@Droomvrouwtje, balen van die naam zeg

kan me best indenken dat je daar ontzettend van baalt, sterkte

hoop dat je je weer beetje ok voelt.
@Kolonia, hoop dat het snel rustiger wordt voor jullie en dat jullie snel naar de volgende ronde kunnen

@GGB beetje die dag nog doorgekomen, hoop dat alles nu weer meewerkt

is niets zo;n mega baaldag.
@Brighteyes, gek verhaal van die Gyn zeg,.. was het niet verkeerd begrepen? anders echt zwaar lullig uitgelegd, zou ik ook niet blij mee zijn pff.
@Mijsje

hoop dat het alleen maar nog beterderderderder gaat

@Orea wow dat is ook superspannend, heel veel succes !!!
@Vlindur, spannende dag morgen dus

hopen dat het een superei is, zou echt tof zijn!
@Rottdog dat is ontzettend naar nieuws van je man, heel veel beterschap voor hem en sterkte.
@_Ophelia_ dat is echt bizar lullig ja, morgen bellen of dat anders kan in noodgevallen? zodat het toch een kans kan krijgen, dat je elders terrecht kunt ofzo> moet eerlijk zeggen, weet ook nog niet hoe dat bij mijn poli is geregeld, daar ga ik ook eens voor bellen.
@Iedereen, ontzettend bedankt voor het meeleven, dat helpt altijd!
eindelijk bijgelezen.
Voel me nu op dag 4 wel redelijk goed, kan wat rond hobbelen, buik wordt wat minder gevoelig, kan alleen nog steeds niet poepen

en dat zit echt dwars (lekker verhaal weer)
Heb nu ook goed geslapen en verder slaap ik echt bizar veel overdag, ben echt op zeg maar.
Maar slapen is een supergoed medicijn blijkt nu.
Blijf wel bloeden,voelt anders dan menstruatie maar die laat vast niet lang op zich wachten (1 feb is de planning)
Gisteren ging het allemaal nog niet zo en toen zag ik het ff niet meer zitten, mannetje had me goed opgevangen, maar moet wel zeggen, viel me vies tegen die 1e paar dagen.
Maar nu gaat het voorruit en zo denk ik ook! lekker ff bijkomen komende tijd en er dan fris tegen aan.