abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2011 @ 20:12:56 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92785586
En? Wat zei je vriend?
Wat een super valentijnskado zeg!
pi_92786122
*O* Isla, wat goed!! Gefeliciteerd!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:30:43 #208
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_92786884
Alle tweede streepjes zijn bijzonder, maar als ze in dit topic vallen is het nog iets specialer O+

Gefeliciteerd Isla *O*
Oude (on)bekende.
pi_92787499
Jaaa, gefeliciteerd Isla! *O*
pi_92788510
BE, ik had de test in een Valentijnskaart geplakt. Hij wist niet wat hij zag... Hij dacht dat ik pas aan het einde van de week kon testen. Hij moest huilen...en ik natuurlijk ook weer.. :'( het was allemaal heel emo. Hij wist dat dit moment een keer zou kunnen komen...maar niets is zeker..en als het dan écht gebeurt.. Ik merk nu pas hoeveel het met hem gedaan heeft. En hoe graag hij dit ook wilt. O+
Maar we blijven voorzichtig, eerst deze week afwachten. En de bloedtest.

Lieve dames, wat fijn dat jullie allemaal zo ontzettend meeleven... :*

Kolonia, :* Je bent lief. Hoe gaat het nu met je? Ben je alweer de MMM in of wacht je er nog even mee?

Poezebeest, wat ontzettend spannend! Heel veel succes met spuiten! ^O^

PZE, jij mag ook al bijna beginnen....ben je er klaar voor? ^O^

Weet iemand hoe het met Mijsje is?

Ik heb het allemaal niet zo bijgehouden van iedereen, maar ik wens jullie natuurlijk allemaal een klein wondertje. Ik duim voor iedereen hier!
:*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 14 februari 2011 @ 20:56:51 #211
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_92788787
*O* Isla, wat een mooi nieuws! Van harte! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_92788801
Isla O+ *O* :D ^O^ *;

GEFELICITEERD!!!! Woeiiii!!! *O* :D

Wat super dat je (8> zo hebt kunnen verrassen op Valentijn O+
#geen
pi_92788880
Ik kijk ook uit naar Mijsje, maar ze schrijft weinig over zichzelf. Mss time-out..?

Mijsje & Joene: :*
#geen
pi_92791236
O+ Isla, wat een geweldig nieuws! O+

*O* Gefeliciteerd! *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_92792041
Isla!! Wat een fijn nieuws, eindelijk zijn de *O* voor jou. Dus speciaal voor jou zal ik er lekker veel geven:

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

en ook ik was er heel erg blij van, soms ben ik wel eens bang dat het er voor ons nooit gaat inzitten maar als ik dan jou berichtje lees dan weet ik dat het misschien wel lang kan duren maar dat de kans wel erg klein is dat het niet gebeurd, bedankt voor dit lichtpuntje :*
  maandag 14 februari 2011 @ 21:44:24 #216
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92792206
Isla, ik las het al in het wohts-topic, maar jij verdient gewoon een aparte felicitatie!
Dus bij deze: gefeliciteerd *O*
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92792315
Isla, wauw!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! Wat zei je vriend?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_92792414
Jaaaaaa isla!!! I know how you feel! Onwerkelijk he? Hoop dat alles helemaal goed blijft gaan en dat je rond 7 weken een mooi hartje ziet kloppen. Het is jullie, net als de anderen, zo gegund!
:* voor jullie en ook voor de anderen natuurlijk.
pi_92792631
*O* *O* *O* ISLAAAAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! *O* *O* *O*
Oh, wat super fijn! Wat goed! Wat geweldig! Wat ben ik blij voor jullie! Geniet ervan, het is jullie zo gegund!! O+ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92793191
Oooooooh bedankt lieve dames....ben echt ontroerd dat jullie allemaal zo meeleven.... O+

Thistleweed, inderdaad moed houden hoor, bij sommige mensen duurt het gewoon-nouja, gewoon is het natuurlijk niet-wat langer. Ik had altijd wel de hoop dat het ooit een keer zou lukken-en toch bleef de angst;wat als het nooit lukt?... maar zover moet je niet denken, zover ben je nog lang niet. :*

McLaura: M'n vriend zei eerst een hele tijd niks. Hij moest huilen, van blijdschap, opluchting, angst dat het nog fout kan gaan en omdat hij gewoon helemaal stuk is. Het was voor hem ook een hele slopende tijd, niet alleen de IVF, maar die twee jaar, met onderzoeken, operaties en heel veel teleurstellingen. En de onzekerheid is natuurlijk nog lang niet over..
Maar hij is voorzichtig blij. Hij kan het niet geloven. O+
pi_92793990
Ah.... de schat! Hij heeft de komende tijd veel rust en liefde nodig volgens mij!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_92795033
Inderdaad! Krijgt ie hoor! :Y
pi_92800844
Wow heb helemaal tranen van jou ongelovelijk mooi bericht IslaBonita, super gefeliciteerd :* *O*
Dit is echt super tof en meteen ook hoopgevend vind ikzelf.
You go girl O+ en ook super tof voor je partner natuurlijk ;)
pi_92803242
aaaaaaaaaaaahhhhhhhh wat geweldig isla.
het is jullie echt gegund meis!!!!

super!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_92807004
Isla, gefeliciteerd!!!! *O* Het is jullie van harte gegund!!
Fijn om te lezen hoor, een succesverhaal! :)
pi_92808870
Isla, gefeliciteerd! Geniet van met z'n drietjes zijn *O*
  dinsdag 15 februari 2011 @ 23:30:45 #227
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_92847915
*Zucht* Vandaag stond er een belafspraak gepland, maar ik heb niets gehoord, ondanks dat de assistente mij ervan verzekerde dat ik gebeld zou worden (heb twee keer gebeld of het wel allemaal goed ging, om 2 uur en om 4 uur, ik zou vanaf ongeveer 12 uur gebeld kunnen worden). Laat het dan even weten dat het niet gaat lukken, dan kan ik tenminste een nieuwe afspraak maken... }:|
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_92857901
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
*Zucht* Vandaag stond er een belafspraak gepland, maar ik heb niets gehoord, ondanks dat de assistente mij ervan verzekerde dat ik gebeld zou worden (heb twee keer gebeld of het wel allemaal goed ging, om 2 uur en om 4 uur, ik zou vanaf ongeveer 12 uur gebeld kunnen worden). Laat het dan even weten dat het niet gaat lukken, dan kan ik tenminste een nieuwe afspraak maken... }:|
En nu?? Heb je ze inmiddels gesproken?
Ik hoop dat mijn belafspraak goed gaar over 1,5 week :D

Ik ben nu voor de derde keer geweest. Mijn eicel was 21mm groot en de gyn zei dat hij op springen stond :D Hij zei, is je man thuis _O- Ik ja :? Nou dan weet je wat je te doen staat :D

Hij is zo droog die gyn die ik heb :P Dus ik naar huis gereden en mijn man besprongen _O- Die zat ehct te kijken van: huh??? :')

Nu mogen we vrijdag voor de laatste keer sex hebben en dan moet hij het zaad op gaan sparen voor dinsdag. Woensdag moet ik bloedprikken en dan kijken ze of ik de eisprong heb gehad en of ik toevallig chlamidia heb gehad. Op 28-02 heb ik een belafspraak voor de uitslag.
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:35:25 #229
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92857934
Wat spannend C_A! ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_92860569
@Charmed_Angel :o! hehe en nu ga ik keihard duimen draaien voor jullie ^O^
@GWS dat is balen, je rekent ergens op en ze komen het niet na, ik haat dat soort afspraken ook nogal loopt vaak mis, hoop dat het alsnog snel opgelost wordt ;)
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:18:00 #231
12913 GreatWhiteSilence
pi_92863521
Ik ben daarnet gebeld, ze wil eens een cyclus volgen. Mijn progesteron was 6, en ik heb begrepen (veel lezen op internet) dat dit betekent dat ik niet eens een eisprong heb gehad?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_92863931
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben daarnet gebeld, ze wil eens een cyclus volgen. Mijn progesteron was 6, en ik heb begrepen (veel lezen op internet) dat dit betekent dat ik niet eens een eisprong heb gehad?
-O- Hmmzzz dat is balen.

Dus nu gaan ze hetzelfde doe als bij mij? Echo op dag 10/11 en dan weer 2/3 dagen later... etc?
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:37:01 #233
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92866320
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Toch een progesteron-probleempje GWS, verklaart waarschijnlijk ook je korte luteale fase of iet? Vervelend dat er dus iets niet helemaal blijkt te kloppen, maar volgens mij is het d.m.v. aanvullen van het tekort ook goed oplosbaar.
Daarom moest ik voor de zekerheid de eerste 13 weken van mijn zwangerschap de Utrogestan (=progesteron) nemen, en mijn progesteronpeil was lang niet zo laag als dt van jou meen ik me te herinneren.

[ Bericht 12% gewijzigd door twentemeisje op 16-02-2011 14:42:03 ]
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:49:22 #234
12913 GreatWhiteSilence
pi_92866878
De gyn heeft me verteld dat ik op dag drie een echo zou moeten krijgen (en daarna nog meer, geloof ik :P ) om in de gaten te houden wat er nu precies gebeurt. Ook bloedtesten naar hormonen, enzo. Dus het wordt bellen op dag 1 dat ik een echo moet krijgen op dag 3 en de rest krijg ik daar wel te horen. Ik wilde niet hele verhandelingen aan de telefoon ontlokken, ze had het al druk genoeg, neem ik aan.

Ik heb zelf op internet gevonden (Ja, internet ja, sue me. :6 ;) ) dat het misschien gaat om eitjes die niet springen. Dat zou verklaren waarom ik geen eisprong heb, maar wel een temperatuurstijging en een te korte luteale fase.

Het zou me echt niets verbazen als we gewoon strontmazzel (excusez le mot) hebben gehad dat Annicka er is. Voordat zij er was had ik namelijk ook zo'n cyclusbeeld (cycli variërend in duur van 20 tot 30 dagen, geen pijl op te trekken).

Maar deze ronde ga ik gewoon stug door met ovulatietesten (en daarop actie ondernemen natuurlijk O-) ), je weet maar nooit. ;)
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:59:32 #235
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92867337
Precies! Ik was ook zomaar ineens zwanger, ondanks het progesterongedoe! Mocht dat bij jou ook gebeuren (ik duim :)) dan zou ik daar wel direct over aan de bel trekken. Het is dus wel een voordeel dat je nu in ieder geval weet dat er een tekort is.
pi_92867909
Hoi, even gauw een berichtje, kom net uit het ziekenhuis en we gaan hier weer beginnen met Clomid en Pregnyl *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92868413
Spannend Vlindur! Ik leef stiekem enorm met je mee hoor, ik vergeet dat alleen áltijd te zeggen als ik je zie. (of jij verlaat voortijdig kotsend het pand)
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:41:00 #238
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92869352
*O* Vlindur! Hopelijk is het snel raak!
pi_92872703
Vlindur, wat spannend *O* ik duim voor je!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92873712
Hallo,
lees al een tijdje niet meer mee in deze serie .. maar toch even een update bij ons.
We zijn inmiddels bezig met onze 2e ICSI, en hebben nu in totaal 4 TP's gehad.

Net een paar heftige weken achter de rug gehad mbt de laatste TP. Daarom dacht ik, laat ik hier maar weer eens posten :@
Na de TP is alles goed gegaan, we hebben 2, relatief, rustige wachtweken gehad. Vorige week dinsdag was het zo ver, mijn vriendin mocht testen... ik zal dit denk ik nooit meer vergeten, we moesten 5 minuten wachten, na 4 minuten nog geen 2e streepje, en we zeggen tegen elkaar ... helaas, %^%#*@ weer niet ... en omarmen elkaar.
1 minuut later kijken we weer, en toen was er ineens een 2e (licht) streepje!
Wat moesten we nu? Is het dan toch gelukt? Is het streepje niet te licht? Zit het wel goed? Was het dan toch eindelijk gelukt maar is het alsnog fout gegaan? Zoveel vragen, waarop we de komende dagen geen antwoord kregen.

Helaas hadden we weinig tijd om van het moment te genieten, we moesten die dag vroeg weg. Hele dag eraan zitten denken, en de volgende dag er nog maar een test aan gewaagd, en .. helaas het streepje was nog lichter. Alsof je 2x achter elkaar de grond onder de voeten weg zakt ..

Toch nog twijfel, er staat een streepje .. misschien weinig HCG? We weten het niet, donderdagochtend, weer een test... eerst zien we geen streepje meer. We bellen onze ouders op om te zeggen dat het toch niet gelukt was (hadden ze dinsdag alles verteld), en ik neem de dag vrij zodat we samen kunnen zijn.
Toen we beide testen (woensdag+donderdag) een half uurtje later naast elkaar hielden, zagen we toch geen verschil, toch een licht streepje. We hadden ons er eigenlijk al wel bij neer gelegd dat het niet gelukt was....
Donderdag ochtend dan toch maar een ClearBlue test; zwanger (1-2) ... WTF! Echt, alsof je in een achtbaan zit, wat moeten we er van denken.
Overlegd met het ziekenhuis, die willen bloedwaardes weten, dus bloed laten prikken, en ... daar kwam nog niet veel duidelijks uit, HCG te laag om zekerheid te bieden, week later terug komen.

Vanochtend toch nog een ClearBlue gedaan: Niet zwanger .... morgen naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek ...

Sorry dat het zo beknopt is beschreven, moest t ff snel van me af schrijven. Hoe wij ons voelen? Mn vriendin heeft al het vertrouwen verloren, ik ook ... maar ergens heb ik nog een klein beetje hoop; de afgelopen week was een rollercoaster, nu in het dal, misschien morgen weer omhoog?
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:30:09 #241
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92874597
Wat een nare achtbaan SjorsKloonie. Als je zulke onduidelijke/wisselende testen hebt dan is dat om gek van te worden. Is het nu 3 weken na TP? Hopelijk morgen duidelijkheid en ik duim stiekem voor een verrassing! :*
pi_92874920
SjorsKloonie wat een spanning, ik duim mee voor de goede afloop.

Vlindur Succes!
pi_92882721
Heavy Sjors. Hopelijk is het snel duidelijk. En positief.

Vlindur, succes!!

Zelf zou ik nu graag ongesteld worden, dan kunnen we beginnen.
pi_92883387
Jeetje Sjors, wat een gedoe zeg.

Vlindur: was je ei vorige keer nog spontaan gesprongen?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_92893178
Jemig Sjors, wat een onzekerheid zo -O- Sterkte!

En nee, ik heb geen goede eisprong gehad, vanaf mijn zogenaamde innestelingsdag vloeide ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en 5 dagen later werd ik ongesteld. Nu dus al 2 dagen.
Morgen mag ik beginnen met de clomid en ik ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan :Y
pi_92913085
Vlindur, ik duim in ieder geval!! ^O^

Sjors... wat een achtbaan inderdaad... Sterkte met afwachten... :*

quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef Sorbootje het volgende:
Spannend Vlindur! Ik leef stiekem enorm met je mee hoor, ik vergeet dat alleen áltijd te zeggen als ik je zie. (of jij verlaat voortijdig kotsend het pand)
Gelukkig heb jij een 'slurpdoekje' _O-
pi_92933730
Gewoon even een :* voor alle 'topicbelanghebbenden' ;)
Ik leef zó mee met jullie achtbanen, verdriet en geluk...
#geen
pi_92933884
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef SjorsKloonie het volgende:

Sorry dat het zo beknopt is beschreven, moest t ff snel van me af schrijven. Hoe wij ons voelen? Mn vriendin heeft al het vertrouwen verloren, ik ook ... maar ergens heb ik nog een klein beetje hoop; de afgelopen week was een rollercoaster, nu in het dal, misschien morgen weer omhoog?
Ik hoop zo voor jullie dat het weer omhoog mag gaan. Vergeet zeker niet met de arts te bespreken wat hier nou mogelijk aan de hand is voor een beetje rust voor jullie tweetjes.

Verder wordt het voor sommige natuurlijk wel heel erg spannend nu, dus ik blijf duimen en lurken hier. *O* voor Vlindur en charmed_angel. Tijd voor een streepjes-regen hier.
pi_92959203
Jeeeeeeeeeeeeh Vlindur!!! Dan zijn we nog even samen zwanger :D Leuk meis, ik ga heeeeeeeeeel hard voor jullie duimen!!
pi_92959707
Sjorskloonie heel veel sterkte en toi toi allemaal zo heftig! :*
pi_92961728
Spannend Vlindur, hopelijk is het de eerste ronde gelijk raak *O*

SjorsKloonie wat heftig allemaal, hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid!
heel veel sterkte :*
pi_92961851
Vandaag wat nouja dat denk ik tenminste vruchtbaar slijm....
Nog geen positieve ovu-test, maar wie weet komt die nog.
Ik zit nu op Cyclusdag 15 :) en hoop echt zo dat Clomid 100 wel wat voor mij doet!

Hoe gaat het met de rest van de dames?
Een dikke knuffel voor iedereen! :*
pi_92965021
Klumsy, het zou netjes zijn als je nu ongeveer je eisprong zou krijgen met Clomid! Ik hoop voor je dat het goed zijn werk doet! :*
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:17:56 #254
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_92966248
Het is spannend voor vlindur hopelijk doet clomid en pregnyl snel zijn werk

Spannende wachtweken voor c_a

Sjorskloonie wat heftig zeg, heel veel sterkte :*

Klumsy lekker aan de slag deze week, hopelijk doet de clomid zijn werk! :*

GWS hopelijk is het alleen een progesteronprobleempje en verklaart dat je korte luteale fase

hoe is het met ahava en mijsje en winterstompje??

Dikke knuffel voor alle meiden in dit topic :*
Be happy with the little things in life
pi_92968299
Lieve dames en heer,

hier gaat het helaas niet zo goed. Zit in dezelfde achtbaan als Sjorskloonie. Na twee positieve testen wat negatieve testen, daarna weer positieve testen, vandaag, dag 12 na de TP bloedtest: zwanger. hcg:52 Niet heel hoog, maar wél zwanger. Maandag nog een keer bloed prikken om te kijken of het hcg verdubbeld is. Maar het lijkt erop dat mijn menstruatie is begonnen. Drie dagen bruinverlies, nu bloedverlies en buikpijn. Ben bang dat dit helemaal fout gaat. Of eigenlijk, ga ik er al vanuit dat dit niet goed is. :'(
Wat denken jullie, is 52 hcg te laag? Heb er eigenlijk niet zoveel verstand van.. :@
Sjorskloonie ik begrijp de angst, onzekerheid en stress helemaal. Heel veel sterkte!!! :*
Voor de andere dames: :*
En aan de slag nu! ~O>
pi_92968526
Lieve Isla, ik weet niets van HCG-gehaltes maar een hele dikke knuffel, en ik duim voor een fijne verrassing maandag :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef IslaBonita het volgende:
En aan de slag nu! ~O>
Ik zal het doorgeven aan Vriendlief :P
pi_92969329
Isla, ik weet helemaal niets van al die waardes enzo maar je moet gewoon zwanger zijn hoor! Ik zal aan je denken en hoop dat het toch alsnog goed gaat zijn :*
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:08:29 #258
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_92974252
Isla :* ik sluit me bij twistleweed aan, ik denk aan je en hoop dat het gewoon goed gaat
pi_92974850
Isla, jeetje wat spannend. Zolang het bruin bloed is, kan het prima van de innesteling zijn (heb ik zelf bij beide zwangerschappen (een goede en een slechte afloop) gehad. Buikpijn klinkt niet zo best, maar ook bij een zwangerschap komen menstruatieachtige krampen voor.

Hier de HCG waardes die aangehouden worden zijn:
Niet zwanger < 5 -
21 dagen 0 tot 5 - 7 dagen
28 dagen 3 tot 426 - 14 dagen
35 dagen 18 tot 7.340 - 21 dagen
42 dagen 1.080 tot 56.500 - 28 dagen

Eerste rijtje dagen is van Eerste dag laatste menstruatie (da's niet zo handig dus voor jou) maar 2e rijte is vanaf dag van bevruchting (te vergelijken met TP toch?) Dus tot 21 dagen na de bevruchting kan de HCG waarde nog op 18 zitten. Ik weet niet hoeveel dagen na de TP je nu zit, maar een waarde van 52 lijkt me normaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door happyme28 op 18-02-2011 20:08:20 ]
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:54:08 #260
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92976316
Och Isla, even een knuffel voor jou! :*
pi_92979472
Isla wat vervelend dat onzekere gevoel...
Dikke knuffel voor jou! :*
pi_92988267
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve dames en heer,

hier gaat het helaas niet zo goed. Zit in dezelfde achtbaan als Sjorskloonie. Na twee positieve testen wat negatieve testen, daarna weer positieve testen, vandaag, dag 12 na de TP bloedtest: zwanger. hcg:52 Niet heel hoog, maar wél zwanger. Maandag nog een keer bloed prikken om te kijken of het hcg verdubbeld is. Maar het lijkt erop dat mijn menstruatie is begonnen. Drie dagen bruinverlies, nu bloedverlies en buikpijn. Ben bang dat dit helemaal fout gaat. Of eigenlijk, ga ik er al vanuit dat dit niet goed is. :'(
Wat denken jullie, is 52 hcg te laag? Heb er eigenlijk niet zoveel verstand van.. :@
Sjorskloonie ik begrijp de angst, onzekerheid en stress helemaal. Heel veel sterkte!!! :*
Voor de andere dames: :*
En aan de slag nu! ~O>
ik wilde het nog niet vertellen hier, maar ik doe het toch maar... (vandaar ook dat ik zo stil was de afgelopen dagen...)
ow, en bekenden van onze familie, dit hebben niet verteld, en dat gaan we ook niet doen, dus dit willen we graag stil houden...

ik had vorige week woensdag m'n bloedtest na de terugplaatsing die toch doorging toen ik met dat griepje zat. het kon geen kwaad gelukkig, die koorts was al gezakt.
de bloedtest was positief, ik had hcg van 208. we waren helemaal overdonderd en blij... ik had de dagen erna een beetje bruinig bloedverlies, maar de assistente van de gyn gaf aan dat dat ook kon betekenen dat het van een innesteling kwam... dus we hielden hoop en moed, zeker omdat ik ook met vleugjes misselijk was en bijna niks kon eten... m'n lijf reageerde heel anders...
zondag durfde ik een test te doen zelf, en die was positief. ik geloofde steeds meer dat het misschien wel gelukt was nu.
dinsdag hadden we een echo in het ziekenhuis. (kijken of het vruchtzakje in de baarmoeder was ingenesteld, of dat het er misschien ook 2 waren...) maar er was niks te zien... dat vond de gyn vreemd, want volgens de berekening was ik toen 5weken4dagen, en moest het dus al te zien zijn... dus weer op hcg geprikt om te zien of daar iets mee gebeurd was... die middag kreeg ik de uitslag al snel. het hcg was gezakt tot 14... helaas, dus een miskraam...
ik heb komende dinsdag nog een controle bij de gyn, om na te bespreken en om te kijken of ik alweer schoon ben... vooralsnog komt er nog niks los, ik hoop niet dat dit weken/maanden gaat duren... ;( ik wil dan bespreken (als het nog niet is losgekomen) wat dan de mogelijkheden zijn...

ik hoop heel erg dat bij jou Isla, de hcg wel is vermeerderd, en in goede mate... ik duim voor je meid... (ik weet ook niet of 52 te laag is, ik weet niet of het te vergelijken is met anderen...) ik wens voor jou de zwangerschap die we allebei willen...

Sjors! ook al zo in de onzekerheid... wat vreselijk naar... ook bij jullie hoop ik dat het hcg goed gaat doorstijgen en dat jullie ook gewoon een prachtige zwangerschap tegemoed gaan...

voor nu kruip ik weer onder m'n steentje... ik kom vanzelf wel weer binnenvallen hoor, maar ben nu even een beetje op... :*
pi_92988412
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef mijsje het volgende:

[..]

voor nu kruip ik weer onder m'n steentje... ik kom vanzelf wel weer binnenvallen hoor, maar ben nu even een beetje op... :*
  Moderator vrijdag 18 februari 2011 @ 22:06:22 #264
5428 crew  miss_sly
pi_92988477
mijsje :*
ik las je verhaal en ik begon me even zo blij te voelen en wat is het verdrietig als het dan zo eindigt. als ik dat al zo voel, hoe moeten jullie je dan nu voelen...vreselijk vind ik het.
Heel veel sterkte, ook Joene, wat is dit een klap :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92988641
Mijsje en Joene, waarom nou toch ;( :* Heel veel sterkte.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:13:39 #266
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92988972
Mijsje en Isla, een hele dikke :*. Ik denk aan jullie.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:14:03 #267
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_92989004
Mijsje en Joene :* ;( je verhaal begon zo mooi, maar het eindigt zo verdrietig ;( Het is jullie zo gegund, jullie wachten al zo lang. Heel veel sterkte :*
pi_92989679
Mijsje, wat klote :*
pi_92991412
Mijsje wat klote :( :'(
Isla, ik blijf voor jullie duimen :*

Voor de mensen die willen weten wat er medisch mogelijk is nadat het fout is gegaan, (helaas herhaalde ervaring in de familie) :'( , onder een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92991970
mijsje :'( :*
ik had het jullie zo gegund, hoe oneerlijk!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92993427
Lieve dames, bedankt voor de lieve en bemoedigende berichten.

Lieve Mijsje en Joene, wat ontzettend verdrietig. :'( Ik had het jullie ook zo gegund. Toen je maar niet postte hoopte ik op goed nieuws van jouw kant, maar helaas... Ik hoop maar dat het vruchtje snel loskomt. Dan kun je tenminste verder en het verwerken. Ik wens jullie heel veel sterkte. :*

Hier heeft de menstruatie inmiddels flink doorgezet. Veel helderrood bloed en flinke buikkrampen. Heb ook nog nooit zo wit gezien. Dit is dus ook einde verhaal. Wel fijn dat het niet al te lang op zich heeft laten wachten. Ik zal maandag die bloedtest nog doen, maar ik ben al bezig met afscheid te nemen van het idee dat ik nu eindelijk zwanger was. Ik was maar een paar dagen over tijd, maar ik had niet verwacht dat ik er zo'n verdriet om zou hebben. TM verwoordde het al zo mooi in een pm:
Het is niet niks, je verliest een toekomstbeeld dat je de afgelopen paar dagen heel rap hebt opgebouwd.

Toch heb ik nog hoop dat het ooit zal lukken: Ik ben een keer zwanger geweest. Er is dus innesteling mogelijk. Nu nog een gezond vruchtje.

:* voor alle lieve dames hier.

*kruipt bij Mijsje onder haar steen om samen thee te drinken en chocola te eten*
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:43:11 #272
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_92994691
:'( :'( ik word hier zo verdrietig om, isla dikke knuffel :* en wat TM zei klopt wel, hoe kort het ook was je bent wel met een toekomst bezig die er nu weer binnen een paar dagen ander uit ziet, ook voor jou en je (8> Heel veel sterkte.. Ik wou dat ik voor jou en mijsje de juiste woorden kon zeggen om het beter te kunnen maken, maar helaas kan ik niet meer dan vanaf deze kant aan jullie denken :*
  zaterdag 19 februari 2011 @ 10:52:37 #273
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93005185
Ik heb even geen woorden, krijg er gewoon tranen van in mijn ogen... dikke knuffel voor jullie beiden Isla en Mijsje :*
pi_93006010
:* bedankt meiden...
Kahlie, bedankt dat je dat op een rijtje hebt gezet. ik weet de mogelijkheden die er zijn wel, maar ik weet niet hoe het ziekenhuis daarmee omgaat... ik wil dus horen van de arts of een currettage mogelijk is als er dan nog niks loskomt, want dat zou bij mij ook op de eerste plaats staan.

Isla nog een stukje chocola aangeeft en een dekentje... het kan koud zijn onder m'n steentje...
pi_93007356
Mijsje en Isla. :'(
Eerst die hoop en het voorzichtige geluksgevoel dat je toestaat dat het eindelijk echt, écht gelukt is en dan gaat het toch mis...
Wat vreselijk verdrietig. :'(
Heel, heel veel sterkte dames.
Probeer vast te houden aan het idee dat het gewoon gaat lukken: als het nu kan, kan het volgende maand ook (gewoon). Moed houden. :*

Sjors: veel sterkte en ik hoop dat je binnenkort weer post met goed nieuws. :*

Wij hebben besloten er weer voor te gaan deze maand.
We zijn nog niet helemaal tot rust gekomen en zijn ook nog eens snipverkouden en koortsig.
Het zal dus het wel geen succesvolle poging worden, maar dan zitten we iig weer in het ritme.
Kans is ook groot dat de eisprong zaterdag is en dan doen ze geen IUI's, maar dat is geen ramp want ermee bezig zijn is vast weer de eerste stap.

Weet trouwens iemand of verminderde of onvruchtbaarheid ook een erfelijke component heeft?
Mijn moeder heeft namelijk drie miskramen en een doodgeboren kindje (helft van een tweeling) gehad en haar nichtje is ook met IVF niet zwanger geworden.
Kan het in de familie zitten?
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:18:07 #276
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93009603
Isla en mijsje :*

mijsje, probeer door te drukken waar je jezelf het meest prettig bij voelt. Laat hen inderdaad de scenario's schetsen, maar de keuze is altijd aan jou...

Dames, heel, heel veel sterkte gewenst. Probeer moed te houden, hoe moeilijk dat ook is. Ik denk aan jullie...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_93009736
Meisje, Joene en Isla.. *knuffel* :*
pi_93009763
Ik wil mijsje en Isla even heel veel sterkte wensen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:53:32 #279
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93010664
mijsje en Isla :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_93010797
Mijsje, Isla en Joene :*
pi_93018462
Mijsje en Isla... Damn wat een verhalen weer... Heel veel sterkte. Ik ben er helemaal stil van.

Even een kleine update bij ons, en dat is even de compleet omgekeerde wereld:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door GirlGoneBad op 19-02-2011 19:39:04 ]
pi_93018953
Mijsje, Isla en Joene het is soms ook allemaal zo oneerlijk... :*
pi_93019053
GirlGoneBad, fijn dat jullie weer een stapje verder de goede richting in kunnen doen!
Hopelijk slaat de clomid gelijk aan, en is het de eerste ronde raak :*

Waarom is er eigenlijk niet 1 standaard met het gebruik van Clomid?
Ik moest dag 3-7 clomid slikken, maar lees inderdaad ook wel eens over de dagen die jij moet doen
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:12:29 #284
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93019226
:'(
Mijsje, Joene en Isla.. SHIT. Ik vind het zó naar om te lezen, het is jullie zo gegund.. :*
3!
pi_93019429
Isla en mijsje; wat ontzettend verdrietig en oneerlijk dat jullie eerst een positieve test hebben om er vervolgens achter te komen dat het helaas toch niet zo mag zijn. Dit wens je niemand toe en al helemaal niet als je zoals jullie in een mmm-traject zitten. Dames, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie :*
pi_93020822
Isla, ik werd bij leyla ook nog 2x ongesteld. Heel erg zelfs. Zo erg dat wij ervan uitgingen dat ik niet zwanger zou zijn. Pas na 9 weken kwamen wij er toen achter dat het vruchtje toch was blijven zitten, ondanks dat ik echt veel bloed was verloren. ( zo erg dat ik zelf van m'n werk moest om schone kleding te halen thuis)
Ik hoop zo op toch nog een positieve afloop bij je.

Mijsje, ik wist het al een paar dagen. Toen ik het hoorde stonden echt de tranen in m'n ogen. Ik gun het jullie zo erg en jullie wachten al zo lang. En het is dan zo oneerlijk dat als het dan eindelijk lukt dat je er maar zo kort van kan genieten. Het is gewoon gemeen! Ik hoop dat het verder toch lekker allemaal vanzelf op gang komt en dat jullie toch met frisse tegenzin weer opnieuw gaan beginnen. En dan 9 maanden uitzitten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93044958
Sterkte meiden. Wat hebben jullie in een achtbaan gezeten. Heel veel sterkte en kracht en liefde gewenst!
pi_93045280
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:06 schreef klumsy het volgende:

Ik moest dag 3-7 clomid slikken, maar lees inderdaad ook wel eens over de dagen die jij moet doen

Vroeg ik mij ook al af. Ik moet ze nl ook slikken van dag 3 t/m 7 :Y
Volgens mij ben ik trouwens dáárdoor zo moe :o Ik heb de bijsluiter eens gelezen en er staat gewoon in dat je daardoor moe kan worden maar niet kan slapen. *check* :') :O
Gaat het dan ook weer over als ik stop met slikken? (maandag) Ik wil wel weer eens een keer doorslapen :Z
pi_93045471
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef Ticootje het volgende:
Mijsje, ik wist het al een paar dagen. Toen ik het hoorde stonden echt de tranen in m'n ogen. Ik gun het jullie zo erg en jullie wachten al zo lang. En het is dan zo oneerlijk dat als het dan eindelijk lukt dat je er maar zo kort van kan genieten. Het is gewoon gemeen! Ik hoop dat het verder toch lekker allemaal vanzelf op gang komt en dat jullie toch met frisse tegenzin weer opnieuw gaan beginnen. En dan 9 maanden uitzitten.
Ik weet het, joene zei al dat hij er met je over gepraat had. Heel lief van je...
Ik ben de afgelopen dagen heel erg in m'n coconnetje gekropen, het heeft allemaal nog niet de kans gehad om te bezinken. Niet zo gek misschien als je er nog middenin zit, maar echt een rotgevoel... Er is wel iets aan het loskomen nu,maar het zet nog niet zo door. Ik wacht het nog maar af tot dinsdag, en dan praten we erover met de gyn. Heel vreemd, bij de vorige miskraam dacht ik: ik wil m'n kindje zo lang mogelijk bij me houden, ondanks dat het niet goed was, nu denk ik:laat zo snel mogelijk alles maar weer weg zijn, ik wil verder kunnen... Zo compleet anders dan de vorige keer...
pi_93045472
Mijsje, ook hier nog even een hart onder de riem. Je klinkt sterk, alsof je graag dit station voorbij wil en verder wil. Hopelijk kan dat snel. :*

Isla... Wat klote. Een nare droom lijkt me. Sterkte joh. :*
  zondag 20 februari 2011 @ 10:56:39 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93047376
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 09:02 schreef mijsje het volgende:

[..]

Ik weet het, joene zei al dat hij er met je over gepraat had. Heel lief van je...
Ik ben de afgelopen dagen heel erg in m'n coconnetje gekropen, het heeft allemaal nog niet de kans gehad om te bezinken. Niet zo gek misschien als je er nog middenin zit, maar echt een rotgevoel... Er is wel iets aan het loskomen nu,maar het zet nog niet zo door. Ik wacht het nog maar af tot dinsdag, en dan praten we erover met de gyn. Heel vreemd, bij de vorige miskraam dacht ik: ik wil m'n kindje zo lang mogelijk bij me houden, ondanks dat het niet goed was, nu denk ik:laat zo snel mogelijk alles maar weer weg zijn, ik wil verder kunnen... Zo compleet anders dan de vorige keer...
Dit herken ik wel heel erg, elke nieuwe miskraam wilde ik alweer sneller door naar de volgende poging.... Doe vooral wat goed voelt, dat kun je zelf het beste aanvoelen.

Ik blijf het zo verdrietig vinden, je bent nu al zo lang bezig. Je hebt het ook zo verdiend... Ik hoop dat jullie snel weer een volgende poging kunnen doen en dat het dan gewoon allemaal goed blijft gaan :*

Isla, ook voor jou zo verdrietig. Hou moed meis... :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_93050815
Mijsje en Isla!! Nee!! ;(
Potverdorrie wat had ik op ander nieuws gehoopt... -O-

Sterkte dames! :*
pi_93058980
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef Ticootje het volgende:
Isla, ik werd bij leyla ook nog 2x ongesteld. Heel erg zelfs. Zo erg dat wij ervan uitgingen dat ik niet zwanger zou zijn. Pas na 9 weken kwamen wij er toen achter dat het vruchtje toch was blijven zitten, ondanks dat ik echt veel bloed was verloren. ( zo erg dat ik zelf van m'n werk moest om schone kleding te halen thuis)
Ik hoop zo op toch nog een positieve afloop bij je..
Natuurlijk hoop ik ergens nog dat het er toch nog zit....maar ik wil mezelf niet voor de gek houden. Ik heb niet alleen bloedverlies (meer dan normaal) en al drie dagen flink kramp. Even een vies verhaaltje:
SPOILER
, dus dit zit gewoon echt niet goed.

Maar het gaat hier wel beter. Gisteravond wezen stappen, had helemaal geen zin, voelde me zo kut, maar mijn lief zei: we moeten wel leuke dingen blijven doen. Ons leven moet niet alleen uit IVF bestaan. Wat wij hebben is belangrijker. En hij heeft gelijk, en we hebben wijntjes gedronken, gedanst en zelfs vreselijk gelachen met die gekke vrienden van ons. Heeft me echt goed gedaan. Nu weer door.

Meiden bedankt voor jullie steun. :*

Een vriendin postte dit op mijn facebook:

Turn your face to the sun and the shadows fall behind you. ~Maori Proverb

*komt Mijsje nog een stuk chocola brengen en vragen of ze onder haar steen vandaan komt want het zonnetje schijnt* :*
pi_93061252
Lieve, lieve, lieve Isla en Mijsje... wat een !#@$((*@(#$*%(*!)@#_ gedoe... gadverdamme. Ik had dit zo niet gehoopt en niet verwacht. Wat vind ik het onwijs kl*te voor jullie dat het nu zo loopt... ik word er helemaal stil van... wat moet je hier nou toch op zeggen, 't is gewoon oneerlijk.. Ik had jullie zo graag samen in Z&G verwelkomd... :* :* :*
pi_93063205
:* Isla... *chocola aanneemt en even in het zonnetje erbij komt zitten*

:* meiden... lief van jullie...
qua loskomen, wat ik heb is ook begonnen met lichtbruin en nu zwart, maar het is zo weinig... ik heb in totaal nog geen maandverbandje vol gehad als ik alles bij elkaar zou doen... dat herken ik helemaal niet van mijn vorige miskraam... nou ja, dinsdag mag de gyn kijken of het weg is allemaal. zoals het nu gaat, betwijfel ik dat. -O-
pi_93066451
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:06 schreef klumsy het volgende:
GirlGoneBad, fijn dat jullie weer een stapje verder de goede richting in kunnen doen!
Hopelijk slaat de clomid gelijk aan, en is het de eerste ronde raak :*

Ik pak zojuist de Clomid uit de kast, kijk eens op- en in het doosje of alles er (nog) in zit, lees ik aan de voorkant, op het etiket dat ik toch vanaf dag 3 tot dag 7 moet slikken. Ik kan me toch niet voorstellen dat wij met 2 man doof zijn geweest bij de gyn, wij hoorden hem toch duidelijk van dag 5 tot dag 10 zeggen! Naja, morgen even bellen dan maar, moet toch een afspraak maken voor de dag-10-echo.
  zondag 20 februari 2011 @ 20:50:11 #297
12913 GreatWhiteSilence
pi_93073575
Wat staat er in de bijsluiter? Ik meen op internet een bijsluiter te herinneren waar ook dag 5 in stond, maar ik kan het even niet nazoeken, ik zit op mijn telefoon te internetten...
pi_93078403
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef GirlGoneBad het volgende:

[..]

Ik pak zojuist de Clomid uit de kast, kijk eens op- en in het doosje of alles er (nog) in zit, lees ik aan de voorkant, op het etiket dat ik toch vanaf dag 3 tot dag 7 moet slikken. Ik kan me toch niet voorstellen dat wij met 2 man doof zijn geweest bij de gyn, wij hoorden hem toch duidelijk van dag 5 tot dag 10 zeggen! Naja, morgen even bellen dan maar, moet toch een afspraak maken voor de dag-10-echo.
Ik post hier weinig, maar lees heel veel mee met jullie meiden. Sterke voor iedereen en vooral voor Isla en Mijsje!

@GGB ik las toevallig vanmorgen in een infofolder van NVOG over PCOS dat je of van CD 3-7 of van CD 5-10 slikt geloof ik. Kijk daar anders even? Ik heb van de week zelf de uitslag gehad PCOS en een kuur primolut en daarna CD3-7 Clomid. Spannend, geen idee wat me te wachten staat..

Ik krijg geen echo, maar beleid is bloed prikken op CD21.
  zondag 20 februari 2011 @ 22:26:25 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93080227
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef IslaBonita het volgende:
Turn your face to the sun and the shadows fall behind you. ~Maori Proverb

Mijsje en Isla, ik hoop dat jullie heel gauw iets aan dit prachtige gezegde hebben. Wat vreselijk om jullie verhalen te lezen... sterkte! :*
pi_93094018
Mijsje en Isla :*
  maandag 21 februari 2011 @ 11:34:41 #301
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93094978
och mijsje en isla, wat een vreselijk grote teleurstellingen weer. het zou zo fijn zijn als 't nu eens goed ging!! sterkte allebei (voor de partners uiteraard ook). :* en ik blijf hopen op een geslaagde volgende poging voor jullie!
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')