Jajaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:46 schreef Chicolate het volgende:
Lol, heel snel het topic dichtgooien en dan vergeten een nieuwe te openen
Morgen naar Amsterdam en de auto komt bij de Arena te staan voor P+R (want ik moet bij de arena m'n maatpak ophalen).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben Co niet en ik weet ook niet precies waar de galerie zit. Maarrrr, mijn gok is dat je eerst met de metro moet (naar Centraal) en dan met tram of te voet naar de galerie kan.
Zit je nu in Amsterdam of ben je van plan binnenkort te gaan?
Eens!quote:
kapot?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef Blurred86 het volgende:
mijn tip voor mensen die overwegen een kruik te kopen bij de action: niet doen
ja, hij was binnen 10s helemaal leeg. in mijn bedquote:
why?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef Blurred86 het volgende:
mijn tip voor mensen die overwegen een kruik te kopen bij de action: niet doen
jij hebt een eetprobleem dus voor jou is het denk ik veel.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja, hij was binnen 10s helemaal leeg. in mijn bed
zie 1 post boven de jouwequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
why?
Want ik heb er nl. 1 van de action.
Veel lucht (groente). Alleen die macadamia's, niet eens zoveel om te vermalen, tikt nogal aan. Anders was het trouwens ook een té mager lijstje geweest, volgens mij kwam het nu op zo'n 2100 kcal, en daarvan was dus 1000 kcal dat bakje nootjes..quote:
Ik heb eens als advies gekregen om in de eerste alinea niet meteen met m'n zwakke punt te beginnen, dus ik denk dat ik het met de Duitser eens ben, al zou ik het waarschijnlijk wel op het laatst noemen. Op basis waarvan verwacht jij dat je binnen 3 maanden het Frans voldoende onder de knie zult hebben? Probeer dat ook te beargumenteren. En zorg dat je veel enthousiasme tentoonspreid en goed laat zien dat je voor de rest wel in het profiel past, dan valt dat ene puntje minder op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag ik advies?
Ik solliciteer naar een baan waarvan ik een van de hele belangrijke eigenschappen niet bezit, namelijk Frans spreken.
Nu hebben de duutser en ik een meningsverschil:
Ik wil eigenlijk in de openingsparagraaf iets zetten als hoewel ik niet aan alle eisen voldoe, denk ik dat ik op basis van eerdere werkervaring en opleiding een erg goede bijdrage kan leveren, oid. en er aan het einde, nadat ik alle punten heb toegelicht die goed zijn, vertel dat, zoals ik hierboven al zij voldoe ik aan één eigenschap niet, mijn kennis van de franse taal is gelimiteerd, maar ik ben meer dan bereid dit te verberteren, en verwacht in een tijdsbestek van 3 maand de taal voldoende onder de knie te hebben.
De Duutser zegt: niet doen, dat Frans er helemaal uitlaten, en ze het pas in je CV laten zien, of als je het echt wilt neomen in de brief er pas op het eind over beginnen.
Wat vinden jullie?
okay, thanks!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb eens als advies gekregen om in de eerste alinea niet meteen met m'n zwakke punt te beginnen, dus ik denk dat ik het met de Duitser eens ben, al zou ik het waarschijnlijk wel op het laatst noemen. Op basis waarvan verwacht jij dat je binnen 3 maanden het Frans voldoende onder de knie zult hebben? Probeer dat ook te beargumenteren. En zorg dat je veel enthousiasme tentoonspreid en goed laat zien dat je voor de rest wel in het profiel past, dan valt dat ene puntje minder op.
Succes!.
Aan het eind van je motivatiebrief vermelden iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
okay, thanks!voor de rest pas ik er echt heel erg in, maar het lijkt vrij belangrijk vanuit de advertentie. Ik verwacht ook niet dat ik de baan krijg, maar vind het fijn als m'n naam binnen de organisatie bekend is, aangezien dat een organisatie si waar ik graag voor zou willen werken..
Ja, maar dan moet je je wel eerst uitschrijven bij studentenwoningweb.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm er zijn hier ook mensen die bij woningcorporaties werken toch? Ik huur bij studentenwoningweb en heb nu het formulier gevonden om me met hetzelfde nummer in te schrijven bij woningnet (voor grote mensen). Over 3 jaar wil ik wel op jongerenwoningen kunnen reageren, maar nu nog niet. Kan ik dat dan tegen die tijd alsnog wijzigen? Gaat om onderstaand formulier.
http://www.woningnet.nl/u(...)20nov%2010.pdf?IID=5
En ik vind het stom dat ik het dan blijkbaar per post moet doen, waarom kan dit niet online?
Maar moet dat nu al, en moet ik dan mn huis meteen uit? Of kan ik ook nu het vakje niet aankruisen, niet op jongerenwoningen reageren en over 3 jaar proberen om dat te wijzigen zodat ik tegen die tijd wél op jongerenwoningen kan reageren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je je wel eerst uitschrijven bij studentenwoningweb.
Je hoeft je huis sowieso niet uit (pas als je afgestudeerd bent). Je kunt ook op een later tijdstip je inschrijving bij SWW laten vervallen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar moet dat nu al, en moet ik dan mn huis meteen uit? Of kan ik ook nu het vakje niet aankruisen, niet op jongerenwoningen reageren en over 3 jaar proberen om dat te wijzigen zodat ik tegen die tijd wél op jongerenwoningen kan reageren?
Of 'MINI' op hun piemel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
OMG. Mensen die "Ben & Dean Saunders" op hun lijf laten tatoeëren![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Oh uhm even kijken of ik hem nog opnieuw kan uploaden. Dan stuur ik wel linkje. Als ik het niet vergeet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Yo!
Jagar, ik zou het ook pas op het einde vermelden.
Chico, ik wil pleaaase, pretty pleaaaaase ook je foto zien, na alle lovende kritiek snap je dat ik nieuwsgierig ben!
En puff wat geweldig zeg!! Supervanhartemegagefeliciteerd!!(wat voor baan?) en succes met de rijlessen
Ze stonden niet in een spoilerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Chico, ik ben ook benieuwd naar de foto's! Lees overdag tussendoor op m'n telefoon en kan dan geen spoilers bekijken helaas.
Puff gefeliciteerd! En Jagär, van sollicitatiebrieven heb ik echt geen verstand, maar wat Vik zei klinkt verstandig dus dat zou ik dan ook doen. Hoe volgzaam
.
Op m'n telefoon gaat dat niet altijd goed maar op de PC nu wel. Ik zal eens kijken of ik ze nu wel kan zien! Die nieuwe lay-out gooit echt de hele boel in het honderd op m'n iPhonequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze stonden niet in een spoiler. Kan je wel quotes zien?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Chico, ik ben ook benieuwd naar de foto's! Lees overdag tussendoor op m'n telefoon en kan dan geen spoilers bekijken helaas.
Puff gefeliciteerd! En Jagär, van sollicitatiebrieven heb ik echt geen verstand, maar wat Vik zei klinkt verstandig dus dat zou ik dan ook doen. Hoe volgzaam
.
Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan vanaf de Arena, maar het beste kan je de metro (54) nemen richting CS en dan uitstappen op het Weesperplein. En daar kan je dan nog 3 haltes de tram nemen (de 7 of de 10). Adres is Spiegelgracht 14-16!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef sigme het volgende:
Conleche, hoe komt een provinciaaltje het best vanaf de Arena bij de galerie? En dan gaat het om de keuze: bus, tram metro of trein. De provinciaal is in het bezit van een kaart, hersens en gezonde benen (en heeft de liefste als gezelschap bij zich).
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Vandaag trouwens een gesprek met een leerling gehad, heel onzeker meisje. Dik ook. En dat zeg ik niet snel. Ze was heel sip en ze bleef hangen, dus ik vroeg wat er was. Ze vertelde dat ze op dieet gezet was door haar moeder, ze mocht haast niets meer eten, alleen nog maar yoghurt en crackers en fruit en geen aardappelen, pasta en rijst meer. Ineens. En ze moest drie keer in de week gaan fitnessen van mams. Kind van 14! Ik heb de mentor maar eens geïnformeerd. Niet gezond toch, zo'n ommezwaai ineensvoor zo'n kind.
Ze is natuurlijk echt wel te zwaar, maar volgens mij is dit niet de manier om zoiets aan te pakken.
Moet echt aan de bel worden getrokken!!! Ja, ze moet gaan sporten en bewegen, maar dat dieet slaat nergens op. D'r hele stofwisseling wordt zo verneukt. Lijkt me een goed plan als iemand naar haar moeder belt. Waarschijnlijk eet die puber nu gewoon hartstikke veel snoep en patat en zo. Laat dat weg en laat haar sporten en dat is in bijna alle gevallen al genoeg!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Vandaag trouwens een gesprek met een leerling gehad, heel onzeker meisje. Dik ook. En dat zeg ik niet snel. Ze was heel sip en ze bleef hangen, dus ik vroeg wat er was. Ze vertelde dat ze op dieet gezet was door haar moeder, ze mocht haast niets meer eten, alleen nog maar yoghurt en crackers en fruit en geen aardappelen, pasta en rijst meer. Ineens. En ze moest drie keer in de week gaan fitnessen van mams. Kind van 14! Ik heb de mentor maar eens geïnformeerd. Niet gezond toch, zo'n ommezwaai ineensvoor zo'n kind.
Ze is natuurlijk echt wel te zwaar, maar volgens mij is dit niet de manier om zoiets aan te pakken.
ahw, dat lijkt me idd ook niet echt the way to go..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Adres wist ik welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan vanaf de Arena, maar het beste kan je de metro (54) nemen richting CS en dan uitstappen op het Weesperplein. En daar kan je dan nog 3 haltes de tram nemen (de 7 of de 10). Adres is Spiegelgracht 14-16!!
De Duitser heeft gelijk. Je moet ze laten zien waarom je wel geschikt ben en ze niet wijzen op de reden waarom je het niet zou zijn. Praktisch niemand voldoet altijd aan volledig alle eisen van een vacaturetekst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag ik advies?
Ik solliciteer naar een baan waarvan ik een van de hele belangrijke eigenschappen niet bezit, namelijk Frans spreken.
Nu hebben de duutser en ik een meningsverschil:
Ik wil eigenlijk in de openingsparagraaf iets zetten als hoewel ik niet aan alle eisen voldoe, denk ik dat ik op basis van eerdere werkervaring en opleiding een erg goede bijdrage kan leveren, oid. en er aan het einde, nadat ik alle punten heb toegelicht die goed zijn, vertel dat, zoals ik hierboven al zij voldoe ik aan één eigenschap niet, mijn kennis van de franse taal is gelimiteerd, maar ik ben meer dan bereid dit te verberteren, en verwacht in een tijdsbestek van 3 maand de taal voldoende onder de knie te hebben.
De Duutser zegt: niet doen, dat Frans er helemaal uitlaten, en ze het pas in je CV laten zien, of als je het echt wilt neomen in de brief er pas op het eind over beginnen.
Wat vinden jullie?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Adres wist ik wel. Ik ga naar het Weesperplein! En hoe dan verder zie ik nog wel even, ik loop dan natuurlijk nog met dat varken onder de arm. Je mag ook als betaling z'n broertjes wel eens komen vastleggen in verf
. Ik vind de varkens van je galerie-eigenaar maar cliché, eigenlijk
.
Oh ja, ik kom dus met het varken onder de arm en met liefste aan de arm, en dat heeft de planning wel wat veranderd want nu kom ik per auto. Ik hoop nu een stuk vroeger in de middag bij jou aan te komen waaien (tussen 1 en 2 denk ik zo, afhankelijk van verkeersperikelen en P+R-beambten).
Betalen in klinkende munt is prima, maar als je m'n varkens zou schilderen zouden het daarmee niet mijn schilderijen zijn hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik varkentjes voor je schilder is mijn vriezer niet groot genoeg om al dat vlees te herbergen!Dus ik neem wel geld mee!
![]()
Oh, jij bent eigenaar! Dat wist ik nietquote:En P. is niet de galerie-eigenaar hè. Dat ben ik samen met iemand anders. P. is wel de naamgever en zo'n beetje de enige schilder, die er hangt op een verdwaald werk van mij na. En kom maar langs wanneer je wilt hoor! Ik ben er gewoon!
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Zo, dat is niet zo'n best lijstje, Tink. Maar wel een lekkere!.
Dat viel mij ook al op toen ik laatst op die site keek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Betalen in klinkende munt is prima, maar als je m'n varkens zou schilderen zouden het daarmee niet mijn schilderijen zijn hoor.
[..]
Oh, jij bent eigenaar! Dat wist ik niet. Beheer jij dan ook de site (je bent nog met 'm getrouwd, daar).
Ik ben idd aan het solliciteren als tester ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
JaEn nu kan ik niet slapen omdat ik een volle buik heb.
Begrijp ik trouwens goed dat jij aan het solliciteren bent als tester? Ken meer mensen die dat doen () en je kunt er leuk meer verdienen. Volgens mij ligt het je ook wel.
Begrijp dat het je niet om het geld te doen is! Maar het is wel mooi meegenomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het vooral belangrijk dat het me ligt en dat ik er gewoon een goede, stabiele toekomst in heb. Ik ben het patroon van 'oh, als het me nu maar weer lukt om werk te vinden!' een beetje zat. Dat het leuk verdient is mooi meegenomen.
Kun je ook tester zijn buiten de IT-branche dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef progje het volgende:
[..]
Begrijp dat het je niet om het geld te doen is! Maar het is wel mooi meegenomen
Maar is het ook in de IT branche? Of een andere branche?
kan me voorstellen dat het voor Vik lastiger is om werk te vinden in het lesgeven dan voor andere mensen....Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Blurred86 het volgende:
wil je geen les meer geven dan Vik? of is het meer dat het zo moeilijk is daar werk in te vinden dat je nu naar iets anders op zoek bent?
Nee. Mijn hart ligt toch bij de verkoop. Al zou ik volgens mijn man een hele goede tester zijn. Het verdient iig goed en een baan als testmanager lijkt mij best leuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
En Tink, jij hebt het ook wel eens overwogen, heb ik wel eens gelezen. Niks meer mee gedaan uiteindelijk?.
Verschillende overwegingen spelen een rol. Onder meer dat het moeilijk is om daar werk in te vinden idd (ik kan immers niet zomaar op elke school werken). Verder is het toch wel een baan die voor mij veel stress met zich mee brengt. Ik vond het heel erg leuk, maar het was ook altijd weer spannend hoe de communicatie zou verlopen. Bleef toch wel een puntje van zorg. Ook vind ik dat docenten in het algemeen ontzettend ondergewaardeerd en onderbetaald worden. Ik ben iemand die graag ergens voor wil gaan, maar daar ook waardering voor wil zien. En verder heb ik eigenlijk zin om iets totaal anders te gaan doen, iets heel nieuws te leren. Ik ben altijd met taal bezig geweest en het was altijd zo vanzelfsprekend om iets met taal te gaan doen, maar ik zou graag willen ontdekken wat er nog meer in het vat zit, zeg maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Blurred86 het volgende:
wil je geen les meer geven dan Vik? of is het meer dat het zo moeilijk is daar werk in te vinden dat je nu naar iets anders op zoek bent?
Je concentreert je graag op fouten die anderen maken. Nu zijn het taalfouten, waarom geen programmeerfouten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Op basis waarvan denk jij dat het mij wel ligt? (even nieuwsgierig)
Hahaha, dat is helemaal waar. Ik ben een zeikerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je concentreert je graag op fouten die anderen maken. Nu zijn het taalfouten, waarom geen programmeerfouten?
En dus een goede tester. Mijn man geeft me gelijk. Hij is ook een zeikerd. Een hele goedequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, dat is helemaal waar. Ik ben een zeikerd.
Thanks!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:00 schreef sigme het volgende:
Vik, succes morgen! Ik zal voor je duimen.
ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je ook tester zijn buiten de IT-branche dan?. Het gaat om software testen
.
Ja. Autosystemen, drukleidingen, allerhande hardware, klantvriendelijkheid, softwaresystemen buiten de IT... etc.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef progje het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me ook al afmaar to be sure
Ik zit er al een week tegenaan te hikken, dus het kan maar beter geweest zijnquote:
Das waar. Ik vond t ook niet relaxt toen het uitgesteld werd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit er al een week tegenaan te hikken, dus het kan maar beter geweest zijn.
Jij trouwens succes met rijlessen. Heb het ook ooit een zo gedaan als jij, lessen voor een baan. Mij is het gelukt binnen 2 maanden en jij bent veel slimmer, dus jij redt het ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Das waar. Ik vond t ook niet relaxt toen het uitgesteld werd.
toch is Almere centrum best fijn winkelen.. gezellig.. neuh niet echtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:
En ik ga ook. Morgen goed uitgerust. Hoef pas om 13 uur daar te zijn, dus ik kom nog wel online morgenochtend, maar ik ga wel op tijd weg
.
Misschien nog even shoppen in la dolce Almere?.
Iig ga ik morgenavond hoogstwaarschijnlijk eindelijk naar Norwegian Wood. Leuk, even de stress vd afgelopen dagen eraf halen.
Oh! Dan sluit het één het ander niet uit, voor nu krijg jij klinkende munt en van de zomer kom ik een keer op een zonnige dag bij jou en ga eens wat varkens in de modder schilderen! Leuk!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Betalen in klinkende munt is prima, maar als je m'n varkens zou schilderen zouden het daarmee niet mijn schilderijen zijn hoor.
[..]
Oh, jij bent eigenaar! Dat wist ik niet. Beheer jij dan ook de site (je bent nog met 'm getrouwd, daar).
Mee eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:15 schreef progje het volgende:
[..]
toch is Almere centrum best fijn winkelen.. gezellig.. neuh niet echt
Maar ik vond het erg prettig dat veel van mijn favoriete winkels vrij dicht bij elkaar zaten en veel ruimte in de winkelstraten en winkels waardoor je niet zo'n opgepropt druk gevoel kreeg
Ik wil niet rot doen he Co, maar stel dat jou of hem iets overkomt. Ongeluk/ziekte/overlijden etc. dan zitten jullie nog wel aan elkaar vast....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Dan sluit het één het ander niet uit, voor nu krijg jij klinkende munt en van de zomer kom ik een keer op een zonnige dag bij jou en ga eens wat varkens in de modder schilderen! Leuk!
Ja die site.......we krijgen een nieuwe, vandaar dat het updaten niet echt wekelijks gebeurt, bovendien wekt het wel vertrouwen op ook, dat de vrouw van de kunstenaar de galerie bestiert, dus wat dat betreft is het ook niet zo heel erg.
En technically ben ik trouwens ook nog getrouwd, de notaris heeft niet zo'n haast geloof ik, aangezien we al een jaar geleden van alles hebben ondertekend en hij nog het één en ander moest regelen. Ach ja, het is ook maar een formaliteit. Getrouwd ben je wel of niet in je hart en da's nu al 2 jaar niet meer zo. Damn, misschien toch maar eens bellen naar die man, hij is ons vast vergeten.
Dank jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij trouwens succes met rijlessen. Heb het ook ooit een zo gedaan als jij, lessen voor een baan. Mij is het gelukt binnen 2 maanden en jij bent veel slimmer, dus jij redt het ook.
Da's in ons geval niet zo erg. (buiten het feit dat het wel heel erg is dat er ons iets overkomen is natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik wil niet rot doen he Co, maar stel dat jou of hem iets overkomt. Ongeluk/ziekte/overlijden etc. dan zitten jullie nog wel aan elkaar vast....
Bahahahahaha! Ik moest hardop lachen en mn vriend keek me heel raar aan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga mijn kruik maar eens opwarmen
Tuurlijk. Je kan het ook best allemaal. Vasthouden dit gevoel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dank je
Mn motivatie is nu in elk geval veel concreter geworden!
En het gesprek ging ook gewoon goed daar ben ik ook blij mee
ah zo! ik had altijd het idee dat je helemaal super enthousiast was over het lesgeven en dit leek ineens zo'n ommezwaaiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verschillende overwegingen spelen een rol. Onder meer dat het moeilijk is om daar werk in te vinden idd (ik kan immers niet zomaar op elke school werken). Verder is het toch wel een baan die voor mij veel stress met zich mee brengt. Ik vond het heel erg leuk, maar het was ook altijd weer spannend hoe de communicatie zou verlopen. Bleef toch wel een puntje van zorg. Ook vind ik dat docenten in het algemeen ontzettend ondergewaardeerd en onderbetaald worden. Ik ben iemand die graag ergens voor wil gaan, maar daar ook waardering voor wil zien. En verder heb ik eigenlijk zin om iets totaal anders te gaan doen, iets heel nieuws te leren. Ik ben altijd met taal bezig geweest en het was altijd zo vanzelfsprekend om iets met taal te gaan doen, maar ik zou graag willen ontdekken wat er nog meer in het vat zit, zeg maar.
Ik vind body balance echt leuk! Inderdaad wat rustiger, maar wel zwaar voor je been- en buikspieren. Het is wel te doen na een andere les, heb ik ook wel gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga morgen denk ik twee lesjes in de sportschool achter elkaar volgen. Het lijkt me allebei leuk en die tweede les is redelijk rustig (Body Balance, combi van yoga, tai chi en pilates ofzo).
Flink ontbijten dan maar
Oh super, dan ga ik morgen na Body Pump die les dan eens proberen. Ik heb ook een flinke poos pilates gedaan, dus ik hoop dat ik nog enige basis kennis hebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind body balance echt leuk! Inderdaad wat rustiger, maar wel zwaar voor je been- en buikspieren. Het is wel te doen na een andere les, heb ik ook wel gedaan.
Foto!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh! En ik heb een jurkje met een kleurrijk uilenpatroon gekocht voor 15 euro!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of 'MINI' op hun piemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Are you pondering what I'm pondering?
Zal ik morgen doen, in dit licht zie je denk ik niks!quote:
Aahwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef _Calimero_ het volgende:
Truste slankies, zal ik het licht maar uitdoen?
Ik ben nog steeds ziek, heb niks bijzonders gedaan (in mijn eentje gekookt en film gekeken--met Floris in mijn armen, dat dan weer wel) maar ik voel me zomaar, heel erg gelukkig![]()
ahhh ja, ik mis het best wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
bij mij maakt hij er al een poosje een ruitje van met een vraagteken er in ?
Mazaru... weet je nog... DGK
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:10 schreef Chicolate het volgende:
Oeh vanaf donderdag geen BTW bij mediamarkt. Nu wordt een nieuwe camera kopen wel héél erg interessant. Morgen maar alvast gluren wat ze allemaal hebben en hoeveel het scheelt.
Ik heb al berekend welke prijs het moet zijn om voordeliger uit te zijn dan de goedkoopste op internetquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)9-btw-actie/speel/1/
Dankjequote:
^^^quote:Op woensdag 26 januari 2011 06:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Te weinig doen is niet goed voor je slaap!
Vik en chico, heel veel succes vandaag
Diepvriesfruitjes erin doen! De innerlijke koelkast!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Had graag op school nog wat yoghurt genomen i.p.v. al dat brood, maar de koelkast op school is stuk.
Dit ja!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Succes Vik en Chico!
Jagar![]()
Ik vraag mij nu dus nog steeds af wie ProBilly is
hihi dat heb ik ook wel eens gehad.Was ik al opmijn werk, twijfelde ik of het tosti ijzer wel uit stond. Ook terug en uiteraard voor nietsquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen..
Ik was vnamorgen halvewerge het werk, en toen bedacht ik me dat ik m'n deur niet op slot had gedaan. Dus omgekeerd, en natuurlijk had ik m'n deur welop slot gedaan. Nu dus 20 minuten extra bewogen al vanmorgen..
Is er eigenlijk nog iets veranderd aan de situatie? Gaat het nog goed (genoeg) met jou?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali, ik ben al sinds vorige week dinsdag weer aan het werk hoor.
Sorry, ik loop een beetje achter. Hoe gaat het?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali, ik ben al sinds vorige week dinsdag weer aan het werk hoor.
Wut wait? Zaterdag? Wat is er zaterdag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Sorry, ik loop een beetje achter. Hoe gaat het?
Laat je 't even weten als je zaterdag tijd en zin hebt?
Dan ben je aan het werk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wut wait? Zaterdag? Wat is er zaterdag?
Jammer! Volgende keer beter dan maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh wacht, ik zie het! Ja, nee ik zit in Zwolle het weekend!
Ja, zeker jammer! Had me wel gezellig geleken!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jammer! Volgende keer beter dan maar
Transvetten gaan in je celmembranen zitten, waardoor de vetzuren die daar horen te zitten om je celmembranen soepel en functioneel te houden uit de cellen gaan je bloed in. Daardoor wordt het 'slechte' cholesterol verhoogd. Het is dus geen kwestie van eten => cholesterol in bloed, maar eten => celmembranen veranderen waardoor cel niet optimaal functioneert en cholesterol stijgt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:52 schreef V1z0R het volgende:
Moet dus in nogal wat producten zitten.
Jammer is dat weerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:08 schreef loveli het volgende:
Beweging, gezonde vetten, visolie zijn goed. Wat transvet op z'n tijd kan best, als je het maar meteen verbrandt en niet opslaat. Slecht eten en daarna op je gat zitten is dus niet goed voor je.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef Perruche het volgende:
Mijnes gisteren:
O: soyamelk + allbran
T: makreel
L: 2x gebakken ei, 1x brood, 100 gr rauwkost
T: appel, peer, notenreepje
B: uur fietsen en daarna veel trappen lopen
D: pizza met tomaat, kaas, olijven en ansjovis
T: 2 blokjes witte choco, 1 glas wijn
Jammer van de pizza, maar anders had ik pasta met tonijn (bah) moeten eten.
ja die groente klopt, ik had een andere D gepland maar doordat ik onverwachts iemand moest helpen had ik dus dat D niet. En waar ik ging eten had ik de keuze tussen pasta met tonijn (bah bah bah) en pizza was snel gemaakt. Vandaag extra groentjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
had jij gister ook geen pizza? Wat weinig groente, vind ik, voor de rest netjes!
Ik ben erg trots op mijn lijstjes, dit is al m'n 2e week netjes eten...
ik vind je lijstje van vandaag trouwens niet echt bijster veel! Mag nog wel een boterham bij...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja die groente klopt, ik had een andere D gepland maar doordat ik onverwachts iemand moest helpen had ik dus dat D niet. En waar ik ging eten had ik de keuze tussen pasta met tonijn (bah bah bah) en pizza was snel gemaakt. Vandaag extra groentjes
verkijk je niet op de hoeveelheden he.. allbran is al snel 40 of 50 gram (160 kcal). Broodje is zo'n groot rond broodje, een soort grote pistolet. En er gaat veel eiersalade opquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind je lijstje van vandaag trouwens niet echt bijster veel! Mag nog wel een boterham bij...
Jeej!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft een interview voor een baan![]()
![]()
![]()
niet de beste baan ooit, maar wel een baan!!
Oh, nog niet gepast!quote:
Super!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
We duimen meequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
Jeuj! Ik duim!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
Beesten krijgen voer dat per euro zoveel gram gewichtstoename bevordert. Gezondheid van dieren => onze gezondheid, want wij eten die dieren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jammer is dat weer
Is natuurlijk moeilijk te vermijden wanneer je bekijkt dat het ook in dierlijke producten zit als melk en rundvlees. Ontwijken lijkt mij echter geen verkeerd iets!
Het moet ook voornamelijk dus voorkomen in Amerikaanse producten en de goedkopere dingen.
Hetzelfde dus als met goed en slecht vlees.
Klopt!! Gisteren was wat weinig, maar dat kwam omdat ik in de Ikea was op de tijd dat ik normaal gesproken chipies eet en zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Perruche het volgende:
Co ik vind je lijstje van gister wel weinig, voor je O en 2 sneetjes brood? Xm ook weinig maar goed dat weet je zelf.
Nynke vind ik wel netjes!!
Vond ik altijd al zo vreemd... Melk van de Aldi die wel een paar maand houdbaar is terwijl dat van mij binnen een week over datum isquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef loveli het volgende:
Varkens van Sigme ftw!
Gezonde vetten zijn slecht houdbaar, ongezonde vetten zijn lang houdbaar. Dus mijdt houdbare troep en eet vers. Als het heeft gegroeid of gehuppeld: eet smakelijk.
Daar krijg ik strakkies 2,5 kilo van!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Beesten krijgen voer dat per euro zoveel gram gewichtstoename bevordert. Gezondheid van dieren => onze gezondheid, want wij eten die dieren.
Varkens van Sigme ftw!
Gezonde vetten zijn slecht houdbaar, ongezonde vetten zijn lang houdbaar. Dus mijdt houdbare troep en eet vers. Als het heeft gegroeid of gehuppeld: eet smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |