abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91955045
Poeh, Kolonia, hoeveel ellende kan een mens hebben...bahbah... Heel veel sterkte meid, dat maar gauw het zonnetje gaat schijnen bij jullie! :*

Droomvrouwtje... :* Das inderdaad stom! Ik kan me goed voorstellen dat dat heel hard bij je aan komt.

En even een :* voor Boepie, dat ze maar gauw opknapt en zich hier komt melden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91956597
Ff update vanaf mobiel, alles voorspoedig gelopen, rond 7:45 had ik de narcose te pakken, uur later maakte ze me wakker, ik zat net aan de cocktails in Thailand haha!
Dat wakker worden viel me zwaar en had enorme pijn, had meteen nabloeding en die is er nog steeds, ik lag te klappertanden./ trillen en kon niet goed liggen, dat hielp niet mee en heb 2 shots morfine gekregen en om iets van half 11 mocht ik naar de afdeling terug. Daar ging het voorspoedig en rond 15 mocht ik naar huis, mijn eierstokken/leiders zijn goed doorgankelijk en voor dit moment alles goed bevonden, half maart weer naar de gyn.
Nabloeding moet komende dagen minder worden of mijn cyclus zet zich in, dat voel je vanzelf aan werd me verteld, moet goed opletten met koorts/ evt ontsteking. Verder neem ik braaf de pijnstillers in en slaap steeds, ben aardig duf en hoop dat het snel beter gaat :-)
Moet wel zeggen dat het toch meer pijn doet dat ik zelf had ingeschat vooral ook met plassen, maar dat gaat snel beter worden. En verder een super lieve man die mij heel lief verzorgd.
Zo totzover samenvatting ik ga lekker slapen.
Thanks allemaal voor meeleven en ook sterkte :* zal later bijlezen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:07:56 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91959226
Hopelijk knap je snel een beetje op Boepie, het klinkt goed pittig.

Vanmiddag vertelde de kdv leidster van Sasha dat ze ook al 2,5 jaar bezig zijn. Helemaal doorgelicht maar er is niks gevonden. Ze gaan nu nog een half jaartje zelf aan de slag en anders over tot IUI.
Volgens haar Gyn wilden ze gewoon te graag en maakte haar lichaam daarom een stofje aan wat het tegen zou houden.
Yeah right... een gyn die dat vertelt? :o Ik vind het echt idioot! :o
Ik zei meteen ook tegen haar 'IVF kindjes blijven toch ook plakken, dus vlgs mij is dat echt onzin'.
Vond het echt sneu voor d'r, ze is van de week 30 geworden en ze wilde zo graag voor haar 30e iig zwanger zijn. Kan me voorstellen dat dat echt een rot moment is geweest...
pi_91959844
Rare actie van die gyn idd... En zo moeilijk voor haar. Zeker om dan ook nog eens constant bezig te zijn met kindjes. Althans, mij lijkt het heel moeilijk.
pi_91962050
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hopelijk knap je snel een beetje op Boepie, het klinkt goed pittig.

Vanmiddag vertelde de kdv leidster van Sasha dat ze ook al 2,5 jaar bezig zijn. Helemaal doorgelicht maar er is niks gevonden. Ze gaan nu nog een half jaartje zelf aan de slag en anders over tot IUI.
Volgens haar Gyn wilden ze gewoon te graag en maakte haar lichaam daarom een stofje aan wat het tegen zou houden.
Yeah right... een gyn die dat vertelt? :o Ik vind het echt idioot! :o
Ik zei meteen ook tegen haar 'IVF kindjes blijven toch ook plakken, dus vlgs mij is dat echt onzin'.
Vond het echt sneu voor d'r, ze is van de week 30 geworden en ze wilde zo graag voor haar 30e iig zwanger zijn. Kan me voorstellen dat dat echt een rot moment is geweest...
Kan ze niet gewoon naar een andere Gyn?
pi_91962797
@Boepie: fijn dat er niets geks was!
Sterkte met opknappen!

@BE: Bedoelde de gyn niet gewoon stress(hormoon) met dat stofje?
Want dat kan natuurlijk wel een negatieve invloed hebben, zowel bij man als vrouw.
Mevrouw Inseminator vertelde ons bij de laatste IUI dat we de eerstvolgende pogingen beter konden overslaan als we zouden verwachten nog onder zoveel stress te staan omdat de kansen ander toch nihil zijn en je beter je kansen kunt sparen.
Misschien probeerde de gyn van je vriendin dezelfde boodschap te geven maar is de opvatting door je vriendin gekleurd doordat ze al zolang bezig is?
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:08:17 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91963469
Oh, dat zou kunnen idd, zo had ik nog niet gedacht.
Ze zei echt dat de gyn had gezegd dat ze doordat ze het zo graag wilde een stofje aan maakte.
Ik kan/kon me echt haast niet voorstellen dat een gyn zoiets zou zeggen.

Zelf vond ze het wel vreemd, maar ze leek er ook wel ok mee om nu nog een half jaartje zelf te proberen, dat ze dat voor zichzelf zo bedacht hadden en dat ze dan voor IUI zouden gaan.
Dus op zich was ze zelf niet ontevreden ofzo geloof ik.
pi_91964084
:* ik voel me gelukkig weer beter, ik heb vandaag voor het eerst weer gewerkt, en dat ging wel goed. :) morgen een ochtendje en dan weer rustig weekend.

vandaag was m'n moeder jarig, dus was de stemming wat minder.
met het ziekenhuis gaat het hier goed. gelukkig had ik gauw geen koorts meer, dus had het ziekzijn geen invloed meer op de tp...

BE, het zou kunnen best dat de gyn wat wilde uitleggen in Jip-en-Janneke-taal, maar dat de kdv-leidster dat met andere woorden zelf weer wilde vertellen. dan kunnen dingen die gezegd zijn, op een heel andere manier overkomen. maar het kan natuurlijk ook dat ze een heel lompe gyn had, die denkt: niet zeuren... en zo'n verhaal ervan maakt... (kan ik me bijna niet voorstellen eigenlijk. in ieder geval hoop ik dat niet...) maar wat natuurlijk ook kan is dat de leidster wat meer vertelde dan haar eigenlijk is verteld?
in ieder geval gelukkig dat ze niet ontevreden over kwam... echt heel erg als je al zolang bezig bent en nog steeds met lege handen staat...
pi_91964771
Sterkte met het herstel Boepie, You did it!

Mijsje... :*

BE, ook tegen mij heeft een gyn weleens zoiets geroepen... Pijnlijk. Maar misschien idd niet helemaal onwaar, stress helpt niet natuurlijk. En je hebt er lompe gyns bij hoor!
pi_91967968
Droomvrouwtje, ik denk dat ik een heel klein beetje kan invoelen in jouw situatie... Iemand van de zwangerschapsgym beviel eerder en noemde haar dochter ook Evi...kreeg het kaartje met de post, naam precies zo gespeld als wij het ook zouden spellen. En ja dat was echt ook even slikken. In jouw geval ligt het allemaal nog veel gevoeliger en persoonlijker. Echt helemaal niet vreemd dat je er zo emotioneel door geraakt bent. :*

Kolonia :*
Mijsje :*

Boepie wat heftig joh, jeetje zeg :*

Ach eigenlijk verdient iedereen hier wel een :*

Pff meiden, achtbaan in, achtbaan uit hier hé...? Waarom, waarom, juist als een kindje zo gewenst is, wil het niet lukken? :? Ongelooflijk, er gaan zoveel vreselijke verhalen de ronde...kinderen die door eigen ouders vermoord/mishandeld/weggegeven etc worden. Kinderen die niet gewenst zijn, afgestaan worden ter adoptie... Wat is de logica? Mij ontgaat het totaal :(

:'( :*

Het is jullie zó enorm gegund!
#geen
pi_91989820
Kolonia; wat heftig toch allemaal... hopelijk gaat het heel snel wat beter met jullie... :*

PZE, wat fijn dat er nu een concreet plan is!! Ik ga vast voor je duimen!! ^O^

Isla, logisch toch... je moet doen waar je je goed bij voelt, hoor! :*

Boepie, wat fijn dat je het achter de rug hebt nu en dat de uitslag goed was...!! Hopelijk knap je snel weer op... :*

Droomvrouwtje, ik kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is, dat juist die naam gekozen is... maar toch zou ik ook die naam gewoon aanhouden...! :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91991276
DV, wat een domper zeg -O- Maar daarom heb ik wel bewust jarenlang ons meisjes naam geroepen zodat onze vrienden er vanaf zouden blijven. Noemen vrienden hun zoon Jent :')
(Yenthe hebben we voor ons meisje)
Gewoon lekker blijven noemen hoor! Het is gewoon DE naam :*

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef DuchessX het volgende:

Pff meiden, achtbaan in, achtbaan uit hier hé...? Waarom, waarom, juist als een kindje zo gewenst is, wil het niet lukken? :? Ongelooflijk, er gaan zoveel vreselijke verhalen de ronde...kinderen die door eigen ouders vermoord/mishandeld/weggegeven etc worden. Kinderen die niet gewenst zijn, afgestaan worden ter adoptie... Wat is de logica? Mij ontgaat het totaal :(

:'( :*
Ik snap dat ook nooit :N Ik gun iedereen zo hard een kindje! O+ :*

Hier snap ik nog een beetje minder, want ik heb vandaag een 2e echo gehad en er is een mooi eiblaasje te zien van 12mm! Er waren wel veel blaasjes, maar deze van was echt groter dan de rest.
Ik dacht dat ik dat niet kon! :o Maandag weer terug. Kijken hoe hij groeit en óf hij wel springen gaat.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91995255
och DV, daar las ik gisteren overheen. ik heb gisteren meer gemist merk ik, want ook Boepie heb ik niet gelezen... :@

DV wat rot om te horen dat een ander meisje nu ook de naam van jullie kindje heeft gekregen als het ook een meisje gaat worden.. maar wel goed om hier gewoon aan vast te houden... :* ik kan me wel voorstellen dat je daar even van hebt moeten huilen...

Boepie, fijn dat je het achter de rug hebt nu... heel jammer van de napijn en de nabloedingen, ik hoop dat dat gauw over is :* en nu lekker uitrusten en genieten van je mannetje :*
pi_92008597
Nou ja, dat wij rammelen is geen geheim. Wilden eigenlijk rond Leia's eerste verjaardag weer voor een terugplaatsing gaan en hopen dat een 2e kindje ons gegund is. Echter, we rammelen zo erg en willen graag weinig tijd tussen de kindjes (en aangezien Leia 5 jaar heeft geduurd, kunnen we dan maar beter wat vroeger beginnen) ik me lichamelijk goed voel...

Eind maart hebben we een nieuwe intake bij de kliniek en als het allemaal meewerkt zullen we in april/mei een nieuwe terugplaatsing hebben. Ik ben momenteel met LH testen mijn eisprong aan het bepalen, want eigenlijk wil de kliniek dat ik gestopt ben met borstvoeding.. Maar ik heb een zeer regelmatige cyclus weer, een eisprong, dus ik vind dat stoppen met borstvoeding dan niet nodig is. Dus even wat 'bewijzen' dat ik daadwerkelijk een eisprong heb, mijn luteale fase lang genoeg is om innesteling niet tegen te gaan en dan maar gaan met die banaan. het is niet wetenschappelijk bewezen dat het geven van borstvoeding een terugplaatsing in de weg staat, oké, je moet wel weer een cyclus hebben anders valt er niets terug te plaatsen.. en laat ik die cyclus alweer sinds eind oktober regelmatig hebben :') en daarbij, als het krijgen van een 2e kindje ons niet gegund is, wil ik niet op voorhand gestopt zijn met de borstvoeding..dat dan ook hebben moeten opgeven voor... nou ja, niks..

Uiteraard bestaat het risico dat ik bij een zwangerschap opdroog, maar dan is Leia al minimaal een maand of 10, en niet meer zó afhankelijk van borstvoeding als nu. Ook heb ik nog behoorlijke voorraad in de vriezer.. dus we redden het wel dan. En misschien naïef maar ik ga er niet van uit dat het in 1 keer lukt. We hebben cryo's en cryo's hebben een lagere slagingskans.

Toch gek om weer tegen 2 streepjes aan te kijken vandaag, jammer alleen dat het een LH test was :')

Enfin, ik ben toch niet goed in dit soort dingen geheim te houden, en ik vind het wel lekker om het erover te kunnen hebben. Klonen doe ik niet aan. Dus hoi :W ben ik weer een klein beetje..
pi_92010528
Vlindur en Orea, pfff wat spannend allemaal meiden!!! Toi toi ik duim voor jullie O+
#geen
pi_92010567
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef DuchessX het volgende:
Vlindur en Orea, pfff wat spannend allemaal meiden!!! Toi toi ik duim voor jullie O+
Rienk en Leia zijn allebei van die geweldige snoepies, stel je voor, nog 2 van die geweldige scheetjes... O+
#geen
pi_92013422
Oooeeh, Orea!! Wat leuk en spannend dat jullie binnenkort weer gaan starten!! Heel, heel veel succes. Hopelijk gaat het dit keer een stuk vlotter dan de vorige keer...! :* :* :*
pi_92020303
Duchess, wat lief! <3

Orea, vet mega koel joh! Gaat goed komen. Succes :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92032172
Vlindur 12mm op eigen kracht! Daar moet voor gejompeld worden... *O*
Ben heel benieuwd of hij maandag groter is geworden. Spannend!

Orea, welkom terug. Wat leuk en spannend dat jullie voor een 2e gaan! Hopelijk geen lang traject deze keer, maar heel snel een brusje. :Y
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:02:51 #45
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_92033516
Vlindur wat goed een super ei wordt dat *O*

Orea hopelijk gaat het dit maal wat sneller :*

Hier is de kans op een zwangerschap deze maand van de baan. De meneer ligt in het ziekenhuis met een ontstoken darm en wordt volgepompt met antibiotica -O-
pi_92035416
Rottdog... :* Da's balen! Beterschap voor je man... lijkt me geen pretje, een ontstoken darm..bbrrrr... :{

Vlindur, helemaal vergeten gisteren te reageren; goed joh, zelf een ei!! Joehoe!! ^O^ *O*
pi_92036296
Orea succes, hopen dat het sneller lukt deze keer! Ik lees (en leef) ook nog steeds mee, reageren doe ik iets minder, ik merk dat ik daar moeite mee heb.
Ik moest deze cyclus op dag 1 het bellen voor een serie afspraken, gewoonlijk heb ik de perfecte cyclus 28 dagen volgens het boekje enzo. Wordt ik drie dagen te laat, op vrijdagmiddag om vijf over vijf ongesteld. Het ziekenhuis was tot vijf uur te bereiken, echt :')
pi_92046226
*O* Wat leuk Orea!! *O*

Vlinder, spannend!!

Ik duim keihard voor jullie allemaal meiden!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 18:55:52 #49
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92049342
Aan de ene kant ben ik blij Vlindur en Orea hier te zien.... O+

Aan de andere kant vind ik het zo verdrietig dat dit topic vol aan het lopen is ipv leeg. Verdomme wat is het toch oneerlijk allemaal. Al die meiden die hier al zolang zitten en dan nu weer nieuwe dames erbij...

Vind het nu verdorie wel eens tijd worden dat er een echte leegloop plaats gaat vinden!

2011 gaat 'm worden vind ik :Y

* duimt met hart en ziel
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_92050985
ik vind het ook Flugel, fijn om mensen hier te zien en met mensen te kunnen praten die in dezelfde soort situatie zitten, maar zo verdrietig dat er toch steeds weer meiden bijkomen... -O-
ik hoop ook op een leegloop... :* het wordt echt weer tijd voor een streepjesregen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')