen in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
owquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ze is nog niet zo ver als Muck of Marijke, want die zetten het gewoon voor me neer.
* MPG knuffelt de koffiepotquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook gewoon doe of je zeggen waar het koffiezet apparaat staat
Komt vast nog welquote:
Nee, ik neuk de koffiepot nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef Koen66 het volgende:
koffiepot knuffelen
Dan weet ik toch wel wat beters
whehehe ik weet dat ik een dirty mind heb, maar DAAR dacht ik nou weer niet aanquote:
Jah, jij wist blijkbaar iets beters dan knuffelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehe ik weet dat ik een dirty mind heb, maar DAAR dacht ik nou weer niet aan
ik weet wel lekkerdere dingen om te knuffelen dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jah, jij wist blijkbaar iets beters dan knuffelen..
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ooow, ja ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet wel lekkerdere dingen om te knuffelen dus
Wie danquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
Maakt eigenlijk niet zoveel uit wieknuffelen =
Mag ik dan een knuffelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |