Gefixtquote:
quote:
Vast wel, want je bent een pubermeisje en op de een of andere manier zien pubermeisjes nooit hoe knap ze eigenlijk zijnquote:
lekkerrrrquote:
Beter wat later dan dat het nu niet goed zou gaanquote:
quote:
Balen zegquote:
Ooow, zo snel alweer! Gewoon nog een maandje exra oefenen, en dan komt het goedquote:Op naar 5 maart
Whut?quote:Alle omliggende volkeren rond de Maya's waren allemaal polytheïstisch, maar zij vonden zichzelf monotheïstisch omdat zij vonden dat alle goden waar zij in geloofden tot als grote macht gold, de supergod
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor Emo-feest vorige week
NIET SCHRIKKEN! NORMAAL ZIE IK ER NIET ZO UIT!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Balen zeg![]()
[..]
Ooow, zo snel alweer! Gewoon nog een maandje exra oefenen, en dan komt het goed. Weet ik zeker. Of moet ik me ermee komen bemoeien
?
krullenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor Emo-feest vorige week
NIET SCHRIKKEN! NORMAAL ZIE IK ER NIET ZO UIT!
Muwhaha emoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, een normale recente foto, da's moeilijk!
Eerst nog maar eens goed na lezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:27 schreef summer2bird het volgende:
Haha, wil ik net mijn paper uitprinten zie ik ineens dit zinnetje staan:
[..]
Whut?![]()
![]()
Yepquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens goed na lezen
ik kan het: óf een beetje laten hangen en wat minder pluizig, óf enorm pluizig en alle kanten op en helemaal ploepzeligquote:
Ploepzeligquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kan het: óf een beetje laten hangen en wat minder pluizig, óf enorm pluizig en alle kanten op en helemaal ploepzelig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |