Aardappels met sla en kipschnitzelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bami met sateJij?
[..]Kunnen we iets doen
Die kan ook morgenquote:
Muwhaha mijn wereldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
En al mocht het niet van jou dan deed ik het toch
quote:
Dat kan morgen dus ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ook morgen.
Friet![]()
. Frikkedelle
! Krokette
! Bamischijven
! Mexicano's
!
Lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Aardappels met sla en kipschnitzel
Bijna thuis
Dat kan ook jaquote:
Ik eet al bamiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ook morgen.
Friet![]()
. Frikkedelle
! Krokette
! Bamischijven
! Mexicano's
!
Gisteren zo veel gemaaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Aardappels met sla en kipschnitzel
Bijna thuis
Heb ik pas gedaan, ze waren erop vooruit gegaan, ik heb nu aan een kant vensterglas in mijn brilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moet je ogen laten meten
ik moet binnenkort ook weerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik pas gedaan, ze waren erop vooruit gegaan, ik heb nu aan een kant vensterglas in mijn bril![]()
![]()
Dus ja, kontje![]()
.
Eet smakelijk mopquote:
ik ook, en nog naar het oogziekenhuisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet binnenkort ook weernieuwe bril
Wanneer gaan we dan een keer samen naar de frietkraamquote:
Die is naar muziek toe. Of nee die is nu de pan van mamaMuck aan het leeg eten!quote:
Het zit wel allemaal mee daar bij jullie...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook, en nog naar het oogziekenhuis
Wat is vensterglas?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik pas gedaan, ze waren erop vooruit gegaan, ik heb nu aan een kant vensterglas in mijn bril![]()
![]()
Dus ja, kontje![]()
.
Muck en ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet binnenkort ook weernieuwe bril
als je alles op rijtjes zet....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zit wel allemaal mee daar bij jullie...
Dat laatste denk ik niet. Zoveel eet zij nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die is naar muziek toe. Of nee die is nu de pan van mamaMuck aan het leeg eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |