Wat is er zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik was na de Havo helemaal nooit van plan om naar de uni te gaan. 1 week HBO Communicatie gedaan (), een blauwe maandag HBO Bedrijfseconomie en toen kwam ik eindelijk op de goede plek terecht: de lerarenopleiding Nederlands. Met allemaal huisvrouwen (geen milfs
) die elk tentamen meerdere keren moesten herkansen
. Ben wel benieuwd wat er uiteindelijk van ze terecht is gekomen
.
Het feit dat ik het maar 1 week deed en toen alweer wat anders ging doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is er zoaan HBO Communicatie?
Oh, lol. Ik dacht dat je de opleiding bedoelde (niet de week, zeg maar ^^). Ik wilde al in de bres springen voor alle HBO Communicatie-studenten! Coco to the rescuequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het feit dat ik het maar 1 week deed en toen alweer wat anders ging doen.
Overigens lag dat niet aan de studie. Ik zat destijds niet zo lekker in mijn vel en reageerde nogal heftig op groepjesvorming enzo.
toen ik dat typte had ik in mn hoofd het deuntje van "mien waar is mn feestneus"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zit basilicum in de tomatensaus.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai..
Lijstje:
O: 4 craccote kaas, fa, jam en gekookt ei
S: Uur hometrainen
T: mineola
L: boterham fa, grote mueslibol met boter en kaas
T: peer, craccote jam, blokje choco
D: stamppot boerenkool met spek, room en rookworst
T: bak vla en yoghurt
klopt, maar ik eet allison brood (http://dieet.blog.nl/algemeen/2008/09/14/allison-brood-4) met weinig mout dus dan is het al een stuk "gezonder" brood. En ik wissel het tegenwoordig een beetje af met wel carbs eten. Want ik kan niet de rest van mijn leven carbs blijven skippen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat jij low-carb deed progje? (vanwege de boterhammen)
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:46 schreef progje het volgende:
[..]
klopt, maar ik eet allison brood (http://dieet.blog.nl/algemeen/2008/09/14/allison-brood-4) met weinig mout dus dan is het al een stuk "gezonder" brood. En ik wissel het tegenwoordig een beetje af met wel carbs eten. Want ik kan niet de rest van mijn leven carbs blijven skippen natuurlijk
(en ik voel me soms net een konijn met altijd een salade als lunch)
Kom je nooit in de supermarkt ofzo?quote:
mmm..zelfgebakken witbrood, vers uit de oven, met roomboter en hagelslag.quote:
nu wil ik dit etenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mmm..zelfgebakken witbrood, vers uit de oven, met roomboter en hagelslag.
Ik denk dat ik weet wat ik het weekeind ga bakken!
Ha, nog een uurtje werken ofzo, en ik kan naar huis!
Ik heb het ook nog nooit zien liggen in de supermarkt. Nu maak ik ook geen uitgebreide studie van alle soorten brood, ik pak gewoon een volkoren, maar het is echt niet zo raar dat iemand Alison brood niet kent. Ik ken het ook alleen van hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom je nooit in de supermarkt ofzo?. Ik heb het nog nooit gehad trouwens.
Groente, fruit, brood en noten haal ik grotendeels van de markt, vlees en vis veelal van de groothandel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom je nooit in de supermarkt ofzo?. Ik heb het nog nooit gehad trouwens.
Alison brood blijft altijd als enige over om 21:30 in de supermarkt omdat het zo duur isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit zien liggen in de supermarkt. Nu maak ik ook geen uitgebreide studie van alle soorten brood, ik pak gewoon een volkoren, maar het is echt niet zo raar dat iemand Alison brood niet kent. Ik ken het ook alleen van hier.
Net een grapefruit gepeld en gegeten. Alles plakt, maar wat lekker is dat toch.
Neuh, wil het gewoon een beetje gezellig maken met vriendje want die heeft het een paar weken ontzettend druk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Crosspost, ewelina's jurkje is binnen!Gefeli!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En succes met lessen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Super!!! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dankjulliewel![]()
![]()
![]()
Meteen weer flink wat lessen ingepland.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Crosspost, ewelina's jurkje is binnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |