abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91867257
Vandaag trouwens een gesprek met een leerling gehad, heel onzeker meisje. Dik ook. En dat zeg ik niet snel. Ze was heel sip en ze bleef hangen, dus ik vroeg wat er was. Ze vertelde dat ze op dieet gezet was door haar moeder, ze mocht haast niets meer eten, alleen nog maar yoghurt en crackers en fruit en geen aardappelen, pasta en rijst meer. Ineens. En ze moest drie keer in de week gaan fitnessen van mams. Kind van 14! Ik heb de mentor maar eens geïnformeerd. Niet gezond toch, zo'n ommezwaai ineens :{ voor zo'n kind.

Ze is natuurlijk echt wel te zwaar, maar volgens mij is dit niet de manier om zoiets aan te pakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2011 21:11:49 ]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:14:03 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91867404
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Chico, ik ben ook benieuwd naar de foto's :Y ! Lees overdag tussendoor op m'n telefoon en kan dan geen spoilers bekijken helaas.

Puff gefeliciteerd *O*! En Jagär, van sollicitatiebrieven heb ik echt geen verstand, maar wat Vik zei klinkt verstandig dus dat zou ik dan ook doen. Hoe volgzaam :+ .
:7.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:14:03 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91867405
Ja dahaag Jeager, haha, stomme fries :P

Moeilijk Razz, zo gebeurd het natuurlijk veel vaker... sommige ouders :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_91867564
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef sigme het volgende:
Conleche, hoe komt een provinciaaltje het best vanaf de Arena bij de galerie? En dan gaat het om de keuze: bus, tram metro of trein. De provinciaal is in het bezit van een kaart, hersens en gezonde benen (en heeft de liefste als gezelschap bij zich).
Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan vanaf de Arena, maar het beste kan je de metro (54) nemen richting CS en dan uitstappen op het Weesperplein. En daar kan je dan nog 3 haltes de tram nemen (de 7 of de 10). Adres is Spiegelgracht 14-16!!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:17:49 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91867630
Best wel herkenbaar, ik ben op mijn 12e op het 1000 kcals dieet gezet door mijn moeder. Nouja, zij deed het ook en ik moest meedoen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91867656
Ik ga morgen denk ik twee lesjes in de sportschool achter elkaar volgen. Het lijkt me allebei leuk en die tweede les is redelijk rustig (Body Balance, combi van yoga, tai chi en pilates ofzo).

Flink ontbijten dan maar :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_91867675
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Vandaag trouwens een gesprek met een leerling gehad, heel onzeker meisje. Dik ook. En dat zeg ik niet snel. Ze was heel sip en ze bleef hangen, dus ik vroeg wat er was. Ze vertelde dat ze op dieet gezet was door haar moeder, ze mocht haast niets meer eten, alleen nog maar yoghurt en crackers en fruit en geen aardappelen, pasta en rijst meer. Ineens. En ze moest drie keer in de week gaan fitnessen van mams. Kind van 14! Ik heb de mentor maar eens geïnformeerd. Niet gezond toch, zo'n ommezwaai ineens :{ voor zo'n kind.

Ze is natuurlijk echt wel te zwaar, maar volgens mij is dit niet de manier om zoiets aan te pakken.
:N Zo'n kind heeft meer aan een diëtiste en wat meer sport denk ik. En een psycholoog.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_91867742
quote:

Moet echt aan de bel worden getrokken!!! Ja, ze moet gaan sporten en bewegen, maar dat dieet slaat nergens op. D'r hele stofwisseling wordt zo verneukt. Lijkt me een goed plan als iemand naar haar moeder belt. Waarschijnlijk eet die puber nu gewoon hartstikke veel snoep en patat en zo. Laat dat weg en laat haar sporten en dat is in bijna alle gevallen al genoeg!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:19:48 #59
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91867770
quote:

ahw, dat lijkt me idd ook niet echt the way to go..
ik ken ook een chinees meisje dat hier in nl studeert nu, en toen ze deze zomer terug ging naar china vond haar moeder dat ze te dik was geworden en kreeg ze de hele zomer geen avondeten :{
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_91867866
Erg hè, zeker in de regio waarin ik lesgeef (denk hockey, bekakte R, dan weet je het ;) ) is uiterlijk zo bepalend en belangrijk. En hoezeer je dat ook wilt beïnvloeden als docent, dat is erg lastig. De mentor heb ik geïnformeerd en die gaat het eens (voorzichtig) bespreken. Zo'n moeder zou zo'n kind een eetstoornis aanpraten zeg -O- .
pi_91868123
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan vanaf de Arena, maar het beste kan je de metro (54) nemen richting CS en dan uitstappen op het Weesperplein. En daar kan je dan nog 3 haltes de tram nemen (de 7 of de 10). Adres is Spiegelgracht 14-16!!
Adres wist ik wel ;). Ik ga naar het Weesperplein! En hoe dan verder zie ik nog wel even, ik loop dan natuurlijk nog met dat varken onder de arm. Je mag ook als betaling z'n broertjes wel eens komen vastleggen in verf ;). Ik vind de varkens van je galerie-eigenaar maar cliché, eigenlijk :@.

Oh ja, ik kom dus met het varken onder de arm en met liefste aan de arm, en dat heeft de planning wel wat veranderd want nu kom ik per auto. Ik hoop nu een stuk vroeger in de middag bij jou aan te komen waaien (tussen 1 en 2 denk ik zo, afhankelijk van verkeersperikelen en P+R-beambten).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:28:30 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91868308
Bedtijd. Nouja, nog niet echt, maar heb slaap :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:28:44 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91868324
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag ik advies?

Ik solliciteer naar een baan waarvan ik een van de hele belangrijke eigenschappen niet bezit, namelijk Frans spreken.

Nu hebben de duutser en ik een meningsverschil:

Ik wil eigenlijk in de openingsparagraaf iets zetten als hoewel ik niet aan alle eisen voldoe, denk ik dat ik op basis van eerdere werkervaring en opleiding een erg goede bijdrage kan leveren, oid. en er aan het einde, nadat ik alle punten heb toegelicht die goed zijn, vertel dat, zoals ik hierboven al zij voldoe ik aan één eigenschap niet, mijn kennis van de franse taal is gelimiteerd, maar ik ben meer dan bereid dit te verberteren, en verwacht in een tijdsbestek van 3 maand de taal voldoende onder de knie te hebben.

De Duutser zegt: niet doen, dat Frans er helemaal uitlaten, en ze het pas in je CV laten zien, of als je het echt wilt neomen in de brief er pas op het eind over beginnen.

Wat vinden jullie?
De Duitser heeft gelijk. Je moet ze laten zien waarom je wel geschikt ben en ze niet wijzen op de reden waarom je het niet zou zijn. Praktisch niemand voldoet altijd aan volledig alle eisen van een vacaturetekst.
Ik zou het zelfs niet in de brief zetten, maar eventueel aan het einde van je cv neerzetten dat je begonnen bent aan een spoedcursus Frans.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tinkepink op 25-01-2011 21:34:06 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_91868370
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Adres wist ik wel ;). Ik ga naar het Weesperplein! En hoe dan verder zie ik nog wel even, ik loop dan natuurlijk nog met dat varken onder de arm. Je mag ook als betaling z'n broertjes wel eens komen vastleggen in verf ;). Ik vind de varkens van je galerie-eigenaar maar cliché, eigenlijk :@.

Oh ja, ik kom dus met het varken onder de arm en met liefste aan de arm, en dat heeft de planning wel wat veranderd want nu kom ik per auto. Ik hoop nu een stuk vroeger in de middag bij jou aan te komen waaien (tussen 1 en 2 denk ik zo, afhankelijk van verkeersperikelen en P+R-beambten).
:D

Als ik varkentjes voor je schilder is mijn vriezer niet groot genoeg om al dat vlees te herbergen! :P Dus ik neem wel geld mee! :D

En P. is niet de galerie-eigenaar hè. Dat ben ik samen met iemand anders. P. is wel de naamgever en zo'n beetje de enige schilder, die er hangt op een verdwaald werk van mij na. En kom maar langs wanneer je wilt hoor! Ik ben er gewoon!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:30:54 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91868450
Mijn dag ;(
o. 3 crackers met beleg
t. sinaasappel + likkoekje
l. 4 boterhammen met beleg + stuk brie
t. likkoekje + kandijkoekje + sinaasappel + stukje brie
d. groot bord zuurkoolschotel + stukje chocolade
t. zak chips. Een hele ;( + glas whiskey
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:33:37 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91868603
Zo, dat is niet zo'n best lijstje, Tink. Maar wel een lekkere! :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_91868695
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef conleche het volgende:

[..]

:D

Als ik varkentjes voor je schilder is mijn vriezer niet groot genoeg om al dat vlees te herbergen! :P Dus ik neem wel geld mee! :D
Betalen in klinkende munt is prima, maar als je m'n varkens zou schilderen zouden het daarmee niet mijn schilderijen zijn hoor ;).

quote:
En P. is niet de galerie-eigenaar hè. Dat ben ik samen met iemand anders. P. is wel de naamgever en zo'n beetje de enige schilder, die er hangt op een verdwaald werk van mij na. En kom maar langs wanneer je wilt hoor! Ik ben er gewoon!
Oh, jij bent eigenaar! Dat wist ik niet :). Beheer jij dan ook de site (je bent nog met 'm getrouwd, daar).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:35:36 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91868724
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Zo, dat is niet zo'n best lijstje, Tink. Maar wel een lekkere! :9.
Ja ;( En nu kan ik niet slapen omdat ik een volle buik heb.
Begrijp ik trouwens goed dat jij aan het solliciteren bent als tester? Ken meer mensen die dat doen ( :+ ) en je kunt er leuk meer verdienen. Volgens mij ligt het je ook wel.
pi_91868842
mmm bij mijn lijstje mogen 2.5 glas champagne :@

vriend is donderdag jarig... en morgen avond gaan met 1 dochter + vriend naar de vrienden van Amstel live en donderdag avond gaan we met zijn en mijn ouders bij de Indonees :9 uit eten.

Dus vanavond was de enige avond dat we het "samen" konden vieren, dus kreeg ineens een ingeving om de tafel gezellig te dekken en zo en samen de champagne die we voor zijn verjaardag hadden gekocht op te drinken

(normaal vind ik champagne eigenlijk maar smerig :P maar deze hadden we uitgezocht op een proeverij en was zowaar echt lekker en niet zo smerig zuur)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91868932
Lijstje
O: zelfgebakken (dikke) boterham met vlokken
T: appel
T: sinaasappel
L: dubbele boterham vlokken
T: tomaat
D: pizza spinazie
T: katjang pedis
*O*
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:45:21 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91869331
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Betalen in klinkende munt is prima, maar als je m'n varkens zou schilderen zouden het daarmee niet mijn schilderijen zijn hoor ;).

[..]

Oh, jij bent eigenaar! Dat wist ik niet :). Beheer jij dan ook de site (je bent nog met 'm getrouwd, daar).
Dat viel mij ook al op toen ik laatst op die site keek.

Maar volgens mij heeft Co al gezegd dat ze bezig is met een nieuwe site.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:47:17 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91869444
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja ;( En nu kan ik niet slapen omdat ik een volle buik heb.
Begrijp ik trouwens goed dat jij aan het solliciteren bent als tester? Ken meer mensen die dat doen ( :+ ) en je kunt er leuk meer verdienen. Volgens mij ligt het je ook wel.
Ik ben idd aan het solliciteren als tester ja.
En ik denk ook wel dat ik het kan, maar ik moet morgen eerst een analytische test maken en daar houd ik mijn hart voor vast :'). Maar ook als het morgen onverhoopt niet lukt, dan is het een goeie oefening en kan ik de opgedane kennis weer benutten voor een sollicitatiegesprek met concurrenten.

Op basis waarvan denk jij dat het mij wel ligt? (even nieuwsgierig :P)
Niet meer actief op Fok!
pi_91869541
Betaalt goed tester zijn.. en kan ook echt heel erg leuk werk zijn...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:51:01 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91869712
Ik vind het vooral belangrijk dat het me ligt en dat ik er gewoon een goede, stabiele toekomst in heb. Ik ben het patroon van 'oh, als het me nu maar weer lukt om werk te vinden!' een beetje zat. Dat het leuk verdient is mooi meegenomen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_91869764
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het vooral belangrijk dat het me ligt en dat ik er gewoon een goede, stabiele toekomst in heb. Ik ben het patroon van 'oh, als het me nu maar weer lukt om werk te vinden!' een beetje zat. Dat het leuk verdient is mooi meegenomen :).
Begrijp dat het je niet om het geld te doen is! Maar het is wel mooi meegenomen ;)

Maar is het ook in de IT branche? Of een andere branche? :)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:52:04 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91869780
En Tink, jij hebt het ook wel eens overwogen, heb ik wel eens gelezen. Niks meer mee gedaan uiteindelijk? :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:52:37 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91869832
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef progje het volgende:

[..]

Begrijp dat het je niet om het geld te doen is! Maar het is wel mooi meegenomen ;)

Maar is het ook in de IT branche? Of een andere branche? :)
Kun je ook tester zijn buiten de IT-branche dan? :'). Het gaat om software testen :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:52:58 #78
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91869855
wil je geen les meer geven dan Vik? of is het meer dat het zo moeilijk is daar werk in te vinden dat je nu naar iets anders op zoek bent?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_91869941
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Blurred86 het volgende:
wil je geen les meer geven dan Vik? of is het meer dat het zo moeilijk is daar werk in te vinden dat je nu naar iets anders op zoek bent?
kan me voorstellen dat het voor Vik lastiger is om werk te vinden in het lesgeven dan voor andere mensen....Of zie ik dat verkeerd?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:55:51 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91870073
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
En Tink, jij hebt het ook wel eens overwogen, heb ik wel eens gelezen. Niks meer mee gedaan uiteindelijk? :).
Nee. Mijn hart ligt toch bij de verkoop. Al zou ik volgens mijn man een hele goede tester zijn. Het verdient iig goed en een baan als testmanager lijkt mij best leuk.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:57:07 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91870158
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Blurred86 het volgende:
Verschillende overwegingen spelen een rol. Onder meer dat het moeilijk is om daar werk in te vinden idd (ik kan immers niet zomaar op elke school werken). Verder is het toch wel een baan die voor mij veel stress met zich mee brengt. Ik vond het heel erg leuk, maar het was ook altijd weer spannend hoe de communicatie zou verlopen. Bleef toch wel een puntje van zorg. Ook vind ik dat docenten in het algemeen ontzettend ondergewaardeerd en onderbetaald worden. Ik ben iemand die graag ergens voor wil gaan, maar daar ook waardering voor wil zien. En verder heb ik eigenlijk zin om iets totaal anders te gaan doen, iets heel nieuws te leren. Ik ben altijd met taal bezig geweest en het was altijd zo vanzelfsprekend om iets met taal te gaan doen, maar ik zou graag willen ontdekken wat er nog meer in het vat zit, zeg maar :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:57:20 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91870176
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Op basis waarvan denk jij dat het mij wel ligt? (even nieuwsgierig :P)
Je concentreert je graag op fouten die anderen maken. Nu zijn het taalfouten, waarom geen programmeerfouten? :+
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:58:03 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91870225
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je concentreert je graag op fouten die anderen maken. Nu zijn het taalfouten, waarom geen programmeerfouten? :+
Hahaha, dat is helemaal waar. Ik ben een zeikerd :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:58:28 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91870253
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha, dat is helemaal waar. Ik ben een zeikerd :P.
En dus een goede tester. Mijn man geeft me gelijk. Hij is ook een zeikerd. Een hele goede :P
pi_91870264
Bedtijd! 'truste slankies :).
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:59:49 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91870355
Slaap lekker, sigme!
Niet meer actief op Fok!
pi_91870412
Vik, succes morgen! Ik zal voor je duimen ^O^.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:01:00 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91870435
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:00 schreef sigme het volgende:
Vik, succes morgen! Ik zal voor je duimen ^O^.
Thanks! :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_91870517
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kun je ook tester zijn buiten de IT-branche dan? :'). Het gaat om software testen :).
ja dat vroeg ik me ook al af :+ maar to be sure :P
pi_91870652
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef sigme het volgende:
Bedtijd! 'truste slankies :).
ik ga je achterna...Weltrusten!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:06:06 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91870837
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef progje het volgende:

[..]

ja dat vroeg ik me ook al af :+ maar to be sure :P
Ja. Autosystemen, drukleidingen, allerhande hardware, klantvriendelijkheid, softwaresystemen buiten de IT... etc.
pi_91870846
Morgen al! Spannend Vik!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:06:12 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91870848
En ik ga ook. Morgen goed uitgerust :). Hoef pas om 13 uur daar te zijn, dus ik kom nog wel online morgenochtend, maar ik ga wel op tijd weg :).

Misschien nog even shoppen in la dolce Almere? :').

Iig ga ik morgenavond hoogstwaarschijnlijk eindelijk naar Norwegian Wood. Leuk, even de stress vd afgelopen dagen eraf halen :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:06:41 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91870886
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Morgen al! Spannend Vik!
Ik zit er al een week tegenaan te hikken, dus het kan maar beter geweest zijn :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_91871128
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zit er al een week tegenaan te hikken, dus het kan maar beter geweest zijn :P.
Das waar. Ik vond t ook niet relaxt toen het uitgesteld werd.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:11:45 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91871239
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Das waar. Ik vond t ook niet relaxt toen het uitgesteld werd.
Jij trouwens succes met rijlessen. Heb het ook ooit een zo gedaan als jij, lessen voor een baan. Mij is het gelukt binnen 2 maanden en jij bent veel slimmer, dus jij redt het ook.
pi_91871483
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:
En ik ga ook. Morgen goed uitgerust :). Hoef pas om 13 uur daar te zijn, dus ik kom nog wel online morgenochtend, maar ik ga wel op tijd weg :).

Misschien nog even shoppen in la dolce Almere? :').

Iig ga ik morgenavond hoogstwaarschijnlijk eindelijk naar Norwegian Wood. Leuk, even de stress vd afgelopen dagen eraf halen :).
toch is Almere centrum best fijn winkelen.. gezellig.. neuh niet echt :P
Maar ik vond het erg prettig dat veel van mijn favoriete winkels vrij dicht bij elkaar zaten en veel ruimte in de winkelstraten en winkels waardoor je niet zo'n opgepropt druk gevoel kreeg :)
pi_91871652
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Oh! Dan sluit het één het ander niet uit, voor nu krijg jij klinkende munt en van de zomer kom ik een keer op een zonnige dag bij jou en ga eens wat varkens in de modder schilderen! Leuk!

Ja die site.......we krijgen een nieuwe, vandaar dat het updaten niet echt wekelijks gebeurt, bovendien wekt het wel vertrouwen op ook, dat de vrouw van de kunstenaar de galerie bestiert, dus wat dat betreft is het ook niet zo heel erg. :P
En technically ben ik trouwens ook nog getrouwd, de notaris heeft niet zo'n haast geloof ik, aangezien we al een jaar geleden van alles hebben ondertekend en hij nog het één en ander moest regelen. Ach ja, het is ook maar een formaliteit. Getrouwd ben je wel of niet in je hart en da's nu al 2 jaar niet meer zo. Damn, misschien toch maar eens bellen naar die man, hij is ons vast vergeten. :D
pi_91871725
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:15 schreef progje het volgende:

[..]

toch is Almere centrum best fijn winkelen.. gezellig.. neuh niet echt :P
Maar ik vond het erg prettig dat veel van mijn favoriete winkels vrij dicht bij elkaar zaten en veel ruimte in de winkelstraten en winkels waardoor je niet zo'n opgepropt druk gevoel kreeg :)
Mee eens :). En de action zit in het centrum, ipv op een uithoek zoals in de meeste steden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_91871805
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh! Dan sluit het één het ander niet uit, voor nu krijg jij klinkende munt en van de zomer kom ik een keer op een zonnige dag bij jou en ga eens wat varkens in de modder schilderen! Leuk!

Ja die site.......we krijgen een nieuwe, vandaar dat het updaten niet echt wekelijks gebeurt, bovendien wekt het wel vertrouwen op ook, dat de vrouw van de kunstenaar de galerie bestiert, dus wat dat betreft is het ook niet zo heel erg. :P
En technically ben ik trouwens ook nog getrouwd, de notaris heeft niet zo'n haast geloof ik, aangezien we al een jaar geleden van alles hebben ondertekend en hij nog het één en ander moest regelen. Ach ja, het is ook maar een formaliteit. Getrouwd ben je wel of niet in je hart en da's nu al 2 jaar niet meer zo. Damn, misschien toch maar eens bellen naar die man, hij is ons vast vergeten. :D
Ik wil niet rot doen he Co, maar stel dat jou of hem iets overkomt. Ongeluk/ziekte/overlijden etc. dan zitten jullie nog wel aan elkaar vast....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')