Bij mij niet, maar ik heb geen krullenquote:
Na twee weken is de ergste last hier wel wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, je had een kies laten trekken he?Hopen dat het snel beter gaat
ik las pedofilequote:
Is nog geen slecht idee, ik kijk zo wel even want begin een beetje honger te krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel2 met kaas en 2 met gebakken eitjes
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar hoe jij er uitzietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik heb geen krullen
Bij mij was het na zoveel uur, klote verdovingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Na twee weken is de ergste last hier wel weg.
Misschien als verrassing bij het thuiskomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Sander a.s. al mag afzwemmen.... nog niets gehoord van J.
Woeiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Na twee weken is de ergste last hier wel weg.
Geen nieuws kan ook goed nieuws zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Sander a.s. al mag afzwemmen.... nog niets gehoord van J.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is nog geen slecht idee, ik kijk zo wel even want begin een beetje honger te krijgen
Da kan nie he? jan met de korte achternaam of voor jan lul....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
EN GODVERDEGODVERDEGODVER wat haat ik lui die afspraken inplannen, en vervolgens zelf pleite zijn, waardoor je een half uur voor jan met de korte lul kunt wachtyen![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar hoe jij er uitziet![]()
dat is inderdaad niet tofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
EN GODVERDEGODVERDEGODVER wat haat ik lui die afspraken inplannen, en vervolgens zelf pleite zijn, waardoor je een half uur voor jan met de korte lul kunt wachtyen![]()
![]()
![]()
De hechting bleef trekkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij was het na zoveel uur, klote verdoving
[..]
Misschien als verrassing bij het thuiskomen
Omdat ik vaak zo'n beeld krijg bij mensen en volgens mij ben jij heel schattigquote:
Dat ook jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik ook eigenlijk wel maar ik ben sowieso nieuwsgierig aangelegd
Neequote:
Wat een eikelsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
![]()
![]()
Misschien dat ik de kaas later op een tosti doequote:
In de winter echt welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Da kan nie he? jan met de korte achternaam of voor jan lul....
Ik had gewoon veel geluk er meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
De hechting bleef trekken. Maar het draadje is er nu uit en alleen bij rare bewegingen is het nog heel even gevoelig.
Nee, gewoon lelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik vaak zo'n beeld krijg bij mensen en volgens mij ben jij heel schattig
Jan met de korte lulquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Da kan nie he? jan met de korte achternaam of voor jan lul....
Nou, ik denk dat jij dat alleen maar denkt en dat dat niet zo isquote:
Ach, t'is te hopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat jij dat alleen maar denkt en dat dat niet zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |