^^quote:
of kijkt op de site van de belastingdienst. Ik moet ook eens even gaan uitzoeken hoe het nu voor mij moet...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
anders open je toch even een topic in WGR?
Denk het wel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:28 schreef _aurum_ het volgende:
@Chico was het gebak gelukt/lekker etc?
Ja ik heb daar al dingen gevonden, ik moet alleen uitvinden of de conclusie die ik getrokken heb kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
of kijkt op de site van de belastingdienst. Ik moet ook eens even gaan uitzoeken hoe het nu voor mij moet...
welke? ik zag er ook 1 die ik niet meer kan vinden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef Goodbye het volgende:
Oke, zag ik nou net een post die er nu ineens niet meer staat?
Weird.
jawelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is er hier iemand die iets snapt van btw-plicht en het leveren van diensten aan het buitenland en die ik even mag pmen? Ik denk dat ik het nu snap maar ik weet het niet zeker
Oh!quote:
Oh was ik niet van plan eigenlijk. En mn CE vakken waren niet zo bijzonder, allemaal 8. De hogere cijfers waren SE vakkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben benieuwd of Chico d'r fenomenale lijst ook nog eens komt posten. Ik herinner me vooral de 7 voor Latijn die (negatief) uit de toon viel
.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
*praat voor dr beurt*
[..]
Denk het wel!
Niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh was ik niet van plan eigenlijk. En mn CE vakken waren niet zo bijzonder, allemaal 8. De hogere cijfers waren SE vakken.
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:29 schreef _aurum_ het volgende:
mooi Chico![]()
Mijn man heeft zijn tentamen gehaald en mag op stage(Dus geen studievertraging! jaj
)
Ja nee niet op die manierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder![]()
Dat is heel erg goed!
Goed zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:29 schreef _aurum_ het volgende:
mooi Chico![]()
Mijn man heeft zijn tentamen gehaald en mag op stage(Dus geen studievertraging! jaj
)
Ik ben geslaagd met een aantal zessen, zevens en 1 vijf op HAVO dus ik vind het wel heel hoogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja nee niet op die manier. Maar is het niet alsof ik een lijst met allemaal 9'ens en 10'en gehaald had. Er zijn redelijk veel mensen met 8'en, die willen dan geneeskunde studeren ofzo.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:29 schreef _aurum_ het volgende:
mooi Chico![]()
)
Ik meen me toch echt negens en tienen te herinneren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja nee niet op die manier. Maar is het niet alsof ik een lijst met allemaal 9'ens en 10'en gehaald had. Er zijn redelijk veel mensen met 8'en, die willen dan geneeskunde studeren ofzo.
Mja ik vind mijn eigen prestaties vaak niet zo bijzonder. Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd met een aantal zessen, zevens en 1 vijf op HAVO dus ik vind het wel heel hoog
Ja dat klopt, een paar 9'ens en een 10 op mn eindlijst, maar dat was niet voor vakken waarin ik centraal examen maakte. Dat was voor geschiedenis1, anw, kcv enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik meen me toch echt negens en tienen te herinneren?.
Sorry, dan is het iemand anders hier die briljant is![]()
.
HBO-P. Ik wilde wel VWO doen, maar de school wilde dat liever niet, gezien mijn instelling. En voor een colloquium doctum was ik veel te jong.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja ik vind mijn eigen prestaties vaak niet zo bijzonder. Geen idee waarom.
Nieuwsgierige vraag, hoe ben je vanaf de havo op de uni terecht gekomen? Via hbo P, of ook vwo gedaan?
Ok tof, zal ik doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:53 schreef V1z0R het volgende:
* Via Chico's kloon haar Day Zero-site aan het bekijken is *
Mooie foto's! Als je trouwens nog tips nodig bent voor #20, gerust vragen
Nu al lang niet meer hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
@Ewelina: ja CD leek je me te jong voor idd.
Nee nu niet meer! Maar je studeert al vrij lang, en je leek me nog niet in de 30 ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nu al lang niet meer hoorHoe oud schatte je me
Je zit er 1-2 jaar naastquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee nu niet meer! Maar je studeert al vrij lang, en je leek me nog niet in de 30 ofzo. Geen idee hoe oud ik je moet schatten, 26/27 ofzo? (sla me niet als ik het fout heb, ik ben hier zo slecht in).
Begrijpelijk... Kom zelf alleen maar hier een beetje meekletsen. Niemand IRL die weet dat ik op Fok! zitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ok tof, zal ik doen. Mja ik heb een kloon omdat mn vrienden enzo niet hoeven te weten dat ik problemen met mn gewicht heb en hier vrij veel prive zooi neerzet
.
@Ewelina: ja CD leek je me te jong voor idd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |