Misschien een stomme vraag, maar is er geen backup plan bij jouw ziekenhuis? Voor welke behandeling ga je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Orea succes, hopen dat het sneller lukt deze keer! Ik lees (en leef) ook nog steeds mee, reageren doe ik iets minder, ik merk dat ik daar moeite mee heb.
Ik moest deze cyclus op dag 1 het bellen voor een serie afspraken, gewoonlijk heb ik de perfecte cyclus 28 dagen volgens het boekje enzo. Wordt ik drie dagen te laat, op vrijdagmiddag om vijf over vijf ongesteld. Het ziekenhuis was tot vijf uur te bereiken, echt
Zeker geen rare vraag want ik post ook niet zo heel veel maar voor mij gaat het nog niet om een behandeling maar om de eerste onderzoeken. Ze gaan me een cyclus lang volgen, als ik maandag bel zal het ook wel allemaal lukken. Ik had alleen echt "uitgekeken" naar de dag dat ik de afspraken mocht plannen, vervolgens durfde ik enigzins te hopen dat ik het hele circus kon ontwijken want normaal erg regelmatig enzo en dan is het om bloody drie over vijf alsnog raak. Echt, zo sadistisch als het leven soms kan zijn, ik weet nog niet of ik moet lachen of huilenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:47 schreef Orea het volgende:
Rottdogdas even heftig nieuws. Sowieso, maar ook dubbel zo met de behandelingen
Hopelijk knapt ie snel op!
[..]
Misschien een stomme vraag, maar is er geen backup plan bij jouw ziekenhuis? Voor welke behandeling ga je eigenlijk als ik vragen mag?(ben nog niet zó ingelezen...)
Dat begrijp ik heel goed hoor!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zeker geen rare vraag want ik post ook niet zo heel veel maar voor mij gaat het nog niet om een behandeling maar om de eerste onderzoeken. Ze gaan me een cyclus lang volgen, als ik maandag bel zal het ook wel allemaal lukken. Ik had alleen echt "uitgekeken" naar de dag dat ik de afspraken mocht plannen, vervolgens durfde ik enigzins te hopen dat ik het hele circus kon ontwijken want normaal erg regelmatig enzo en dan is het om bloody drie over vijf alsnog raak. Echt, zo sadistisch als het leven soms kan zijn, ik weet nog niet of ik moet lachen of huilen
Het ziekenhuis hier is voor behandelingen\ onderzoeken ook alleen tussen kerst en oud en nieuw dicht alleen voor afspraken kun je na vrijdag 17u niet meer terecht.
waar kun je dat halen? Appie ? ah ik zie het al, bij de apotheek, dat wordt dan morgen vrees ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:08 schreef McLaura het volgende:
Boepie, sterkte, en haal anders even Lactulosesiroop (of laat die halen). Hoe langer je wacht met poepen, hoe vervelender het op den duur wordt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat werkt toch nietquote:Op maandag 31 januari 2011 09:47 schreef GirlGoneBad het volgende:
Jullie hebben wel 'langer' de tijd om het zaad in te leveren... Hier mocht het alleen tussen 8:00uur en 8:15uur... Dat vergde bij ons nogal wat planning (vooral voor)
Succes!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef GirlGoneBad het volgende:
Zijn we weer! Conclusie: PCOS. Bij manlief is alles goed. Nu beginnen met Provera om de boel op te wekken, daarna 1 maand Clomid en op de 10e dag een echo. En dan is het afwachten of de Clomid aan slaat!
Aw meis...balen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:05 schreef charmed_angel het volgende:
Stom lichaam
Net weer ongesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |