Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zit atm met een gekneusde ribquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja redelijk , maar internationaal stop ik er maar mee![]()
kost geld en kan het geld nu prima voor mezelf gebruiken![]()
en heb ook andere drukke bezigheden
en jij het alweer opgepakt?
Bis Later Ollequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef Olle. het volgende:
maaruuh mensen ik ga er wer vandoor
naar huis lekker vrij en koken!
kom snel weer kijken![]()
tot tot !
Ja, dan zou ik dat eens proberenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
160 graden is zijn laagste stand.. zou moeten lukken toch?
en dan verlaat je ons weer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef friemelaar het volgende:
Nog 10 minuutjes ............................
hmmm ik ga eens mijn handleiding uitpluizen... wie weet kan ik daar nog wat vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik dat eens proberenEn anders uiteindelijk nog even magnetronnen ipv oven, ik ben namelijk bang dat ie alsnog te snel bruin wordt op 160...
fijns toch?quote:
Succes en tot snel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef friemelaar het volgende:
K*T KPN verbinding valt steeds weg hier![]()
Maar goed, ik moet toch gaan dus tot latersssssssssssssssssss
Bis Later Friemelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef friemelaar het volgende:
K*T KPN verbinding valt steeds weg hier![]()
Maar goed, ik moet toch gaan dus tot latersssssssssssssssssss
Nope niet gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
heeft iemand dit wel eens gegeten? en is het lekker?
[ afbeelding ]
Ik en ik vond het lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
heeft iemand dit wel eens gegeten? en is het lekker?
[ afbeelding ]
Als je een meisje was dan die tweedequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Dilemma!
Welk hoesje zal ik kopen voor m'n iPhone:
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
of dezah:
[ afbeelding ]
Geen idee!
Wat vinden jullie?
OMG supergroot dilemmaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Dilemma!
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
of dezah:
[ afbeelding ]
Geen idee!
Wat vinden jullie?
de 2e maar die vind ik voor een jongen gayquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Dilemma!
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
of dezah:
[ afbeelding ]
Geen idee!
Wat vinden jullie?
dat dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OMG supergroot dilemmaDie gitaar is wel
Maar die andere is ook zo cool
GMTAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de 2e maar die vind ik voor een jongen gay
Ik vind geen van allen watquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Dilemma!
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
Dezah:
[ afbeelding ]
of dezah:
[ afbeelding ]
Geen idee!
Wat vinden jullie?
het waren de beste die ik kon vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de 2e maar die vind ik voor een jongen gay
Kijk anders eens bij DX of focalprice, kosten ze geen drol en daar hebben ze vast wel mannelijke hoesjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het waren de beste die ik kon vinden
hij is idd wel een tikkeltje bi-schierig
hij had er een beetje op gesabbeld, hij doet het nogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom heb je dat hoesje nodig als de hond van de buren je iPhone opfreet?
deze kosten ¤1,20quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk anders eens bij DX of focalprice, kosten ze geen drol en daar hebben ze vast wel mannelijke hoesjes
Ah, je haalt em dus al uit China?quote:
euro tekens doen het niet?quote:
Nope, via www.lockerz.com, koop je spullen met de punten die je verdiend dmv filmpjes kijken, vragen beantwoorden en vrienden connecten...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, je haalt em dus al uit China?
De hond of de iPhone?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij had er een beetje op gesabbeld, hij doet het nog
als ik nog even door spaar kan ik 'm gratis krijgen, maar wat is 1,20quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, via www.lockerz.com, koop je spullen met de punten die je verdiend dmv filmpjes kijken, vragen beantwoorden en vrienden connecten...
Dat kan ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, via www.lockerz.com, koop je spullen met de punten die je verdiend dmv filmpjes kijken, vragen beantwoorden en vrienden connecten...
NU IN DE APPLE STORES: de iSabbelquote:
Bis Later MDquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef MaleDuck het volgende:
ik ga maar eens naar huis... zit alweer veel te lang hier
De hond uiteraardquote:
Geld wat je maar 1 keer kunt uitgevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als ik nog even door spaar kan ik 'm gratis krijgen, maar wat is 1,20
OMGquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
NU IN DE APPLE STORES: de iSabbel
snap ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ookin China is dat wel een redelijk standaard prijs namelijk, dus vandaar mijn reactie
Welthuis!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef MaleDuck het volgende:
ik ga maar eens naar huis... zit alweer veel te lang hier
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |