Even snel hoor, reageer morgen even uitgebreid op jullie allemaal, maar voor Rienk was er de diagnose PCOS, heel veel eicelblaasjes en geen een die groeide. Met clomid ging er een groeien, maar sprong nooit goed. En daarna 1x pregnyl en gelijk zwanger. Daarom ben ik nu ook zo verbaasd dat er wel één groeit!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
GGB, je hebt een plan en een uitslag. Er worden heel mooie kindjes geboren die een mama hebben met PCOS. En bij je man niks aan de hand. Dat scheelt!
Boepie, goed dat het beter gaat. Maar blijf idd rustig aan doen zolang het nodig is, het is niet niks joh.
Die gaat springen Vlindur! 20 mm is echt top. Is je man ook onderzocht toentertijd? Misschien ligt de oorzaak bij hem? Of gewoon pech... dat is het bij ons in principe ook.
Mijsje, hoe is het met jou? Toch nog een TP deze keer? Weer helemaal beter?!
half maart weer afspraak, dat hoor ik dan vast wel, maar was juist hier benieuwdquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef Vlindur het volgende:
Mijsje het is inderdaad maar frustrerend, Oké, ik weet dan nog niet zeker of mijn eitje goed springt, maar ik kan me nu wel wat beter voorstellen hoe het dan voor anderen moet zijn.. Ronduit klote!Hoe is het bij jullie? Wat staat er op de planning?
Rottdog, Wanneer verwacht je ongesteld te worden? En nee, ik ben niet afgevallen. Ik ben juist heel veel aangekomen
Flienepien, Hefitg hoor, zo'n operatie. Wat is bij jullie nu het plan van aanpak?
GGB, PCOS is inderdaad goed te behandelen. Maar trek wel aan de bel als je het idee hebt dat je te lang de medicijnen moet slikken terwijl je ziet dat ze niet zo heel veel doen!
Jose, het is inderdaad super dat er iets groeit! Maar mijn nicht had bij de eerste ook PCOS en is van de tweede zelf zwanger geworden. Mocht ik deze ronde zwanger zijn is dat absoluut te danken aan mijn arts! Ik zou niet weten wanneer en hoelang we dan 'zakelijke afspraken' zouden hebbenIk wilde de laatste keer ook 'aandacht' maar manlief had geen tijd. Dit was een zakelijke afspraak en daarna moest hij slapen want hij moest weer vroeg op
Boepie, geen idee. Kun je niet gewoon het zkh bellen voor opheldering?
Ik kan niet zeggen of je nu wel of niet ongesteld bent geworden en of dat komt of je bm slijmvlies wel of niet dik genoeg was.. Bij mij werd gezegd: ongesteld mag je rekenen vanaf het moment dat je echt helderrood bloedverlies hebt, en dit echt met maandverband op moet vangen.. Dus het moet 'stromen'..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:28 schreef klumsy het volgende:
Lieve meiden,
Ben even niet online geweest en ook nog geen tijd gehad om terug te lezen...
Dat ga ik vanavond dus eens doen!
Heb al wel even een vraagje voor dames die ervaring hebben met Provera en Clomid,
Ik heb m'n kuur van Provera achter de rug en donderdag een klein beetje bloedverlies gehad eind van de dag. Gisteren wel wat helder bloedverlies gehad aan begin van de dag maar dat is nu al niet meer helder en ook heeel weinig! Kan ik nu wel of niet met Clomid gaan beginnen morgen?
Of mag ik dit niet echt zien als ongesteld zijn? ( Heb wel verder ook alle klachten die ik normaal heb als ik ongesteld ben... )
Op de inwendige echo van laatst was het baarmoederslijmvlies wel heel dun, kan dat de reden zijn dat ik nu niet zo erg ongesteld ben?
Wat een vragen weer
Dikke knuffel voor iedereen...
Daar zou ik dus zelf helemaal niet aan gedacht hebben!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:36 schreef mijsje het volgende:
oei Klumsy, dat is een lastige...
waarom bel je niet even met het ziekenhuis? als bij ons de poli van de gyn gesloten is, bel ik voor belangrijke vragen (dit zou ik ook zeker belangrijk genoeg vinden) met de afdeling verloskunde, waar ook wel een van de gyns rondwandelt... die kan dan duidelijk aangeven of het nou wel of niet moet...
ik heb zelf nooit Provera en Clomid gehad, maar ik zou het je ook niet durven zeggen...
Dat dacht ik dus ook gelijk.. al weet je het maar nooit. Even afwachten en het idd even voorleggen aan de gyn...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:41 schreef happyme28 het volgende:
Thistleweed, je eisprong kan nog komen, maar het komt ook wel eens voor dat je een cyclus zonder eisprong hebt. Ik had ook niet iedere maand een eisprong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |