abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92684659
Ja het is wel héél erg stil aan haar kant hè...

Hoe is het bij jou PZE?
pi_92693766
Oh, hier gaat het goed, dank je. Als ik komende week ongesteld word moet ik bellen en komen ze de hormonen brengen... Dan begint het IVF circus.

En bij jou? Al ongeduldig?
pi_92693878
Ik hoop dat Mijsje gewoon lekker in alle rust aan het broeden is en binnenkort met heel mooi nieuws komt!

PZE, spannend meis! Ik blijf je volgen hoor!
pi_92694606
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh, hier gaat het goed, dank je. Als ik komende week ongesteld word moet ik bellen en komen ze de hormonen brengen... Dan begint het IVF circus.

En bij jou? Al ongeduldig?
Spannend!! Heb je er zin in? Kijk je er erg tegenop? Of heb je gewoon gezonde spanning en ben je blij dat 'er wat gaat gebeuren'? Dat laatste had ik heel erg toen ik voor het eerst begon..

Ik ben niet ongeduldig, maar kijk er wel naar uit :) maar dat is ook misschien omdat we zonder hormonen een paar relatief rustige pogingen kunnen doen.. alleen terugplaatsen op het juiste moment en dan maar afwachten!

Wel hoop ik heel erg dat het dit keer iets vlotter gaat dan bij Leia..
pi_92694820
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Orea het volgende:

[..]

Spannend!! Heb je er zin in? Kijk je er erg tegenop? Of heb je gewoon gezonde spanning en ben je blij dat 'er wat gaat gebeuren'? Dat laatste had ik heel erg toen ik voor het eerst begon..

Ik ben niet ongeduldig, maar kijk er wel naar uit :) maar dat is ook misschien omdat we zonder hormonen een paar relatief rustige pogingen kunnen doen.. alleen terugplaatsen op het juiste moment en dan maar afwachten!

Wel hoop ik heel erg dat het dit keer iets vlotter gaat dan bij Leia..
hoop ik ook voor je!
dit keer wil ik niet zwangeren met je :P

:* voor iedereen hier! ik duim voor jullie allemaal!
pi_92695157
Dat hoop ik ook voor je... Het moet gewoon sneller gaan! :*

Ik kijk er niet echt tegenop, heb er ook niet echt zin in... Meer een soort van ver van mijn bed gevoel op dit moment. Het 'kom maar op gevoel' is even weg, maar komt vast terug zodra de tampons weer uit de kast moeten. :)

Happy :*
pi_92695483
Begrijp ik :Y misschien ook wel even goed er komt straks genoeg op je af! :*
pi_92757224
pze spannend hoor....
Ik hoop dat het met mijsje ook goed gaat...

En ik had vandaag mijn tweede echo ;)
17 mm Was het vandaag, dus ik vroeg: is dat goed?
Gyn zei dat hij keurig groeit, en dat hij 20 mm moet worden.

Dus aanstaande woensdag moet ik weer :)
pi_92757791
Goed nieuws charmed_angel :)

Ik ga vanaf morgen m'n vruchtbare periode in....
Vanaf morgen weer aan de slag met ovu-testen, hopen dat ik deze keer
wel een positieve test ga krijgen...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_92757864
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:03 schreef klumsy het volgende:
Goed nieuws charmed_angel :)

Ik ga vanaf morgen m'n vruchtbare periode in....
Vanaf morgen weer aan de slag met ovu-testen, hopen dat ik deze keer
wel een positieve test ga krijgen...
Ik vond het wel intressant om te zien, en ik zag de eicel nu wel heel duidelijk, gewoon een zwarte vlek :)

Ik kan t/m de 17e seks hebben, dan moet mijn man zijn sperma gaan opsparen. Dus vanavond en morgen voor de zekerheid maar even sek hebben :D
pi_92762342
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik vond het wel intressant om te zien, en ik zag de eicel nu wel heel duidelijk, gewoon een zwarte vlek :)

Ik kan t/m de 17e seks hebben, dan moet mijn man zijn sperma gaan opsparen. Dus vanavond en morgen voor de zekerheid maar even sek hebben :D
voor jullie dus ook een paar gezellige avonden ;)
Hopelijk met een mooi resultaat!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_92763170
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wanneer verwacht je je eisprong? Want mijn man had zijn zaadtest ook rond mijn eisprong en die moesten we dus mooi verzetten omdat dat zaad in mij moest zitten!
Wij kunnen zelf naar het lab bellen en hij levert het nu morgen in.

Dus tel het even goed na! Ons is aangeraden trouwens om het inleveren van het zaad ná het springen in te leveren. Weet je altijd zeker dat het geen 'weggegooid zaad' is ^O^

Iedereen succes. Ik lig megaziek in bed en heb al sinds mijn 'innestelings dag' bloed met klontjes bij het afvegen, dus ik ga er maar niet uit dat ik zwanger ben :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 14 februari 2011 @ 12:35:18 #163
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92763375
Lieve meiden, Valentijnsdag (hoe commercieel ook...) is ook de dag van de liefde die nog anoniem is. En daarom moest ik ook aan jullie denken, ik gun jullie ook een soort van anonieme liefde, maar dan in de vorm van een nieuw klein mensje in jullie buik. Een mensje dat jullie hopelijk heel snel gaan leren kennen, maar waar vanaf het begin al een onvoorwaardelijke liefde voor groeit in je hele wezen. Het is jullie zo gegund! :*
pi_92768651
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wanneer verwacht je je eisprong? Want mijn man had zijn zaadtest ook rond mijn eisprong en die moesten we dus mooi verzetten omdat dat zaad in mij moest zitten!
Wij kunnen zelf naar het lab bellen en hij levert het nu morgen in.

Dus tel het even goed na! Ons is aangeraden trouwens om het inleveren van het zaad ná het springen in te leveren. Weet je altijd zeker dat het geen 'weggegooid zaad' is ^O^

Iedereen succes. Ik lig megaziek in bed en heb al sinds mijn 'innestelings dag' bloed met klontjes bij het afvegen, dus ik ga er maar niet uit dat ik zwanger ben :')
Wij zijn nog aan het begin van de onderzoeken. kijken of ik een eisprong heb enzo.

Gyn zei, dat het er naar uit ziet, dat ik deze week mijn eisprong heb. Mijn man moet a.s. dinsdag zijn zaad inleveren, 1 keer in de maand is dat ;( Dus het moet wel dinsdag ;) Anders pas weer in maart :o

Dus de 17e doen we het voor het laatst, doen we het gewoon lekker 's ochtends ofzo :D
pi_92770203
Lieve dames,

Ik heb voor het eerst in mijn leven twee streepjes geplast.
Ben nog een beetje voorzichtig want ik zit op 12 dagen na de eisprong, 2 dagen voor mijn NOD, dus ik hoop dat dit goed blijft gaan.

Ik heb hier de laatste tijd niet gepost, maar dat betekent niet dat ik niet aan jullie denk,en ik wil ook zeker niemand de ogen uit steken of kwetsen, ik wil jullie alleen maar een hart onder de riem steken, want wonderen bestaan!

Happy Valentinesday!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_92770426
Isla jij Happy Valentine O+

Wow gefeliciteerd :*
pi_92770519
Ohhhh Isla, dat is toch onwijs mooi!! Was het deze maand weer IVF met ICSI? Het ziet er goed uit hoor! Moet je ook nog in het ziekenhuis laten prikken?
pi_92770537
WWWWhhhhooooooeeeehoooeeeeeee!!!
Gefeliciteerd Isla!!!! *O* *O*
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 14 februari 2011 @ 15:33:30 #169
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_92770741
Gefeliciteerd! Dat is een mooi valentijnscadeautje. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_92770808
*O* Oh wow!!! geweldig!! Supergefeliciteerd! *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 14 februari 2011 @ 15:37:41 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92770939
Isla, wat een supernieuws! *O*
Ik duim dat het gewoon lekker bij je blijft plakken hoor! :Y
pi_92770954
Noujaaaaa... ik zit hier gewoon te janken door jullie lieve berichtjes en het feit dat ík nu eens gefeliciteerd word... kan het nog niet zo goed bevatten... :'(

Onze eerste IVF met ICSI in december was niet gelukt, dit is de eerste cryo. Er was er één terug geplaatst.

Heb pas volgende week maandag een bloedtest in het ziekenhuis, maar als ik mijn NOD voorbij ben ga ik vragen of ik eerder mag komen.

Voel me een beetje schuldig, want mijn lief weet het nog niet eens omdat ik zo twijfelde. En jullie weten het nu allemaal wel! :@ Ga hem vanavond maar dit mooie valentijscadeautje laten zien.
:* voor jullie allemaal!
pi_92771019
Nou Isla een beter valentijnskado kan je hem niet geven!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_92771031
hahaha, je gooit het gewoon eerst ff online!

Gefeliciteerd!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92771110
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef Ticootje het volgende:
hahaha, je gooit het gewoon eerst ff online!

Gefeliciteerd!
:@ Nouja eerder omdat ik nog steeds twijfel. Vóór je NOD is de kans dat het mis gaat toch wel groot? Of kan ik het volgens jullie wel een beetje gaan geloven nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')