Diepvriesfruitjes erin doen! De innerlijke koelkast!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Had graag op school nog wat yoghurt genomen i.p.v. al dat brood, maar de koelkast op school is stuk.
Dit ja!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Succes Vik en Chico!
Jagar![]()
Ik vraag mij nu dus nog steeds af wie ProBilly is
hihi dat heb ik ook wel eens gehad.Was ik al opmijn werk, twijfelde ik of het tosti ijzer wel uit stond. Ook terug en uiteraard voor nietsquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen..
Ik was vnamorgen halvewerge het werk, en toen bedacht ik me dat ik m'n deur niet op slot had gedaan. Dus omgekeerd, en natuurlijk had ik m'n deur welop slot gedaan. Nu dus 20 minuten extra bewogen al vanmorgen..
Is er eigenlijk nog iets veranderd aan de situatie? Gaat het nog goed (genoeg) met jou?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali, ik ben al sinds vorige week dinsdag weer aan het werk hoor.
Sorry, ik loop een beetje achter. Hoe gaat het?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali, ik ben al sinds vorige week dinsdag weer aan het werk hoor.
Wut wait? Zaterdag? Wat is er zaterdag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Sorry, ik loop een beetje achter. Hoe gaat het?
Laat je 't even weten als je zaterdag tijd en zin hebt?
Dan ben je aan het werk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wut wait? Zaterdag? Wat is er zaterdag?
Jammer! Volgende keer beter dan maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh wacht, ik zie het! Ja, nee ik zit in Zwolle het weekend!
Ja, zeker jammer! Had me wel gezellig geleken!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jammer! Volgende keer beter dan maar
Transvetten gaan in je celmembranen zitten, waardoor de vetzuren die daar horen te zitten om je celmembranen soepel en functioneel te houden uit de cellen gaan je bloed in. Daardoor wordt het 'slechte' cholesterol verhoogd. Het is dus geen kwestie van eten => cholesterol in bloed, maar eten => celmembranen veranderen waardoor cel niet optimaal functioneert en cholesterol stijgt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:52 schreef V1z0R het volgende:
Moet dus in nogal wat producten zitten.
Jammer is dat weerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:08 schreef loveli het volgende:
Beweging, gezonde vetten, visolie zijn goed. Wat transvet op z'n tijd kan best, als je het maar meteen verbrandt en niet opslaat. Slecht eten en daarna op je gat zitten is dus niet goed voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |