Ik heb eens als advies gekregen om in de eerste alinea niet meteen met m'n zwakke punt te beginnen, dus ik denk dat ik het met de Duitser eens ben, al zou ik het waarschijnlijk wel op het laatst noemen. Op basis waarvan verwacht jij dat je binnen 3 maanden het Frans voldoende onder de knie zult hebben? Probeer dat ook te beargumenteren. En zorg dat je veel enthousiasme tentoonspreid en goed laat zien dat je voor de rest wel in het profiel past, dan valt dat ene puntje minder op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag ik advies?
Ik solliciteer naar een baan waarvan ik een van de hele belangrijke eigenschappen niet bezit, namelijk Frans spreken.
Nu hebben de duutser en ik een meningsverschil:
Ik wil eigenlijk in de openingsparagraaf iets zetten als hoewel ik niet aan alle eisen voldoe, denk ik dat ik op basis van eerdere werkervaring en opleiding een erg goede bijdrage kan leveren, oid. en er aan het einde, nadat ik alle punten heb toegelicht die goed zijn, vertel dat, zoals ik hierboven al zij voldoe ik aan één eigenschap niet, mijn kennis van de franse taal is gelimiteerd, maar ik ben meer dan bereid dit te verberteren, en verwacht in een tijdsbestek van 3 maand de taal voldoende onder de knie te hebben.
De Duutser zegt: niet doen, dat Frans er helemaal uitlaten, en ze het pas in je CV laten zien, of als je het echt wilt neomen in de brief er pas op het eind over beginnen.
Wat vinden jullie?
okay, thanks!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb eens als advies gekregen om in de eerste alinea niet meteen met m'n zwakke punt te beginnen, dus ik denk dat ik het met de Duitser eens ben, al zou ik het waarschijnlijk wel op het laatst noemen. Op basis waarvan verwacht jij dat je binnen 3 maanden het Frans voldoende onder de knie zult hebben? Probeer dat ook te beargumenteren. En zorg dat je veel enthousiasme tentoonspreid en goed laat zien dat je voor de rest wel in het profiel past, dan valt dat ene puntje minder op.
Succes!.
Aan het eind van je motivatiebrief vermelden iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
okay, thanks!voor de rest pas ik er echt heel erg in, maar het lijkt vrij belangrijk vanuit de advertentie. Ik verwacht ook niet dat ik de baan krijg, maar vind het fijn als m'n naam binnen de organisatie bekend is, aangezien dat een organisatie si waar ik graag voor zou willen werken..
Ja, maar dan moet je je wel eerst uitschrijven bij studentenwoningweb.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm er zijn hier ook mensen die bij woningcorporaties werken toch? Ik huur bij studentenwoningweb en heb nu het formulier gevonden om me met hetzelfde nummer in te schrijven bij woningnet (voor grote mensen). Over 3 jaar wil ik wel op jongerenwoningen kunnen reageren, maar nu nog niet. Kan ik dat dan tegen die tijd alsnog wijzigen? Gaat om onderstaand formulier.
http://www.woningnet.nl/u(...)20nov%2010.pdf?IID=5
En ik vind het stom dat ik het dan blijkbaar per post moet doen, waarom kan dit niet online?
Maar moet dat nu al, en moet ik dan mn huis meteen uit? Of kan ik ook nu het vakje niet aankruisen, niet op jongerenwoningen reageren en over 3 jaar proberen om dat te wijzigen zodat ik tegen die tijd wél op jongerenwoningen kan reageren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je je wel eerst uitschrijven bij studentenwoningweb.
Je hoeft je huis sowieso niet uit (pas als je afgestudeerd bent). Je kunt ook op een later tijdstip je inschrijving bij SWW laten vervallen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar moet dat nu al, en moet ik dan mn huis meteen uit? Of kan ik ook nu het vakje niet aankruisen, niet op jongerenwoningen reageren en over 3 jaar proberen om dat te wijzigen zodat ik tegen die tijd wél op jongerenwoningen kan reageren?
Of 'MINI' op hun piemel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
OMG. Mensen die "Ben & Dean Saunders" op hun lijf laten tatoeëren![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Oh uhm even kijken of ik hem nog opnieuw kan uploaden. Dan stuur ik wel linkje. Als ik het niet vergeet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Yo!
Jagar, ik zou het ook pas op het einde vermelden.
Chico, ik wil pleaaase, pretty pleaaaaase ook je foto zien, na alle lovende kritiek snap je dat ik nieuwsgierig ben!
En puff wat geweldig zeg!! Supervanhartemegagefeliciteerd!!(wat voor baan?) en succes met de rijlessen
Ze stonden niet in een spoilerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Chico, ik ben ook benieuwd naar de foto's! Lees overdag tussendoor op m'n telefoon en kan dan geen spoilers bekijken helaas.
Puff gefeliciteerd! En Jagär, van sollicitatiebrieven heb ik echt geen verstand, maar wat Vik zei klinkt verstandig dus dat zou ik dan ook doen. Hoe volgzaam
.
Op m'n telefoon gaat dat niet altijd goed maar op de PC nu wel. Ik zal eens kijken of ik ze nu wel kan zien! Die nieuwe lay-out gooit echt de hele boel in het honderd op m'n iPhonequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze stonden niet in een spoiler. Kan je wel quotes zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |