Mmmmhhhhhh... Bami met satequote:
een enorm debiele vraag...quote:
great minds think alikequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een enorm debiele vraag...
maar...
wat betekent GMTA
Great Minds Think Alikequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar...
wat betekent GMTA
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar...
wat betekent GMTA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik weet nog niet wat ik zo op mijn brood doequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Giertje het volgende:
en ja ik ben al aan et koken
slavinken met rode kool
Een gebakken eitje natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik zo op mijn brood doe
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik zo op mijn brood doe
quote:
Geen slecht idee maar dan kan ik alleen geen 4 boterhammen mee beleggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een gebakken eitje natuurlijk![]()
Nee, schattig!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een jaar geleden
Klapjostikop.
krullenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een jaar geleden
Klapjostikop.
Waarom post je dit?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een jaar geleden
Klapjostikop.
Jummiequote:
Beugeltje is er nu uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
krullenbeugeltje
aaaaaahhh schattig
geen idee, ben weer oude foto's aan het bekijken, en vond deze wel grappig...quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen slecht idee maar dan kan ik alleen geen 4 boterhammen mee beleggen
Doe eens een foto van nu?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, ben weer oude foto's aan het bekijken, en vond deze wel grappig...
Bij mij niet, maar ik heb geen krullenquote:
Na twee weken is de ergste last hier wel wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, je had een kies laten trekken he?Hopen dat het snel beter gaat
ik las pedofilequote:
Is nog geen slecht idee, ik kijk zo wel even want begin een beetje honger te krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel2 met kaas en 2 met gebakken eitjes
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar hoe jij er uitzietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik heb geen krullen
Bij mij was het na zoveel uur, klote verdovingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Na twee weken is de ergste last hier wel weg.
Misschien als verrassing bij het thuiskomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Sander a.s. al mag afzwemmen.... nog niets gehoord van J.
Woeiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Na twee weken is de ergste last hier wel weg.
Geen nieuws kan ook goed nieuws zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Sander a.s. al mag afzwemmen.... nog niets gehoord van J.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is nog geen slecht idee, ik kijk zo wel even want begin een beetje honger te krijgen
Da kan nie he? jan met de korte achternaam of voor jan lul....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
EN GODVERDEGODVERDEGODVER wat haat ik lui die afspraken inplannen, en vervolgens zelf pleite zijn, waardoor je een half uur voor jan met de korte lul kunt wachtyen![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar hoe jij er uitziet![]()
dat is inderdaad niet tofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
EN GODVERDEGODVERDEGODVER wat haat ik lui die afspraken inplannen, en vervolgens zelf pleite zijn, waardoor je een half uur voor jan met de korte lul kunt wachtyen![]()
![]()
![]()
De hechting bleef trekkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij was het na zoveel uur, klote verdoving
[..]
Misschien als verrassing bij het thuiskomen
Omdat ik vaak zo'n beeld krijg bij mensen en volgens mij ben jij heel schattigquote:
Dat ook jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik ook eigenlijk wel maar ik ben sowieso nieuwsgierig aangelegd
Neequote:
Wat een eikelsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
![]()
![]()
Misschien dat ik de kaas later op een tosti doequote:
In de winter echt welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Da kan nie he? jan met de korte achternaam of voor jan lul....
Ik had gewoon veel geluk er meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
De hechting bleef trekken. Maar het draadje is er nu uit en alleen bij rare bewegingen is het nog heel even gevoelig.
Nee, gewoon lelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik vaak zo'n beeld krijg bij mensen en volgens mij ben jij heel schattig
Jan met de korte lulquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Da kan nie he? jan met de korte achternaam of voor jan lul....
Nou, ik denk dat jij dat alleen maar denkt en dat dat niet zo isquote:
Ach, t'is te hopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat jij dat alleen maar denkt en dat dat niet zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |