abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92053475
Rottdog balen zeg en voor meneer Rottdog beterschap gewenst!

Ophelia wat wrang }:|
#geen
pi_92053699
Rottdog :{ das even heftig nieuws. Sowieso, maar ook dubbel zo met de behandelingen -O-
Hopelijk knapt ie snel op! :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Orea succes, hopen dat het sneller lukt deze keer! Ik lees (en leef) ook nog steeds mee, reageren doe ik iets minder, ik merk dat ik daar moeite mee heb.
Ik moest deze cyclus op dag 1 het bellen voor een serie afspraken, gewoonlijk heb ik de perfecte cyclus 28 dagen volgens het boekje enzo. Wordt ik drie dagen te laat, op vrijdagmiddag om vijf over vijf ongesteld. Het ziekenhuis was tot vijf uur te bereiken, echt :')
Misschien een stomme vraag, maar is er geen backup plan bij jouw ziekenhuis? Voor welke behandeling ga je eigenlijk als ik vragen mag? :@ (ben nog niet zó ingelezen...)

Hier was het zo als ik voor de ivf moest en ongesteld werd in het weekend (of de dag van prikken begon op een dag dat mijn ziekenhuis dicht was) ik gewoon mocht beginnen.. Ze wisten wel wanneer ik dat ongeveer moest worden, en een paar dagen speling was geen probleem..

Bij mijn huidige kliniek was dat sowieso geen probleem, die zijn alleen dicht tussen kerst en oud en nieuw, verder elke dag en ook in het weekend open...
pi_92058294
Rottdog, beterschap voor je man!

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:47 schreef Orea het volgende:
Rottdog :{ das even heftig nieuws. Sowieso, maar ook dubbel zo met de behandelingen -O-
Hopelijk knapt ie snel op! :*

[..]

Misschien een stomme vraag, maar is er geen backup plan bij jouw ziekenhuis? Voor welke behandeling ga je eigenlijk als ik vragen mag? :@ (ben nog niet zó ingelezen...)

Zeker geen rare vraag want ik post ook niet zo heel veel maar voor mij gaat het nog niet om een behandeling maar om de eerste onderzoeken. Ze gaan me een cyclus lang volgen, als ik maandag bel zal het ook wel allemaal lukken. Ik had alleen echt "uitgekeken" naar de dag dat ik de afspraken mocht plannen, vervolgens durfde ik enigzins te hopen dat ik het hele circus kon ontwijken want normaal erg regelmatig enzo en dan is het om bloody drie over vijf alsnog raak. Echt, zo sadistisch als het leven soms kan zijn, ik weet nog niet of ik moet lachen of huilen :')

Het ziekenhuis hier is voor behandelingen\ onderzoeken ook alleen tussen kerst en oud en nieuw dicht alleen voor afspraken kun je na vrijdag 17u niet meer terecht.
  zondag 30 januari 2011 @ 11:54:57 #54
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_92070548
Iieve meiden bedankt voor de reacties :* we blijven gewoon bij die naam!! Gelukkig gaat het hier wel weer. Het van me afschrijven hielp wel.
@vlinder *O* een ei!! Dit was zonder extra hormonen spuiten toch?!

@orea welkom terug. Spannend hoor. En dat je niet zomaar wilt stoppen met de borstvoeding snap ik ook wel.

@rottdog beterschap voor je mannetje, wel balen :-(

@kolonia wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug zeg. :*

@mijsje :* gelukkig ben je weer opgeknap!!

Mijn hoofd is echt een zeef beetje een kater na een avondje doorhalen gisteren hihihi
Ik zag nog wel lieve meiden die een hart onder de riem kwamen steken.. Dankjewel wat lief en ik sluit me aan dat het tijd word dat dit topic eens leegraakt. Ik zeg we gaan voor een streepjes regen :*

[ Bericht 41% gewijzigd door droomvrouwtje op 30-01-2011 12:01:51 ]
Be happy with the little things in life
pi_92070677
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 22:43 schreef _Ophelia_ het volgende:

Zeker geen rare vraag want ik post ook niet zo heel veel maar voor mij gaat het nog niet om een behandeling maar om de eerste onderzoeken. Ze gaan me een cyclus lang volgen, als ik maandag bel zal het ook wel allemaal lukken. Ik had alleen echt "uitgekeken" naar de dag dat ik de afspraken mocht plannen, vervolgens durfde ik enigzins te hopen dat ik het hele circus kon ontwijken want normaal erg regelmatig enzo en dan is het om bloody drie over vijf alsnog raak. Echt, zo sadistisch als het leven soms kan zijn, ik weet nog niet of ik moet lachen of huilen :')

Het ziekenhuis hier is voor behandelingen\ onderzoeken ook alleen tussen kerst en oud en nieuw dicht alleen voor afspraken kun je na vrijdag 17u niet meer terecht.

Dat begrijp ik heel goed hoor! :Y

Misschien even een lekkere jankbui, alles eruit gooien, en dan met een grote glimlach, met frisse moed weer verder! :*
pi_92070765
@Droomvrouwtje, balen van die naam zeg ;( kan me best indenken dat je daar ontzettend van baalt, sterkte :* hoop dat je je weer beetje ok voelt.

@Kolonia, hoop dat het snel rustiger wordt voor jullie en dat jullie snel naar de volgende ronde kunnen :*

@GGB beetje die dag nog doorgekomen, hoop dat alles nu weer meewerkt ;) is niets zo;n mega baaldag.

@Brighteyes, gek verhaal van die Gyn zeg,.. was het niet verkeerd begrepen? anders echt zwaar lullig uitgelegd, zou ik ook niet blij mee zijn pff.

@Mijsje *O* hoop dat het alleen maar nog beterderderderder gaat ;)

@Orea wow dat is ook superspannend, heel veel succes !!!

@Vlindur, spannende dag morgen dus ;) hopen dat het een superei is, zou echt tof zijn!

@Rottdog dat is ontzettend naar nieuws van je man, heel veel beterschap voor hem en sterkte.

@_Ophelia_ dat is echt bizar lullig ja, morgen bellen of dat anders kan in noodgevallen? zodat het toch een kans kan krijgen, dat je elders terrecht kunt ofzo> moet eerlijk zeggen, weet ook nog niet hoe dat bij mijn poli is geregeld, daar ga ik ook eens voor bellen.

@Iedereen, ontzettend bedankt voor het meeleven, dat helpt altijd!
eindelijk bijgelezen.

Voel me nu op dag 4 wel redelijk goed, kan wat rond hobbelen, buik wordt wat minder gevoelig, kan alleen nog steeds niet poepen :') en dat zit echt dwars (lekker verhaal weer)
Heb nu ook goed geslapen en verder slaap ik echt bizar veel overdag, ben echt op zeg maar.
Maar slapen is een supergoed medicijn blijkt nu.
Blijf wel bloeden,voelt anders dan menstruatie maar die laat vast niet lang op zich wachten (1 feb is de planning)

Gisteren ging het allemaal nog niet zo en toen zag ik het ff niet meer zitten, mannetje had me goed opgevangen, maar moet wel zeggen, viel me vies tegen die 1e paar dagen.
Maar nu gaat het voorruit en zo denk ik ook! lekker ff bijkomen komende tijd en er dan fris tegen aan.
  zondag 30 januari 2011 @ 12:05:20 #57
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_92070949
Boepie :* doe maar lekker rustig aan. .
pi_92071068
Boepie, sterkte, en haal anders even Lactulosesiroop (of laat die halen). Hoe langer je wacht met poepen, hoe vervelender het op den duur wordt....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_92071347
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:08 schreef McLaura het volgende:
Boepie, sterkte, en haal anders even Lactulosesiroop (of laat die halen). Hoe langer je wacht met poepen, hoe vervelender het op den duur wordt....
waar kun je dat halen? Appie ? ah ik zie het al, bij de apotheek, dat wordt dan morgen vrees ik.
  zondag 30 januari 2011 @ 12:29:13 #60
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_92071910
Boepie je kunt ook roosvicee laxo halen. Die krijg je bij de AH..
pi_92082173
Boepie, gelukkig begin je een beetje op te krabbelen. Lijkt me geen fijn onderzoek die je achter de rug hebt... Doe rustig aan! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92084291
Lieve meiden, ook ik ben de laatste tijd afwezig omdat ik er even niet mee bezig wil zijn. Ik lees wel bij, denk en duim voor jullie. Ik kan me deze week weer aanmelden en dan begint het spektakel over een week of drie. Wellicht dat ik dan wat vaker weer langs kom. Ik duim in ieder geval voor iedereen van jullie dat er snel weer streepjes in dit topic gemeld kunnen worden!
pi_92093273
Verdorrie de appie had niets zei manlief, anders bel ik morgen dok maar, die heeft vast een oplossing.
  zondag 30 januari 2011 @ 20:13:50 #64
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92093475
Het staat bij de natuurvoeding en anders bij de babyvoeding. Het is er echt wel. Anders gedroogde pruimen of morgen 2 kiwis op de nuchtere maag. Al zou ik ook de ha bellen. Sterkte!
pi_92112007
Goedemorgen :W

Bad loopt vol, even goed weken ;)
Begin het nu best eng te vinden hoor ;(

Over een uur richting gyn
pi_92112020
Ow en mijn man gaat mee *G
pi_92112050
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 07:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en mijn man gaat mee *G
^O^
Succes c_a!
pi_92113242
En weer thuis. Ik was me druk aan het maken over inwendige echo's _O- Maar die kreeg ik nog niet ;)

Er werden vragen gesteld aan mij en me man. Dus het was goed dat hij erbij was.
Ik moet op dag 10-11-12 van mijn cyclus een eerste afspraak inplannen en dan krijg ik een inwendige echo. Om te kijken of ik een eisprong heb, en dat houden ze dan in de gaten.

De arts zei dat ik waarschijnlijk wel een eisprong heb omdat ik een regelmatige cyclus heb, en omdat mijn temperatuurkaart er goed uit zag. Maar ze willen toch mijn eisprong in de gaten houden

Mijn man moet 22-02 zijn zaad inleveren. Tussen 8 en 10 :) Hij vroeg mag ik het ook thuis doen, en dat kon gelukkig :D Wij wonen 5 minuten van het ziekenhuis, dus het was geen probleem :)

Dus om niets druk gemaakt :)
pi_92113440
Charmed_angel, dat is alweer een stap in de goede richting! Ennuh... zo'n inwendige echo stelt niks voor, tenminste, ik vond het niet echt storend ofzo...

Jullie hebben wel 'langer' de tijd om het zaad in te leveren... Hier mocht het alleen tussen 8:00uur en 8:15uur... Dat vergde bij ons nogal wat planning (vooral voor O+ )

Wij krijgen woensdag de uitslag... ben toch wel een beetje gespannen... Maarja, als dat nou het enige was waar we ons druk om moesten maken...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92125056
C_A goed hey en wat fijn dat het nu allemaal doorgaat met onderzoeken
Inwendige echo is niet eng, hooguit wat onwennig vind ik zelf, komt goed.

GGB jeetje dat laatste is wel flink balen vooral die ontwetendheid brr, ik duim voor goed
Nieuws.

En hier: grote boodschap gelukt :D verder ging het wat minder want ik viel flauw onder de douche
Had het al zo benauwd, ben echt extreem zwaar ongesteld inmiddels en moest overgeven en dat ging ff mis onder het douchen, gelukkig zat ik. Ben uiteindelijk naar de bank gestrompeld en heb er ruim 2 uur geslapen, daarna wat kunnen eten en pijnstillers genomen, nu gaat het redelijk, zo stom gedoe allemaal, hoop nu dat het snel allemaal overgaat ben er klaar mee dat slappe gevoel.
pi_92129369
CA, de inwendige echo inbrengen is niet eng of naar. Het zoeken en vinden van de eierstokken kan wel naar zijn. Mijn rechter is altijd goed te vinden, maar die linker :X *auw*
Succes :*

GGB, ai. Hoop dat je vriend veilig zit! Wanneer heb je definitief nieuws of hij kan blijven?

He jee, Boepie, wat een narigheid toch. Maar de boodschap is gelukt! *O* Zonder laxerende middelen dus?

Ik mag woensdag weer komen. Vandaag was hij 17mm! :o *O* Hij zit op mijn linkerstok dus ik lag even te kronkelen op die bank omdat hij dus moeilijk ligt maar ze heeft hem op de foto kunnen krijgen ^O^ Hij ziet er goed uit, mooi rond en ik ben erg benieuwd hoe hij er woensdag uit zal zien.
Ik heb haar nog gevraagd hoe het kan dat ze nu wel zelf groeien, maar ze zei dat een zwangeschap heel wat met je lichaam doet. Dus het ziet er gewoon goed uit! Ik hoop nu ook zo dat hij goed springt enzo! (Ik heb zelfs al uitgerekend wanneer ik uitgerekend zou zijn :@ :') 29 oktober :o En dan weer eerder inleiden, dus rond 20 oktober :D )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92131181
Boepie, wat heftig. Doe je rustig aan? Gelukkig kun je weer naar de wc.

GGB, wat een spanning voor erbij. Hopelijk valt het mee met de ontslagen...
Wij kregen gewoon een tijd voor het zaad... 8:15 inleveren hupsakee. ;)

Vlindur, oh wat heerlijk voor je dat je er zo in staat. Gewoon zelf een ei en al uitrekenen wanneer je gaat bevallen. Wat relaxed zo. Straks kun je terug naar het 'gewone' topic. :Y
pi_92135850
Boepie, oei, dat flauwvallen? Was je alleen thuis? Lijkt me toch wel eng! Nog heel veel beterschap meis! :*

En even juichen voor Vlindur *O* *O* ! Heel veel succes woensdag!!!

Er moet me even iets van het hart...
Ik vind het zooo verschikkelijk lief hoe dat iedereen met elkaar meeleeft en oprecht interesse in elkaar toont! Het voelt hier echt als een warm bad! Ik hoop natuurlijk dat we er allemaal niet al te lang in liggen!

Wat betreft de perikelen rondom O+ , wanneer wij echt duidelijkheid krijgen, weten we niet...
Ik denk dat als er nog meer op stapel staan, dat ze die mensen vandaag al ingelicht zouden hebben, i.v.m. de uitwerkperiode. Zijn collega heeft het vrijdag gehoord en moet februari nog doorwerken. Als ze vanaf morgen gaan ontslaan, moet er zowel februari als maart uitgewerkt worden. Maar O+ heeft uit een vrij betrouwbare bron (goede vriend van de baas) eigenlijk al te horen gekregen dat hij niet in de ontslagselectie zit, dus ik denk dat we de dans ontspringen. Maar goed, 100% zekerheid heb je in deze tijd toch niet.

Nou ga ik weer ff proberen m'n soep naar binnen te slurpen met een rietje... Vanmiddag "even" 2 gaatjes laten vullen bij de tandarts, alleen heeft die muts 3x de zenuw gemist met d'r verdovingsspuit, met als gevolg dat ik vanaf m'n linker mondhoek tot aan m'n rechter oor verdoofd ben... Dat kan er ook nog wel bij _O- !
pi_92139788
Wow Vlindur dat is gaaf woensdag alweer erheen *O* ik duim!!
GGB das wel knullig die verdoving :D als de gaatjes maar goed gevuld zijn.
En jups zonder laxeer zelf een grote hoop, ik was echt mega blij en verder was ik alleen idd.. mannetje moet gewoon werken.. die belde me wel steeds om me te checken zo lief O+
pi_92144130
Jeminee wat een ontwikkelingen weer hier dametjes... van :{ naar O+ en weer naar :'(

Boepie doe je rustig aan? Heftig zeg..!

Vlindur al 17mm?! Wieeeehhhh wat ga je hard...!!
klopt dat je na eenmaal zwanger geweest te zijn daarna vaak sneller zwanger wordt...was hier ook het geval na mijn miskraam
Ben benieuwd hoe groot je ei woensdag is...zal dan wel bijna op springen staan... *O*

GGB pfff zal je net zien he, dergelijke nare berichten...hoop dat je O+ gewoon mag blijven...

Aan alle dames: :*
#geen
pi_92177848
Effe snel een berichtje, ik lees vanavond alles bij ;)

Ongesteld geworden vandaag -O- Gelijk poli gebeld, volgende week vrijdag eerste meting :o Wel vroeg hoor om 08:40 uur ;)
pi_92178245
Charmed_angel, wat jammer -O- ...

[ Bericht 67% gewijzigd door GirlGoneBad op 01-02-2011 16:23:48 (Te vroeg ge-entert) ]
pi_92178426
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:47 schreef GirlGoneBad het volgende:

Jullie hebben wel 'langer' de tijd om het zaad in te leveren... Hier mocht het alleen tussen 8:00uur en 8:15uur... Dat vergde bij ons nogal wat planning (vooral voor O+ )

Dat werkt toch niet :o
Hier is het ook tussen acht en tien oid.
pi_92184956
Meiden ik heb iets vaags, vanmiddag ongesteld geworden maar was geen rood bloed. Ik tampon in gedaan. Ik haal hem er uit om in bad te gaan, heb ik geen bloed meer

Wacht morgen nog maar even af, snap er geen bal van

Ik had ook helemaal geen ongesteldheidsklachten

Zit nu effe op iPhone, lees zo bij ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2011 18:40:05 ]
pi_92185007
We horen morgen of het gewerkt heeft, Ophelia! Ik vond het ook nogal belachelijk maarja. Hubbie voelde zich echt even een fokstier, zo op commando lozen...
Aangezien hier op dag 110 nog steeds geen tekenen van de ongi te zien zijn, ga ik morgen toch maar vragen of ze me weer op gang kunnen helpen. Ben het nou echt kotsbeu!

Charmed_angel, wat raar... Ik kan je helaas niet adviseren, maar ik hoop stiekem dat het een goed teken is!
pi_92185318
Dag 110 ;( liep je nou wel bij de gyn ook?
pi_92186986
GGB, dag 110 dat moet wel frustrerend zijn zeg. Dan zou ik ook zelf actie ondernemen. Succes.

C_A, daar kun je echt geen zinnig woord over zeggen... Het kan een geweldig teken zijn, maar het kan ook zijn dat het er nog aan komt of dat je cyclus van slag is natuurlijk. Zelf heb ik alle varianten van ongesteld worden en niet ongesteld worden al gehad, dus ik zou zeggen: wacht het nog even af en gooi er een test tegenaan als je zekerheid wil hebben. Het kan alle kanten op.... :*
pi_92187114
Jep, morgenvroeg krijgen we de uitslagen van de bloedtest, zaadonderzoek en de inwendige echo!
Ik weet alleen niet of ik snel daarna iets kan posten, heb nog 1001 dingen op het programma staan! Kortom, neem je eens een dag vrij van je werk, loop je nog te stressen en te haasten!
pi_92202136
C_A ik ga gewoon lekker duimen dat je zwanger bent...jeee stel je toch eens voor... O+
Geen test bij de hand...? :)
#geen
pi_92209265
Stom lichaam :o

Net weer ongesteld ;)
pi_92210854
charmed_angel, wat jammer.. :{

GGB, heel spannend dat je vandaag de uitslagen krijgt! Ik ben erg benieuwd. Maar met een cyclus van 110 dagen moeten ze toch wel actie gaan ondernemen..

Boepie, hoe voel je je nu? Ik heb dezelfde operatie een paar weken terug ook gehad. Ik vond het achteraf ook tegenvallen. Heb nog een paar dagen met pijn in bed gelegen.

En voor de andere dames :*
Ik ga weer even bijlezen.
pi_92211681
Jammer C_A, je lijf maakt soms rare sprongen... :*
pi_92218165
Flienepien ik voel me per dag steeds beter, heb nog steeds erg last van mijn buik maar ben dan ook flink ongesteld erbij die combi is niet leuk, ben ook ontzettend moe, en kan niet lang zitten, wel half liggend en beetje wandelen gaat ook wel goed.
Merk dat als ik wat dingen doe in huis dat het snel teveel is, ga het niet overbelasten dus doe lekker rustig aan. Ik ziek het ff lekker uit en dan kan ik aanstonds weer lekker fris alles oppakken.
Ben jij alweer helemaal terug in je oude ritme inmiddels?

En Charmed_Angel balen... maar op naar de volgende stap :*
pi_92229929
GGB, ik ben wel benieuwd hoe het in het ziekenhuis was :*

En Vlinder is ook geweest toch :o Ben benieuwd hoe groot het eitje is :P
pi_92230364
20mm! :o Vrijdag weer terug komen.

Knuffel voor Boepie, rustig aan hoor meis!

C_A en jullie allemaal: :*
pi_92230511
Zijn we weer! Conclusie: PCOS. Bij manlief is alles goed. Nu beginnen met Provera om de boel op te wekken, daarna 1 maand Clomid en op de 10e dag een echo. En dan is het afwachten of de Clomid aan slaat!
pi_92230748
GGB: fijn dat je nu weet wat er scheelt...! Kun je tenminste weer verder. Fijn dat er met je man in ieder geval niks aan de hand is. Succes! ^O^

Vlindur; dat gaat goe-oed!! *O*
Moet jij nou ook Pregnyl spuiten? Sorry.. ben het even kwijt.. :@
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92232328
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef GirlGoneBad het volgende:
Zijn we weer! Conclusie: PCOS. Bij manlief is alles goed. Nu beginnen met Provera om de boel op te wekken, daarna 1 maand Clomid en op de 10e dag een echo. En dan is het afwachten of de Clomid aan slaat!
Succes!

Jose, nee ik slik nog niks. Dit is een cyclus die ze alleen volgt, een verdere zou dan met behandeling zijn. Ik dacht dus dat een volgende keer dus gewoon clomid-pregnyl zou zijn, maar nu heb ik gewoon zelf een ei! :o Misschien springt ie dan ook wel gewoon!

(Maar waarom ben ik dan nog niet zwanger? Rienk is 13.5 maanden en we hebben het nooit met anticonceptie gedaan.)
pi_92233414
GGB, Fijn dat er een oorzaak is gevonden! Balen dat het PCOS is, maar met de juiste behandeling is daar prima mee om te gaan heb ik begrepen van verschillende mensen! :* viel het erg rauw op je dak? of was je wel al aan het denken in die richting?

Vlindur, frustrerend is dat he? als je ziet dat het werkt, maar het werkt dus blijkbaar niet genoeg... ik ken het gevoel... -O- ik hoop voor jullie op korte termijn op een brusje voor Rienk... nog zo'n knapperd in de familie zou prachtig zijn! :*

Boepie, goed van je om het echt rustig uit te zieken hoor! neem je tijd! het is niet fijn om te vroeg weer te veel te gaan doen, beter nu even zorgen voor jezelf! :*
Fienepien, ook dezelfde operatie gehad? weer helemaal bijgekomen? :*

C_A wat waardeloos meid... -O-
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:39:38 #95
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_92233436
Charmed bummer -O-

Pfff Boepie :*

GGB in elk geval dus een pak van aanpak ^O^

Vlindur *O* wat een super ei *O*

Hier is het wachten op de ongesteldheid over een week of 3 en daarna bellen met de gyn voor nieuwe afspraken.
pi_92235433
GGB fijn dat je nu duidelijkheid hebt en dat er een plan van aanpak is!

Rottdog hoe is het met je man?
pi_92236121
Boepie, rustig aan doen hoor. Neem alle tijd om weer helemaal goed te herstellen! :*
Ik ben weer helemaal de oude hoor, maar ik heb toen ook een week echt helemaal niets gedaan en veel pijn gehad. Daarna alles voorzichtig weer een beetje opgepakt. De dagen na de operatie heb ik trouwens ook flinke bloedingen gehad (heftiger dan een normale menstruatie), maar misschien was dit ook wel een combinatie met ongesteld zijn (weet het niet zeker, geen peil te trekken op mijn cyclus).

GGB, fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt en een plan van aanpak! Wat vind je er zelf van? Had je misschien ook wel verwacht met zo'n lange cyclus? Mooi dat bij je man trouwens alles in orde is!

Vlindur, ik hoop voor je dat je eitje vanzelf gaat springen! Spannend!

En voor de anderen ook weer veel succes met wachten ;( :*
pi_92240518
Wat een lieve reacties allemaal! (zoekt naar de smileys in het Mobile Fok maar kan ze niet vinden).ik had al verwacht dat het PCOS zou zijn. Het google-en op symptomen en de reactie van de echoscopiste 2 weken geleden maakten voor het mij dat het geen verrassing meer was. Ik ben iig blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben, en dat er bij manlief niks aan de hand is. Dat geeft je toch goede hoop.
Ik lees straks even alles op m'n gemakje bij, ben nu nog even m'n nieuwe jas aan het vermaken.
pi_92241041
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 07:05 schreef charmed_angel het volgende:
Stom lichaam :o

Net weer ongesteld ;)
Aw meis...balen! :'(

Vlindur 20mm!!!! *O*

GGB PCOS...nooit leuk om te horen maar dan is het zeker wel mogelijk om zwanger te worden :Y mijn dochter is het bewijs :Y
#geen
pi_92241546
GGB, je hebt een plan en een uitslag. Er worden heel mooie kindjes geboren die een mama hebben met PCOS. En bij je man niks aan de hand. Dat scheelt! :Y

Boepie, goed dat het beter gaat. Maar blijf idd rustig aan doen zolang het nodig is, het is niet niks joh.

Die gaat springen Vlindur! 20 mm is echt top. Is je man ook onderzocht toentertijd? Misschien ligt de oorzaak bij hem? Of gewoon pech... dat is het bij ons in principe ook.

Mijsje, hoe is het met jou? Toch nog een TP deze keer? Weer helemaal beter?! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')