maakt niet uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:45 schreef Rottdog het volgende:
Sorry charmed had niet door dat ik het topic had gesloten![]()
Mijn laatste post:
Aah gewoon wat extra pitamientjes.
Vandaag dag 12 weinig te zien wat dun baarmoeder slijm maar heb de eerste inkijk van het jaar gehad, we zijn gestart. Volgende week dinsdag terug komen voor wederom een echo.
dat wordt vrijdag even naar de etosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef GirlGoneBad het volgende:
Volgens mij zit in die Etos-pillen ook iets om je menstruatie te reguleren en vanalles om je vruchtbaarheid te verhogen. Daar hangt mij tenminste iets van bij....
nee, dat klinkt niet gek, dat klinkt weer logisch.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Thanks!
Mijsje, ik ga 21 dagen na mijn menstruatie is begnnen aan de decapeptyl. Daarna gonal-f en deca samen. Dus even stilleggen en weer opstarten. Geen idee of dat gek is verder. De terugplaatsing is in het UMCU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor alle andere lieve meiden die aan het wachten zijn op hun afspraak een dikke knuf
Be happy with the little things in life
Hoi.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef GirlGoneBad het volgende:
Misschien heb ik ergens iets germist, maar weet iemand hoe het met Kolonia gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ze niet gewoon naar een andere Gyn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hopelijk knap je snel een beetje op Boepie, het klinkt goed pittig.
Vanmiddag vertelde de kdv leidster van Sasha dat ze ook al 2,5 jaar bezig zijn. Helemaal doorgelicht maar er is niks gevonden. Ze gaan nu nog een half jaartje zelf aan de slag en anders over tot IUI.
Volgens haar Gyn wilden ze gewoon te graag en maakte haar lichaam daarom een stofje aan wat het tegen zou houden.
Yeah right... een gyn die dat vertelt?Ik vind het echt idioot!
Ik zei meteen ook tegen haar 'IVF kindjes blijven toch ook plakken, dus vlgs mij is dat echt onzin'.
Vond het echt sneu voor d'r, ze is van de week 30 geworden en ze wilde zo graag voor haar 30e iig zwanger zijn. Kan me voorstellen dat dat echt een rot moment is geweest...
Ik snap dat ook nooitquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef DuchessX het volgende:
Pff meiden, achtbaan in, achtbaan uit hier hé...? Waarom, waarom, juist als een kindje zo gewenst is, wil het niet lukken?Ongelooflijk, er gaan zoveel vreselijke verhalen de ronde...kinderen die door eigen ouders vermoord/mishandeld/weggegeven etc worden. Kinderen die niet gewenst zijn, afgestaan worden ter adoptie... Wat is de logica? Mij ontgaat het totaal
![]()
![]()
Rienk en Leia zijn allebei van die geweldige snoepies, stel je voor, nog 2 van die geweldige scheetjes...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef DuchessX het volgende:
Vlindur en Orea, pfff wat spannend allemaal meiden!!! Toi toi ik duim voor jullie
Misschien een stomme vraag, maar is er geen backup plan bij jouw ziekenhuis? Voor welke behandeling ga je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Orea succes, hopen dat het sneller lukt deze keer! Ik lees (en leef) ook nog steeds mee, reageren doe ik iets minder, ik merk dat ik daar moeite mee heb.
Ik moest deze cyclus op dag 1 het bellen voor een serie afspraken, gewoonlijk heb ik de perfecte cyclus 28 dagen volgens het boekje enzo. Wordt ik drie dagen te laat, op vrijdagmiddag om vijf over vijf ongesteld. Het ziekenhuis was tot vijf uur te bereiken, echt
Zeker geen rare vraag want ik post ook niet zo heel veel maar voor mij gaat het nog niet om een behandeling maar om de eerste onderzoeken. Ze gaan me een cyclus lang volgen, als ik maandag bel zal het ook wel allemaal lukken. Ik had alleen echt "uitgekeken" naar de dag dat ik de afspraken mocht plannen, vervolgens durfde ik enigzins te hopen dat ik het hele circus kon ontwijken want normaal erg regelmatig enzo en dan is het om bloody drie over vijf alsnog raak. Echt, zo sadistisch als het leven soms kan zijn, ik weet nog niet of ik moet lachen of huilenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:47 schreef Orea het volgende:
Rottdogdas even heftig nieuws. Sowieso, maar ook dubbel zo met de behandelingen
Hopelijk knapt ie snel op!
[..]
Misschien een stomme vraag, maar is er geen backup plan bij jouw ziekenhuis? Voor welke behandeling ga je eigenlijk als ik vragen mag?(ben nog niet zó ingelezen...)
Dat begrijp ik heel goed hoor!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zeker geen rare vraag want ik post ook niet zo heel veel maar voor mij gaat het nog niet om een behandeling maar om de eerste onderzoeken. Ze gaan me een cyclus lang volgen, als ik maandag bel zal het ook wel allemaal lukken. Ik had alleen echt "uitgekeken" naar de dag dat ik de afspraken mocht plannen, vervolgens durfde ik enigzins te hopen dat ik het hele circus kon ontwijken want normaal erg regelmatig enzo en dan is het om bloody drie over vijf alsnog raak. Echt, zo sadistisch als het leven soms kan zijn, ik weet nog niet of ik moet lachen of huilen
Het ziekenhuis hier is voor behandelingen\ onderzoeken ook alleen tussen kerst en oud en nieuw dicht alleen voor afspraken kun je na vrijdag 17u niet meer terecht.
waar kun je dat halen? Appie ? ah ik zie het al, bij de apotheek, dat wordt dan morgen vrees ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:08 schreef McLaura het volgende:
Boepie, sterkte, en haal anders even Lactulosesiroop (of laat die halen). Hoe langer je wacht met poepen, hoe vervelender het op den duur wordt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat werkt toch nietquote:Op maandag 31 januari 2011 09:47 schreef GirlGoneBad het volgende:
Jullie hebben wel 'langer' de tijd om het zaad in te leveren... Hier mocht het alleen tussen 8:00uur en 8:15uur... Dat vergde bij ons nogal wat planning (vooral voor)
Succes!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef GirlGoneBad het volgende:
Zijn we weer! Conclusie: PCOS. Bij manlief is alles goed. Nu beginnen met Provera om de boel op te wekken, daarna 1 maand Clomid en op de 10e dag een echo. En dan is het afwachten of de Clomid aan slaat!
Aw meis...balen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:05 schreef charmed_angel het volgende:
Stom lichaam
Net weer ongesteld
Even snel hoor, reageer morgen even uitgebreid op jullie allemaal, maar voor Rienk was er de diagnose PCOS, heel veel eicelblaasjes en geen een die groeide. Met clomid ging er een groeien, maar sprong nooit goed. En daarna 1x pregnyl en gelijk zwanger. Daarom ben ik nu ook zo verbaasd dat er wel één groeit!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
GGB, je hebt een plan en een uitslag. Er worden heel mooie kindjes geboren die een mama hebben met PCOS. En bij je man niks aan de hand. Dat scheelt!
Boepie, goed dat het beter gaat. Maar blijf idd rustig aan doen zolang het nodig is, het is niet niks joh.
Die gaat springen Vlindur! 20 mm is echt top. Is je man ook onderzocht toentertijd? Misschien ligt de oorzaak bij hem? Of gewoon pech... dat is het bij ons in principe ook.
Mijsje, hoe is het met jou? Toch nog een TP deze keer? Weer helemaal beter?!
half maart weer afspraak, dat hoor ik dan vast wel, maar was juist hier benieuwdquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef Vlindur het volgende:
Mijsje het is inderdaad maar frustrerend, Oké, ik weet dan nog niet zeker of mijn eitje goed springt, maar ik kan me nu wel wat beter voorstellen hoe het dan voor anderen moet zijn.. Ronduit klote!Hoe is het bij jullie? Wat staat er op de planning?
Rottdog, Wanneer verwacht je ongesteld te worden? En nee, ik ben niet afgevallen. Ik ben juist heel veel aangekomen
Flienepien, Hefitg hoor, zo'n operatie. Wat is bij jullie nu het plan van aanpak?
GGB, PCOS is inderdaad goed te behandelen. Maar trek wel aan de bel als je het idee hebt dat je te lang de medicijnen moet slikken terwijl je ziet dat ze niet zo heel veel doen!
Jose, het is inderdaad super dat er iets groeit! Maar mijn nicht had bij de eerste ook PCOS en is van de tweede zelf zwanger geworden. Mocht ik deze ronde zwanger zijn is dat absoluut te danken aan mijn arts! Ik zou niet weten wanneer en hoelang we dan 'zakelijke afspraken' zouden hebbenIk wilde de laatste keer ook 'aandacht' maar manlief had geen tijd. Dit was een zakelijke afspraak en daarna moest hij slapen want hij moest weer vroeg op
Boepie, geen idee. Kun je niet gewoon het zkh bellen voor opheldering?
Ik kan niet zeggen of je nu wel of niet ongesteld bent geworden en of dat komt of je bm slijmvlies wel of niet dik genoeg was.. Bij mij werd gezegd: ongesteld mag je rekenen vanaf het moment dat je echt helderrood bloedverlies hebt, en dit echt met maandverband op moet vangen.. Dus het moet 'stromen'..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:28 schreef klumsy het volgende:
Lieve meiden,
Ben even niet online geweest en ook nog geen tijd gehad om terug te lezen...
Dat ga ik vanavond dus eens doen!
Heb al wel even een vraagje voor dames die ervaring hebben met Provera en Clomid,
Ik heb m'n kuur van Provera achter de rug en donderdag een klein beetje bloedverlies gehad eind van de dag. Gisteren wel wat helder bloedverlies gehad aan begin van de dag maar dat is nu al niet meer helder en ook heeel weinig! Kan ik nu wel of niet met Clomid gaan beginnen morgen?
Of mag ik dit niet echt zien als ongesteld zijn? ( Heb wel verder ook alle klachten die ik normaal heb als ik ongesteld ben... )
Op de inwendige echo van laatst was het baarmoederslijmvlies wel heel dun, kan dat de reden zijn dat ik nu niet zo erg ongesteld ben?
Wat een vragen weer
Dikke knuffel voor iedereen...
Daar zou ik dus zelf helemaal niet aan gedacht hebben!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:36 schreef mijsje het volgende:
oei Klumsy, dat is een lastige...
waarom bel je niet even met het ziekenhuis? als bij ons de poli van de gyn gesloten is, bel ik voor belangrijke vragen (dit zou ik ook zeker belangrijk genoeg vinden) met de afdeling verloskunde, waar ook wel een van de gyns rondwandelt... die kan dan duidelijk aangeven of het nou wel of niet moet...
ik heb zelf nooit Provera en Clomid gehad, maar ik zou het je ook niet durven zeggen...
Dat dacht ik dus ook gelijk.. al weet je het maar nooit. Even afwachten en het idd even voorleggen aan de gyn...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:41 schreef happyme28 het volgende:
Thistleweed, je eisprong kan nog komen, maar het komt ook wel eens voor dat je een cyclus zonder eisprong hebt. Ik had ook niet iedere maand een eisprong.
Spannend!! Heb je er zin in? Kijk je er erg tegenop? Of heb je gewoon gezonde spanning en ben je blij dat 'er wat gaat gebeuren'? Dat laatste had ik heel erg toen ik voor het eerst begon..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh, hier gaat het goed, dank je. Als ik komende week ongesteld word moet ik bellen en komen ze de hormonen brengen... Dan begint het IVF circus.
En bij jou? Al ongeduldig?
hoop ik ook voor je!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Orea het volgende:
[..]
Spannend!! Heb je er zin in? Kijk je er erg tegenop? Of heb je gewoon gezonde spanning en ben je blij dat 'er wat gaat gebeuren'? Dat laatste had ik heel erg toen ik voor het eerst begon..
Ik ben niet ongeduldig, maar kijk er wel naar uitmaar dat is ook misschien omdat we zonder hormonen een paar relatief rustige pogingen kunnen doen.. alleen terugplaatsen op het juiste moment en dan maar afwachten!
Wel hoop ik heel erg dat het dit keer iets vlotter gaat dan bij Leia..
Ik vond het wel intressant om te zien, en ik zag de eicel nu wel heel duidelijk, gewoon een zwarte vlekquote:Op maandag 14 februari 2011 10:03 schreef klumsy het volgende:
Goed nieuws charmed_angel
Ik ga vanaf morgen m'n vruchtbare periode in....
Vanaf morgen weer aan de slag met ovu-testen, hopen dat ik deze keer
wel een positieve test ga krijgen...
voor jullie dus ook een paar gezellige avondenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het wel intressant om te zien, en ik zag de eicel nu wel heel duidelijk, gewoon een zwarte vlek
Ik kan t/m de 17e seks hebben, dan moet mijn man zijn sperma gaan opsparen. Dus vanavond en morgen voor de zekerheid maar even sek hebben
Wanneer verwacht je je eisprong? Want mijn man had zijn zaadtest ook rond mijn eisprong en die moesten we dus mooi verzetten omdat dat zaad in mij moest zitten!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het wel intressant om te zien, en ik zag de eicel nu wel heel duidelijk, gewoon een zwarte vlek
Ik kan t/m de 17e seks hebben, dan moet mijn man zijn sperma gaan opsparen. Dus vanavond en morgen voor de zekerheid maar even sek hebben
Wij zijn nog aan het begin van de onderzoeken. kijken of ik een eisprong heb enzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je je eisprong? Want mijn man had zijn zaadtest ook rond mijn eisprong en die moesten we dus mooi verzetten omdat dat zaad in mij moest zitten!
Wij kunnen zelf naar het lab bellen en hij levert het nu morgen in.
Dus tel het even goed na! Ons is aangeraden trouwens om het inleveren van het zaad ná het springen in te leveren. Weet je altijd zeker dat het geen 'weggegooid zaad' is![]()
Iedereen succes. Ik lig megaziek in bed en heb al sinds mijn 'innestelings dag' bloed met klontjes bij het afvegen, dus ik ga er maar niet uit dat ik zwanger ben
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef Ticootje het volgende:
hahaha, je gooit het gewoon eerst ff online!
Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef twentemeisje het volgende:
Lieve meiden, Valentijnsdag (hoe commercieel ook...) is ook de dag van de liefde die nog anoniem is. En daarom moest ik ook aan jullie denken, ik gun jullie ook een soort van anonieme liefde, maar dan in de vorm van een nieuw klein mensje in jullie buik. Een mensje dat jullie hopelijk heel snel gaan leren kennen, maar waar vanaf het begin al een onvoorwaardelijke liefde voor groeit in je hele wezen. Het is jullie zo gegund!
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:08 schreef GirlGoneBad het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ISLA! GEWELDIG!!! Gefeliciteerd !!!
* GirlGoneBad gooit alvast een tube secondelijm inclusief kurk naar Isla en roept tegen dat frummeltje daar binnenin: ZITTENBLIJVEN JIJ!
En nu?? Heb je ze inmiddels gesproken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
*Zucht* Vandaag stond er een belafspraak gepland, maar ik heb niets gehoord, ondanks dat de assistente mij ervan verzekerde dat ik gebeld zou worden (heb twee keer gebeld of het wel allemaal goed ging, om 2 uur en om 4 uur, ik zou vanaf ongeveer 12 uur gebeld kunnen worden). Laat het dan even weten dat het niet gaat lukken, dan kan ik tenminste een nieuwe afspraak maken...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben daarnet gebeld, ze wil eens een cyclus volgen. Mijn progesteron was 6, en ik heb begrepen (veel lezen op internet) dat dit betekent dat ik niet eens een eisprong heb gehad?
Toch een progesteron-probleempje GWS, verklaart waarschijnlijk ook je korte luteale fase of iet? Vervelend dat er dus iets niet helemaal blijkt te kloppen, maar volgens mij is het d.m.v. aanvullen van het tekort ook goed oplosbaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben daarnet gebeld, ze wil eens een cyclus volgen. Mijn progesteron was 6, en ik heb begrepen (veel lezen op internet) dat dit betekent dat ik niet eens een eisprong heb gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en 5 dagen later werd ik ongesteld. Nu dus al 2 dagen.
Morgen mag ik beginnen met de clomid en ik ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Gelukkig heb jij een 'slurpdoekje'quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef Sorbootje het volgende:
Spannend Vlindur! Ik leef stiekem enorm met je mee hoor, ik vergeet dat alleen áltijd te zeggen als ik je zie. (of jij verlaat voortijdig kotsend het pand)
Ik hoop zo voor jullie dat het weer omhoog mag gaan. Vergeet zeker niet met de arts te bespreken wat hier nou mogelijk aan de hand is voor een beetje rust voor jullie tweetjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef SjorsKloonie het volgende:
Sorry dat het zo beknopt is beschreven, moest t ff snel van me af schrijven. Hoe wij ons voelen? Mn vriendin heeft al het vertrouwen verloren, ik ook ... maar ergens heb ik nog een klein beetje hoop; de afgelopen week was een rollercoaster, nu in het dal, misschien morgen weer omhoog?
Ik zal het doorgeven aan Vriendliefquote:
ik wilde het nog niet vertellen hier, maar ik doe het toch maar... (vandaar ook dat ik zo stil was de afgelopen dagen...)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve dames en heer,
hier gaat het helaas niet zo goed. Zit in dezelfde achtbaan als Sjorskloonie. Na twee positieve testen wat negatieve testen, daarna weer positieve testen, vandaag, dag 12 na de TP bloedtest: zwanger. hcg:52 Niet heel hoog, maar wél zwanger. Maandag nog een keer bloed prikken om te kijken of het hcg verdubbeld is. Maar het lijkt erop dat mijn menstruatie is begonnen. Drie dagen bruinverlies, nu bloedverlies en buikpijn. Ben bang dat dit helemaal fout gaat. Of eigenlijk, ga ik er al vanuit dat dit niet goed is.![]()
Wat denken jullie, is 52 hcg te laag? Heb er eigenlijk niet zoveel verstand van..![]()
Sjorskloonie ik begrijp de angst, onzekerheid en stress helemaal. Heel veel sterkte!!!![]()
Voor de andere dames:![]()
En aan de slag nu!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef mijsje het volgende:
[..]
voor nu kruip ik weer onder m'n steentje... ik kom vanzelf wel weer binnenvallen hoor, maar ben nu even een beetje op...
[ Bericht 0% gewijzigd door GirlGoneBad op 19-02-2011 19:39:04 ]
Vroeg ik mij ook al af. Ik moet ze nl ook slikken van dag 3 t/m 7quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:06 schreef klumsy het volgende:
Waarom is er eigenlijk niet 1 standaard met het gebruik van Clomid?
Ik moest dag 3-7 clomid slikken, maar lees inderdaad ook wel eens over de dagen die jij moet doen
Ik weet het, joene zei al dat hij er met je over gepraat had. Heel lief van je...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef Ticootje het volgende:
Mijsje, ik wist het al een paar dagen. Toen ik het hoorde stonden echt de tranen in m'n ogen. Ik gun het jullie zo erg en jullie wachten al zo lang. En het is dan zo oneerlijk dat als het dan eindelijk lukt dat je er maar zo kort van kan genieten. Het is gewoon gemeen! Ik hoop dat het verder toch lekker allemaal vanzelf op gang komt en dat jullie toch met frisse tegenzin weer opnieuw gaan beginnen. En dan 9 maanden uitzitten.
Dit herken ik wel heel erg, elke nieuwe miskraam wilde ik alweer sneller door naar de volgende poging.... Doe vooral wat goed voelt, dat kun je zelf het beste aanvoelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:02 schreef mijsje het volgende:
[..]
Ik weet het, joene zei al dat hij er met je over gepraat had. Heel lief van je...
Ik ben de afgelopen dagen heel erg in m'n coconnetje gekropen, het heeft allemaal nog niet de kans gehad om te bezinken. Niet zo gek misschien als je er nog middenin zit, maar echt een rotgevoel... Er is wel iets aan het loskomen nu,maar het zet nog niet zo door. Ik wacht het nog maar af tot dinsdag, en dan praten we erover met de gyn. Heel vreemd, bij de vorige miskraam dacht ik: ik wil m'n kindje zo lang mogelijk bij me houden, ondanks dat het niet goed was, nu denk ik:laat zo snel mogelijk alles maar weer weg zijn, ik wil verder kunnen... Zo compleet anders dan de vorige keer...
Natuurlijk hoop ik ergens nog dat het er toch nog zit....maar ik wil mezelf niet voor de gek houden. Ik heb niet alleen bloedverlies (meer dan normaal) en al drie dagen flink kramp. Even een vies verhaaltje:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef Ticootje het volgende:
Isla, ik werd bij leyla ook nog 2x ongesteld. Heel erg zelfs. Zo erg dat wij ervan uitgingen dat ik niet zwanger zou zijn. Pas na 9 weken kwamen wij er toen achter dat het vruchtje toch was blijven zitten, ondanks dat ik echt veel bloed was verloren. ( zo erg dat ik zelf van m'n werk moest om schone kleding te halen thuis)
Ik hoop zo op toch nog een positieve afloop bij je..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dus dit zit gewoon echt niet goed.
Maar het gaat hier wel beter. Gisteravond wezen stappen, had helemaal geen zin, voelde me zo kut, maar mijn lief zei: we moeten wel leuke dingen blijven doen. Ons leven moet niet alleen uit IVF bestaan. Wat wij hebben is belangrijker. En hij heeft gelijk, en we hebben wijntjes gedronken, gedanst en zelfs vreselijk gelachen met die gekke vrienden van ons. Heeft me echt goed gedaan. Nu weer door.
Meiden bedankt voor jullie steun.![]()
Een vriendin postte dit op mijn facebook:
Turn your face to the sun and the shadows fall behind you. ~Maori Proverb
*komt Mijsje nog een stuk chocola brengen en vragen of ze onder haar steen vandaan komt want het zonnetje schijnt*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Ik pak zojuist de Clomid uit de kast, kijk eens op- en in het doosje of alles er (nog) in zit, lees ik aan de voorkant, op het etiket dat ik toch vanaf dag 3 tot dag 7 moet slikken. Ik kan me toch niet voorstellen dat wij met 2 man doof zijn geweest bij de gyn, wij hoorden hem toch duidelijk van dag 5 tot dag 10 zeggen! Naja, morgen even bellen dan maar, moet toch een afspraak maken voor de dag-10-echo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:06 schreef klumsy het volgende:
GirlGoneBad, fijn dat jullie weer een stapje verder de goede richting in kunnen doen!
Hopelijk slaat de clomid gelijk aan, en is het de eerste ronde raak![]()
Waarom is er eigenlijk niet 1 standaard met het gebruik van Clomid?
Ik moest dag 3-7 clomid slikken, maar lees inderdaad ook wel eens over de dagen die jij moet doen
Ik post hier weinig, maar lees heel veel mee met jullie meiden. Sterke voor iedereen en vooral voor Isla en Mijsje!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Ik pak zojuist de Clomid uit de kast, kijk eens op- en in het doosje of alles er (nog) in zit, lees ik aan de voorkant, op het etiket dat ik toch vanaf dag 3 tot dag 7 moet slikken. Ik kan me toch niet voorstellen dat wij met 2 man doof zijn geweest bij de gyn, wij hoorden hem toch duidelijk van dag 5 tot dag 10 zeggen! Naja, morgen even bellen dan maar, moet toch een afspraak maken voor de dag-10-echo.
Mijsje en Isla, ik hoop dat jullie heel gauw iets aan dit prachtige gezegde hebben. Wat vreselijk om jullie verhalen te lezen... sterkte!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef IslaBonita het volgende:
Turn your face to the sun and the shadows fall behind you. ~Maori Proverb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |