quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Chico, ik ben ook benieuwd naar de foto's! Lees overdag tussendoor op m'n telefoon en kan dan geen spoilers bekijken helaas.
Puff gefeliciteerd! En Jagär, van sollicitatiebrieven heb ik echt geen verstand, maar wat Vik zei klinkt verstandig dus dat zou ik dan ook doen. Hoe volgzaam
.
Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan vanaf de Arena, maar het beste kan je de metro (54) nemen richting CS en dan uitstappen op het Weesperplein. En daar kan je dan nog 3 haltes de tram nemen (de 7 of de 10). Adres is Spiegelgracht 14-16!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef sigme het volgende:
Conleche, hoe komt een provinciaaltje het best vanaf de Arena bij de galerie? En dan gaat het om de keuze: bus, tram metro of trein. De provinciaal is in het bezit van een kaart, hersens en gezonde benen (en heeft de liefste als gezelschap bij zich).
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Vandaag trouwens een gesprek met een leerling gehad, heel onzeker meisje. Dik ook. En dat zeg ik niet snel. Ze was heel sip en ze bleef hangen, dus ik vroeg wat er was. Ze vertelde dat ze op dieet gezet was door haar moeder, ze mocht haast niets meer eten, alleen nog maar yoghurt en crackers en fruit en geen aardappelen, pasta en rijst meer. Ineens. En ze moest drie keer in de week gaan fitnessen van mams. Kind van 14! Ik heb de mentor maar eens geïnformeerd. Niet gezond toch, zo'n ommezwaai ineensvoor zo'n kind.
Ze is natuurlijk echt wel te zwaar, maar volgens mij is dit niet de manier om zoiets aan te pakken.
Moet echt aan de bel worden getrokken!!! Ja, ze moet gaan sporten en bewegen, maar dat dieet slaat nergens op. D'r hele stofwisseling wordt zo verneukt. Lijkt me een goed plan als iemand naar haar moeder belt. Waarschijnlijk eet die puber nu gewoon hartstikke veel snoep en patat en zo. Laat dat weg en laat haar sporten en dat is in bijna alle gevallen al genoeg!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Vandaag trouwens een gesprek met een leerling gehad, heel onzeker meisje. Dik ook. En dat zeg ik niet snel. Ze was heel sip en ze bleef hangen, dus ik vroeg wat er was. Ze vertelde dat ze op dieet gezet was door haar moeder, ze mocht haast niets meer eten, alleen nog maar yoghurt en crackers en fruit en geen aardappelen, pasta en rijst meer. Ineens. En ze moest drie keer in de week gaan fitnessen van mams. Kind van 14! Ik heb de mentor maar eens geïnformeerd. Niet gezond toch, zo'n ommezwaai ineensvoor zo'n kind.
Ze is natuurlijk echt wel te zwaar, maar volgens mij is dit niet de manier om zoiets aan te pakken.
ahw, dat lijkt me idd ook niet echt the way to go..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Adres wist ik welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan vanaf de Arena, maar het beste kan je de metro (54) nemen richting CS en dan uitstappen op het Weesperplein. En daar kan je dan nog 3 haltes de tram nemen (de 7 of de 10). Adres is Spiegelgracht 14-16!!
De Duitser heeft gelijk. Je moet ze laten zien waarom je wel geschikt ben en ze niet wijzen op de reden waarom je het niet zou zijn. Praktisch niemand voldoet altijd aan volledig alle eisen van een vacaturetekst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag ik advies?
Ik solliciteer naar een baan waarvan ik een van de hele belangrijke eigenschappen niet bezit, namelijk Frans spreken.
Nu hebben de duutser en ik een meningsverschil:
Ik wil eigenlijk in de openingsparagraaf iets zetten als hoewel ik niet aan alle eisen voldoe, denk ik dat ik op basis van eerdere werkervaring en opleiding een erg goede bijdrage kan leveren, oid. en er aan het einde, nadat ik alle punten heb toegelicht die goed zijn, vertel dat, zoals ik hierboven al zij voldoe ik aan één eigenschap niet, mijn kennis van de franse taal is gelimiteerd, maar ik ben meer dan bereid dit te verberteren, en verwacht in een tijdsbestek van 3 maand de taal voldoende onder de knie te hebben.
De Duutser zegt: niet doen, dat Frans er helemaal uitlaten, en ze het pas in je CV laten zien, of als je het echt wilt neomen in de brief er pas op het eind over beginnen.
Wat vinden jullie?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Adres wist ik wel. Ik ga naar het Weesperplein! En hoe dan verder zie ik nog wel even, ik loop dan natuurlijk nog met dat varken onder de arm. Je mag ook als betaling z'n broertjes wel eens komen vastleggen in verf
. Ik vind de varkens van je galerie-eigenaar maar cliché, eigenlijk
.
Oh ja, ik kom dus met het varken onder de arm en met liefste aan de arm, en dat heeft de planning wel wat veranderd want nu kom ik per auto. Ik hoop nu een stuk vroeger in de middag bij jou aan te komen waaien (tussen 1 en 2 denk ik zo, afhankelijk van verkeersperikelen en P+R-beambten).
Betalen in klinkende munt is prima, maar als je m'n varkens zou schilderen zouden het daarmee niet mijn schilderijen zijn hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik varkentjes voor je schilder is mijn vriezer niet groot genoeg om al dat vlees te herbergen!Dus ik neem wel geld mee!
![]()
Oh, jij bent eigenaar! Dat wist ik nietquote:En P. is niet de galerie-eigenaar hè. Dat ben ik samen met iemand anders. P. is wel de naamgever en zo'n beetje de enige schilder, die er hangt op een verdwaald werk van mij na. En kom maar langs wanneer je wilt hoor! Ik ben er gewoon!
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Zo, dat is niet zo'n best lijstje, Tink. Maar wel een lekkere!.
Dat viel mij ook al op toen ik laatst op die site keek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Betalen in klinkende munt is prima, maar als je m'n varkens zou schilderen zouden het daarmee niet mijn schilderijen zijn hoor.
[..]
Oh, jij bent eigenaar! Dat wist ik niet. Beheer jij dan ook de site (je bent nog met 'm getrouwd, daar).
Ik ben idd aan het solliciteren als tester ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
JaEn nu kan ik niet slapen omdat ik een volle buik heb.
Begrijp ik trouwens goed dat jij aan het solliciteren bent als tester? Ken meer mensen die dat doen () en je kunt er leuk meer verdienen. Volgens mij ligt het je ook wel.
Begrijp dat het je niet om het geld te doen is! Maar het is wel mooi meegenomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het vooral belangrijk dat het me ligt en dat ik er gewoon een goede, stabiele toekomst in heb. Ik ben het patroon van 'oh, als het me nu maar weer lukt om werk te vinden!' een beetje zat. Dat het leuk verdient is mooi meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |