Dank jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij trouwens succes met rijlessen. Heb het ook ooit een zo gedaan als jij, lessen voor een baan. Mij is het gelukt binnen 2 maanden en jij bent veel slimmer, dus jij redt het ook.
Da's in ons geval niet zo erg. (buiten het feit dat het wel heel erg is dat er ons iets overkomen is natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik wil niet rot doen he Co, maar stel dat jou of hem iets overkomt. Ongeluk/ziekte/overlijden etc. dan zitten jullie nog wel aan elkaar vast....
Bahahahahaha! Ik moest hardop lachen en mn vriend keek me heel raar aan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga mijn kruik maar eens opwarmen
Tuurlijk. Je kan het ook best allemaal. Vasthouden dit gevoel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dank je
Mn motivatie is nu in elk geval veel concreter geworden!
En het gesprek ging ook gewoon goed daar ben ik ook blij mee
ah zo! ik had altijd het idee dat je helemaal super enthousiast was over het lesgeven en dit leek ineens zo'n ommezwaaiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verschillende overwegingen spelen een rol. Onder meer dat het moeilijk is om daar werk in te vinden idd (ik kan immers niet zomaar op elke school werken). Verder is het toch wel een baan die voor mij veel stress met zich mee brengt. Ik vond het heel erg leuk, maar het was ook altijd weer spannend hoe de communicatie zou verlopen. Bleef toch wel een puntje van zorg. Ook vind ik dat docenten in het algemeen ontzettend ondergewaardeerd en onderbetaald worden. Ik ben iemand die graag ergens voor wil gaan, maar daar ook waardering voor wil zien. En verder heb ik eigenlijk zin om iets totaal anders te gaan doen, iets heel nieuws te leren. Ik ben altijd met taal bezig geweest en het was altijd zo vanzelfsprekend om iets met taal te gaan doen, maar ik zou graag willen ontdekken wat er nog meer in het vat zit, zeg maar.
Ik vind body balance echt leuk! Inderdaad wat rustiger, maar wel zwaar voor je been- en buikspieren. Het is wel te doen na een andere les, heb ik ook wel gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga morgen denk ik twee lesjes in de sportschool achter elkaar volgen. Het lijkt me allebei leuk en die tweede les is redelijk rustig (Body Balance, combi van yoga, tai chi en pilates ofzo).
Flink ontbijten dan maar
Oh super, dan ga ik morgen na Body Pump die les dan eens proberen. Ik heb ook een flinke poos pilates gedaan, dus ik hoop dat ik nog enige basis kennis hebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind body balance echt leuk! Inderdaad wat rustiger, maar wel zwaar voor je been- en buikspieren. Het is wel te doen na een andere les, heb ik ook wel gedaan.
Foto!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh! En ik heb een jurkje met een kleurrijk uilenpatroon gekocht voor 15 euro!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of 'MINI' op hun piemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Are you pondering what I'm pondering?
Zal ik morgen doen, in dit licht zie je denk ik niks!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |