Aardappels met sla en kipschnitzelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bami met sateJij?
[..]Kunnen we iets doen
Die kan ook morgenquote:
Muwhaha mijn wereldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
En al mocht het niet van jou dan deed ik het toch
quote:
Dat kan morgen dus ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ook morgen.
Friet![]()
. Frikkedelle
! Krokette
! Bamischijven
! Mexicano's
!
Lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Aardappels met sla en kipschnitzel
Bijna thuis
Dat kan ook jaquote:
Ik eet al bamiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ook morgen.
Friet![]()
. Frikkedelle
! Krokette
! Bamischijven
! Mexicano's
!
Gisteren zo veel gemaaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Aardappels met sla en kipschnitzel
Bijna thuis
Heb ik pas gedaan, ze waren erop vooruit gegaan, ik heb nu aan een kant vensterglas in mijn brilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moet je ogen laten meten
ik moet binnenkort ook weerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik pas gedaan, ze waren erop vooruit gegaan, ik heb nu aan een kant vensterglas in mijn bril![]()
![]()
Dus ja, kontje![]()
.
Eet smakelijk mopquote:
ik ook, en nog naar het oogziekenhuisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet binnenkort ook weernieuwe bril
Wanneer gaan we dan een keer samen naar de frietkraamquote:
Die is naar muziek toe. Of nee die is nu de pan van mamaMuck aan het leeg eten!quote:
Het zit wel allemaal mee daar bij jullie...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook, en nog naar het oogziekenhuis
Wat is vensterglas?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik pas gedaan, ze waren erop vooruit gegaan, ik heb nu aan een kant vensterglas in mijn bril![]()
![]()
Dus ja, kontje![]()
.
Muck en ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet binnenkort ook weernieuwe bril
als je alles op rijtjes zet....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zit wel allemaal mee daar bij jullie...
Dat laatste denk ik niet. Zoveel eet zij nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die is naar muziek toe. Of nee die is nu de pan van mamaMuck aan het leeg eten!
Gewoon, glas zoals in je huis zit mopquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook, en nog naar het oogziekenhuis
Zuurvleesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dan een keer samen naar de frietkraam![]()
?
Ah, dus je bent alleen thuisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die is naar muziek toe. Of nee die is nu de pan van mamaMuck aan het leeg eten!
Wil je een keer friet zuurvlees eten jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Zuurvlees
[..]
Ah, dus je bent alleen thuisKomt ze vanavond terug?
Heb je nu een oog zonder gebrek?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon, glas zoals in je huis zit mop. Zonder sterkte dus.
Ja, dat wil ik altijd nog eens proberenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je een keer friet zuurvlees eten ja?
Doen we dat![]()
![]()
.
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nu een oog zonder gebrek?![]()
![]()
![]()
Whaoh! Spreken we dat een keer af, kee? Kom je een dagje naar Limburg, kijken we nog even of er ergens iets leuks te doen is enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik altijd nog eens proberen
Jups, beetje opruimen en 0906 bellenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ah, dus je bent alleen thuisKomt ze vanavond terug?
L-L-L-imburg?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaoh! Spreken we dat een keer af, kee? Kom je een dagje naar Limburg, kijken we nog even of er ergens iets leuks te doen is enzo.
Dus vanavond een nachtje alleenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jups, beetje opruimen en 0906 bellen
Nee ze slaapt daar. Is best ver namelijk met ov
Venloquote:
Aha, nou dát gaat dan nog welquote:
Wat ben jij een leukerd!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Moe+Warm hebbend, dus roodhoofd + Net gefietst
En om het haar bij elkaar te houden:
[ afbeelding ]
argh, ik zie er niet uit
quote:
Ehmm, heb er nu in 14 jaar 4 versletenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ben jij een leukerd!![]()
Hoeveel vrouwenharten heb je al gebroken?
Je rechterhand houdt je wel warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |