Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zit atm met een gekneusde ribquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja redelijk , maar internationaal stop ik er maar mee![]()
kost geld en kan het geld nu prima voor mezelf gebruiken![]()
en heb ook andere drukke bezigheden
en jij het alweer opgepakt?
Bis Later Ollequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef Olle. het volgende:
maaruuh mensen ik ga er wer vandoor
naar huis lekker vrij en koken!
kom snel weer kijken![]()
tot tot !
Ja, dan zou ik dat eens proberenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
160 graden is zijn laagste stand.. zou moeten lukken toch?
en dan verlaat je ons weer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef friemelaar het volgende:
Nog 10 minuutjes ............................
hmmm ik ga eens mijn handleiding uitpluizen... wie weet kan ik daar nog wat vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik dat eens proberenEn anders uiteindelijk nog even magnetronnen ipv oven, ik ben namelijk bang dat ie alsnog te snel bruin wordt op 160...
fijns toch?quote:
Succes en tot snel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef friemelaar het volgende:
K*T KPN verbinding valt steeds weg hier![]()
Maar goed, ik moet toch gaan dus tot latersssssssssssssssssss
Bis Later Friemelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef friemelaar het volgende:
K*T KPN verbinding valt steeds weg hier![]()
Maar goed, ik moet toch gaan dus tot latersssssssssssssssssss
Nope niet gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
heeft iemand dit wel eens gegeten? en is het lekker?
[ afbeelding ]
Ik en ik vond het lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
heeft iemand dit wel eens gegeten? en is het lekker?
[ afbeelding ]
Als je een meisje was dan die tweedequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Dilemma!
Welk hoesje zal ik kopen voor m'n iPhone:
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
of dezah:
[ afbeelding ]
Geen idee!
Wat vinden jullie?
OMG supergroot dilemmaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Dilemma!
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
of dezah:
[ afbeelding ]
Geen idee!
Wat vinden jullie?
de 2e maar die vind ik voor een jongen gayquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Dilemma!
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
of dezah:
[ afbeelding ]
Geen idee!
Wat vinden jullie?
dat dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OMG supergroot dilemmaDie gitaar is wel
Maar die andere is ook zo cool
GMTAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de 2e maar die vind ik voor een jongen gay
Ik vind geen van allen watquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Dilemma!
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
of dezah:
[ afbeelding ]
Geen idee!
Wat vinden jullie?
het waren de beste die ik kon vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de 2e maar die vind ik voor een jongen gay
Kijk anders eens bij DX of focalprice, kosten ze geen drol en daar hebben ze vast wel mannelijke hoesjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het waren de beste die ik kon vinden
hij is idd wel een tikkeltje bi-schierig
hij had er een beetje op gesabbeld, hij doet het nogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom heb je dat hoesje nodig als de hond van de buren je iPhone opfreet?
deze kosten ¤1,20quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk anders eens bij DX of focalprice, kosten ze geen drol en daar hebben ze vast wel mannelijke hoesjes
Ah, je haalt em dus al uit China?quote:
euro tekens doen het niet?quote:
Nope, via www.lockerz.com, koop je spullen met de punten die je verdiend dmv filmpjes kijken, vragen beantwoorden en vrienden connecten...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, je haalt em dus al uit China?
De hond of de iPhone?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij had er een beetje op gesabbeld, hij doet het nog
als ik nog even door spaar kan ik 'm gratis krijgen, maar wat is 1,20quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, via www.lockerz.com, koop je spullen met de punten die je verdiend dmv filmpjes kijken, vragen beantwoorden en vrienden connecten...
Dat kan ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, via www.lockerz.com, koop je spullen met de punten die je verdiend dmv filmpjes kijken, vragen beantwoorden en vrienden connecten...
NU IN DE APPLE STORES: de iSabbelquote:
Bis Later MDquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef MaleDuck het volgende:
ik ga maar eens naar huis... zit alweer veel te lang hier
De hond uiteraardquote:
Geld wat je maar 1 keer kunt uitgevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als ik nog even door spaar kan ik 'm gratis krijgen, maar wat is 1,20
OMGquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
NU IN DE APPLE STORES: de iSabbel
snap ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ookin China is dat wel een redelijk standaard prijs namelijk, dus vandaar mijn reactie
Welthuis!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef MaleDuck het volgende:
ik ga maar eens naar huis... zit alweer veel te lang hier
quote:
Mmmmhhhhhh... Bami met satequote:
een enorm debiele vraag...quote:
great minds think alikequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een enorm debiele vraag...
maar...
wat betekent GMTA
Great Minds Think Alikequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar...
wat betekent GMTA
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar...
wat betekent GMTA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik weet nog niet wat ik zo op mijn brood doequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Giertje het volgende:
en ja ik ben al aan et koken
slavinken met rode kool
Een gebakken eitje natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik zo op mijn brood doe
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik zo op mijn brood doe
quote:
Geen slecht idee maar dan kan ik alleen geen 4 boterhammen mee beleggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een gebakken eitje natuurlijk![]()
Nee, schattig!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een jaar geleden
Klapjostikop.
krullenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een jaar geleden
Klapjostikop.
Waarom post je dit?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een jaar geleden
Klapjostikop.
Jummiequote:
Beugeltje is er nu uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
krullenbeugeltje
aaaaaahhh schattig
geen idee, ben weer oude foto's aan het bekijken, en vond deze wel grappig...quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen slecht idee maar dan kan ik alleen geen 4 boterhammen mee beleggen
Doe eens een foto van nu?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, ben weer oude foto's aan het bekijken, en vond deze wel grappig...
Bij mij niet, maar ik heb geen krullenquote:
Na twee weken is de ergste last hier wel wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, je had een kies laten trekken he?Hopen dat het snel beter gaat
ik las pedofilequote:
Is nog geen slecht idee, ik kijk zo wel even want begin een beetje honger te krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel2 met kaas en 2 met gebakken eitjes
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar hoe jij er uitzietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik heb geen krullen
Bij mij was het na zoveel uur, klote verdovingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Na twee weken is de ergste last hier wel weg.
Misschien als verrassing bij het thuiskomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Sander a.s. al mag afzwemmen.... nog niets gehoord van J.
Woeiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Na twee weken is de ergste last hier wel weg.
Geen nieuws kan ook goed nieuws zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Sander a.s. al mag afzwemmen.... nog niets gehoord van J.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is nog geen slecht idee, ik kijk zo wel even want begin een beetje honger te krijgen
Da kan nie he? jan met de korte achternaam of voor jan lul....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
EN GODVERDEGODVERDEGODVER wat haat ik lui die afspraken inplannen, en vervolgens zelf pleite zijn, waardoor je een half uur voor jan met de korte lul kunt wachtyen![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar hoe jij er uitziet![]()
dat is inderdaad niet tofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
EN GODVERDEGODVERDEGODVER wat haat ik lui die afspraken inplannen, en vervolgens zelf pleite zijn, waardoor je een half uur voor jan met de korte lul kunt wachtyen![]()
![]()
![]()
De hechting bleef trekkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij was het na zoveel uur, klote verdoving
[..]
Misschien als verrassing bij het thuiskomen
Omdat ik vaak zo'n beeld krijg bij mensen en volgens mij ben jij heel schattigquote:
Dat ook jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik ook eigenlijk wel maar ik ben sowieso nieuwsgierig aangelegd
Neequote:
Wat een eikelsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
![]()
![]()
Misschien dat ik de kaas later op een tosti doequote:
In de winter echt welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Da kan nie he? jan met de korte achternaam of voor jan lul....
Ik had gewoon veel geluk er meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
De hechting bleef trekken. Maar het draadje is er nu uit en alleen bij rare bewegingen is het nog heel even gevoelig.
Nee, gewoon lelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik vaak zo'n beeld krijg bij mensen en volgens mij ben jij heel schattig
Jan met de korte lulquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Da kan nie he? jan met de korte achternaam of voor jan lul....
Nou, ik denk dat jij dat alleen maar denkt en dat dat niet zo isquote:
Ach, t'is te hopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat jij dat alleen maar denkt en dat dat niet zo is
Gefixtquote:
quote:
Vast wel, want je bent een pubermeisje en op de een of andere manier zien pubermeisjes nooit hoe knap ze eigenlijk zijnquote:
lekkerrrrquote:
Beter wat later dan dat het nu niet goed zou gaanquote:
quote:
Balen zegquote:
Ooow, zo snel alweer! Gewoon nog een maandje exra oefenen, en dan komt het goedquote:Op naar 5 maart
Whut?quote:Alle omliggende volkeren rond de Maya's waren allemaal polytheïstisch, maar zij vonden zichzelf monotheïstisch omdat zij vonden dat alle goden waar zij in geloofden tot als grote macht gold, de supergod
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor Emo-feest vorige week
NIET SCHRIKKEN! NORMAAL ZIE IK ER NIET ZO UIT!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Balen zeg![]()
[..]
Ooow, zo snel alweer! Gewoon nog een maandje exra oefenen, en dan komt het goed. Weet ik zeker. Of moet ik me ermee komen bemoeien
?
krullenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor Emo-feest vorige week
NIET SCHRIKKEN! NORMAAL ZIE IK ER NIET ZO UIT!
Muwhaha emoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, een normale recente foto, da's moeilijk!
Eerst nog maar eens goed na lezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:27 schreef summer2bird het volgende:
Haha, wil ik net mijn paper uitprinten zie ik ineens dit zinnetje staan:
[..]
Whut?![]()
![]()
Yepquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens goed na lezen
ik kan het: óf een beetje laten hangen en wat minder pluizig, óf enorm pluizig en alle kanten op en helemaal ploepzeligquote:
Ploepzeligquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kan het: óf een beetje laten hangen en wat minder pluizig, óf enorm pluizig en alle kanten op en helemaal ploepzelig
quote:
Bami met satequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef wel.o.k het volgende:
gatverdamme, ik heb het helemaal gehad
Sowieso een boterham met eiquote:
* Trevland geeft wok een knuffelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bami met sateJij?
[..]Kunnen we iets doen
Badmeester badmeester! M'n balkon staat onder waterquote:
Een broodje poepquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon gaar van een hele dag cursus, en morgen weer, en nog leren voor dat ene examen.
hoewel.....
knuffelen?
ja, te druk want de volgende cursus staat ook al geplannedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Klinkt gewoon als te druk na het nieuws van gister
Hele dikke knuffel!![]()
Dat wordt zwemmenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Badmeester badmeester! M'n balkon staat onder water![]()
POEP POEP POEPquote:
Lekkerquote:
Ovenfrietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIs echt zo goed dat ik geen frituurpan heb
Maar de snackbar is niet ver weg, tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
POEP POEP POEP
[..]
LekkerIs echt zo goed dat ik geen frituurpan heb
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, te druk want de volgende cursus staat ook al geplanned![]()
![]()
Kontje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt zwemmen!
Op de buik: Armen, benen, lang!
Of op de rug: armen goed stil, of in je zij, en dan met de benen: Hakken naar het kontje, pipovoeten, rondje en weer lang!
Ze heeft al bamiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar de snackbar is niet ver weg, toch?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef wel.o.k het volgende:
Ja, jummiequote:
Nee, maar daar ga ik eigenlijk nooit heenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar de snackbar is niet ver weg, toch?
Vind ik welquote:
Mag ook wel eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben soms gewoon een beetje verwent
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sterkte lieverd
![]()
[..]
Kontje?![]()
kikkervoetjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt zwemmen!
Op de buik: Armen, benen, lang!
Of op de rug: armen goed stil, of in je zij, en dan met de benen: Hakken naar het kontje, pipovoeten, rondje en weer lang!
Aardappels met sla en kipschnitzelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bami met sateJij?
[..]Kunnen we iets doen
Die kan ook morgenquote:
Muwhaha mijn wereldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
En al mocht het niet van jou dan deed ik het toch
quote:
Dat kan morgen dus ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ook morgen.
Friet![]()
. Frikkedelle
! Krokette
! Bamischijven
! Mexicano's
!
Lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Aardappels met sla en kipschnitzel
Bijna thuis
Dat kan ook jaquote:
Ik eet al bamiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ook morgen.
Friet![]()
. Frikkedelle
! Krokette
! Bamischijven
! Mexicano's
!
Gisteren zo veel gemaaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Aardappels met sla en kipschnitzel
Bijna thuis
Heb ik pas gedaan, ze waren erop vooruit gegaan, ik heb nu aan een kant vensterglas in mijn brilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moet je ogen laten meten
ik moet binnenkort ook weerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik pas gedaan, ze waren erop vooruit gegaan, ik heb nu aan een kant vensterglas in mijn bril![]()
![]()
Dus ja, kontje![]()
.
Eet smakelijk mopquote:
ik ook, en nog naar het oogziekenhuisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet binnenkort ook weernieuwe bril
Wanneer gaan we dan een keer samen naar de frietkraamquote:
Die is naar muziek toe. Of nee die is nu de pan van mamaMuck aan het leeg eten!quote:
Het zit wel allemaal mee daar bij jullie...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook, en nog naar het oogziekenhuis
Wat is vensterglas?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik pas gedaan, ze waren erop vooruit gegaan, ik heb nu aan een kant vensterglas in mijn bril![]()
![]()
Dus ja, kontje![]()
.
Muck en ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet binnenkort ook weernieuwe bril
als je alles op rijtjes zet....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zit wel allemaal mee daar bij jullie...
Dat laatste denk ik niet. Zoveel eet zij nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die is naar muziek toe. Of nee die is nu de pan van mamaMuck aan het leeg eten!
Gewoon, glas zoals in je huis zit mopquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook, en nog naar het oogziekenhuis
Zuurvleesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dan een keer samen naar de frietkraam![]()
?
Ah, dus je bent alleen thuisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die is naar muziek toe. Of nee die is nu de pan van mamaMuck aan het leeg eten!
Wil je een keer friet zuurvlees eten jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Zuurvlees
[..]
Ah, dus je bent alleen thuisKomt ze vanavond terug?
Heb je nu een oog zonder gebrek?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon, glas zoals in je huis zit mop. Zonder sterkte dus.
Ja, dat wil ik altijd nog eens proberenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je een keer friet zuurvlees eten ja?
Doen we dat![]()
![]()
.
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nu een oog zonder gebrek?![]()
![]()
![]()
Whaoh! Spreken we dat een keer af, kee? Kom je een dagje naar Limburg, kijken we nog even of er ergens iets leuks te doen is enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik altijd nog eens proberen
Jups, beetje opruimen en 0906 bellenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ah, dus je bent alleen thuisKomt ze vanavond terug?
L-L-L-imburg?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaoh! Spreken we dat een keer af, kee? Kom je een dagje naar Limburg, kijken we nog even of er ergens iets leuks te doen is enzo.
Dus vanavond een nachtje alleenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jups, beetje opruimen en 0906 bellen
Nee ze slaapt daar. Is best ver namelijk met ov
Venloquote:
Aha, nou dát gaat dan nog welquote:
Wat ben jij een leukerd!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Moe+Warm hebbend, dus roodhoofd + Net gefietst
En om het haar bij elkaar te houden:
[ afbeelding ]
argh, ik zie er niet uit
quote:
Ehmm, heb er nu in 14 jaar 4 versletenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ben jij een leukerd!![]()
Hoeveel vrouwenharten heb je al gebroken?
Je rechterhand houdt je wel warmquote:
ja hè?quote:
Oooh die laatste is leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Moe+Warm hebbend, dus roodhoofd + Net gefietst
En om het haar bij elkaar te houden:
[ afbeelding ]
argh, ik zie er niet uit
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehmm, heb er nu in 14 jaar 4 versleten
Laat dan eens zienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooh die laatste is leuk(1e ook wel, maar denk dat je toch echt een keer nar de kapper moet ja
)
nouwja, de hele basisschool lang had ik geen krullen, maar ineens na de brugklas zo van BOEMquote:
allang, maar ben te luiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooh die laatste is leuk(1e ook wel, maar denk dat je toch echt een keer nar de kapper moet ja
)
doe ik ook 9/10e van m'n levenquote:
Okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nouwja, de hele basisschool lang had ik geen krullen, maar ineens na de brugklas zo van BOEM
Ik heb vaak een muts op als ik thuis benquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doe ik ook 9/10e van m'n leven
meisjes met mutsenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb vaak een muts op als ik thuis ben
Ja zonder muts is het geen meisje natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet ook nodig naar de kapper. Heel 2010 niet geweest![]()
![]()
![]()
![]()
nein, da's goedquote:
Picsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:49 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een beetje wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij bent toch ook een krullekop?
ik weet, het is een beetje dubbelzinnig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zonder muts is het geen meisje natuurlijk
Hoe bedoel je powers?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet, het is een beetje dubbelzinnig.
maar zet die powers is aan de kant!
Zien zienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:49 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ben nieuwsgierigquote:
Oke ik niet maar de rest welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel!!! Want ik wil weten hoe je eruit zietquote:
JA!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet op FOK. of mag ik je PM-en?
quote:
Ik zie wel of ik een keer wat post...quote:
Je PM't maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En naar Nijnerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Iedereen is benieuwd naar je, Bos
quote:
Het was alleen een feitelijke mededeling dat mijn trein vertraagd was, terwijl ik stond te wachten op de volgende trein die 3 minuten later vertrokquote:
Heb je geen foto's op hyves ofzo?quote:
Jawelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je geen foto's op hyves ofzo?
PM je een linkje?quote:
tuurlijk, het is anno 2011, hyves + meisjes is ongekende chemiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je geen foto's op hyves ofzo?
Okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was alleen een feitelijke mededeling dat mijn trein vertraagd was, terwijl ik stond te wachten op de volgende trein die 3 minuten later vertrok.
Noesquote:
Wat dacht je van hyves + jongensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tuurlijk, het is anno 2011, hyves + meisjes is ongekende chemie
Well excuse me mister curlyheadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tuurlijk, het is anno 2011, hyves + meisjes is ongekende chemie
ik zit er de laatste tijd eigenlijk niet meer zoveel opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat dacht je van hyves + jongens
Dan mag je ook mijn hyves als tegenprestatie?quote:
Facebook heb ik niet eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zit er de laatste tijd eigenlijk niet meer zoveel op
ook geen facebook, gewoon msn!
Ik zie welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag je ook mijn hyves als tegenprestatie?![]()
Okidokiquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Iedereen is benieuwd naar je, Bos
Dat is tochquote:
waar is daar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ze zulke jonge kinderen daar laten los lopen
Joh, de meesten hebben tegenwoordig hyves op hun 8equote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ze zulke jonge kinderen daar laten los lopen
Hyvesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
waar is daar?Wat mis ik nu?
Ik heb pas een half jaar hyvesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joh, de meesten hebben tegenwoordig hyves op hun 8eGemiddelde leeftijd is ongeveer 12 volgens mij
Smakelijkquote:
Ik al best lang geloof ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hyves
[..]
Ik heb pas een half jaar hyves
Eet smakelijk lieve Toekquote:
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
Nijntje en Marijke weten nu ook hoe ik eruitzie
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
OH, zijn die zo oud dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van mij in mijn fobo moet ook eens vernieuwd worden
Okee,ja dan misschien wel verversen jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is ook al weer ruim een jaar oud
Valt reuze mee dan toch. Mijn fobo foto's zijn ouderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is ook al weer ruim een jaar oud
Gewoon een nieuwe er bijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,ja dan misschien wel verversen ja
Dan toch maar eens spiekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt reuze mee dan toch. Mijn fobo foto's zijn ouder...
Ik nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
LALALAALLAPONYYYYquote:
Kc?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef Panda72 het volgende:
ThuisMoe
. Stomme kc is nog steeds "ziek"
Hey Beertjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef Panda72 het volgende:
ThuisMoe
. Stomme kc is nog steeds "ziek"
Koninklijke Chocolade.quote:
quote:
Jukk, chocolade met het hoofd van Bea erinquote:
KoeCollegaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Panda72 het volgende:
Ja c staat voor collega mag jij raden waar de K voor staat het is een woord van 3 letters
Dank je wel lieve schatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
* Trevland geeft Beertje een knuffel
Nopequote:
Kat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Panda72 het volgende:
Ja c staat voor collega mag jij raden waar de K voor staat het is een woord van 3 letters
KPD?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Panda72 het volgende:
hihi neequote:
KOEquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kat?
Kom?
Kam?
Kas?
Kap?
Kar?
Kus?
Koe?
Keu?
KUTquote:
Bijnaquote:
ClitorisKut!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KUTKutterdekutkut
Hai Panda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |