Spannend!! Heb je er zin in? Kijk je er erg tegenop? Of heb je gewoon gezonde spanning en ben je blij dat 'er wat gaat gebeuren'? Dat laatste had ik heel erg toen ik voor het eerst begon..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh, hier gaat het goed, dank je. Als ik komende week ongesteld word moet ik bellen en komen ze de hormonen brengen... Dan begint het IVF circus.
En bij jou? Al ongeduldig?
hoop ik ook voor je!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Orea het volgende:
[..]
Spannend!! Heb je er zin in? Kijk je er erg tegenop? Of heb je gewoon gezonde spanning en ben je blij dat 'er wat gaat gebeuren'? Dat laatste had ik heel erg toen ik voor het eerst begon..
Ik ben niet ongeduldig, maar kijk er wel naar uitmaar dat is ook misschien omdat we zonder hormonen een paar relatief rustige pogingen kunnen doen.. alleen terugplaatsen op het juiste moment en dan maar afwachten!
Wel hoop ik heel erg dat het dit keer iets vlotter gaat dan bij Leia..
Ik vond het wel intressant om te zien, en ik zag de eicel nu wel heel duidelijk, gewoon een zwarte vlekquote:Op maandag 14 februari 2011 10:03 schreef klumsy het volgende:
Goed nieuws charmed_angel
Ik ga vanaf morgen m'n vruchtbare periode in....
Vanaf morgen weer aan de slag met ovu-testen, hopen dat ik deze keer
wel een positieve test ga krijgen...
voor jullie dus ook een paar gezellige avondenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het wel intressant om te zien, en ik zag de eicel nu wel heel duidelijk, gewoon een zwarte vlek
Ik kan t/m de 17e seks hebben, dan moet mijn man zijn sperma gaan opsparen. Dus vanavond en morgen voor de zekerheid maar even sek hebben
Wanneer verwacht je je eisprong? Want mijn man had zijn zaadtest ook rond mijn eisprong en die moesten we dus mooi verzetten omdat dat zaad in mij moest zitten!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het wel intressant om te zien, en ik zag de eicel nu wel heel duidelijk, gewoon een zwarte vlek
Ik kan t/m de 17e seks hebben, dan moet mijn man zijn sperma gaan opsparen. Dus vanavond en morgen voor de zekerheid maar even sek hebben
Wij zijn nog aan het begin van de onderzoeken. kijken of ik een eisprong heb enzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je je eisprong? Want mijn man had zijn zaadtest ook rond mijn eisprong en die moesten we dus mooi verzetten omdat dat zaad in mij moest zitten!
Wij kunnen zelf naar het lab bellen en hij levert het nu morgen in.
Dus tel het even goed na! Ons is aangeraden trouwens om het inleveren van het zaad ná het springen in te leveren. Weet je altijd zeker dat het geen 'weggegooid zaad' is![]()
Iedereen succes. Ik lig megaziek in bed en heb al sinds mijn 'innestelings dag' bloed met klontjes bij het afvegen, dus ik ga er maar niet uit dat ik zwanger ben
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef Ticootje het volgende:
hahaha, je gooit het gewoon eerst ff online!
Gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |