Bis Later Solquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Solique het volgende:
tijd, daarna naar de sportschool.
Spreek jullie later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, da's waar, maar jij bent ook heul niet verliefd op mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb jou ook niet voor mezelf alleen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Peuter in de spoilerKijkuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nee jou heb ik alleen voor het dampende ketswerkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, da's waar, maar jij bent ook heul niet verliefd op mij
Jong, wilde gij us un bietje minder lomp tegen meen doen joa? En die stoep is un heul hort laupe dus doar ken ik nou bekant nie geroaken veur ut donker is en neije, ik wit nie wie dèdê gai ruuptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En houwdegij oew bakkes as ik tegen oe proat
ik zit heul gèrenop me kratjenop de stoep
en lopt er ene langs witte gij dan wè ik roep?
Dat witte ikke ok nie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jong, wilde gij us un bietje minder lomp tegen meen doen joa? En die stoep is un heul hort laupe dus doar ken ik nou bekant nie geroaken veur ut donker is en neije, ik wit nie wie dèdê gai ruupt
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee jou heb ik alleen voor het dampende ketswerk
Dur ken trowwus ok wel wa Deurens tusse zitte, want alsk heul eerlijk ben wit ik nie precies ut verschil tusse Deurens en Broabantsquote:
Hoe kan je Berry van den Bebber nou niet kennenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jong, wilde gij us un bietje minder lomp tegen meen doen joa? En die stoep is un heul hort laupe dus doar ken ik nou bekant nie geroaken veur ut donker is en neije, ik wit nie wie dèdê gai ruupt
Doar heb ik nou nog nòjut van geheurd, wa vrimtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan je Berry van den Bebber nou niet kennen
Ik heb vandaag mee gegymdquote:
Een jaar geleden, een dag voor de kerst vakantie voor de 2e keer mijn lies gescheurdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mee gegymd
Oke, waar gaat het over?
Succesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Toekito het volgende:
aangezien er hier niemand van de KSC komt afwassen ga ik zelf maar
Laterz![]()
Dat komt wel weerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nog steeds ga ik maar heul weinig doen..
Vooral omdat mijn conditie nu -10 is
Een leuke mafkeesquote:
Lolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog een filmpje... waar hij gaat bukken voor een vliegtuigdie op tv is
![]()
owyeauwh, maar ik ben dus bezig met m'n Tetanus presentatiequote:
ze zijn geen hol aan als ze niet gek zijnquote:
Geniet van je rustquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze zijn geen hol aan als ze niet gek zijn![]()
ik had net Thijs in bed gelegd, nou, in één klap stil
Ieew wat engquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef Ferb het volgende:
[..]
Een jaar geleden, een dag voor de kerst vakantie voor de 2e keer mijn lies gescheurd
doeiselsquote:
Heeft ie daar ook dat stoere shirt aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog een filmpje... waar hij gaat bukken voor een vliegtuigdie op tv is
![]()
goh echt? misschien istie wel moequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
ze zijn geen hol aan als ze niet gek zijn![]()
ik had net Thijs in bed gelegd, nou, in één klap stil
neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft ie daar ook dat stoere shirt aan?
neeeee, dat kan toch niet johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goh echt? misschien istie wel moe
Bis Morgen RNquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
Fok! leidt me te erg afIk moet echt gaan anders gaan de proefwerken morgen fout
![]()
Doei mensenTot morgen ofzo
succes nijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
okok!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |