Nou ja, dat wij rammelen is geen geheim. Wilden eigenlijk rond Leia's eerste verjaardag weer voor een terugplaatsing gaan en hopen dat een 2e kindje ons gegund is. Echter, we rammelen zo erg en willen graag weinig tijd tussen de kindjes (en aangezien Leia 5 jaar heeft geduurd, kunnen we dan maar beter wat vroeger beginnen) ik me lichamelijk goed voel...
Eind maart hebben we een nieuwe intake bij de kliniek en als het allemaal meewerkt zullen we in april/mei een nieuwe terugplaatsing hebben. Ik ben momenteel met LH testen mijn eisprong aan het bepalen, want eigenlijk wil de kliniek dat ik gestopt ben met borstvoeding.. Maar ik heb een zeer regelmatige cyclus weer, een eisprong, dus ik vind dat stoppen met borstvoeding dan niet nodig is. Dus even wat 'bewijzen' dat ik daadwerkelijk een eisprong heb, mijn luteale fase lang genoeg is om innesteling niet tegen te gaan en dan maar gaan met die banaan.
het is niet wetenschappelijk bewezen dat het geven van borstvoeding een terugplaatsing in de weg staat, oké, je moet wel weer een cyclus hebben anders valt er niets terug te plaatsen.. en laat ik die cyclus alweer sinds eind oktober regelmatig hebben
en daarbij, als het krijgen van een 2e kindje ons niet gegund is, wil ik niet op voorhand gestopt zijn met de borstvoeding..dat dan ook hebben moeten opgeven voor... nou ja, niks..Uiteraard bestaat het risico dat ik bij een zwangerschap opdroog, maar dan is Leia al minimaal een maand of 10, en niet meer zó afhankelijk van borstvoeding als nu. Ook heb ik nog behoorlijke voorraad in de vriezer.. dus we redden het wel dan. En misschien naïef maar ik ga er niet van uit dat het in 1 keer lukt. We hebben cryo's en cryo's hebben een lagere slagingskans.
Toch gek om weer tegen 2 streepjes aan te kijken vandaag, jammer alleen dat het een LH test was
Enfin, ik ben toch niet goed in dit soort dingen geheim te houden, en ik vind het wel lekker om het erover te kunnen hebben. Klonen doe ik niet aan. Dus hoi

ben ik weer een klein beetje..