Diepvriesfruitjes erin doen! De innerlijke koelkast!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Had graag op school nog wat yoghurt genomen i.p.v. al dat brood, maar de koelkast op school is stuk.
Dit ja!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Succes Vik en Chico!
Jagar![]()
Ik vraag mij nu dus nog steeds af wie ProBilly is
hihi dat heb ik ook wel eens gehad.Was ik al opmijn werk, twijfelde ik of het tosti ijzer wel uit stond. Ook terug en uiteraard voor nietsquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen..
Ik was vnamorgen halvewerge het werk, en toen bedacht ik me dat ik m'n deur niet op slot had gedaan. Dus omgekeerd, en natuurlijk had ik m'n deur welop slot gedaan. Nu dus 20 minuten extra bewogen al vanmorgen..
Is er eigenlijk nog iets veranderd aan de situatie? Gaat het nog goed (genoeg) met jou?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali, ik ben al sinds vorige week dinsdag weer aan het werk hoor.
Sorry, ik loop een beetje achter. Hoe gaat het?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali, ik ben al sinds vorige week dinsdag weer aan het werk hoor.
Wut wait? Zaterdag? Wat is er zaterdag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Sorry, ik loop een beetje achter. Hoe gaat het?
Laat je 't even weten als je zaterdag tijd en zin hebt?
Dan ben je aan het werk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wut wait? Zaterdag? Wat is er zaterdag?
Jammer! Volgende keer beter dan maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh wacht, ik zie het! Ja, nee ik zit in Zwolle het weekend!
Ja, zeker jammer! Had me wel gezellig geleken!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jammer! Volgende keer beter dan maar
Transvetten gaan in je celmembranen zitten, waardoor de vetzuren die daar horen te zitten om je celmembranen soepel en functioneel te houden uit de cellen gaan je bloed in. Daardoor wordt het 'slechte' cholesterol verhoogd. Het is dus geen kwestie van eten => cholesterol in bloed, maar eten => celmembranen veranderen waardoor cel niet optimaal functioneert en cholesterol stijgt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:52 schreef V1z0R het volgende:
Moet dus in nogal wat producten zitten.
Jammer is dat weerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:08 schreef loveli het volgende:
Beweging, gezonde vetten, visolie zijn goed. Wat transvet op z'n tijd kan best, als je het maar meteen verbrandt en niet opslaat. Slecht eten en daarna op je gat zitten is dus niet goed voor je.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef Perruche het volgende:
Mijnes gisteren:
O: soyamelk + allbran
T: makreel
L: 2x gebakken ei, 1x brood, 100 gr rauwkost
T: appel, peer, notenreepje
B: uur fietsen en daarna veel trappen lopen
D: pizza met tomaat, kaas, olijven en ansjovis
T: 2 blokjes witte choco, 1 glas wijn
Jammer van de pizza, maar anders had ik pasta met tonijn (bah) moeten eten.
ja die groente klopt, ik had een andere D gepland maar doordat ik onverwachts iemand moest helpen had ik dus dat D niet. En waar ik ging eten had ik de keuze tussen pasta met tonijn (bah bah bah) en pizza was snel gemaakt. Vandaag extra groentjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
had jij gister ook geen pizza? Wat weinig groente, vind ik, voor de rest netjes!
Ik ben erg trots op mijn lijstjes, dit is al m'n 2e week netjes eten...
ik vind je lijstje van vandaag trouwens niet echt bijster veel! Mag nog wel een boterham bij...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja die groente klopt, ik had een andere D gepland maar doordat ik onverwachts iemand moest helpen had ik dus dat D niet. En waar ik ging eten had ik de keuze tussen pasta met tonijn (bah bah bah) en pizza was snel gemaakt. Vandaag extra groentjes
verkijk je niet op de hoeveelheden he.. allbran is al snel 40 of 50 gram (160 kcal). Broodje is zo'n groot rond broodje, een soort grote pistolet. En er gaat veel eiersalade opquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind je lijstje van vandaag trouwens niet echt bijster veel! Mag nog wel een boterham bij...
Jeej!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft een interview voor een baan![]()
![]()
![]()
niet de beste baan ooit, maar wel een baan!!
Oh, nog niet gepast!quote:
Super!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
We duimen meequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
Jeuj! Ik duim!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
Beesten krijgen voer dat per euro zoveel gram gewichtstoename bevordert. Gezondheid van dieren => onze gezondheid, want wij eten die dieren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jammer is dat weer
Is natuurlijk moeilijk te vermijden wanneer je bekijkt dat het ook in dierlijke producten zit als melk en rundvlees. Ontwijken lijkt mij echter geen verkeerd iets!
Het moet ook voornamelijk dus voorkomen in Amerikaanse producten en de goedkopere dingen.
Hetzelfde dus als met goed en slecht vlees.
Klopt!! Gisteren was wat weinig, maar dat kwam omdat ik in de Ikea was op de tijd dat ik normaal gesproken chipies eet en zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Perruche het volgende:
Co ik vind je lijstje van gister wel weinig, voor je O en 2 sneetjes brood? Xm ook weinig maar goed dat weet je zelf.
Nynke vind ik wel netjes!!
Vond ik altijd al zo vreemd... Melk van de Aldi die wel een paar maand houdbaar is terwijl dat van mij binnen een week over datum isquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef loveli het volgende:
Varkens van Sigme ftw!
Gezonde vetten zijn slecht houdbaar, ongezonde vetten zijn lang houdbaar. Dus mijdt houdbare troep en eet vers. Als het heeft gegroeid of gehuppeld: eet smakelijk.
Daar krijg ik strakkies 2,5 kilo van!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Beesten krijgen voer dat per euro zoveel gram gewichtstoename bevordert. Gezondheid van dieren => onze gezondheid, want wij eten die dieren.
Varkens van Sigme ftw!
Gezonde vetten zijn slecht houdbaar, ongezonde vetten zijn lang houdbaar. Dus mijdt houdbare troep en eet vers. Als het heeft gegroeid of gehuppeld: eet smakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |