abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92242307
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
GGB, je hebt een plan en een uitslag. Er worden heel mooie kindjes geboren die een mama hebben met PCOS. En bij je man niks aan de hand. Dat scheelt! :Y

Boepie, goed dat het beter gaat. Maar blijf idd rustig aan doen zolang het nodig is, het is niet niks joh.

Die gaat springen Vlindur! 20 mm is echt top. Is je man ook onderzocht toentertijd? Misschien ligt de oorzaak bij hem? Of gewoon pech... dat is het bij ons in principe ook.

Mijsje, hoe is het met jou? Toch nog een TP deze keer? Weer helemaal beter?! :*
Even snel hoor, reageer morgen even uitgebreid op jullie allemaal, maar voor Rienk was er de diagnose PCOS, heel veel eicelblaasjes en geen een die groeide. Met clomid ging er een groeien, maar sprong nooit goed. En daarna 1x pregnyl en gelijk zwanger. Daarom ben ik nu ook zo verbaasd dat er wel één groeit! :Y

Fijne avond allemaal! :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:20:22 #102
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_92249948
Vlindur toevallig wat kilo's kwijt misschien?

Gelukkig gaat het met de man al stukken beter, thuis en aan de pillen.
pi_92257924
wil ff melden dat iedereen zo lief meeleeft en dat is gewoonweg helemaal tof!! thanks O+ :*
(kan nie slapen altijd lekker dan ff lezen op fok)
pi_92279342
Vlindur, da's zeker frustrerend dat het dan niet lukt. Maar dat er nu ìets groeit is natuurlijk helemaal super :Y ! Ik dacht dat ze misschien alleen Pregnyl zouden geven, om er zeker van te zijn dat het eitje ook springt. Maar wie weet kan je lijf het nu zelf wel! Ik ga in ieder geval voor je duimen! ^O^

Rottdog, fijn dat je man aan de beterende hand is! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92279671
Wat ik me nu afvraag he.. wat zou nu een logische volgende stap zijn in dit traject voor mij? is dat redelijk standaard volgorde van stappen ofzo? ben zo benieuwd, hoop natuurlijk niets nodig te hebben...maargoed tot nu toe werkt het niet op de natuurlijke manier zeg maar.
pi_92280148
Mijsje het is inderdaad maar frustrerend, Oké, ik weet dan nog niet zeker of mijn eitje goed springt, maar ik kan me nu wel wat beter voorstellen hoe het dan voor anderen moet zijn.. Ronduit klote! :* Hoe is het bij jullie? Wat staat er op de planning?

Rottdog, Wanneer verwacht je ongesteld te worden? En nee, ik ben niet afgevallen. Ik ben juist heel veel aangekomen :@

Flienepien, Hefitg hoor, zo'n operatie. Wat is bij jullie nu het plan van aanpak?

GGB, PCOS is inderdaad goed te behandelen. Maar trek wel aan de bel als je het idee hebt dat je te lang de medicijnen moet slikken terwijl je ziet dat ze niet zo heel veel doen!

Jose, het is inderdaad super dat er iets groeit! Maar mijn nicht had bij de eerste ook PCOS en is van de tweede zelf zwanger geworden. Mocht ik deze ronde zwanger zijn is dat absoluut te danken aan mijn arts! Ik zou niet weten wanneer en hoelang we dan 'zakelijke afspraken' zouden hebben _O- Ik wilde de laatste keer ook 'aandacht' maar manlief had geen tijd. Dit was een zakelijke afspraak en daarna moest hij slapen want hij moest weer vroeg op :o

Boepie, geen idee. Kun je niet gewoon het zkh bellen voor opheldering?
pi_92280473
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef Vlindur het volgende:
Mijsje het is inderdaad maar frustrerend, Oké, ik weet dan nog niet zeker of mijn eitje goed springt, maar ik kan me nu wel wat beter voorstellen hoe het dan voor anderen moet zijn.. Ronduit klote! :* Hoe is het bij jullie? Wat staat er op de planning?

Rottdog, Wanneer verwacht je ongesteld te worden? En nee, ik ben niet afgevallen. Ik ben juist heel veel aangekomen :@

Flienepien, Hefitg hoor, zo'n operatie. Wat is bij jullie nu het plan van aanpak?

GGB, PCOS is inderdaad goed te behandelen. Maar trek wel aan de bel als je het idee hebt dat je te lang de medicijnen moet slikken terwijl je ziet dat ze niet zo heel veel doen!

Jose, het is inderdaad super dat er iets groeit! Maar mijn nicht had bij de eerste ook PCOS en is van de tweede zelf zwanger geworden. Mocht ik deze ronde zwanger zijn is dat absoluut te danken aan mijn arts! Ik zou niet weten wanneer en hoelang we dan 'zakelijke afspraken' zouden hebben _O- Ik wilde de laatste keer ook 'aandacht' maar manlief had geen tijd. Dit was een zakelijke afspraak en daarna moest hij slapen want hij moest weer vroeg op :o

Boepie, geen idee. Kun je niet gewoon het zkh bellen voor opheldering?
half maart weer afspraak, dat hoor ik dan vast wel, maar was juist hier benieuwd ;)
pi_92301003
Vlindur, ik hoop echt dat het dan deze keer gewoon lekker raak is ^O^ , dan heb je verder geen gedoe meer! En ik weet nog goed hoe vervelend het werd als je telkens 'moest', bah. De lol gaat er gewoon af na een tijd... :{ Maar goed, toch blijf je het proberen, want er is toch altijd een stemmetje dat zegt 'je weet maar nooit'... zelfs ik dacht dat (en ik had geen eisprong zonder medicatie :@ ).
pi_92316800
Boepie :D Misschien staat er nog wel iets op het internet. Ik heb alleen geen idee.

Jose, dat 'neuken op commado' is echt vreselijk. Vannacht ook van onverrichte zaken terug gekomen. Want het lukte niet. Gelukkig zag ik net nog een mooi rond ei van ± 23mm dus we doen we vandaag nog maar een poging.

De 11e moet ik bloed laten prikken en de 23e een gesprek over of hij is gesprongen en wat we dan voor medicatie gaan gebruiken. Eigenlijk had ik maandag nog voor een Echo gekund, maar vond ze niet nodig, kapot gaan doet hij toch wel.
pi_92319607
Vlindur, ja, dat hebben wij ook weleens gehad.. Of gewoon te moe zijn en het daardoor gewoon niet kunnen. Zelfs toen ik de eerste ronde Pregnyl spoot was ik eigenlijk te moe, maar gelukkig had (8> daar even minder moeite mee _O- , want een paar weken later bleek ik zwanger... O+

Maar wat een joekel van een ei, zeg!! Ik hoop zooo voor je dat 'ie gewoon gaat springen!! Ik ga duimen! ^O^ enne... succes vanavond *; ;)
pi_92319775
Dank je! :o _O- :*
En maar goed dat je man er minder moeite mee had! ^O^
pi_92323629
Vlindur... dat moeten sexen is af en toe echt niet leuk. Ben ook wel bang hoor, dat als IVF niet lukt ik mijn hele leven rond dag 14 van mijn cyclus denk: we moeten! Zal wel minder worden lijkt me. :)
23 mm is echt super!! Have fun vanavond.
pi_92362696
23 mm, dat heb ik nog nooit gehad :o Het lijkt voor mij wel een reuze-ei ;)
Vlindur, ik hoop echt dat het lukt zonder medicatie en je deze ronde "gewoon" zwanger bent.
pi_92365614
Lieve meiden,

Ben even niet online geweest en ook nog geen tijd gehad om terug te lezen...
Dat ga ik vanavond dus eens doen!

Heb al wel even een vraagje voor dames die ervaring hebben met Provera en Clomid,
Ik heb m'n kuur van Provera achter de rug en donderdag een klein beetje bloedverlies gehad eind van de dag. Gisteren wel wat helder bloedverlies gehad aan begin van de dag maar dat is nu al niet meer helder en ook heeel weinig! Kan ik nu wel of niet met Clomid gaan beginnen morgen?
Of mag ik dit niet echt zien als ongesteld zijn? ( Heb wel verder ook alle klachten die ik normaal heb als ik ongesteld ben... )
Op de inwendige echo van laatst was het baarmoederslijmvlies wel heel dun, kan dat de reden zijn dat ik nu niet zo erg ongesteld ben?

Wat een vragen weer ;)

Dikke knuffel voor iedereen...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_92374079
oei Klumsy, dat is een lastige...
waarom bel je niet even met het ziekenhuis? als bij ons de poli van de gyn gesloten is, bel ik voor belangrijke vragen (dit zou ik ook zeker belangrijk genoeg vinden) met de afdeling verloskunde, waar ook wel een van de gyns rondwandelt... die kan dan duidelijk aangeven of het nou wel of niet moet...
ik heb zelf nooit Provera en Clomid gehad, maar ik zou het je ook niet durven zeggen...
:*
pi_92374847
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:28 schreef klumsy het volgende:
Lieve meiden,

Ben even niet online geweest en ook nog geen tijd gehad om terug te lezen...
Dat ga ik vanavond dus eens doen!

Heb al wel even een vraagje voor dames die ervaring hebben met Provera en Clomid,
Ik heb m'n kuur van Provera achter de rug en donderdag een klein beetje bloedverlies gehad eind van de dag. Gisteren wel wat helder bloedverlies gehad aan begin van de dag maar dat is nu al niet meer helder en ook heeel weinig! Kan ik nu wel of niet met Clomid gaan beginnen morgen?
Of mag ik dit niet echt zien als ongesteld zijn? ( Heb wel verder ook alle klachten die ik normaal heb als ik ongesteld ben... )
Op de inwendige echo van laatst was het baarmoederslijmvlies wel heel dun, kan dat de reden zijn dat ik nu niet zo erg ongesteld ben?

Wat een vragen weer ;)

Dikke knuffel voor iedereen...
Ik kan niet zeggen of je nu wel of niet ongesteld bent geworden en of dat komt of je bm slijmvlies wel of niet dik genoeg was.. Bij mij werd gezegd: ongesteld mag je rekenen vanaf het moment dat je echt helderrood bloedverlies hebt, en dit echt met maandverband op moet vangen.. Dus het moet 'stromen'..

Ik zou inderdaad even bellen, wat Mijsje zegt!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:11:08 #117
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92379647
Gewoon even een hele dikke knuffel voor iedereen hier! :*

En een *O* voor het superei van Vlindur, ik zeg plopperdeplop!

Meiden, ik blijf uitzien naar de dag dat jullie verhuizen naar het topic verderop!!
pi_92401914
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:36 schreef mijsje het volgende:
oei Klumsy, dat is een lastige...
waarom bel je niet even met het ziekenhuis? als bij ons de poli van de gyn gesloten is, bel ik voor belangrijke vragen (dit zou ik ook zeker belangrijk genoeg vinden) met de afdeling verloskunde, waar ook wel een van de gyns rondwandelt... die kan dan duidelijk aangeven of het nou wel of niet moet...
ik heb zelf nooit Provera en Clomid gehad, maar ik zou het je ook niet durven zeggen...
Daar zou ik dus zelf helemaal niet aan gedacht hebben!
Echt super bedankt voor de tip :)
Ik heb net het ziekenhuis gebeld, maar het lukte niet helemaal met doorverbinden enzo,
dus nu hebben ze m'n nummer genoteerd en gaan ze er voor zorgen dat ik terug gebeld ga worden :)
pi_92402213
wat was er veel terug te lezen!

Als eerste een *O* voor Vlindur, wat een super-ei!!!

Boepie, hoe gaat het nu met je? Ben ook erg benieuwd hoe het
verdere traject van jouw gaat verlopen na je operatie…

GirlGoneBad ook PCOS, hopelijk gaat Clomid voor jou de eerste ronde
gelijk goed zijn werk doen! En heb je ook vrijwel geen last van de bijwerkingen
van de medicijnen!

Orea, wat ontzettend leuk en spannend dat jullie voor een 2e willen gaan!
Hoop zo dat dit niet zo lang gaat duren als bij Leia, en dat ze een heel
mooi en lief broertje of zusje gaat krijgen.

Ik vind het wel lastig om op iedereen te reageren,
soms weet ik ook gewoon even niet wat te zeggen, het is iedereeen ook zo gegund
om snel dit topic te verlaten....

Voor alle meiden die maar af en toe meelezen/ reageren om er niet teveel mee bezig
probren te zijn een dikke knuffel :*
pi_92402242
Net gebeld door de gyn van "ons" ziekenhuis en ik mag vandaag gewoon beginnen met Clomid! *O*
Echt super bedankt voor de tip van het bellen Mijsje! :*
pi_92403195
:* graag gedaan :) het is fijn om ervaringen van andere meiden te horen (lezen) hier, maar met bepaalde dingen is het toch ook belangrijk om het van de gyn zelf te horen wat die wil in jouw behandeling :)
fijn dat je vandaag mag beginnen met de clomid! *O*
pi_92478241
Succes Klumsy! Hopelijk doet de Clomid wat het moet doen! :*
pi_92479227
Ik hoop het ook O+
Zeker omdat ik nu dus wel last heb van de bijwerkingen....
pi_92482034
:* dat is niet fijn Klumsy...
pi_92482876
even een kusje voor iedereen.
heb het de laatste tijd erg druk om te reageren.
xxxx voor iedereen!!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_92511013
Ik lees nog braaf mee en denk aan jullie :*

Heb een vraag. Ik ben aan het temperaturen. Door vakantie ben ik twee maanden gestopt. Mijn temperatuur ging altijd rond dag 14 omhoog. Nu ben ik weer begonnen en het is al dag 19 maar het lijkt er op of het maar niet omhoog gaat. Wat zou hier de reden van kunnen zijn? Mijn cylcus is altijd erg regelmatig.

Als ik dit beter in het tweede streepjes topic kan zetten moeten zal ik hem verplaatsen.
pi_92513414
hmmm, ik weet het niet Thistleweed... weet je zeker dat hij niet eerst nog lager was? of had je deze cyclus wel de hele cyclus gemeten? vreemd als je nog geen hogere temp hebt... meer dan afwachten of je ook niet ongesteld wordt kun je niet doen ben ik bang... en je kan het aankaarten bij de gyn/dokter als je weer gaat... :*

:* even een knuffel ook voor iedereen... :*
pi_92513711
Thistleweed, wat mijsje zegt. :Y

Mijsje, hoe is het deze keer gegaan? Is er een TP geweest? :*
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:41:28 #129
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92515217
Thistleweed, je eisprong kan nog komen, maar het komt ook wel eens voor dat je een cyclus zonder eisprong hebt. Ik had ook niet iedere maand een eisprong.

Verder alle meiden :* tijd voor een leegloop hier :Y
pi_92515618
Ik ben er ook nog hoor maar even geen zin om te posten in dit (stomme) topic. Ondertussen weer ongesteld en over een paar weken mag ik weer beginnen met spuiten voor icsi poging nr 2.

Ondertussen voor iedereen een dikke knuffel! Ik zal me weer eens in gaan lezen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:32:29 #131
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_92518024
Poging nr 2

Laptop heeft kuren dus even vanaf mobiel. Uitgebreid reageren lukt niet zo.
Maar wilde wel even alle lieve meiden een dikke knuffel geven, ik denk aan jullie * droomvrouwtje is hugging everyone :* :*
Be happy with the little things in life
pi_92524481
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:41 schreef happyme28 het volgende:
Thistleweed, je eisprong kan nog komen, maar het komt ook wel eens voor dat je een cyclus zonder eisprong hebt. Ik had ook niet iedere maand een eisprong.
Dat dacht ik dus ook gelijk.. al weet je het maar nooit. Even afwachten en het idd even voorleggen aan de gyn... :*
pi_92547547
Thanx allemaal :* , ik wacht het af, misschien is ie inderdaad laat of slaat ie een maandje over.

sproetje, :{ ik hoop dat deze ronde icsi goed gaat
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:39:52 #134
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_92548429
Eerst even knuffels voor iedereen, ik ben helaas eerder een lurker geworden met mijn telefoon: echt reageren werkt niet altijd lekker (te langzaam en dergelijke), maar ik lees en leef zeker nog mee. :)

Wij zijn gisteren bij de gynaecoloog geweest en volgens haar is er weinig mis. Niet bij hem en waarschijnlijk ook niet bij mij. Echo was mooi, eisprong geweest, zag ze. Ik zat wel op precies het juiste moment daar voor een progesterontest, dus ik ben meteen geprikt en die moet vrijdag en maandag weer.

Ik hoop alleen dat ik dat haal, want ik ben al een aantal dagen aan het spotten (heb ik altijd voordat ik ongesteld word en vanmorgen dook mijn temperatuur ineens de diepte in? }:|
Al loop ik voor ik zover ik dat kan beoordelen nog niet leeg. Het is net dag 21, dus ik snap er geen hout meer van... :')
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_92565945
Sorry dat ik de afgelopen dagen niet meer gereageerd heb. Ook het bijlezen is me even teveel door de drukte om me heen... En ik ben gewoon naar mijn gevoel TE veel bezig met de hele plaatje. Daarnaast is de rollercoaster waar we ingestapt zijn nu ook op volle snelheid, d.w.z., na 3 dagen Provera lig al ik 2 dagen krom van de buikkramp, maar nog geen }) te zien. Maar dat zal ook wel op z'n pootjes terecht komen. Ik heb besloten even een time-out te nemen, even afstand nemen van alles... Ik ga even in de lurkstand.

Ik wens iedereen ontzettend veel succes, en dat jullie allemaal gauw mogen verhuizen naar Z&G! Zo af en toe zal ik waarschijnlijk nog wel even meeposten, maar niet meer in de frequentie zoals eerst...

:W :* en een hele dikke knuf voor iedereen! I'll be watching you!
pi_92579479
GGB :* goed dat je even pas op de plaats maakt voor het allerbelangrijkste: jezelf.. Neem je tijd!

Tijd voor de lente dames, zodat we allemaal weer even wat hernieuwde energie krijgen!!!
pi_92579640
Zomaar even een dikke :* voor iedereen hier. Gewoon omdat ik aan jullie denk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92625511
Effe snel ;)

Kom net terug van gyn ;) alles was goed. Op beide eierstokken eitjes en op 1 eierstok een wat groter eitje :D
pi_92625638
Wat fijn C_A!
pi_92625901
Wat goed CA!
pi_92626954
Nu moet ik maandag weer ;) Ow en de inwendige echo viel inderdaad mee :)
pi_92626980
Spannend! En viel mee hè? Het idee is gewoon brrr en eng.. maar op zich is het prima te doen :)
pi_92627661
Goed nieuws charmed_angel, ik ben ook erg benieuwd naar de echo van maandag!

Ik heb gisteren de laatste clomid genomen en nu afwachten tot de 24e, dan krijg ik een echo...
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:53:54 #144
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_92628288
GGB :* goed dat je voor jezelf kiest en pas op de plaats maakt.. Doe het lekker rustig aan en geef jezelf de tijd

C_A wat een goed nieuws.. En inwendige echo valt idd mee, ti's even raar maar niet vervelend
pi_92629889
@Sproetje heel veel toi toi, ik duim voor jullie ^O^
@ C-A wow dat is super die eitjes *O*
@Klumsy, ook erg spannend lees ik, hoop op goed nieuws :)
@ GGB die rollercoaster dat sucks enorm en is gewoon zwaar slopend, neem lekker de tijd en probeer je niet teveel zorgjes te maken, take care hoe moeilijk dat ook is :*
@GWS Soms is het gewoon niet duidelijk, en het moet allemaal net op die ene plaats, juiste tijd etc samenkomen, maar blijf hoop houden en blijf positief :* suc7
@ allemaal, :* gewoon omdat dat altijd fijn is ;)
pi_92632385
Spannend Klumsy!!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:38:41 #147
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_92639960
:@ Las ik over klumsy heen... Spannend!!! :*
pi_92642769
spannend klumsy!
pi_92680582
Klumsy, nog 12 dagen wachten.. ik ga alvast duimen voor een mooi resultaat!! ^O^ ^O^
pi_92682565
C_A en klumsy een spannende tijd! Ik duim mee... :*

En ik ben nog steeds benieuwd of mijsje nou wel of geen tp heeft gehad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')